Binnenin de HMH hebben ze een redelijk goede airco. Zelfs als het buiten heet is en de zaal vol met mensen staat, is het nog redelijk aangenaam.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heee Jeejee
Klinkt goed, heb zin in volgende week! Zweten wordt het sowieso als het dit weer blijft![]()
We hebben nog niks gehoord over die ingang he?
Hallo!!! Leuk te horen dat Dusseldorf leuk was.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:52 schreef jeejee77 het volgende:
Hej Dev, Reena, Magika....
Leuk te zien dat jullie hier nog steeds rondhangen. Allemaal naar HMH I suppose ?
Dusseldorf was veelbelovend ..hoop in de hmh op iets minder zetende duitsers in mijn nek, maar verder was het echt fantastisch.
Nou als je er echt niet blij mee bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:15 schreef Reena het volgende:
[..]
Hallo!!! Leuk te horen dat Dusseldorf leuk was.
Heb er veel zin in!!!
Mijn vrienden hebben voor mijn verjaardag een meet & greet voor me "gekocht" (voor de show in Londen). Ik was er eigenlijk niet zo blij mee, want heb geen idee wat ik moet zeggen of doen, maar aan de andere kant is het wel cool...
hehehe...mocht ik me bedenken....quote:
Joh, al zeg je dan niet zoveel. Je kunt wel staren naar Trent en en en .. nouja. Starenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef Reena het volgende:
hehehe...mocht ik me bedenken....![]()
Ik moet ook niet zo zeuren en gedragen als een verwend nest...
![]()
Excusez-lemo.quote:
Ja maar, Trent is een lekker dingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:39 schreef devl1nsect het volgende:
Zin in Amsterdam. Goed om te horen dat Dusseldorf top was.![]()
Hopelijk open ze in de HMH met Somewhat Damaged.![]()
En vrouwen en adoratie van popartiesten.Tijdens NIN Pukkelpop 2007 stond een meisje van nauwelijks 18 voor me met een spandoek: "Trent, do you wanna take a bath with me?". Haar aangeraden om dit niet voor de barrier te hangen.
(nog een keer: wil je met mij in bad?)
Waarom niet was haar vraag. Nou, het had je vader kunnen zijn. Toen keek ze zo:![]()
Tip: hartjes tekenen op je ene wang en op je andere wang schrijf je Trent.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar, Trent is een lekker ding![]()
!! Dan maakt het niet uit hoe oud 'ie is.. Ik sta volgende week woensdag samen met m'n schoonmoeder te kwijlen hoor
.
Uhm, m'n vriendje is er ook bij.. Ik hou het dus wel alleen bij kwijlenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:32 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Tip: hartjes tekenen op je ene wang en op je andere wang schrijf je Trent.
Vergeet geen schoon ondergoed mee te nemen voor als je terug gaat van het concert.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhm, m'n vriendje is er ook bij.. Ik hou het dus wel alleen bij kwijlen.
Ik doe geen ondergoed aan, ik zet er gewoon een bakje onder!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:40 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Vergeet geen schoon ondergoed mee te nemen voor als je terug gaat van het concert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |