Netjes! En inderdaad is uitlopen als eerst het belangrijkste.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
2 uur en 3 minuten. Redelijk rustig tempo, maar het ging vooral om het uitlopen
Ik doe sinds kort wel mee aan prestatielopen; de enige tot nu toe is de Dwars Door Dordt (10km), die ik in 48:zoveel heb volbrachtquote:Op woensdag 22 april 2009 09:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aardig gek. Loop je ook nog wedstrijden of puur lopen voor het lopen?
Ik verwacht na zo'n 20km natuurlijk een halve marathon van je
Is wel de mooiste tijd om te lopen, is echt een apart gevoelquote:Op woensdag 22 april 2009 12:44 schreef VonHinten het volgende:
Zaterdag meedoen met de Batavierenrace. Ik loop tussen 02:00 en 03:00 's nachts![]()
Ik heb toen de ronde van Nedstaal (5km) gelopen vorige jaar. Liep toen een tijd van 38.55 geloof ik. Maar dat was ook echt heel kort nadat ik voor het eerst begon met lopen. Toen moest ik sommige stukken nog wandelen enzo.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik doe sinds kort wel mee aan prestatielopen; de enige tot nu toe is de Dwars Door Dordt (10km), die ik in 48:zoveel heb volbracht
De halve marathon gaat dit seizoen wel lukken (raboloop van Ablasserdam?). Maargoed, eerst maar eens de lenteloop van mei (15km) doen; twee dagen daarna moeten mijn verstandskiezen eruit
Wat is verstandig met eten? Wij eten als nachtploeg rond 18.00u gezamenlijk een maaltijd. Dan tegen 0.00u nog een complete maaltijd eten? Of zou dat teveel zijn..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Is wel de mooiste tijd om te lopen, is echt een apart gevoel
De nachtploeg is juist het beste, dan kun je de rest van de dag slapen. Ik zit in de ochtendploeg en moet al om 4 uur 's ochtends opstaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:44 schreef VonHinten het volgende:
Zaterdag meedoen met de Batavierenrace. Ik loop tussen 02:00 en 03:00 's nachtsMorgenochtend ga ik voor het laatst nog een rondje doen van 10 km. Geen idee of ik dat rennend achter elkaar volhoud, tot nu toe heb ik alleen nog maar rondjes van 6 km gelopen. Ik zal dus vrij rustig beginnen en dan zien we wel waar we stranden. Heb iig zin in de race
volgens mij links je nergens specifieks heen? of verkopen ze op die site maar 1 hartslagmeter?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:12 schreef 1517 het volgende:
http://www.hartslagmeter.com/index1.html
Wat vinden jullie van die hartslag meter??
Oh ja foutjequote:Op woensdag 22 april 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgens mij links je nergens specifieks heen? of verkopen ze op die site maar 1 hartslagmeter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
Die ronde van Nedstaal staat voor mij dit jaar ook in de planning (10km). Wist niet dat jij ook een loper bentquote:Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb toen de ronde van Nedstaal (5km) gelopen vorige jaar. Liep toen een tijd van 38.55 geloof ik. Maar dat was ook echt heel kort nadat ik voor het eerst begon met lopen. Toen moest ik sommige stukken nog wandelen enzo.
Het is nu nog niet veel beter, omdat ik het daarna heb laten versloffen, maar daarom ga ik het nu weer oppakken. Nu nog een beetje last van de kuiten van het tennissen maandag, maar vanavond ga ik weer stukkie lopen.
Nou, ik probeer wat kilo's kwijt te raken enzo.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die ronde van Nedstaal staat voor mij dit jaar ook in de planning (10km). Wist niet dat jij ook een loper bent
Zolang je maar goeie schoenen hebtquote:Op woensdag 22 april 2009 14:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou, ik probeer wat kilo's kwijt te raken enzo.
Ik bouw het erg langzaam op, dus het gaat nog niet heel snel en heel ver, maar dat komt vanzelf.
heb ikquote:Op woensdag 22 april 2009 15:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zolang je maar goeie schoenen hebt
Stukken wandelen is niks mis mee toch, het gaat erom dat je hem uitlooptquote:Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb toen de ronde van Nedstaal (5km) gelopen vorige jaar. Liep toen een tijd van 38.55 geloof ik. Maar dat was ook echt heel kort nadat ik voor het eerst begon met lopen. Toen moest ik sommige stukken nog wandelen enzo.
Het is nu nog niet veel beter, omdat ik het daarna heb laten versloffen, maar daarom ga ik het nu weer oppakken. Nu nog een beetje last van de kuiten van het tennissen maandag, maar vanavond ga ik weer stukkie lopen.
Ja en ik was een na laatste, maar dat is waarschijnlijk een competitief mannedingetjequote:Op woensdag 22 april 2009 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Stukken wandelen is niks mis mee toch, het gaat erom dat je hem uitloopt![]()
Ik loop nu redelijk gemakkelijk 6 km (dwz ik ben niet helemaal dood als ik klaar ben), maar voor de zekerheid neem ik wel steeds een of anderhalve minuut wandelpauze
Ach, je hebt hem uitgelopen. Ik zal 17 mei ook wel laatste worden ofzo, maar als ik hem uitloop ben ik al heel tevreden!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja en ik was een na laatste, maar dat is waarschijnlijk een competitief mannedingetje
Vorige week redde ik de 3km niet eens aan een stukIets wat aangaf dat ik het al weer te lang heb laten schieten en dat ik vanavond gewoon weer met Evy moet spelen
Ik zou gewoon energierepen e.d. eten. En dan anderhalf uur voordat je moet lopen niks meer.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:03 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Wat is verstandig met eten? Wij eten als nachtploeg rond 18.00u gezamenlijk een maaltijd. Dan tegen 0.00u nog een complete maaltijd eten? Of zou dat teveel zijn..
Ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 22 april 2009 18:09 schreef superbient het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel tijd er eventueel na oprichting nog ingestoken moet worden...
Ook voor de gezelligheid is iedereen welkom natuurlijk. Ik maak geen onderscheid tussen mensen die wel en niet willen/kunnen/mogen betalen. Een volwaardig lidmaatschap van 20,- per jaar zou de kosten wel weer beter dekken dus dat wordt natuurlijk wel gewaardeerdquote:Op woensdag 22 april 2009 18:17 schreef computergirl het volgende:
FJD, af en toe een 5 of 10 km wedstrijdje vind ik wel leuk....maar een licentie is voor mijn categorie zwaar overdreven.
Ik zou er zo niet naar gaan kijken. Als je hardloopt verbrand je extra calorieën tov stilzitten natuurlijk. Ook gaat je algehele fitheid en daarbij ook je ruststofwisseling omhoog. Echter indien je ook weer meer gaat eten omdat het hongergevoel toeneemt is het resultaat lang niet altijd dat je afvalt.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:47 schreef heaven7 het volgende:
Hoeveel verbrand je gemiddeld met een Evyles eigenlijk? Ik ben pas bij les 6 hoor, maar het gaat bijzonder goed. Het zou echter leuk zijn een kilo of 3 te verliezen toch wel
hoelang maar je daar bij de meeste loops over doen?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:49 schreef karoltje het volgende:
Leuk idee van de vereniging! Maar eerst nog maar eens 5 km leren uitlopen.
Die is al over 3 dagen hè.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:17 schreef beertenderrr het volgende:
Ik kan wel in dat geval voor de harde kern van dit topique een slaapplaats regelen voor de marathon van Londen, maar dat is nog allemaal toekomst.
helaas voor de mensen die er dan heen gaan, die moeten nog maar even een jaartje wachten voor een goede overnachtingquote:
Alle niveaus zijn welkom natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2009 18:49 schreef karoltje het volgende:
Leuk idee van de vereniging! Maar eerst nog maar eens 5 km leren uitlopen.
Ik moet nog even uitzoeken wat zoiets kost. Je hebt het wss. over kleine aantallen en daarmee wat hogere kosten. Wat het precies gaat kosten ga ik natuurlijk nog wel even uitzoeken voor we beginnenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:09 schreef VonHinten het volgende:
@ FJD: tof idee, zet mij maar op je lijstje. Ik ben van plan om deze zomer m'n eerste echte wedstrijd te lopen en vind het wel geinig om dat in een Fok-shirt te doen. (Al zullen die shirts dan wellicht nog niet klaar zijn.)
Daar hangt dan wel een prestatienorm aan vast he; Als jij dan in de top 3 van een paar grote marathons eindigt en het prijzengeld doneert dan komt dat helemaal goedquote:Op woensdag 22 april 2009 23:17 schreef beertenderrr het volgende:
En nee, ik blijf niet elke week overvliegen (mits gesponsord door Danny of de vereniging
)
Als je de vier jaar volhoudt dan schrijf ik me alvast in voor 2012quote:Ik kan wel in dat geval voor de harde kern van dit topique een slaapplaats regelen voor de marathon van Londen, maar dat is nog allemaal toekomst.
Half werk is voor mietjesquote:Op woensdag 22 april 2009 23:52 schreef knnth het volgende:
Count me in met die atletiekvereniging met wedstrijdshirtje enzo. Mits goed geregeld enzo
alleen bij de eerste etappe staan er nog mensen langs de kant, daarna is het al vrij snel uitgestorven. Maar 's nachts is wel de leukste tijd om te lopen.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:19 schreef VonHinten het volgende:
Sorry, deze maestro is al door een ander team gecontracteerd
Ik loop trouwens 's nachts, staat er dan nog een beetje publiek langs de kant om die goddelijke kuiten van mij te aanschouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |