SCH, zeker ook een post van jou dus. Je opent wel met veel tam tam dit topic, maar je bent verder weinig spraakzaam, is het niet?????quote:
Lieve schat, ik heb hier duizenden keer over gepost de afgelopen jaren. Wat wil je dat ik verder post?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:09 schreef MirKr het volgende:
[..]
SCH, zeker ook een post van jou dus. Je opent wel met veel tam tam dit topic, maar je bent verder weinig spraakzaam, is het niet?????
ALLES. We willen natuurlijk A L L E S van je wetenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb hier duizenden keer over gepost de afgelopen jaren. Wat wil je dat ik verder post?
quote:Op zondag 19 april 2009 09:27 schreef MirKr het volgende:
[..]
ALLES. We willen natuurlijk A L L E S van je weten![]()
![]()
Ik heb 2 katten en ga vanmiddag naar het voetbal.quote:Op zondag 19 april 2009 09:27 schreef MirKr het volgende:
[..]
ALLES. We willen natuurlijk A L L E S van je weten![]()
![]()
Ok gericht: wie wint x-factor?quote:Op zondag 19 april 2009 10:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb 2 katten en ga vanmiddag naar het voetbal.
Maar stel liever gerichte vragen.
Zeker een kanshebber lijkt me.quote:Op zondag 19 april 2009 19:38 schreef Raug het volgende:
Wint Lisa niet?
Dan is het dus ook géén doorgestoken kaart.quote:Op zondag 19 april 2009 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar is nog geen beslissing over genomen.
Wat jij wil. Waarom is het geen doorgestoken kaart, de beslissing over de uiteindelijke winnaar is nog niet genomen, dat kan toch.quote:Op zondag 19 april 2009 19:41 schreef MirKr het volgende:
[..]
Dan is het dus ook géén doorgestoken kaart.
Weinig geloofwaardig dit...............![]()
Ja mij ook , wat is dit voor orakel antwoord?quote:
Nou ja, áls het waar zou zijn dan betekent het natuurlijk niet dat alles weken van tevoren als vaststaat.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 19:41 schreef MirKr het volgende:
[..]
Dan is het dus ook géén doorgestoken kaart.
Weinig geloofwaardig dit...............![]()
Maar sinds wanneer is dat niet gewoon een misdrijf?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:38 schreef Misstique het volgende:
En al die mensen SMS'en zich dus suf voor niks?.
Nee, daarover wordt nog gesproken. Dat gaan ze nu nog niet vastleggen al zijn er wel ideeen over al heb ik de idee dat het nog wel eens heel verrassend kan worden. Maar ze laten wel meespelen hoe het de komende weken gaat. Zie de opleving van die Roan, daar gaf niemand 2 weken geleden nog wat voor en daar kunnen ze even niet meer omheen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef Raug het volgende:
[..]
Ja mij ook , wat is dit voor orakel antwoord?![]()
Maar wat ik eigenlijk bedoelde, Is er al besloten dat ze NIET wint?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef SCH het volgende:
We zitten weer naar flauwekul te kijken dus.
De winnaar is allang bekend natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |