quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe geen ondergoed aan, ik zet er gewoon een bakje onder!
Fijn. Dat wordt dus beuken om naar voren te komen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
We mogen eerder naar binnen met nin.com ticketsBen te gaar om het hele mailtje te begrijpen, lees het morgen nog wel een keer
Is het gelijk een meat and greet / soundcheck als je eerder naar binnen kan? Denk dat ik er om 18.30 wel sta. Nog een stukje rijden en hou niet zo van files.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
Waarschijnlijk kom ik toch pas na half 7 ergens aankakken![]()
Tuurlijk. Hoe is het met jou? Nog bedankt voor de kaarten. Had jij niet nin.com kaarten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ben benieuwd, camera goed sowieso mee
En hoi DevlinAlles goed?
Ook goed! Ben sinds gister officieel geslaagdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:50 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoe is het met jou? Nog bedankt voor de kaarten. Had jij niet nin.com kaarten?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook goed! Ben sinds gister officieel geslaagd![]()
Ik heb inderdaad nin.com kaarten en had ook dat mailtje gehad vandaag. Dus ben van plan een beetje op tijd die kant op te gaanZal wel afhangen van de vriendin met wie ik ga, zij moet woensdag werken
Thanks!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:59 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik moet woensdag ook nog ff werken.Kon helaas geen vrij krijgen...
Tuurlijk. Ff bij ouwehoerenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thanks!
Balen! Zou leuk zijn om elkaar nog even te treffen daar
Je mag niet roken in de zaal, en het in bezet hebben van hard- en softdrugs mag ook niet in de HMH, dus: nee, ze doen er niet moeilijk over. Het mag gewoon niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:56 schreef Hythloth het volgende:
Vraagje: ben sinds het rookverbod niet meer in de HMH geweest. Doen ze moeilijk over blowen in de zaal? En dan bedoel ik het roken van pure cannabis (dus zonder tabak)
Zo niet, dan steek ik er lekker eentje op en mogen jullie allemaal een paar trekjes
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:56 schreef JosD. het volgende:
Heeft iemand misschien een recente setlist, ter impressie?
Gisteren op Werchter, om setlisten te vinden moet je eens naar www.setlist.fm gaan.quote:1. 1,000,000
2. Terrible
3. Heresy
4. March of the Pigs
5. Piggy
6. I'm Afraid Of Americans (David Bowie cover)
7. Burn
8. Gave Up
9. Non-Entity
10. The Big Come Down
11. Wish
12. Survivalism
13. Suck
14. The Hand That Feeds
15. Head Like A Hole
16. Hurt
Ik was zelf voor lange tijd puur Metallica fan maar dan nog had ik niet in mijn botte kop gehaald om me zo vervelend en arrogant te gedragen. NIN was echt erg goed, de line up was echt knallen en ik vond dat ze ook aanzienlijke tijd mochten spelenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
NIN op Werchter was erg aangenaam (al was het nog licht buiten en stonden de reeds aanwezige Metallica-fans zich te vervelen (dwz te ouwehoeren, wat met name tijdens Hurt not done is vind ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |