Die tassen waren in Amerika $60 en hier ¤60. Ze houden niet echt rekening met de koers he? Trouwens, best lelijke tassen nog...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:00 schreef ralfseltje het volgende:
Lees trouwens heel veel over de slechte kwaliteit van de tour shirts, en ze kosten 30 euro.
En die tassen die verkocht worden tijdens de tour schijnen op ebay honderden dollars op te leveren. Bij de show kosten ze 60 euro... Wazig.
Het mag idd niet, maar bij slipknot deden niemand er wat op uit!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Je mag niet roken in de zaal, en het in bezet hebben van hard- en softdrugs mag ook niet in de HMH, dus: nee, ze doen er niet moeilijk over. Het mag gewoon niet.
Nee volgende week in Londenquote:Op donderdag 9 juli 2009 02:44 schreef rood_verzet het volgende:
Ubergaaf.
Btw Reena heb je al met Trent gesproken?
metal is ook een cover. Origineel is van Gary Numan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:28 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Met uitzondering van festivals, is er een open tape office voor de NINJA tour. Zelfs de HD camera mag mee zolang het niet op een tripod staat.
Burn (Natural Born Killers soundtrack), Dead Souls (Crow Soundtrack), Get Down Make Love (b kantje) zijn allemaal covers en eerder gespeeld.
Metal (Things Falling Apart) is nog nooit eerder gespeeld.
In Dusseldorf spelen ze ook. Twee uur rijden en zit er aan te denken om daar ook heen te gaan. Ff afwachten wat de setlist doet in EU.
Stond jij ook vlakbij die man in de rolstoel? Want aan die foto's te zien had jij ongeveer dezelfde invalshoek op het podium als mijquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:24 schreef Reena het volgende:
[..]
Nee volgende week in Londen![]()
Was het publiek tam? Ik vond het wel een tijdje duren voor het los kwam, maar misschien was dat alleen aan mijn kant. Ik stond aan de linker kant van het podium, bij Mr. Justin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |