Ah gossie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
Eet ik een gevulde koek, eet ik per ongeluk die noot ook op
OT: Kut
Laat Nac maar scoren, ik heb liever dat ze tegen ajax kampioen worden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Laat NAC maar scoren, ik wil geen kampioen worden omdat de rest het verneukt.
Zonder Ajax zou de eredivisie niets aan zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
Altijd zo mooi om als Ajax zijnde genoemd te worden tijdens een wedstrijd waar we geeneens aan meedoen!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
Altijd zo mooi om als Ajax zijnde genoemd te worden tijdens een wedstrijd waar we geeneens aan meedoen!
Echt he..quote:
Zegt heel veel over het niveau van onze competitie ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Staan gewoon in de halve finale van de beker en 7e in de competitie
En jullie noemen ons arrogant?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:19 schreef need2009 het volgende:
[..]
Laat Nac maar scoren, ik heb liever dat ze tegen ajax kampioen worden.
Iddquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax-AZ kun je schriftelijk afdoen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:19 schreef need2009 het volgende:
[..]
Laat Nac maar scoren, ik heb liever dat ze tegen ajax kampioen worden.
Ligt er eindelijk eens een keer wat in de kast dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
Nee, gejat van de bakkerquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ligt er eindelijk eens een keer wat in de kast dan?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ja maar niet die gore dingen van de Lidl, maar de echte lekkerequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ligt er eindelijk eens een keer wat in de kast dan?
Jullie spelen geen enkele rol meer in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zonder Ajax zou de eredivisie niets aan zijn.
Ben al wegquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar niet die gore dingen van de Lidl, maar de echte lekkereNet pak opengemaakt, maar je moet snel snel, want ons paps zit ook beneden
Die noemen ons ook arrogant, het is gewoon arrogant om te stellen dat AZ wel eventjes wint van Ajax.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die kerel is toch van Twente dacht ik?
Doe eens een reconstructie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar niet die gore dingen van de Lidl, maar de echte lekkereNet pak opengemaakt, maar je moet snel snel, want ons paps zit ook beneden
+1.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb eigenlijks verdomde trek in een broodje Döner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |