Nederland heeft Limburg in de 19e eeuw heroverd, de Limburgers zelf hadden niets met Nederland. Tussen de jaren 10 en 70 van de vorige eeuw heeft heel Nederland geprofiteerd van de kolen.quote:Op zondag 12 april 2009 22:37 schreef Flumina het volgende:
[..]
Het afstoten van Limburg lost een hoop problemen op. Venlo is een arme stad met veel tuig. Niet voor niets komt de bende van Venlo daarvandaan. Limburgers hebben sowieso niets op met Nederlanders. Ze tonen nooit iets van loyaliteit naar de natie toe. Inmiddels is de werkloosheid daar wel hoger dan landelijk gemiddelde en ergo profiteren ze meer van de werkloosheidsvoorzieningen. En het beste: zijn we van Wilders af.
Waar, maar niet zo erg als bijvoorbeeld Rotterdam.quote:Op zondag 12 april 2009 22:37 schreef Flumina het volgende:
[..]
Venlo is een arme stad met veel tuig.
Dat had weinig met armoede of tuig te maken. Dat waren gewoon verveelde eikeltjes die in de soft-drugs handel waren gerold.quote:Niet voor niets komt de bende van Venlo daarvandaan.
Mwoa, dan had je toch even moeten komen kijken met het EK. Of kom eens langs met het bevrijdings-festival of koninginnedag.quote:Limburgers hebben sowieso niets op met Nederlanders. Ze tonen nooit iets van loyaliteit naar de natie toe.
Ken je feiten...quote:Inmiddels is de werkloosheid daar wel hoger dan landelijk gemiddelde en ergo profiteren ze meer van de werkloosheidsvoorzieningen.
Behalve Mo de pizzabakkerquote:Op maandag 13 april 2009 08:53 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Nederland heeft Limburg in de 19e eeuw heroverd, de Limburgers zelf hadden niets met Nederland. Tussen de jaren 10 en 70 van de vorige eeuw heeft heel Nederland geprofiteerd van de kolen.
En als je Limburg kwijt wil, dan mag je meteen alle niet-westerse allochtonen heropnemen. Dat is immers ook een ideetje van boven de rivieren. Krijgt Limburg Wilders, krijgen jullie de Limburgse allochtonen.
Bron?quote:Op zondag 12 april 2009 22:19 schreef Flumina het volgende:
Gewoon Limburg afstoten. Net zoals Wilders dat met de Antillen wil doen. Wat een achterlijk tuig woont daar zeg. En maar geld krijgen omdat ze zogenaamd achterstandsgebied zijn.
JIj spoort niet helemaal volgens mijquote:Op zondag 12 april 2009 22:37 schreef Flumina het volgende:
[..]
Het afstoten van Limburg lost een hoop problemen op. Venlo is een arme stad met veel tuig. Niet voor niets komt de bende van Venlo daarvandaan. Limburgers hebben sowieso niets op met Nederlanders. Ze tonen nooit iets van loyaliteit naar de natie toe. Inmiddels is de werkloosheid daar wel hoger dan landelijk gemiddelde en ergo profiteren ze meer van de werkloosheidsvoorzieningen. En het beste: zijn we van Wilders af.
Leuke is dat dit soort rotzooi altijd van puberende kuttekopjes die nog nooit in Limburg geweest zijn afkomt.quote:Op zondag 12 april 2009 22:19 schreef Flumina het volgende:
Gewoon Limburg afstoten. Net zoals Wilders dat met de Antillen wil doen. Wat een achterlijk tuig woont daar zeg. En maar geld krijgen omdat ze zogenaamd achterstandsgebied zijn.
Bah!
Veel van die dingen zie ik toch niet zo zitten..quote:Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Van mij mogen ze ons direct afstoten. Geen probleem mee. Wel een paar voorwaarden:Wij mogen alle 'ollanders die ons land vertoeven ongenadig terug boven de rivieren trappen. Evenals alle andere allochtonen. We breken meteen die A73 tunnel af. Maastricht blijft een Nederlandse enclave. De grens tussen het nieuwe Limburg en Nederland wordt permanent met prikkeldraad afgesloten. Wij krijgen Geertje terug. Er word een uitleveringsverdrag opgesteld over de (dan al naar holland gevluchte) Sporting Limburg bende.
Landverrader.quote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Veel van die dingen zie ik toch niet zo zitten..
quote:Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Van mij mogen ze ons direct afstoten. Geen probleem mee. Wel een paar voorwaarden:Wij mogen alle 'ollanders die ons land vertoeven ongenadig terug boven de rivieren trappen. Evenals alle andere allochtonen. We breken meteen die A73 tunnel af. Maastricht blijft een Nederlandse enclave. De grens tussen het nieuwe Limburg en Nederland wordt permanent met prikkeldraad afgesloten. Wij krijgen Geertje terug. Er word een uitleveringsverdrag opgesteld over de (dan al naar holland gevluchte) Sporting Limburg bende.
Kijk dat vergroot de tegenstellingen tussen autochtoon en allochtoon alleen maar. In dit geval moet je de daders dus keihard aanpakken. Desnoods laat je ze 20 jaar lang elk weekend in een asielzoekerscentrum als vrijwilliger werken. Ik ben echt serieus. Want het (blanke) rechts extremisme wordt ook veel te soft aangepakt. Zowel het allochtone racistische extremisme als het blanke racistische extremisme moet je kei- en keihard aanpakken. Zero tolerance beleid.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:56 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
De stad zelf valt mee. Daar zitten nogal wat moslims.
Maar de rest van Noord Limburg is wel een rechts extremistisch gebied.
Ikzelf woon in zo een Noord Limburgs dorp. Bijna 800 inwoners. Wij hadden een paar jaar terug voor het eerst een buitenlands gezin hier, daar werd met carnaval in de brievenbus gekotst en met nieuwjaar strijkers naar binnen gegooid.
Het was hier ook meteen het laatste allochtone gezin.
Daarom PVV, daarom Wilders!quote:
quote:
Wij Noord-Hollanders hebben jullie Limburgers niet nodig. Limburgers hebben Noord-Hollanders nodig.quote:Op maandag 13 april 2009 08:53 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Nederland heeft Limburg in de 19e eeuw heroverd, de Limburgers zelf hadden niets met Nederland. Tussen de jaren 10 en 70 van de vorige eeuw heeft heel Nederland geprofiteerd van de kolen.
En als je Limburg kwijt wil, dan mag je meteen alle niet-westerse allochtonen heropnemen. Dat is immers ook een ideetje van boven de rivieren. Krijgt Limburg Wilders, krijgen jullie de Limburgse allochtonen.
Bron?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wij Noord-Hollanders hebben jullie Limburgers niet nodig. Limburgers hebben Noord-Hollanders nodig.
Wees blij dat we geld opsturen naar die kant!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wij Noord-Hollanders hebben jullie Limburgers niet nodig. Limburgers hebben Noord-Hollanders nodig.
Wat mij betreft her-annexeren we Limburg meteen weer na afscheiding, en mogen de Limburgers dwangarbeid doen in de kolenmijnen daar voro het grote Noord-Hollandsche Rijk der Noord-Hollanders.
[ afbeelding ]
vlag van Noord-Holland. Wen er aan.
Zou me niks verbazen, zoiets heb ik ook gelezen.quote:Van het lokale nieuws had ik juist begrepen dat de dreigingen uit Islamitische hoek kwamen.
aldus sprak de grote weetikveelusquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat mij betreft her-annexeren we Limburg meteen weer na afscheiding, en mogen de Limburgers dwangarbeid doen in de kolenmijnen daar voro het grote Noord-Hollandsche Rijk der Noord-Hollanders.
[ afbeelding ]
vlag van Noord-Holland. Wen er aan.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:29 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Inwoners van overbevolkt allcohtonië denken ook wat te zijn.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef Burakius het volgende:
[..]Heel Limburg is allochtoon. Ze mogen namelijk leven in het groot-Hollandsche Rijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |