Een spits hoeft niet te praten, of te luisteren. Die hoeft alleen maar goed te voetballen en af en toe te scorenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Had inderdaad wel iets begrepen over problemen die Van Gaal met 'm heeft op de training m.b.t. aanspreekbaarheid omdat ie amper Nederlands praat, maar over z'n mentaliteit heb ik weinig slechts gehoord hoor.
Staan gewoon in de halve finale van de beker en 7e in de competitiequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ze kunnen![]()
Want techniek hebben ze niet
Mooi, blijft ie langer in Alkmaar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat ook nog eens.
Zolang de doelpunten uitblijven zal zich er niet zo snel een topclub melden.
jinxed itquote:
Told you....quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Kut spelen en toch ergens rond de 74e minuut de 0-1 maken en vasthouden...
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Dembele vind ik als spits toch vaak onzichtbaar.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:14 schreef Espabilado het volgende:
En dan... en dan.... dan zit ie er in.... en komt AZ op voorsprong...
Jezus commentator verhef je stem eens bij een aanval zodat ik mn nek ff naar het beeld draai en het doelpunt niet in de herhaling hoef te zien
Laat NAC maar scoren, ik wil geen kampioen worden omdat de rest het verneukt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:15 schreef FritsFlits het volgende:
En nu vasthouden![]()
* FritsFlits heeft nog de beker in z'n hoofd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |