Uitgeprint, ingelijst in gouden lijschtje.quote:
Jezus.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Chantage.
Nou ja, als jullie het echt willen weten. Gisteren is er vergaderd over wie er de komende 4 uitzendingen in de singoff moeten staan en wie er de top 5 worden. Dat staat al vast, maakt geen zak uit wat het publiek zegt. Irma had vanavond meer stemmen dan Rev n Ross en dan Jamal maar er was afgesproken haar er vanavond uit te laten gaan.
Komende donderdag wordt besloten wie er de komende 2 weken uitgaan.
Haha nou die tv zender neem ik sowieso niet serieusquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Da´s de vraag. Geloof je me of niet. Of geloof je RTL4?
Kijk, en dit is dus het zwakke punt aan deze complottheorieën. Bij Idols 1 werd gezegd dat Jamai en Hind in de finale zouden staan. Dat werden Jamai en Jim. En toen werd gezegd dat ze het hadden aangepast omdat het complot bekend was geworden... Ja, zo heb je natuurlijk altijd gelijk...quote:Op zondag 12 april 2009 00:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Haha nou die tv zender neem ik sowieso niet serieusvooral niet nadat een presentatrice na zulke grote flops primetime alsnog een grote show op de vrijdagavond mag presenteren omdat ze toevallig het neukertje van een van de hoge bazen daar is
![]()
maar als jij zegt dat het zo is, zal ik je er maar op moeten vertrouwenAls Lisa en Whatever in de finale komen, dan weten we genoeg
haha of zullen ze dat nu 'aanpassen' omdat het bekend aan het worden is?
eens!quote:Op zondag 12 april 2009 11:16 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kijk, en dit is dus het zwakke punt aan deze complottheorieën. Bij Idols 1 werd gezegd dat Jamai en Hind in de finale zouden staan. Dat werden Jamai en Jim. En toen werd gezegd dat ze het hadden aangepast omdat het complot bekend was geworden... Ja, zo heb je natuurlijk altijd gelijk...
Dat haalt de complottheorie toch niet onderuit? Die theorie is niet zo zeer gebaseerd op de voorspellingen maar op het feit dat de sms-jes en het publiek een ondergeschikte en in ieder geval geen doorslaggevende rol spelen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:16 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kijk, en dit is dus het zwakke punt aan deze complottheorieën. Bij Idols 1 werd gezegd dat Jamai en Hind in de finale zouden staan. Dat werden Jamai en Jim. En toen werd gezegd dat ze het hadden aangepast omdat het complot bekend was geworden... Ja, zo heb je natuurlijk altijd gelijk...
Lisa wordt niet winnares ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is nog wat vroeg en de C was op
Daarentegen: Rachel heeft al bij een ander programma gewonnen...quote:Op maandag 13 april 2009 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk ook dat Lisa niet gaat winnen, puur omdat bij de eerste X Factor ook iemand heeft gewonnen uit die catogorie
Dus zal whatever wel gaan winnen, die kunnen ze nog knedenquote:Op maandag 13 april 2009 19:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Daarentegen: Rachel heeft al bij een ander programma gewonnen...
- te oudquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:01 schreef Karina het volgende:
Ik geloof dat het doorgestoken kaart is, maar eigenlijk zie ik het nut er helemaal niet van. Waarom niet gewoon degene die de meeste stemmen krijgt per sms er in laten? Wat maakt het uit of er van een categorie drie over zijn en van een andere maar eentje?
Kan iemand mij uitleggen waarom RTL bijvoorbeeld niet zou willen dat Irma wint (bijvoorbeeld)? En dat ze er daarom nu uit moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |