Boehoe , ze spelen gewoon goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Smerige kut counterploeg is dat AZ toch.
En dat is niet omdat jullie voetballend nou zo geweldig zijn ofzo.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:24 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Iedere club in de eredivisie kijkt uit naar die ene wedstrijd dat Ajax op bezoek komt..
Voor iedere club is het de wedstrijd van het jaar.. vaak nog meer dan derby's.
En dan ga je nu zeker zeggen, vrij arrogant, dat ze dat zeker niet gaat lukken, of nog arroganter dat ajax dit schriftelijk met 4-0 dik wint.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:25 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Als ze bij ons kampioen worden moeten ze volgens mij toch echt winnen.
Dan zegt Louis weer:''Wij waren zeker beter dan Ajax'' Netzoals de 6-1 toen..quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:30 schreef need2009 het volgende:
[..]
En dan ga je nu zeker zeggen, vrij arrogant, dat ze dat zeker niet gaat lukken, of nog arroganter dat ajax dit schriftelijk met 4-0 dik wint.
Juist ja, want sinds 1995 hebben ze geen jaar master meer gespeeldquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En dat is niet omdat jullie voetballend nou zo geweldig zijn ofzo.
Maar gewoon om die eindeloze arrogantie en grote mond van jullie.
Hoe het komt maakt niet uit, feit is dat zonder Ajax de eredivisie niets aan zou zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En dat is niet omdat jullie voetballend nou zo geweldig zijn ofzo.
Maar gewoon om die eindeloze arrogantie en grote mond van jullie.
En zullen we het dan vanaf nu weer gewoon over NAC of AZ hebben?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Juist ja, want sinds 1995 hebben ze geen jaar master meer gespeeld
Hoi lolbroek.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:31 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hoe het komt maakt niet uit, feit is dat zonder Ajax de eredivisie niets aan zou zijn.
Iabdalheyho ofzo?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:31 schreef sezten het volgende:
De spits met de achternaam komt er in.
Mwah, vind ik van ajax de laatste tijd ook wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Smerige kut counterploeg is dat AZ toch.
In godsnaam, waarom?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:32 schreef borisz het volgende:
Stiekem hoop ik ergens dat dit weekend Twente en Ajax verliezen.
Vraag het bij 10 voor taalquote:
No way, niet tegen fucking AZ!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:34 schreef FritsFlits het volgende:
Vier minuten extraZal je net weer zien dat NAC weer scoort
Ja, ik geniet er van als ze spelenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:34 schreef DikVoormekaar het volgende:
Mooie actie van Dembele met die 0-1 . De beste kampioensploeg sinds jaren is erg goed bezig.
Nee, ajax was beterquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:34 schreef denthemen het volgende:
Jorien, is dit AZ net zo "master" als Ajax in 1995?
AZ speelt vandaag alles behalve goed.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Boehoe , ze spelen gewoon goed
Heb je tenminste nog wát te genieten he?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, ik geniet er van als ze spelen
Noem jezelf Dirkscheringa en neem een az ava.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, ik geniet er van als ze spelen
Vandaag anders niet, afgezien van die goal. Maar het is vandaag genoeg, nu maar hopen dat Ajax of Twente gewoon winnen, anders wordt het zo'n anti-climax.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:34 schreef DikVoormekaar het volgende:
Mooie actie van Dembele met die 0-1 . De beste kampioensploeg sinds jaren is erg goed bezig.
Tuurlijk niet, Ajax versloeg toen Real Madrid, AC Milan, Bayern Münchenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:34 schreef denthemen het volgende:
De laatste weken wordt er gewoon goed gespeeld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:33 schreef need2009 het volgende:
[..]
Mwah, vind ik van ajax de laatste tijd ook wel.
Milan zelfs 3 keerquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Ajax versloeg toen Real Madrid, AC Milan, Bayern München
Dan wint AZ het nogquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef Yi-Long het volgende:
Iedereen rood, volgende week de B-junioren van AZ tegen vitesse. Kan spannend worden.
ja, minimaal, immers de subtoppers tegenwoordig een stuk beter zijn dan in die tijd. Toen waren Feyenoord, PSV en Ajax echt superieur aan de rest van de ploegen, dat is nu niet meer zo.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:34 schreef denthemen het volgende:
Heb je wel gekeken?:Pquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:38 schreef DikVoormekaar het volgende:
Boekkarie who the fuk is ?
AZ verdiend gewonnen !!
Ik wil AZ ook niet overschatten hoor, echt wel dat Ajax '95 beter was.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
ja, minimaal, immers de subtoppers tegenwoordig een stuk beter zijn dan in die tijd. Toen waren Feyenoord, PSV en Ajax echt superieur aan de rest van de ploegen, dat is nu niet meer zo.
hoewel ik denk dat het Ajax van '95 wel van dit AZ zou winnen, maar echt superieur.. nee, dat denk ik ook niet. Er zit wel 14 jaar voetbalontwikkelingsverschil tussen, dus echt er iets van zeggen kan je ook weer niet.
Een echte 0-0 rel.quote:
http://www.eredivisielive.nl/Programmagids.htmquote:
Ben een "egte kenner "quote:
Amen !!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Meer dan terechte overwinning. NAC mag nog blij zijn met die 0-1
Idd, dat waren de echtes.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:41 schreef Kriegel het volgende:
Mooi om te zien, geen klappers maar gewoon supporters.
Dat AZ niet op het veld kampioen wordtquote:
Klopt het dat El Hamdaoui voor het eerst gewisseld is dit seizoen? Wat is de reden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:41 schreef detulp050 het volgende:
Die Bossen is echt met stip de slechtste scheidsrechter in het Nederlands betaald voetbal
Publiekswisselquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt het dat El Hamdaoui voor het eerst gewisseld is dit seizoen? Wat is de reden?²
Hij had rood moeten hebben, hij speelde slecht, liep alleen te kankeren..quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt het dat El Hamdaoui voor het eerst gewisseld is dit seizoen? Wat is de reden?²
Wacht de persconferentie gewoon maar eens af.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was voornamelijk alleen maar met zijn haarband bezig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij had een bijna goal in de kruising vanaf randje strafschopgebied.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hij had rood moeten hebben, hij speelde slecht, liep alleen te kankeren..
Ja, dat heeft hij wel vaker gehad dit seizoen en bleef hij toch steeds tot het einde staan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hij had rood moeten hebben, hij speelde slecht, liep alleen te kankeren..
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
D'r (Dembele) zit zoveel potentie in, zoveel gogme...
*Zucht*
Vervelend he, dat hun betere spelers en een betere ploeg hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was voornamelijk alleen maar met zijn haarband bezig.
Niet topspeler waardig dus.
De betere spelers sowieso niet, het betere team misschien..quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:50 schreef need2009 het volgende:
[..]
[..]
Vervelend he, dat hun betere spelers en een betere ploeg hebben.
Stook nou niet zo man.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:50 schreef need2009 het volgende:
[..]
[..]
Haha, jojootje geef hem een koek.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:51 schreef Loserkid het volgende:
[..]
De betere spelers sowieso niet, het betere team misschien..
Betere spelers niet, betere ploeg wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:50 schreef need2009 het volgende:
[..]
[..]
Een El Hamdaoui in vorm is veruit de beste speler van de eredivisie.quote:
Ook betere spelers!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Betere spelers niet, betere ploeg wel.
Daar valt zeer zeker nog over te discussiëren ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een El Hamdaoui in vorm is veruit de beste speler van de eredivisie.²
Laat maar. Ziet ie niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Suarez Pranjic en Afellay zijn uit vorm nog beterquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist, Suarez is wat mij betreft nummer 2. Heb ik altijd geroepen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:59 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Suarez Pranjic en Afellay zijn uit vorm nog beter
Die worden geen kampioen !!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:59 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Suarez Pranjic en Afellay zijn uit vorm nog beter
Die klap is niet des El Hamdoui, maar ik begrijp hem wel. 3 keer in 10 seconden zulke gemene overtredingen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal beschermt El Hamdoeidoei in het interview.
Waarom zijn jullie Mocro's zo gauw aangebrand?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die klap is niet des El Hamdoui, maar ik begrijp hem wel. 3 keer in 10 seconden zulke gemene overtredingen.²
Ik vind El Hamdaoui juist altijd heel vriendelijk esportief, altijd oprecht en handjes geven enzo. Hij speelt echt op vertrouwensbasis. Vandaag was het gewoon even te veel in te korte tijd. Hij is ook een mens. En hij pakt zelden kaarten. Topprof!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie Mocro's zo gauw aangebrand?
Mijn ouders zijn beiden Marokkaans, ik ben zelf hier geboren en heb beide nationaliteiten. Temperamentvol ben ik derhalve niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef Kriegel het volgende:
Ben jij van Marokkaanse afkomst, romige Bansheeboy?
quote:
Moet tie eigenlijk niet doen. Het valt op zich wel te begrijpen wat hij doet, maar Louis moet gewoon zeggen dat zoiets niet hoort.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal beschermt El Hamdoeidoei in het interview.
Waarom? Alleen maar om dat de bune dat wil?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moet tie eigenlijk niet doen. Het valt op zich wel te begrijpen wat hij doet, maar Louis moet gewoon zeggen dat zoiets niet hoort.
Dan val je op, in positieve zin.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn beiden Marokkaans, ik ben zelf hier geboren en heb beide nationaliteiten. Temperamentvol ben ik derhalve niet.²
Ik mag toch hopen dat je dit niet bedoelt in de zin van dat ik een uitzondering ben?quote:
Zeker wel een van de uitzonderingen met beschaving en gepaste humor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je dit niet bedoelt in de zin van dat ik een uitzondering ben?²
Het Ajax van '96 tegen Real Madrid had ze helemaal tureluurs gespeeld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
ja, minimaal, immers de subtoppers tegenwoordig een stuk beter zijn dan in die tijd. Toen waren Feyenoord, PSV en Ajax echt superieur aan de rest van de ploegen, dat is nu niet meer zo.
hoewel ik denk dat het Ajax van '95 wel van dit AZ zou winnen, maar echt superieur.. nee, dat denk ik ook niet. Er zit wel 14 jaar voetbalontwikkelingsverschil tussen, dus echt er iets van zeggen kan je ook weer niet.
Teringjantje, ik heb nog nooit 2 mensen zo lomp zien zoenen. Wat een goor wijf.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sergioooo Romerooooo, Sergiooooo Romerooooo![]()
http://live.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=21067
Dat woord mag weer terug in de tijdcapsule en over 50 jaar weer eens opgegraven worden.quote:
Dat Ajax was weer helemaal dol gespeeld door het FC Groningen van de pot tegen Atletico Madrid.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het Ajax van '96 tegen Real Madrid had ze helemaal tureluurs gespeeld.
Bedankt. Ik was net in slaap aan t sukkelen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:57 schreef sezten het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA we zitten in de 11de minuut.
quote:
En dan lopen ze te zeuren over het geringe aantal Nederlanders bij FC Groningenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:18 schreef venomsnake het volgende:
PSV: Isaksson; Culina, Marcellis, Bréchet, Salcido; Amrabat, Méndez, Afellay, Simons; Dzsudzsák en Toivonen.
FC Utrecht: De Ruiter; Cornelisse, Dickoh, Schut, Nesu; Silberbauer, Van Dijk, Caluwé, Somers; Skoubo en Loval.
Niet huilenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef Ephemera het volgende:
[..]
En dan lopen ze te zeuren over het geringe aantal Nederlanders bij FC GroningenDit zijn nou ook niet bepaald 'Jansen' en 'de Vries'.
Idd, PSV ook maar 1 'echte' Nederlander.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef Ephemera het volgende:
[..]
En dan lopen ze te zeuren over het geringe aantal Nederlanders bij FC GroningenDit zijn nou ook niet bepaald 'Jansen' en 'de Vries'.
Breezers zeggen nooit nee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Stam weer met zijn:"goed, maar goed, goed, ja goed. Goed."²
Doe eens iets aan je Nederlands.quote:
PM je bijles tarieven naar hem en kijk of je hem kunt helpen.quote:
Bij Stam?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
niet ?
oke maar eens uitproberen
Het is nederlands zonder hoofdletter.quote:
Nee hoor, namen van talen schrijf je met een hoofdletter.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nederlands zonder hoofdletter.
Ja dat ie dat niet weet!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nederlands zonder hoofdletter.
Hij was sarcastisch denk ik.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nee hoor, namen van talen schrijf je met een hoofdletter.
Weet je het zeker ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ja, ik ben zeker van mijn zaak.quote:
Tong sarcastisch?quote:
Heb het opgezocht. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hier gewoon beeld (Ziggo)quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:52 schreef Flaccid het volgende:
meer mensen last van geen beeld bij eredivisie live?
Eet smakelijk alvast. Tegen wie speelt monster Messi?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:51 schreef Cyberia18 het volgende:
De Burritos zojuist de oven ingegooid. Over 10 min Barcelona. Wat een combinatie mensen.![]()
Ow en de Eredivisie
Op TT staat: Recreat. Huelvaquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast. Tegen wie speelt monster Messi?²
Danke. Goede vraag tegen wie Messi speelt maar is dat relevant dan? Messi is niet te stoppen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast. Tegen wie speelt monster Messi?²
Ja, is eigenlijk niet relevant, hij heeft ook dat onoverwinnelijke van El Hamdaoui.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Danke. Goede vraag tegen wie Messi speelt maar is dat relevant dan? Messi is niet te stoppen.
http://messages.fok.nl/compose.php?to=139407 pm mij ff via de linkquote:
Dat is puik!quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:05 schreef denthemen het volgende:
Opnieuw pingel, en nu de 1-0
quote:
Zelf gewoon winnenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:09 schreef Damzkieee het volgende:
Dikke tering, straks gaan die superboeren ons nog voorbij ook
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:09 schreef Damzkieee het volgende:
Dikke tering, straks gaan die superboeren ons nog voorbij ook
In de Kuip zekerquote:
QFT!quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In de Kuip zeker
No way dat dat gaat lukken. Dan ga ik in string over het plein hier
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woordquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In de Kuip zeker
Willen wij dit wel?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In de Kuip zeker
De buren iig niet. Over foto's staat niets gemeldquote:
Check onze uitstatistieken en ik weet zeker dat je de weddenschap mee aandurftquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Play offsal weet ik het niet met dat heracles
Had al geel, 2x geel... 2 grove tackles - terechtquote:
quote:
We willen natuurlijk wel bewijs zienquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De buren iig niet. Over foto's staat niets gemeld
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:19 schreef Eppie_NL het volgende:
ohhhhh wat gaat het spannend worden onderin.![]()
Dacht ik vorige week ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:19 schreef TC03 het volgende:
Goed zo, nu Feyenoord winnen van Heracles morgen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
We willen natuurlijk wel bewijs zien
ONE MORE ONE MORE!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:20 schreef fanneke het volgende:
2-1, Janssen (NEC)
Dat motten we niet hebbenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:20 schreef fanneke het volgende:
2-1, Janssen (NEC)
Je zal het nu doen ook.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gaat sowieso niet gebeuren, dus dit is puur hypothetisch gewauwel.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:22 schreef Jasza het volgende:
Klote Ado of Graafschap of Volendam of Sparta of Willem II of Roda JC moet degraderen.
Oh ik zal het zeker doen, bedoelde meer dat die overwinning niet gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:23 schreef sezten het volgende:
[..]
Je zal het nu doen ook.
Daad een daad man een man woord een woord
ofzo
Klote Ajax moet degraderen.quote:
Oh, excuus.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh ik zal het zeker doen, bedoelde meer dat die overwinning niet gaat gebeuren.
Kan het wel hopen.... misschien een Juventus-je?quote:
Hopen doe je op de wcquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:26 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Kan het wel hopen.... misschien een Juventus-je?
Komende 5 jaar niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb liever ADO dan b.v. Roda JC als uitwedstrijd. Lekker anti-Ajaxpubliek en stukken dichterbij.
Mochten we volgend seizoen eigenlijk weer?
Laten we het hopen, weg met dat achterlijke gelul... gewoon weer 2 (of 1?) kolkende potten , weet niet of jullie er in de ArenA nou zo warm van worden, maar voor ons is het DE wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb liever ADO dan b.v. Roda JC als uitwedstrijd. Lekker anti-Ajaxpubliek en stukken dichterbij.
Mochten we volgend seizoen eigenlijk weer?
Daar is toch alweer 2-3 jaar ofzo van voorbij?quote:
werd verdomme ook wel een keer tijdquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:31 schreef denthemen het volgende:
1-0 psv
Ja was het een intikkertje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |