Nee man, het is juist beter als het een beetje moeilijk isquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:12 schreef Gewas het volgende:
Ben wel benieuwd naar dit spel. Deel 1 vond ik in het begin heel leuk, beetje kleine opdrachten uitvoeren, mooie sfeer, totdat je opeens de 'assassinations' kreeg waarbij de moeilijkheidsgraad een stuk omhoog ging. Ik heb die eindbaas trouwens niet kunnen halen dus ik weet niet hoe het verhaal eindigt. Ik hoop eigenlijk dat je dit keer zelf de moeilijkheidsgraad kan instellen.
Ik vond het vooral frustrerend dat die knuppel niet kon zwemmen, had afgelopen weekend meer moeite met een vlaggetje op te pikken uit een boot midden in een soort gracht dan dat ik had met de eindbaas van het spel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:29 schreef Gewas het volgende:
Ik vond de eindbazen anders best moeilijk (ben niet zo geweldig in games). Ik bedoel eigenlijk ook te zeggen dat ik het zo raar vond dat je de eerste uren makkelijk door het spel wandelt maar dat het opeens heel moeilijk wordt bij die eindbazen.
En zwemmen is in deel 2 gelukkig een feit!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vond het vooral frustrerend dat die knuppel niet kon zwemmen, had afgelopen weekend meer moeite met een vlaggetje op te pikken uit een boot midden in een soort gracht dan dat ik had met de eindbaas van het spel.
Voor de rest geweldig spel en deel 2 staat ook al een tidjje in de preorder.
In Damascus, in de buurt van de stadspoort, aan de rechterkant.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vond het vooral frustrerend dat die knuppel niet kon zwemmen, had afgelopen weekend meer moeite met een vlaggetje op te pikken uit een boot midden in een soort gracht dan dat ik had met de eindbaas van het spel.
Voor de rest geweldig spel en deel 2 staat ook al een tidjje in de preorder.
Assassins creed niet uit kunnen spelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:12 schreef Gewas het volgende:
Ben wel benieuwd naar dit spel. Deel 1 vond ik in het begin heel leuk, beetje kleine opdrachten uitvoeren, mooie sfeer, totdat je opeens de 'assassinations' kreeg waarbij de moeilijkheidsgraad een stuk omhoog ging. Ik heb die eindbaas trouwens niet kunnen halen dus ik weet niet hoe het verhaal eindigt. Ik hoop eigenlijk dat je dit keer zelf de moeilijkheidsgraad kan instellen.
Combat ziet er erg vet uitquote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Visions of Venice!
Leap of faith overal waar water is?quote:
Moet jij KLB niet trollenquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Assassins creed niet uit kunnen spelen
oh dat heb ik wel gedaan.. en ik vond het nog steeds een retegaaf spel!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:02 schreef Bart het volgende:
Deel 1 moet je gewoon niet uren achter elkaar spelen, maar gewoon af en toe een uurtje, dan is ie echt supervet
Maar ik hoop dat 2 wel gewoon uren achter elkaar te spelen is
In 1 keer uitgespeeld en heerlijk genoten ondanks de bekende beperkingen van dat deel. Daarom moet II subliem worden voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:02 schreef Bart het volgende:
Deel 1 moet je gewoon niet uren achter elkaar spelen, maar gewoon af en toe een uurtje, dan is ie echt supervet
Maar ik hoop dat 2 wel gewoon uren achter elkaar te spelen is
Ik had die filmpjes een hele tijd terug al gepost ja, en het ziet er inderdaad niet uit. Alsof we een generatie terug gaan... Bovendien ziet het er enorm saaaaaiquote:Op zondag 13 september 2009 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik snap dit filmpje niet,...
Alles ziet er ineens zo minder mooi uit? Zou dit te maken hebben met het dag/nacht systeem? Dat dit heel vroeg in de ochtend afspeelt ofzo? Ik vond de eerdere filmpjes zoveel mooier. Spel kan niet ineens minder mooi geworden zijn,... de demo's waren immers speelbaar. Toch,... dit ziet er minder uit qua graphics,... alsof niet alle textures en of lighting geladen isIemand een idee? Of ben ik de enige die dit ziet!
Alle filmpjes ziet er PRACHTIG uit,... alleen deze is iets minder, maar die staat pas 2 dagen online Gijsquote:Op zondag 13 september 2009 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had die filmpjes een hele tijd terug al gepost ja, en het ziet er inderdaad niet uit. Alsof we een generatie terug gaan... Bovendien ziet het er enorm saaaaaiuit, mijn eventuele interesse in Ass Creed II is iig he-le-maal weg
Ja ik begrijp je. Zelf denk ik dat dit een flinke verbetering is t.o.v. deel 1,... en die vond ik al tof genoegquote:Op zondag 13 september 2009 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is een andere presentatie dan die ik een paar dagen terug postte volgens mij. Deze ziet er wat beter uitDesalniettemin sla ik 'm over... Gevalletje toffe setting, mooie graphics, saaie gameplay. Denk ik dan he.
Bij de voorgaande filmpjes had je altijd maar een klein stukje waar het zich afspeelde, met dus weinig benodigde resources en geoptimaliseerde graphics voor die scene. Nu heb je wel de hele stad draaien, met mogelijk nog niet helemaal geoptimaliseerde code. Om dat toch soepel te laten lopen hebben ze denk ik wat op graphics in moeten leveren. Mogelijk dat het definitieve spel mooier is dan dit, omdat ze dan nog wat hebben kunnen tweaken, maar ik denk niet dat het zo mooi wordt als de eerste trailers en promo's. Maar ja, dat is toch bij bijna elk spel zo...quote:Op zondag 13 september 2009 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik snap dit filmpje niet,...
Alles ziet er ineens zo minder mooi uit? Zou dit te maken hebben met het dag/nacht systeem? Dat dit heel vroeg in de ochtend afspeelt ofzo? Ik vond de eerdere filmpjes zoveel mooier. Spel kan niet ineens minder mooi geworden zijn,... de demo's waren immers speelbaar. Toch,... dit ziet er minder uit qua graphics,... alsof niet alle textures en of lighting geladen isIemand een idee? Of ben ik de enige die dit ziet!
Ja,... je hebt wel een punt! Maarja,... vond deel 1 al prachtig en het lijkt me sterk als dit deel daar niet bovenuit gaat komen!quote:Op zondag 13 september 2009 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij de voorgaande filmpjes had je altijd maar een klein stukje waar het zich afspeelde, met dus weinig benodigde resources en geoptimaliseerde graphics voor die scene. Nu heb je wel de hele stad draaien, met mogelijk nog niet helemaal geoptimaliseerde code. Om dat toch soepel te laten lopen hebben ze denk ik wat op graphics in moeten leveren. Mogelijk dat het definitieve spel mooier is dan dit, omdat ze dan nog wat hebben kunnen tweaken, maar ik denk niet dat het zo mooi wordt als de eerste trailers en promo's. Maar ja, dat is toch bij bijna elk spel zo...
Dat is zeker waarquote:Op zondag 13 september 2009 13:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... je hebt wel een punt! Maarja,... vond deel 1 al prachtig en het lijkt me sterk als dit deel daar niet bovenuit gaat komen!
Ze hebben zekersteweten nog e.e.a. uit staan in deze build. De schaduw van Enzio zelf bijv. is niet eens actief.quote:Op zondag 13 september 2009 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij de voorgaande filmpjes had je altijd maar een klein stukje waar het zich afspeelde, met dus weinig benodigde resources en geoptimaliseerde graphics voor die scene. Nu heb je wel de hele stad draaien, met mogelijk nog niet helemaal geoptimaliseerde code. Om dat toch soepel te laten lopen hebben ze denk ik wat op graphics in moeten leveren. Mogelijk dat het definitieve spel mooier is dan dit, omdat ze dan nog wat hebben kunnen tweaken, maar ik denk niet dat het zo mooi wordt als de eerste trailers en promo's. Maar ja, dat is toch bij bijna elk spel zo...
Inderdaad zeg!!quote:Op zondag 13 september 2009 20:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze hebben zekersteweten nog e.e.a. uit staan in deze build. De schaduw van Enzio zelf bijv. is niet eens actief.
Klinkt best okayquote:Op woensdag 16 september 2009 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Heel veel verbeteringen in deel 2. Hele andere gamestructuur dan deel 1!
http://kotaku.com/5359999(...)g-assassins-creed-ii
Ja,... alhoewel ik deel 1 erg cool vond ben ik wel heel blij nadat ik dit artikel gelezen heb. Veel verbeteringen! De setting heerst al zo,... dit kan niet meer fout gaan! Heerlijke wintergame!quote:
Die setting is het coolste, zeker als ze er wat Katholieke en/of Bijbel zooi in gooien. Ik ben echt benieuwdquote:Op woensdag 16 september 2009 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... alhoewel ik deel 1 erg cool vond ben ik wel heel blij nadat ik dit artikel gelezen heb. Veel verbeteringen! De setting heerst al zo,... dit kan niet meer fout gaan! Heerlijke wintergame!
Gebaseerd op die crappy youtube filmpjes van incomplete builds? Ik zou eerst eens de demo afwachten. Zag dat er een ACII demo op TGS staat, hoop dat die ook naar Live komt.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
Het spel is eigenlijk niet eens zo mooi.. ben er nu al een beetje op uitgekeken.
Ik ben bang dat het gewoon weer veel van hetzelfde wordt. En grafisch is echt gewoon niet echt mooi. Zelfs niet de HD filmpjes op GT.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gebaseerd op die crappy youtube filmpjes van incomplete builds? Ik zou eerst eens de demo afwachten. Zag dat er een ACII demo op TGS staat, hoop dat die ook naar Live komt.
Nee,... het ziet er niet uit nee,...quote:Op woensdag 16 september 2009 10:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het gewoon weer veel van hetzelfde wordt. En grafisch is echt gewoon niet echt mooi. Zelfs niet de HD filmpjes op GT.
Omdat er verbetering zijn doorgevoerd wil het niet zeggen dat het niet eentonig is.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... het ziet er niet uit nee,...
En er zijn ook totaal geen verbeteringen doorgevoerd nee
Wel als de eentonigheid een punt van verbetering was!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Omdat er verbetering zijn doorgevoerd wil het niet zeggen dat het niet eentonig is.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
Het spel is eigenlijk niet eens zo mooi.. ben er nu al een beetje op uitgekeken.
De White edition met figure kost maar 59 Euro. Zo duur is dat nou ook weer niet. Als het nog goedkoper moet is dit de goedkoopste die ik kan vinden!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:01 schreef jpjedi het volgende:
Man ik kijk hier echt naar uit.
Waar is de game te pre-orderen voor de PS3? Ik zie alleen die achtelijk dure special edition pakketten op play.com. Gamehubs kan ik niets vinden.
Ideale website zeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.budgetgaming.n(...)ns+creed+2+_PS3.html
Tja.. buiten het feit dat ik eht duur vind.. zou ik niet weten wat ik met al die zooi zou moeten.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Zelf heb ik de Black Edition sind mei van dit jaar in de preorder staan
[ afbeelding ]
Je hebt er ook echt geen kont aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja.. buiten het feit dat ik eht duur vind.. zou ik niet weten wat ik met al die zooi zou moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |