Ik zei net dat ik noten vies vondquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef denthemen het volgende:
Je mag mijn noten wel hebben Jo
En extra knoflooksaus.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
+1.
Met bijbehorende Turkse P. uiteraard.
Iedere club in de eredivisie kijkt uit naar die ene wedstrijd dat Ajax op bezoek komt..quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jullie spelen geen enkele rol meer in de Eredivisie.
De tijd dat jullie de dienst bepaalden en het de vraag was hoeveel jullie gaan winnen is afgelopen.
Jullie staan nu gewoon onopvallend 3e achter AZ en Twente.
Als jij nog steeds denkt dat Ajax een grootheid oid is in de eredivisie, en de Eredivisie van Ajax afhangt heb jij echt grootsheidswaanzin.
Zeg ik dat dan, dat ze eventjes winnen van ajax?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Die noemen ons ook arrogant, het is gewoon arrogant om te stellen dat AZ wel eventjes wint van Ajax.
Maar dat vinden jullie nou net regelmatig weer heel erg vervelend.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:24 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Iedere club in de eredivisie kijkt uit naar die ene wedstrijd dat Ajax op bezoek komt..
Voor iedere club is het de wedstrijd van het jaar.. vaak nog meer dan derby's.
Als ze bij ons kampioen worden moeten ze volgens mij toch echt winnen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:24 schreef need2009 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan, dat ze eventjes winnen van ajax?
Ja precies, gesprekken over het wel of niet eten van noten kan in de SC.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik noten vies vondVooral op een koek
![]()
(Ja modjes, ik ga al OT)
Ach het is een groot compliment.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar dat vinden jullie nou net regelmatig weer heel erg vervelend.
Boehoe , ze spelen gewoon goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Smerige kut counterploeg is dat AZ toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |