Nou dat heb ik even gemist... wat zou ze daarmee bedoelen..? Snap het niet echt nl.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:37 schreef jack4ya het volgende:
Even he... (ik kijk de herhalingen ik was te laat) bij Whatever zeggen die meiden zoiets als "dat was een foutje" (over dat "oudemensennummer").
Vervolgens zegt Wendy: Ja dat was je moeder ook. (een foutje dus).
Dat kan je toch niet máken?!
Luigianoquote:
't Is Wendy, he, kraamt wel vaker onzin uit, maar meestal ontschuldig. Vond dit écht fout.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou dat heb ik even gemist... wat zou ze daarmee bedoelen..? Snap het niet echt nl.
Het is alweer bijna afgelopen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het elke week langer duurt.
Dat zou leuk zijn.quote:
Musical zou haarklem goed scorenquote:
Helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:44 schreef MissJ het volgende:
Van mij mogen Irma en Loezjano naar de sing-off en dan Loezjano eruit en dan wil ik graag die kop van Stacey vol in beeld wanneer dat bekend is
Optreden alain clarkquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:44 schreef MissJ het volgende:
Van mij mogen Irma en Loezjano naar de sing-off en dan Loezjano eruit en dan wil ik graag die kop van Stacey vol in beeld wanneer dat bekend is
Geniaal juistquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:37 schreef jack4ya het volgende:
Even he... (ik kijk de herhalingen ik was te laat) bij Whatever zeggen die meiden zoiets als "dat was een foutje" (over dat "oudemensennummer").
Vervolgens zegt Wendy: Ja dat was je moeder ook. (een foutje dus).
Dat kan je toch niet máken?!
Hij deed interviews, best wel leuk trouwens.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Wat moest Jamai Loman dan backstage?
Gaat die niet ook nog optreden?
Wat moet ie zingen dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Wat moest Jamai Loman dan backstage?
Gaat die niet ook nog optreden?
Sowies vind ik al die vertalingen vreselijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:45 schreef Karina het volgende:
Helaas houd ik dus helemaaaal niet van musical.
Behalve dan Grease of Saturday Night Fever, maar dan wel in het Engels.
Dat dusquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sowies vind ik al die vertalingen vreselijk
Ja echt he! Die ander lijkt me wel een goedzak... die zegt ook nooit wat...quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik vind die ene jongen van R&R (de rechter in dat stukje net) echt zo'n player.
Mwuah, ik dacht ook dat het vreselijk zou zijn, maar bij Grease en Fame heb ik me prima vermaakt en me geen moment geergerd aan de vertaling.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt welquote:
Deze quote ik ffquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:52 schreef Paul het volgende:
Als Alain Clark stopt met zingen stop ik met Fok!ken
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de neiging om zijn petje er af te slaan.
dat dusquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:50 schreef Karina het volgende:
Die Alain Clark ziet er ECHT niet uit. Wat een loser.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:51 schreef Steve het volgende:
Ik vind die Alain Clark toch zo'n drol.Heb er echt helemaal niks mee...
hij is nèt gestoptquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:52 schreef Paul het volgende:
Als Alain Clark stopt met zingen stop ik met Fok!ken
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:53 schreef Starlie het volgende:
Mooie maan trouwens vanavond!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de neiging om zijn petje hoofd er af te slaan.
Van zijn petjequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ken die hele Alain Clark trouwens niet. waar ishij bekend van?
Bij CSi enzo?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:55 schreef Svensational het volgende:
Lekker dramatisch muziekje is dit!
Ik denk dat het tijd wordt om haar uit haar lijden te verlossen.quote:
Deze ken je denk ik wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ken die hele Alain Clark trouwens niet. waar ishij bekend van?
Damien Ricequote:
Dan had dat vorige week gemoeten. Deze week was ze gewoon erg goed.... met een zeer moeilijk nummer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt om haar uit haar lijden te verlossen.
Flap of geen flap, dat kind is vreselijk ongelukkig daar volgens mij.
Ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:57 schreef Karina het volgende:
Ik ben moe, schiet op met die uitslag, moet morgen weer vroeg op.
die van die serie bedoel je?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:55 schreef Svensational het volgende:
Lekker dramatisch muziekje is dit!
The Blowers Daughter, die is zó mooiquote:
Niet verzorgen maar bezorgenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaha liefie jij gaat mijn briefjes verzorgen
DANK!!! Ik vraag me al zo lang af waar ik haar ook alweer van ken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Die BB Judith is ook een reclamehoer geworden
quote:
Een van z'n beste nummers, maar dat reclame nummer is 9 crimes geloof ikquote:
Het moet altijd hip zijn. Of lekker iets anders dan normaalquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
2 Domme jonge dozen doen de styling dus. Kunnen ze die niet gelijk weer terug naar school sturen?
Welke reclame dan? Ik heb *t gemist.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
The Blowers Daughter, die is zó mooi
Die BB Judith is ook een reclamehoer geworden
Ik moest de eerste keer dat ik de reclame zag ook even piekeren hoor!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
DANK!!! Ik vraag me al zo lang af waar ik haar ook alweer van ken.
'Frits van Houten' is ook diep gezakt trouwens.
sorry vergeten screenshot te maken. Maar ze hadden alletwee hetzelfde aan en het zag er niet uitquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het moet altijd hip zijn. Of lekker iets anders dan normaal![]()
Wil wel eens weten hoe die wijven er zelf uit zien
Die met die zwevende ladeblokkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest de eerste keer dat ik de reclame zag ook even piekeren hoor!
En ja. Frits! Wat doe je!? En toch is hij nog steeds leuk
Starlie ik vind je avatar zo geweldigquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou.... ik moest toch wat doen onder het NIET luisteren naar Alain....
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Starlie ik vind je avatar zo geweldig
Haha ik ook. Sta er een beetje van te kijken...quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vrees nu voor Irma en Rev n Ros!
Dan gaat Luigi denk ik...quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
Hahahaha die leipe mutsen door
Luigi en Irma in de singoff?
Ja oke. Irma heeft een stem, maar verder is het matig...quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is me bij die twee om het even eigenlijk
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Paul het volgende:
De negers blijven altijd over
Bedankt Starliequote:
Maar ze is zóóóó saaiquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Irma in de sing of begrijp ik niet trouwens, maar dat is bijna iedere keer nog zo geweest eigenlijk.
Irma is echt zó veel beter dan Luigiano.
yup...quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:08 schreef Starlie het volgende:
Die snotpork zal er wel in blijven... daar zullen ze wel de meeste potentie inzien bla bla.. Irma heeft al 4x niet "goed" gepresteerd... Luisiano wel.. bla blaaaaa
Die zitten nu ook op het terras.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:08 schreef Dupje het volgende:
Geen dansers bij Irma nu?
Dat wel ja. Luigiano heeft wel meer uitstraling. Maar hij zingt gewoon te matigquote:
Dan stemt de helft dus niet op Irmaquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:09 schreef Anonymousz het volgende:
iedereen stemt op irma behalve eric en stacy
quote:
Viel me ook al op. Haar ogen moeten juist knallen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:08 schreef Karina het volgende:
Ik vind die oogmake-up van Irma zo lelijk.
Ik vind het echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:09 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een leuk pak heeft Irma aan zeg (oke, afgezien van die witte schouderstukken dan).
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Luigiano kan ook echt zingen
Ik vind Irma de uitstraling hebben van een transseksuele draak.
Er is anders nog geen enkele neger uitgestemd hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Het valt wel op dat ze het minste stemmen hebben gehad ofnie?
Ik zei het verkeerdquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan stemt de helft dus niet op Irma
Ze heeft een wat ingevallen gezicht, maar 't is echt wel een lekker wijfquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
In plaats van meteen aan racisme te denken, kun je ook denken dat ze gewoon ook minder goed waren dan de rest.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Het valt wel op dat ze het minste stemmen hebben gehad ofnie?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:11 schreef SCH het volgende:
Voor hem heb je toch het kindersongfestival?
Er moet gewoon een kilo of 5 bij. Dan ziet ze er geweldig uit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze heeft een wat ingevallen gezicht, maar 't is echt wel een lekker wijf![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Dakota het volgende:
mjah.. alle juryleden op stacey na, stemmen voor irma erin!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef -Peach het volgende:
Luigiano was a rolling stone, after the show he rolled striaght home!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef SCH het volgende:
Stacey kijkt alsof ze met Gordon naar bed moet...
Hee SCHquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef SCH het volgende:
Stacey kijkt alsof ze met Gordon naar bed moet...
Het valt me bij idols etc wel op dat de 'getinte' mensen niet winnen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef Svensational het volgende:
En oh, Rev 'N Ros zaten waarschijnlijk niet bij de laatste drie.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Stacey gaat echt zooo janken dan!
en waarom? Nou, omdat ze dan vannacht geen trio kan doen, want dan is Loessjano niet in de mood
Uh Raffaela toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Het valt me bij idols etc wel op dat de 'getinte' mensen niet winnen...
Rafaella? Sharon?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Klopt, Raffaela en Sharon zijn tweede gewordenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:13 schreef Peter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:11 schreef SCH het volgende:
Voor hem heb je toch het kindersongfestival?
Irma kan het idd wel redden zonder x-factor..quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef Desmonkey het volgende:
Irma moet gewoon huismoeder spelen en zo nu en dan een leuk house-liedje opnemen en als vocal coach en background vocaliste optreden. Beetje in het straatje van Ingrid Simons, Babette labreij, Adriana Romeijn.
Nope... haar vibo zit dit keer in haar k*nt en staat op standje 4quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:14 schreef Joooo-pi het volgende:
Stacey kan weer niet stil zitten en normaal praten. Ze heeft kortsluiting in haar hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |