Nee, hij houdt van tv-kijken, las ik in De Pers. Wie weet doet ie het nu wel, ik heb geen idee waar ie uithangt.quote:
Eigene Jugend eerst enzo. Maar hier toch even liever Ari idd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je fokking Pelle, Holman en Ari, zet je Vejinovic
Veel vertrouwen in Ari heeft Louis niet he?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je fokking Pelle, Holman en Ari, zet je Vejinovic
Platje speelt toch bij Volendam?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Subersub Platje in de spits?
Zo ja, dan kom ik.
Truequote:
Foboquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:37 schreef sezten het volgende:
Jojoortje is een begroeting naar jorienvdherik.
Ik snap dat echt totaal niet. ik vind Ari zo'n beetje de beste spits die AZ heeft: positioneel ontzettend slim, heeft overzicht en is niet zo egoistisch als ElHam. Telkens komt Van Gaal weer met die Pelle aanzitten, die eigenlijk nog nooit heeft laten zien dit niveau aan te kunnenquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Veel vertrouwen in Ari heeft Louis niet he?
Die is bezigquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met Platje?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat je een aangepast team had.
Fifa.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Platje speelt toch bij Volendam?
Maar alsnog: kom maar op, ik lust je rouw
Heel AZ is niet tevreden over hem, van wat ik er van hoor. Mag ook vertrekken, Lens idem.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Snap het ook niet echt, hij heeft er dit seizoen tot nu toe 9 uit 11, niet slecht op zich.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik snap dat echt totaal niet. ik vind Ari zo'n beetje de beste spits die AZ heeft: positioneel ontzettend slim, heeft overzicht en is niet zo egoistisch als ElHam. Telkens komt Van Gaal weer met die Pelle aanzitten, die eigenlijk nog nooit heeft laten zien dit niveau aan te kunnen
Wellicht iets persoonlijks ofzo...
Vertel 'ns?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heel AZ is niet tevreden over hem, van wat ik er van hoor. Mag ook vertrekken, Lens idem.
Mag van mij zo naar Grunn komen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heel AZ is niet tevreden over hem, van wat ik er van hoor. Mag ook vertrekken, Lens idem.
Is ook wel lachen om de kersverse kampioen met 6-0 in te makenquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:47 schreef denthemen het volgende:
Laat az maar winnen, wij worden toch geen kampioen meer, en ik heb liever niet dat ze in A'dam kampioen worden
Frappant, wat Ari betreft dan. Toen Dembele enige tijd geblesseerd was deed hij het gewoon goed. Scoorde vrijwel iedere wedstrijd ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Been there done thatquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is ook wel lachen om de kersverse kampioen met 6-0 in te maken
En toch kampioen wordenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
AZ wankelt.
Nee, Ariquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Als je Lens bedoelt tenminste.
Ja, maar nog afgezien van de goals, vind ik hem gewoon ook als aanspeelpunt en voetballend gewoon meer dan uitstekend. Doet slimme dingen, positioneel zit ik telkens te genieten, techniek is ook meer dan prima, etc etc.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Snap het ook niet echt, hij heeft er dit seizoen tot nu toe 9 uit 11, niet slecht op zich.
Te triest voor woorden ja.quote:
Doet je tattoo nog pijn? Van psg logo naar az logo is niet zomaar ietsquote:
Is toch wel een beetje algemeen bekend bij AZ dat Ari niet goed ligt bij de staf? Kan je ook afleiden aan de minimale kansen die die krijgt. Zal wel met de mentaliteit te maken hebben.quote:
Ja hoor, eerst maar eens mooie topclubs kijken morgen,quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Te triest voor woorden ja.
Vertrouwen in zondag Jorien? Oppergod De Bies is ook weer van de partij?
Dat dus.quote:
Que le den por culoooquote:
En dan stoppen we niet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Keiharde onweer op een zomerse avond.![]()
![]()
Genietenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Keiharde onweer op een zomerse avond.![]()
![]()
Had inderdaad wel iets begrepen over problemen die Van Gaal met 'm heeft op de training m.b.t. aanspreekbaarheid omdat ie amper Nederlands praat, maar over z'n mentaliteit heb ik weinig slechts gehoord hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is toch wel een beetje algemeen bekend bij AZ dat Ari niet goed ligt bij de staf? Kan je ook afleiden aan de minimale kansen die die krijgt. Zal wel met de mentaliteit te maken hebben.
Hij scoort ook te weinigquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Dembele vind ik als spits toch vaak onzichtbaar.
Een spits hoeft niet te praten, of te luisteren. Die hoeft alleen maar goed te voetballen en af en toe te scorenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Had inderdaad wel iets begrepen over problemen die Van Gaal met 'm heeft op de training m.b.t. aanspreekbaarheid omdat ie amper Nederlands praat, maar over z'n mentaliteit heb ik weinig slechts gehoord hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |