Ja dat klopt. Maar aangezien ik daar pas sinds gisteren werk denk ik niet dat ik veel te eisen heb en zeker niet aangezien ik een uitzendkracht ben. En als er al 3 mensen vrij zijn waarvan een naar de notaris moet heb ik dus gewoon pech.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:22 schreef sander-3 het volgende:
Ik weet niet hoe het zit met werk enzo... maar mag je voor dat soort dingen niet gewoon altijd vrij krijgen? Voor doktersbezoek enzo?
idd.. uitzendkrachten mag je stopzetten zonder reden, dus ook als ze bijv. vinden dat je te vaak weg bent ivm ziekte.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar aangezien ik daar pas sinds gisteren werk denk ik niet dat ik veel te eisen heb en zeker niet aangezien ik een uitzendkracht ben. En als er al 3 mensen vrij zijn waarvan een naar de notaris moet heb ik dus gewoon pech.
Ik maak wel een nieuwe afspraak.
Ja dat is waar. Bij sommige bedrijven ben je als uitzendkracht niet meer dan een gebruiksvoorwerp.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
idd.. uitzendkrachten mag je stopzetten zonder reden, dus ook als ze bijv. vinden dat je te vaak weg bent ivm ziekte.
Sommige?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Bij sommige bedrijven ben je als uitzendkracht niet meer dan een gebruiksvoorwerp.
Als jij ze een papiertje wil geven waarop staat wat ze maar willen, dan ben je niet goed bezig (waarschijnlijk zelfs strafbaar)quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:17 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
sommige hier behoefte aan hebben misschien?
ik bedoelde natuurlijk voor welke stoornis en niet met. ik weet ook wel dat dat strafbaar isquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:10 schreef Bram2301 het volgende:
wanneer je snel gediagnosticeerd wilt worden met welke stoornis dan ook, weet ik een goede instelling waar ze dit binnen 2 weken voor elkaar hebben.
laat maar weten
Ah, dat komt al heel anders over. Maar waarschijnlijk is dat een commercieel bureau(?), ik weet niet of dat ook onder de normale regelingen valt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:41 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
ik bedoelde natuurlijk voor welke stoornis en niet met. ik weet ook wel dat dat strafbaar is
punt dat ik duidelijk wilde maken is dat het bij veel bureau's lang kan duren en dit bureau alles binnen een paar weken afgehandeld kan zijn. En als je niks blijkt te hebben dan natuurlijk geen diagnose!
is een commercieel bureau ja, ze laten het testen over aan anderen maar maken dus wel winst. Voordeel is dat het heel snel gaat (niet zoals bij bureau jeugdzorg bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:30 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Ah, dat komt al heel anders over. Maar waarschijnlijk is dat een commercieel bureau(?), ik weet niet of dat ook onder de normale regelingen valt.
Er zijn ook normale bedrijven die mensen op en beschaafde manier behandelen.quote:
Kan dat: winstmaximalisatie en sociaal beleid werknemers?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn ook normale bedrijven die mensen op en beschaafde manier behandelen.
Nee,quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kan dat: winstmaximalisatie en sociaal beleid werknemers?
Daar zit het geneuk.quote:
Zodra ik een baan vind waar ik het naar mijn zin hebt komt het wel goed.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar zit het geneuk.![]()
Maar ik ga je niet ontmoedigen, hoor. Er zijn desondanks fatsoenlijke bedrijven.
Lijkt mij heeel erg vreemd. Wat heeft autisme met het volgen van een duikcursus te maken? Een huisarts zou toch moeten weten dat autisme niet betekend dat je per definitie ook een verstandelijke beperking hebt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:26 schreef sempron2400 het volgende:
Ik ben aan het kijken voor activiteiten, en daarbij stuitte ik onder meer op duiken.
Is het echt waar dat je met het etiket autisme bij de huisarts soms niet door de medische keuring komt als je een duikcursus wilt gaan volgen? Dit las ik namelijk op een duikforum.
niet per definitie nee, maar onder water gelden hele strikte regels, vooral als het gaat om communicatiequote:Op zaterdag 25 april 2009 09:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij heeel erg vreemd. Wat heeft autisme met het volgen van een duikcursus te maken? Een huisarts zou toch moeten weten dat autisme niet betekend dat je per definitie ook een verstandelijke beperking hebt?
Bij duiken moet je goed kunnen inspelen op onverwachte situaties, en bij paniek adequaat kunnen reageren. Maar dit geldt net zo goed voor autorijden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij heeel erg vreemd. Wat heeft autisme met het volgen van een duikcursus te maken? Een huisarts zou toch moeten weten dat autisme niet betekend dat je per definitie ook een verstandelijke beperking hebt?
Als ze zwaar autistisch bent kan ik me er wat bij voorstellen, maar een asperger moet toch geen probleem zijn?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:24 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Bij duiken moet je goed kunnen inspelen op onverwachte situaties, en bij paniek adequaat kunnen reageren. Maar dit geldt net zo goed voor autorijden.
Bron: DuikForum.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |