abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68262098
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

2 uur en 3 minuten. Redelijk rustig tempo, maar het ging vooral om het uitlopen
Netjes! En inderdaad is uitlopen als eerst het belangrijkste.

Ik heb me opgegeven voor de halve marathon (in oktober, dus heb nog even). Ik loop nu ongeveer 12 kilometer in 1 uur, maar heb nog nooit langer gelopen dan een uur. Komende weken uitbreiden hoop ik.
pi_68262556
Ik wil lo-ho-oopen

Weet je hoe frustrerend
pi_68262668
knnth dat is begrijpelijk ja maar doe nou maar niet, anders kun je straks ik weet niet hoe lang niet meer lopen

Ik ga vanmiddag weer even lopen, heb een route van iets meer dan 6 km uitgestippeld. Als dat goed gaat kan ik altijd nog een ommetje maken voor ik thuis kom
  woensdag 22 april 2009 @ 12:24:26 #204
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_68267210
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:36 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

aardig gek. Loop je ook nog wedstrijden of puur lopen voor het lopen?
Ik verwacht na zo'n 20km natuurlijk een halve marathon van je
Ik doe sinds kort wel mee aan prestatielopen; de enige tot nu toe is de Dwars Door Dordt (10km), die ik in 48:zoveel heb volbracht

De halve marathon gaat dit seizoen wel lukken (raboloop van Ablasserdam? ). Maargoed, eerst maar eens de lenteloop van mei (15km) doen; twee dagen daarna moeten mijn verstandskiezen eruit
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_68267705
Zaterdag meedoen met de Batavierenrace. Ik loop tussen 02:00 en 03:00 's nachts Morgenochtend ga ik voor het laatst nog een rondje doen van 10 km. Geen idee of ik dat rennend achter elkaar volhoud, tot nu toe heb ik alleen nog maar rondjes van 6 km gelopen. Ik zal dus vrij rustig beginnen en dan zien we wel waar we stranden. Heb iig zin in de race
pi_68267872
Ja, dat wordt dolle pret . Veel plezier! Ik heb jarenlang meegedaan maar het ligt nu toch wel echt achter me. Vond het altijd supertof en zowel de nachtploeg, als die in de ochtend en middag hebben hun charme (al is ochtend wel echt het ergst).
  woensdag 22 april 2009 @ 12:51:40 #207
62913 Blik
The one and Only!
pi_68267915
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:44 schreef VonHinten het volgende:
Zaterdag meedoen met de Batavierenrace. Ik loop tussen 02:00 en 03:00 's nachts
Is wel de mooiste tijd om te lopen, is echt een apart gevoel
pi_68267993
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:24 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik doe sinds kort wel mee aan prestatielopen; de enige tot nu toe is de Dwars Door Dordt (10km), die ik in 48:zoveel heb volbracht

De halve marathon gaat dit seizoen wel lukken (raboloop van Ablasserdam? ). Maargoed, eerst maar eens de lenteloop van mei (15km) doen; twee dagen daarna moeten mijn verstandskiezen eruit
Ik heb toen de ronde van Nedstaal (5km) gelopen vorige jaar. Liep toen een tijd van 38.55 geloof ik. Maar dat was ook echt heel kort nadat ik voor het eerst begon met lopen. Toen moest ik sommige stukken nog wandelen enzo.

Het is nu nog niet veel beter, omdat ik het daarna heb laten versloffen, maar daarom ga ik het nu weer oppakken. Nu nog een beetje last van de kuiten van het tennissen maandag, maar vanavond ga ik weer stukkie lopen.
pi_68268228
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:51 schreef Blik het volgende:

[..]

Is wel de mooiste tijd om te lopen, is echt een apart gevoel
Wat is verstandig met eten? Wij eten als nachtploeg rond 18.00u gezamenlijk een maaltijd. Dan tegen 0.00u nog een complete maaltijd eten? Of zou dat teveel zijn..
pi_68268420
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:44 schreef VonHinten het volgende:
Zaterdag meedoen met de Batavierenrace. Ik loop tussen 02:00 en 03:00 's nachts Morgenochtend ga ik voor het laatst nog een rondje doen van 10 km. Geen idee of ik dat rennend achter elkaar volhoud, tot nu toe heb ik alleen nog maar rondjes van 6 km gelopen. Ik zal dus vrij rustig beginnen en dan zien we wel waar we stranden. Heb iig zin in de race
De nachtploeg is juist het beste, dan kun je de rest van de dag slapen. Ik zit in de ochtendploeg en moet al om 4 uur 's ochtends opstaan.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_68268517
http://www.hartslagmeter.com/index1.html
Wat vinden jullie van die hartslag meter??
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_68268633
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:12 schreef 1517 het volgende:
http://www.hartslagmeter.com/index1.html
Wat vinden jullie van die hartslag meter??
volgens mij links je nergens specifieks heen? of verkopen ze op die site maar 1 hartslagmeter?
pi_68269367
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

volgens mij links je nergens specifieks heen? of verkopen ze op die site maar 1 hartslagmeter?
Oh ja foutje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  woensdag 22 april 2009 @ 14:22:25 #214
77130 star_gazer
pi_68270595
Bij 'onze' studievereniging waren ze pas geleden geloof ik nog op zoek naar 1 a 2 mensen voor de batavierenrace. Ik zou graag een keer meedoen, maar ik heb het niet zo heel erg op die club, dus ik denk dat ik maar oversla.

Stiekem heb ik een wens om een keer mee te doen met de RoPa-run; dat lijkt me erg gaaf en is nog voor een goed doel ook. Iemand ervaring?
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 22 april 2009 @ 14:25:39 #215
77130 star_gazer
pi_68270689
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Ik heb toen de ronde van Nedstaal (5km) gelopen vorige jaar. Liep toen een tijd van 38.55 geloof ik. Maar dat was ook echt heel kort nadat ik voor het eerst begon met lopen. Toen moest ik sommige stukken nog wandelen enzo.

Het is nu nog niet veel beter, omdat ik het daarna heb laten versloffen, maar daarom ga ik het nu weer oppakken. Nu nog een beetje last van de kuiten van het tennissen maandag, maar vanavond ga ik weer stukkie lopen.
Die ronde van Nedstaal staat voor mij dit jaar ook in de planning (10km). Wist niet dat jij ook een loper bent
-
pi_68271669
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:25 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Die ronde van Nedstaal staat voor mij dit jaar ook in de planning (10km). Wist niet dat jij ook een loper bent
Nou, ik probeer wat kilo's kwijt te raken enzo.
Ik bouw het erg langzaam op, dus het gaat nog niet heel snel en heel ver, maar dat komt vanzelf.
  woensdag 22 april 2009 @ 15:00:42 #217
77130 star_gazer
pi_68271874
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:54 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Nou, ik probeer wat kilo's kwijt te raken enzo.
Ik bouw het erg langzaam op, dus het gaat nog niet heel snel en heel ver, maar dat komt vanzelf.
Zolang je maar goeie schoenen hebt
-
pi_68271906
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:00 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Zolang je maar goeie schoenen hebt
heb ik
pi_68271955
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Stukken wandelen is niks mis mee toch, het gaat erom dat je hem uitloopt

Ik loop nu redelijk gemakkelijk 6 km (dwz ik ben niet helemaal dood als ik klaar ben), maar voor de zekerheid neem ik wel steeds een of anderhalve minuut wandelpauze
pi_68272400
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:03 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Stukken wandelen is niks mis mee toch, het gaat erom dat je hem uitloopt

Ik loop nu redelijk gemakkelijk 6 km (dwz ik ben niet helemaal dood als ik klaar ben), maar voor de zekerheid neem ik wel steeds een of anderhalve minuut wandelpauze
Ja en ik was een na laatste, maar dat is waarschijnlijk een competitief mannedingetje
Vorige week redde ik de 3km niet eens aan een stuk Iets wat aangaf dat ik het al weer te lang heb laten schieten en dat ik vanavond gewoon weer met Evy moet spelen
pi_68272541
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:16 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Ja en ik was een na laatste, maar dat is waarschijnlijk een competitief mannedingetje
Vorige week redde ik de 3km niet eens aan een stuk Iets wat aangaf dat ik het al weer te lang heb laten schieten en dat ik vanavond gewoon weer met Evy moet spelen
Ach, je hebt hem uitgelopen. Ik zal 17 mei ook wel laatste worden ofzo, maar als ik hem uitloop ben ik al heel tevreden!
  woensdag 22 april 2009 @ 15:55:27 #222
62913 Blik
The one and Only!
pi_68273673
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:03 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Wat is verstandig met eten? Wij eten als nachtploeg rond 18.00u gezamenlijk een maaltijd. Dan tegen 0.00u nog een complete maaltijd eten? Of zou dat teveel zijn..
Ik zou gewoon energierepen e.d. eten. En dan anderhalf uur voordat je moet lopen niks meer.
pi_68277774
***ANIMO CHECK***

Iedereen is op zijn manier bezig met hardlopen. De een probeert 5km af te leggen zonder tussenpauzes, de ander probeert de marathon binnen de 3 uur te lopen. Dat is wat de sport ook zo mooi maakt en wat lopers bindt; de geleverde prestatie is voor iedereen even groot. Het FOK! forum is iets wat ons als lopers bindt, velen zullen hier zitten omdat ze hun prestaties en ervaringen willen delen met medelopers maar geen interesse hebben om in een vast stramien van een atletiekvereniging mee te lopen. Ook omdat je misschien veel meer geniet van lopen als je alleen loopt.

Hardlopen is in Nederland een populaire sport en dat is goed te zien op de grote loopevenementen die ons land rijk is. De marathons van Rotterdam, Amsterdam, de City-Pier-City en de Dam-tot-Dam zijn grote evenementen die een heleboel lopers aantrekken. Ondanks verwoede pogingen van de organisatie betekent deelname aan zo'n evenement ook dat je over het algemeen pas een kwartier na het 1e startschot kunt beginnen en je de eerste 20 minuten meer bezig bent met het ontwijken van mensen als met het lekker hardlopen.

De oplossing is eigenlijk heel eenvoudig; een wedstrijdlicentie. Met een wedstrijdlicentie kom je terecht in een wedstrijdvak. Het aantal deelnemers is stukken kleiner en je start voordat de rest start. Een wedstrijdlicentie krijg je echter niet zomaar; je moet lid zijn van een atletiekvereniging.

Ook hiervoor is de oplossing simpel; een FOK! atletiekvereniging (naam is een werktitel )

Wat gaan we doen?
Een FOK! atletiekvereniging oprichten.

Waarom gaan we het doen?
  • Vergroten van het groepsgevoel onder lopende FOK!kers.
  • Iedereen de mogelijkheid geven om tegen minimale kosten in een wedstrijdvak te starten.

Wat gaat dat me kosten?
    Afhankelijk van je wensen. Ben je er voor de gezelligheid dan kost het je niets, wil je een volwaardig lid zijn dan kost het je de afdracht aan KNAU van 20,-. Een wedstrijdlicentie kost dit jaar 25,-. Daarbij komen ook nog de eenmalige kosten van een FOK! tenue aangezien je als wedstrijdatleet in het tenue van je vereniging moet starten. Wat dat gaat kosten zien we tegen die tijd wel, heb je natuurlijk wel een ubergaaf FOK! tenue

Ik heb de kosten iets aangedikt aangezien er ook KVK kosten, administratieve kosten en algehele kosten uit betaald zullen gaan worden.

Wat is nu de bedoeling?
    Dit in gang zetten is een heel proces en kost veel tijd. De easy way out is natuurlijk om me bij een andere vereniging aan te sluiten en zo de wedstrijdlicentie te bemachtigen maar ik vind dit ook wel ontzettend leuk om te gaan doen. Ik voel er echter niets voor om dit voor drie man inclusief mijzelf op te gaan zetten dus vandaar even een animo check. Als je interesse hebt in zoiets roep dan even heel hard ja dan vul ik je naam in op de het lijstje. Je zit absoluut nergens aan vast, het is puur om te kijken of er genoeg mensen achter staan.

Huidige deelnemers
    FJD
    superbient
    Daph_
    computergirl (vooral voor de gezelligheid)
    Nam_Soldier

[ Bericht 1% gewijzigd door FJD op 22-04-2009 18:23:49 ]
  • Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
    pi_68277857
    Mooi idee FJD, zet mij er maar bij
    Ben wel benieuwd hoeveel tijd er eventueel na oprichting nog ingestoken moet worden...
    "Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
    pi_68278017
    Klinkt leuk Heb op zich wel interesse, wil alleen even afwachten wat dat me in totaal zou gaan kosten
    pi_68278056
    FJD, af en toe een 5 of 10 km wedstrijdje vind ik wel leuk....maar een licentie is voor mijn categorie zwaar overdreven.

Net wel lekker gelopen, 12 km. Straf windje!
    pi_68278079
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 18:09 schreef superbient het volgende:
    Ben wel benieuwd hoeveel tijd er eventueel na oprichting nog ingestoken moet worden...
    Ik heb geen flauw idee Het wordt natuurlijk een redelijk minimalistische insteek. We hebben geen gedoe met locaties, we doen niets met fysio/artsen (behalve verwijzen), we doen niets met trainingen (behalve linkjes gooien). Ik zie wel, ik kan de tijd nu wel missen

Ik merk dat ik loop omdat het me rust geeft. Na een uurtje lopen ben ik weer leeg en tot rust gekomen. Ik zit zelf niet te wachten op een groepstraining of wat dan ook. Er zal dan ook niet heel veel veranderen ten op zichte van wat er nu gebeurt in dit topic. Belangrijkste wijzigingen zijn wat mij betreft dat uitslagen en voortgang van lopers beter wordt bijgehouden, dat er een FOK! tenue komt, dat je een wedstrijdlicentie kunt krijgen en misschien dat er eens per jaar een FOK! trainingsweekend komt. Zo'n weekend zou dan natuurlijk wel zijn onder het motto "ik loop alleen maar met jullie". Er komt iig geen gedoe met verplichtingen, daar heb ik een hekel aan
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 18:17 schreef computergirl het volgende:
    FJD, af en toe een 5 of 10 km wedstrijdje vind ik wel leuk....maar een licentie is voor mijn categorie zwaar overdreven.
    Ook voor de gezelligheid is iedereen welkom natuurlijk. Ik maak geen onderscheid tussen mensen die wel en niet willen/kunnen/mogen betalen. Een volwaardig lidmaatschap van 20,- per jaar zou de kosten wel weer beter dekken dus dat wordt natuurlijk wel gewaardeerd De wedstrijdlicentie zit daar dan weer een stap boven maar dat is idd voor de mensen die veel wedstrijden lopen en de drukte bij die wedstrijden zat zijn.

Zet wel even (vooral voor de gezelligheid) achter je naam zodat ik later een beetje een grove inkomsten/uitgaven staatje kan maken. Uiteraard is alles nog steeds vrijblijvend, het is voor mij handig voor een haalbaarheidsanalyse straks.

[ Bericht 12% gewijzigd door FJD op 22-04-2009 18:25:23 ]
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    pi_68278176
    Heel hard ja! Tof idee!
    אין מקום כמו ארץ ישראל
    pi_68278928
    Hoeveel verbrand je gemiddeld met een Evyles eigenlijk? Ik ben pas bij les 6 hoor, maar het gaat bijzonder goed. Het zou echter leuk zijn een kilo of 3 te verliezen toch wel
    pi_68278968
    Leuk idee van de vereniging! Maar eerst nog maar eens 5 km leren uitlopen .
    pi_68282568
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 18:47 schreef heaven7 het volgende:
    Hoeveel verbrand je gemiddeld met een Evyles eigenlijk? Ik ben pas bij les 6 hoor, maar het gaat bijzonder goed. Het zou echter leuk zijn een kilo of 3 te verliezen toch wel
    Ik zou er zo niet naar gaan kijken. Als je hardloopt verbrand je extra calorieën tov stilzitten natuurlijk. Ook gaat je algehele fitheid en daarbij ook je ruststofwisseling omhoog. Echter indien je ook weer meer gaat eten omdat het hongergevoel toeneemt is het resultaat lang niet altijd dat je afvalt.
    Probeer gewoon de lessen te volgen 2-4x in de week lopen en gezond te eten. Denk aan veel fruit en groente natuurlijk, maar zeker niet minder dan je normaal al doet want de combinatie sporten/dieeten is natuurlijk niet bevorderlijk voor je gezondheid en je conditie.

btw 3 kilo vet is +/- 27000 calorieen en is een flink aantal keer hardlopen iig
    "Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
    pi_68283748
    nee 21000 9000 moet je er extra eten voor een kilo vet, kwijtraken kost slechts 7000 Maar thanks voor het advies. Ik moet idd gewoon op m'n eten letten en lekker rennen. Morgen weer
      woensdag 22 april 2009 @ 21:58:30 #233
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_68285280
    Ik let niet op mijn gewicht, maar sinds ik loop vanaf november ben ik 10 kilo kwijt, en dat terwijl ik niet echt minder (wel gezonder) ben gaan eten
    pi_68285760
    @ FJD: tof idee, zet mij maar op je lijstje. Ik ben van plan om deze zomer m'n eerste echte wedstrijd te lopen en vind het wel geinig om dat in een Fok-shirt te doen. (Al zullen die shirts dan wellicht nog niet klaar zijn.)
      woensdag 22 april 2009 @ 22:29:43 #235
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_68286618
    Vandaag weer 33 minuten hardgelopen. UIteindelijk 5.35 km gelopen in die tijd. het gaat dus weer de goede kant op qua tempo. Volgende training is 5 x 8 minuten op vlot tempo lopen. pff, dat gaat zwaar worden
      woensdag 22 april 2009 @ 22:56:35 #236
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_68287817
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 18:49 schreef karoltje het volgende:
    hoelang maar je daar bij de meeste loops over doen?
      woensdag 22 april 2009 @ 23:17:09 #237
    137929 beertenderrr
    Wup Holland Wup
    pi_68288564
    Goed idee Ik wacht alleen nog heel even met inschrijven het zou zomaar kunnen dat ik na de zomer voor 4 jaar in Londen woon, dan heb ik er natuurlijk niet zo heel veel aan En nee, ik blijf niet elke week overvliegen (mits gesponsord door Danny of de vereniging )

Ik kan wel in dat geval voor de harde kern van dit topique een slaapplaats regelen voor de marathon van Londen, maar dat is nog allemaal toekomst.
    A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
    If it don't matter to you, it don't matter to me
    pi_68289417
    Leuk idee Ben benieuwd naar de uitkomst. Zit zelf al bij een vereniging, oa vanwege een wedstrijdlicentie.. Al heb ik er eentje vd NTB, weet niet of ik daar ook puur mee mag hardlopen.
    pi_68289531
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 23:17 schreef beertenderrr het volgende:

Ik kan wel in dat geval voor de harde kern van dit topique een slaapplaats regelen voor de marathon van Londen, maar dat is nog allemaal toekomst.
    Die is al over 3 dagen hè.
    אין מקום כמו ארץ ישראל
    pi_68289771
    Count me in met die atletiekvereniging met wedstrijdshirtje enzo. Mits goed geregeld enzo
      donderdag 23 april 2009 @ 00:11:26 #241
    137929 beertenderrr
    Wup Holland Wup
    pi_68290262
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 23:44 schreef Nam_Soldier het volgende:

[..]

Die is al over 3 dagen hè.
    helaas voor de mensen die er dan heen gaan, die moeten nog maar even een jaartje wachten voor een goede overnachting

vereiste is natuurlijk wel het meenemen van pitjeskaas en duyvis borrelnootjes
    A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
    If it don't matter to you, it don't matter to me
    pi_68293145
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 18:49 schreef karoltje het volgende:
    Alle niveaus zijn welkom natuurlijk
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 22:09 schreef VonHinten het volgende:
    @ FJD: tof idee, zet mij maar op je lijstje. Ik ben van plan om deze zomer m'n eerste echte wedstrijd te lopen en vind het wel geinig om dat in een Fok-shirt te doen. (Al zullen die shirts dan wellicht nog niet klaar zijn.)
    Ik moet nog even uitzoeken wat zoiets kost. Je hebt het wss. over kleine aantallen en daarmee wat hogere kosten. Wat het precies gaat kosten ga ik natuurlijk nog wel even uitzoeken voor we beginnen
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 23:17 schreef beertenderrr het volgende:
    En nee, ik blijf niet elke week overvliegen (mits gesponsord door Danny of de vereniging )
    Daar hangt dan wel een prestatienorm aan vast he; Als jij dan in de top 3 van een paar grote marathons eindigt en het prijzengeld doneert dan komt dat helemaal goed

Maar om even verwarring weg te nemen; het wordt geen vereniging die loopgroepjes opzet en trainingen organiseert etc. etc. (los van misschien een trainingsweekend in een jaar). Dat moet iedereen voor zichzelf weten, als het ontstaat dan heb je m'n zegen maar er komen op dat vlak absoluut geen verplichtingen vanuit de vereniging. Ook in het buitenland kun je dus gezellig meedoen
    quote:
    Als je de vier jaar volhoudt dan schrijf ik me alvast in voor 2012 Ga ik nu alvast de borrelnootjes inslaan
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 23:52 schreef knnth het volgende:
    Count me in met die atletiekvereniging met wedstrijdshirtje enzo. Mits goed geregeld enzo
    Half werk is voor mietjes
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    pi_68294085
    Ik heb me zojuist online opgegeven voor de Nacht van Groningen op 21 mei. Lekker dichtbij huis Ik doe de 7 km.
    pi_68298427
    Ga de nacht van Groningen denk ik ook lopen. Vind het wel een geinig parcours en het is idd lekker dichtbij huis. Ook hier de 7 km.
    Dus toch .
      donderdag 23 april 2009 @ 13:08:25 #245
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_68301407
    Hebben er nog mensen zin om mee te lopen met de batavierenrace komend weekend? Er zijn dus mensen die nu af gaan bellen, en daarom zijn er plekken vrij gekomen...

Jongens/meisjes/elk niveau/elke leeftijd welkom...het is een gezellig team en we hebben ervaring met mensen van dit forum want vorig jaar deden er ook twee van hier mee met ons
      donderdag 23 april 2009 @ 13:09:03 #246
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_68301429
    en zoals iedereen weet: de batavierenrace moet je een keer aan meegedaan hebben, de sfeer is geweldig!
    pi_68301771
    Sorry, deze maestro is al door een ander team gecontracteerd

Ik loop trouwens 's nachts, staat er dan nog een beetje publiek langs de kant om die goddelijke kuiten van mij te aanschouwen?
      donderdag 23 april 2009 @ 13:24:23 #248
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_68301924
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 13:19 schreef VonHinten het volgende:
    Sorry, deze maestro is al door een ander team gecontracteerd

Ik loop trouwens 's nachts, staat er dan nog een beetje publiek langs de kant om die goddelijke kuiten van mij te aanschouwen?
    alleen bij de eerste etappe staan er nog mensen langs de kant, daarna is het al vrij snel uitgestorven. Maar 's nachts is wel de leukste tijd om te lopen.
    pi_68302043
    Batavieren ik woon er maar kan niet mee doen ivm blessure
      donderdag 23 april 2009 @ 13:29:27 #250
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_68302085
    Balen! Als mensen het leuk vinden om mee te doen dan kan ik zelfs ervoor zorgen dat iedereen in een ploeg zit (bij mij) zodat het nog extra gezellig is ook
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')