.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:17 schreef Tabloid het volgende:
Wie wordt de eerste?
2008quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:18 schreef DeeCruise het volgende:
Mijn god, flink wat werk te verzetten dan aangezien het laatste kwaliteitstopic in KLB toch ergens uit 2006 dateert
Op de lieftesnectar van die ene gowzer na.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:18 schreef DeeCruise het volgende:
Mijn god, flink wat werk te verzetten dan aangezien het laatste kwaliteitstopic in KLB toch ergens uit 2006 dateert
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
.
.
Je staat zo'n beetje bovenaan, so be my guest.
Hoezo de eerstvolgende en waarom slechts 48 uur?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:16 schreef Snakey het volgende:
De eerstvolgende die een kuttopic opent krijgt 48 uur.
Die TS is ook al gebandquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
Je bent nieuw op fok?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:19 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Hoezo de eerstvolgende en waarom slechts 48 uur?
Al die "grappige" users kun je het beste gewoon een ban geven tot Pinksteren en dan mogen ze het eens opnieuw proberen. Je mag van je users wel een beetje niveau verwachten.
Je hebt er geen idee van dat dit voor een heel groot deel van FOK! de AT verneukt. Je kan waarschijnlijk niet verder denken dan dat kleine rukkamertje van je?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:19 schreef Terpentin07 het volgende:
Slechte humeur? Of geen zin in werken?
Geregistreerd op: vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:12quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:19 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Hoezo de eerstvolgende en waarom slechts 48 uur?
Al die "grappige" users kun je het beste gewoon een ban geven tot Pinksteren en dan mogen ze het eens opnieuw proberen. Je mag van je users wel een beetje niveau verwachten.
Chagrijnig dus.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt er geen idee van dat dit voor een heel groot deel van FOK! de AT verneukt. Je kan waarschijnlijk niet verder denken dan dat kleine rukkamertje van je?
Een deel zwakzinnige users beleeft iedere dag plezier aan een friet/patat-discussie. Volgens mij kan FOK! ook heel goed zonder die users.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt er geen idee van dat dit voor een heel groot deel van FOK! de AT verneukt. Je kan waarschijnlijk niet verder denken dan dat kleine rukkamertje van je?
Ach, je mist er niks an.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef Adelante het volgende:
Moet ik ze nog melden in FA topic of geldt het pas na deze waarschuwing?
Chagrijn!quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
.
Ik heb je niet in het FA topic gezien, dus je moet gewoon je smoel houden.
Volgens mij wordt dan heel saai, fok heeft zijn populariteit grotendeels te danken aan de trouwe groep van baggerusers. Dus dat zou dom zijn he om die weg te sturen uit de speeltuin.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:22 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Een deel zwakzinnige users beleeft iedere dag plezier aan een friet/patat-discussie. Volgens mij kan FOK! ook heel goed zonder die users.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:22 schreef Rosbief het volgende:
48 uur heb ik er wel voor over, kun je me garanderen dat het niet langer wordt?
Het was ook meer ironisch bedoelt.Maar blijkbaar heb je een slechte humeur en beledigend hoef je ook niet te worden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Klopt. Kunnen we niet in opstand komen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:25 schreef behangplakker het volgende:
maar dit is ook een kuttopic eerste klas.
In wat voor opzicht is dat dom? In commerciële zin leveren die users maar weinig op binnen een community.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dan heel saai, fok heeft zijn populariteit grotendeels te danken aan de trouwe groep van baggerusers. Dus dat zou dom zijn he om die weg te sturen uit de speeltuin.
Doe dan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:27 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Klopt. Kunnen we niet in opstand komen?
Dan moet je maar PI's gebruiken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:26 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Het was ook meer ironisch bedoelt.Maar blijkbaar heb je een slechte humeur en beledigend hoef je ook niet te worden.
Aanzetten tot is ook strafbaar.quote:
Judas!quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:29 schreef Banzaiaap het volgende:
Ah, de eerste.
Ananas of geelfruitigding?
Jij bent zeker de leukste thuisquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:28 schreef Renesite het volgende:
Per 1 april zou KLB toch dicht gaan? Maar dat werd niet geloofd.
Gelukkig nu per 1 mei.
Fok blijft grotendeels draaien op bagger, baggerusers en lollerposts, als je heel die groep moet bannen blijft er weinig over van het forum.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:27 schreef John.Milton het volgende:
[..]
In wat voor opzicht is dat dom? In commerciële zin leveren die users maar weinig op binnen een community.
Ik zou gewoon iets meer eisen stellen aan het niveau hier op FOK!, zeker als je over 5 jaar een succesvolle site wil runnen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Fok blijft grotendeels draaien op bagger, baggerusers en lollerposts, als je heel die groep moet bannen blijft er weinig over van het forum.
Wel ben ik het ermee eens om eisen te stellen aan het niveau, maar dan met name op gebied van spelling en grammatica. Gewoon bans uitdelen aan users die correcte werkwoordvervoegingen aan hun laars lappen bv.
Om meteen de taalpolitie uit te hangen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Fok blijft grotendeels draaien op bagger, baggerusers en lollerposts, als je heel die groep moet bannen blijft er weinig over van het forum.
Wel ben ik het ermee eens om eisen te stellen aan het niveau, maar dan met name op gebied van spelling en grammatica. Gewoon bans uitdelen aan users die correcte werkwoordvervoegingen aan hun laars lappen bv.
FOK! draait voor een deel op bagger en onzinposts, dat kun en wil je niet helemaal uitbannen. Op zijn tijd is het best vermakelijk, mits er een leuke draai aan gegeven wordt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Fok draait op de KLB Bazenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
FOK! draait voor een deel op bagger en onzinposts, dat kun en wil je niet helemaal uitbannen. Op zijn tijd is het best vermakelijk, mits er een leuke draai aan gegeven wordt.
Regel 1: Hang alleen de taalpolizei uit als je zeker bent van je zaak.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Om meteen de taalpolitie uit te hangen.
Het is werkwoordsvervoegingen.
Bronquote:Er zijn dus geen vaste regels te geven voor het wel of niet voorkomen van de tussen-s; wel zijn er enkele vuistregels. Wie toch nog twijfelt over de voorkeursvorm, kan heel goed internet laten beslissen: een zoekmachine kan zo vertellen welke vorm het gebruikelijkst is.
Jongens, meisjes, vinden jullie dit topic leuk??quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:16 schreef Snakey het volgende:
Godskolere, André van Duin hierzo. Wat een komiek.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:01 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Jongens, meisjes, vinden jullie dit topic leuk??
erg héá.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Godskolere, André van Duin hierzo. Wat een komiek.
En toch hoort er eenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Regel 1: Hang alleen de taalpolizei uit als je zeker bent van je zaak.
[..]
Bron
Edit: ik wilde nog afsluiten met
Pikkenlikker![]()
Je bent dus van plan jezelf een 48 uur ban te geven?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:16 schreef Snakey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lil.Q94 zuigt
quote:Op zondag 12 april 2009 11:01 schreef DJ_Gadget het volgende:
[..]
Je bent dus van plan jezelf een 48 uur ban te geven?WHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een dreigement?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:16 schreef Snakey het volgende:
bwehehehequote:
Turkenquote:Op zondag 12 april 2009 11:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
bwehehehe
Na een dag kan je nog een ban krijgenAlvast doei dus..
En omdat turk krijg je maandban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |