Sorry, zit in Vancouver. had mezelf ook al opgegeven voor de ZuidAs Run die komende zondag is, maar kan daar ook niet bij zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 13:29 schreef Grumpey het volgende:
Balen! Als mensen het leuk vinden om mee te doen dan kan ik zelfs ervoor zorgen dat iedereen in een ploeg zit (bij mij) zodat het nog extra gezellig is ook
Ik doe al mee met m'n eigen ploeg, en daar doe ik twee afstanden omdat wij ook al te weinig mensen hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:29 schreef Grumpey het volgende:
Balen! Als mensen het leuk vinden om mee te doen dan kan ik zelfs ervoor zorgen dat iedereen in een ploeg zit (bij mij) zodat het nog extra gezellig is ook
Last van je teen of de nagel?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef star_gazer het volgende:
GRRR... En daar is de volgende blessureVandaag 12km gelopen, maar mijn grote teen doet echt gruwelijk zeer. Het was geen prettige loop... Volgens mij doe ik mijn schoenen te strak ofzo
Dat merkte je pas aan het einde van je loop?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef star_gazer het volgende:
GRRR... En daar is de volgende blessureVandaag 12km gelopen, maar mijn grote teen doet echt gruwelijk zeer. Het was geen prettige loop... Volgens mij doe ik mijn schoenen te strak ofzo
Weet iemand dit?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoelang maar je daar bij de meeste loops over doen?
Het zeurde al een tijdje, maar ik had niet et idee dat het met het lopen te maken had. Ik dacht dat ik mijn teen gewoon een keer gestoten had ofzo. Dat er wel een verband met lopen is, ben ik gisteren halverwege achtergekomenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:52 schreef Koert het volgende:
[..]
Dat merkte je pas aan het einde van je loop?
Dat was tevens het vereiste minimum voor een wandeltocht waar ik eind vorig jaar aan mee deed, alleen dan 60km.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:34 schreef Grumpey het volgende:
Vaak houdt men 7,5 km/h aan voor langzaamste schema (daaronder is het een wandeltocht). Voor 5 kilometer zou dit dus 45 minuten zijn.
45 minuten voor een wandeltocht van 60kmquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat was tevens het vereiste minimum voor een wandeltocht waar ik eind vorig jaar aan mee deed, alleen dan 60km.
een wandeltocht met een minimum van 7.5 km/h noem ik geen wandeltocht meer...quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat was tevens het vereiste minimum voor een wandeltocht waar ik eind vorig jaar aan mee deed, alleen dan 60km.
Als je stevig doorwandelt zit je er zo aan hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:51 schreef superbient het volgende:
een wandeltocht met een minimum van 7.5 km/h noem ik geen wandeltocht meer...
is meer dan 2m/sec en dat dan 60km lang, mij niet gezien en ik denk met mij vele wandelaars...quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je stevig doorwandelt zit je er zo aan hoor
Ah, op die manier. Wat ik er over kan vinden:quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het zeurde al een tijdje, maar ik had niet et idee dat het met het lopen te maken had. Ik dacht dat ik mijn teen gewoon een keer gestoten had ofzo. Dat er wel een verband met lopen is, ben ik gisteren halverwege achtergekomenHet is niet mijn nagel, maar het gewricht van de grote teen. Het is aan allebei de voeten (ook dat is nieuw sinds gisteren), maar links is wel 100x erger dan rechts. Voorlopig rust vrees ik
quote:STIJF GROTE TEENGEWRICHT (OF MINDER BEWEEGLIJK GEWRICHT)
Het is belangrijk om hierbij snel maatregelen te nemen. Slijtage in het gewricht kan anders snel optreden of verergeren. Een sterke, versnelde afwikkeling met hoge teensprong aan de onderkant van de schoen laten aanbrengen, is hierbij meestal een perfecte en afdoende oplossing. Dit kan door een orthopedisch schoenmaker, die de juiste lichte materialen in huis heeft, gemaakt worden.
Zal wel weer niet gratis zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:49 schreef Koert het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Wat ik er over kan vinden:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |