Ze zijn weer de counterploeg aan het uithangen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje baggerwedstrijd tot nu toe
AZ is best wel slordig. Heb geen goeie pass gezien. AZ zonder goed spelende De Zeeuw is
Ik ben vanavond voor Arsenal, goed?quote:
Dit jaar ja. Vroegah rolden we ze met 8-1 of 6-0 op. Dembele dolde vroeger vd Leegte totdat die het niet meer zag. Maar heb Dembele en El Hamdoeidoei eigenlijk niet gezien vandaag. Hoop dat Van Gaal wat peper in die reet gooit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:36 schreef Kriegel het volgende:
Ik weet ook niet wat het is hoor, maar telkens als we tegen NAC moeten lijkt het nergens op. Misschien het feit dat zij niet willen voetballen, maar ook daar zou je mee om moeten kunnen gaan.
Nee vanavondquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:40 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee vanavond![]()
HUP ARSENAL, GOED SLAPEN HUP UP
Subersub Platje in de spits?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:41 schreef JeffreyADO het volgende:
Heeft er hier iemand Fifa 09 voor Xbox360 die ook online kan ?
Ik wil diegene inmaken met het magische: ADO Den Haag.
Jan Joost.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie is die waus ook alweer trouwens die zo straks naast Jan zat?
Dit jaar inderdaad, maar voorheen toen we ze zo makkelijk oprolden speelde NAC ook anders, hun huidige spel gingen ze pas spelen toen Brands daar kwam.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit jaar ja. Vroegah rolden we ze met 8-1 of 6-0 op. Dembele dolde vroeger vd Leegte totdat die het niet meer zag. Maar heb Dembele en El Hamdoeidoei eigenlijk niet gezien vandaag. Hoop dat Van Gaal wat peper in die reet gooit.
Maar goed, als De Zeeuw loopt, dan loopt AZ.
Nee, niet Jan Joost. Die knakker die aan het begin van de uitzending daar zat als ''2e analist''.quote:
Dat doen ze ook. Kut spelen en toch ergens rond de 74e minuut de 0-1 maken en vasthouden...quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze zijn weer de counterploeg aan het uithangen.
Laat ze eens aan Nederland zien dat het een kampioensploeg is.
't is wahquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Kut spelen en toch ergens rond de 74e minuut de 0-1 maken en vasthouden...
Platje ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Subersub Platje in de spits?
Zo ja, dan kom ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |