Been there done thatquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is ook wel lachen om de kersverse kampioen met 6-0 in te maken
En toch kampioen wordenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
AZ wankelt.
Nee, Ariquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Als je Lens bedoelt tenminste.
Ja, maar nog afgezien van de goals, vind ik hem gewoon ook als aanspeelpunt en voetballend gewoon meer dan uitstekend. Doet slimme dingen, positioneel zit ik telkens te genieten, techniek is ook meer dan prima, etc etc.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Snap het ook niet echt, hij heeft er dit seizoen tot nu toe 9 uit 11, niet slecht op zich.
Te triest voor woorden ja.quote:
Doet je tattoo nog pijn? Van psg logo naar az logo is niet zomaar ietsquote:
Is toch wel een beetje algemeen bekend bij AZ dat Ari niet goed ligt bij de staf? Kan je ook afleiden aan de minimale kansen die die krijgt. Zal wel met de mentaliteit te maken hebben.quote:
Ja hoor, eerst maar eens mooie topclubs kijken morgen,quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Te triest voor woorden ja.
Vertrouwen in zondag Jorien? Oppergod De Bies is ook weer van de partij?
Dat dus.quote:
Que le den por culoooquote:
En dan stoppen we niet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Keiharde onweer op een zomerse avond.![]()
![]()
Genietenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Keiharde onweer op een zomerse avond.![]()
![]()
Had inderdaad wel iets begrepen over problemen die Van Gaal met 'm heeft op de training m.b.t. aanspreekbaarheid omdat ie amper Nederlands praat, maar over z'n mentaliteit heb ik weinig slechts gehoord hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is toch wel een beetje algemeen bekend bij AZ dat Ari niet goed ligt bij de staf? Kan je ook afleiden aan de minimale kansen die die krijgt. Zal wel met de mentaliteit te maken hebben.
Hij scoort ook te weinigquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Dembele vind ik als spits toch vaak onzichtbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |