abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 april 2009 @ 21:54:40 #141
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67961297
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:02 schreef teamlead het volgende:
ik vind dit nogal een raar topic eik De TT claimt iets totaal anders dan de OP en de daaropvolgende discussie vliegt helemaal alle kanten op
Het was/is de bedoeling om vaccinaties zijn slecht breder te trekken. Aangezien de algehele medicatie slecht is. 99% is volslagen onnodig.

Was dus de bedoeling om Seroquel / Prozac / Ritalin slechte kanten te belichten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 12 april 2009 @ 22:02:33 #142
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67961563
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het was/is de bedoeling om vaccinaties zijn slecht breder te trekken. Aangezien de algehele medicatie slecht is. 99% is volslagen onnodig.

Was dus de bedoeling om Seroquel / Prozac / Ritalin slechte kanten te belichten.
probeer me dan eens uit te leggen wat er slecht is aan medicatie En dan graag de grote lijnen en niet de incidentele (vreselijke) missers als DES
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 12 april 2009 @ 22:08:19 #143
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_67961759
Aw conjo zet die spuit in mijn arm .
Maak me hight met die antibiotica
Ook in moeilijke tijden.
pi_67962709
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja, want geestelijk lijden zit immers toch maar tussen je oren
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_67963649
Een ding dat me al tijden doet nadenken is wat het doel is van medicatie, terwijl deze medicatie niet bestond toen we nog aan het voedsel verzamelen waren? Hetzelfde bijvoorbeeld met tanden poetsen. In Afrika hebben ze geen tandenborstels en tandpasta nodig, puur omdat ze geen chemische suikers gebruiken. Waarom wordt daar dan in de westerse wereld niet over nagedacht?

De hele westerse wereld staat dan in het teken van symptoombestrijding. We zouden eens de moeite gaan doen om over de oorzaak te gaan nadenken!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_67963791
Mensen houden nu eenmaal van zoetigheid. Als we back to nature zouden gaan, krijgen we ook geen gaatjes, maar dat offer is gewoon te groot voor de meesten.
In theorie klinkt het allemaal echt heel ydillisch; ikzelf zou er ook van dromen om op een tropisch eiland lekker voor mezelf te zorgen, maar op een onbewoond tropisch eiland is het zo moeilijk Fok!ken he...
pi_67963938
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:08 schreef ToT het volgende:
Mensen houden nu eenmaal van zoetigheid. Als we back to nature zouden gaan, krijgen we ook geen gaatjes, maar dat offer is gewoon te groot voor de meesten.
Door wie is ons dat dan aangeleerd? Is dit een probleem dat zomaar uit de hand is gelopen, of is er voor het uit de hand lopen een aanwijsbare reden? Het lijkt mij dan ook vrij aannemelijk dat hiervan genoeg mensen op de hoogte zijn, echter dat geld boven onze gezondheid gaat bv.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zondag 12 april 2009 @ 23:25:16 #148
52357 Lambiekje
pi_67964414
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef teamlead het volgende:

[..]

probeer me dan eens uit te leggen wat er slecht is aan medicatie En dan graag de grote lijnen en niet de incidentele (vreselijke) missers als DES
Medicatie is in zijn algeheelheid slecht

De link naar het boek, dat is het probleem. Ziekelijk crimineel bedrog op elke niveau en dat alles voor het grote geld
blz 13/14/15/16 (met de daaropvolgende bladzijdes uitgewerkt per aanklacht) blz 50 tm 64 over totaal verkeerd denken over ziekte en bestrijding er van. Dat staat overigens los van het zetten van botbreuken en operaties. Daar hebben we andere grappen en grollen voor.

Het bedrog en idioterie van vaccinaties is hier te lezen. En het begint overigens vrij vroeg al na het ontdekken en invoeren van vaccins. Zoals met de Spaanse Griep van 1918.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lambiekje op 12-04-2009 23:34:14 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 12 april 2009 @ 23:37:44 #149
52357 Lambiekje
pi_67964832
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:08 schreef ToT het volgende:
In theorie klinkt het allemaal echt heel ydillisch; ikzelf zou er ook van dromen om op een tropisch eiland lekker voor mezelf te zorgen, maar op een onbewoond tropisch eiland is het zo moeilijk Fok!ken he...
cariës krijg je van fluoride tandpasta.

Zoals op elke USA tandpasta labels staat

Ergere waarschuwing dan op onze gootsteenontstoppingsmiddel zo geweldig is tandpasta. Het is nucleair vergif.
  zondag 12 april 2009 @ 23:50:09 #150
52357 Lambiekje
pi_67965234
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:11 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Door wie is ons dat dan aangeleerd? Is dit een probleem dat zomaar uit de hand is gelopen, of is er voor het uit de hand lopen een aanwijsbare reden? Het lijkt mij dan ook vrij aannemelijk dat hiervan genoeg mensen op de hoogte zijn, echter dat geld boven onze gezondheid gaat bv.
Geld staat boven alles in onze maatschappij. Boven de wet en al helemaal boven onze gezondheid.
De economie draait op onze ziektes

Mayer Amschel Rothschild quote:
Give me control of a nation's money and I care not who makes the laws.
pi_67965345
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geld staat boven alles in onze maatschappij. Boven de wet en al helemaal boven onze gezondheid.
De economie draait op onze ziektes
Dan zullen we de komende jaren wel heel veel nieuwe chronisch zieken zien omdat de economie gestimuleerd moet worden.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 12 april 2009 @ 23:54:14 #152
52357 Lambiekje
pi_67965395
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:52 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dan zullen we de komende jaren wel heel veel nieuwe chronisch zieken zien omdat de economie gestimuleerd moet worden.
Tada . Wat stond er nu van de week in de krant over RLS!?
pi_67965991
'k wil niet lullig doen, maar zoetigheid kauwen is ons niet door de Bigpharma door de strot gedouwd!

Ik moet wel zeggen dat ik wel ernstige twijfels heb bij ouders die hun koters VAN EEN PAAR MAANDEN OUD al volproppen met koekjes en snoepjes om ze stil te houden, en ouders die hun kinderen in plaats van brood chocoladekoekjes of zo mee naar school toe geven.

Maar ik zie geen conspiracy in suiker. Ik WEET dat die er zijn, net als met "Melk, de witte sloper", maar meld wordt al millennia lang gebruikt. Hoelang bestaat de BigFarma?
  maandag 13 april 2009 @ 00:34:07 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67966644
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Medicatie is in zijn algeheelheid slecht

De link naar het boek, dat is het probleem. Ziekelijk crimineel bedrog op elke niveau en dat alles voor het grote geld
blz 13/14/15/16 (met de daaropvolgende bladzijdes uitgewerkt per aanklacht) blz 50 tm 64 over totaal verkeerd denken over ziekte en bestrijding er van. Dat staat overigens los van het zetten van botbreuken en operaties. Daar hebben we andere grappen en grollen voor.

Het bedrog en idioterie van vaccinaties is hier te lezen. En het begint overigens vrij vroeg al na het ontdekken en invoeren van vaccins. Zoals met de Spaanse Griep van 1918.
Dat is klinkklare onzin Ik ben pas nog betrokken geweest bij een project voor de behandeling van klompvoetjes. Daar heb je gelijk een voorbeeld te pakken waar de gezondheidszorg een medische conditie op een manier aanpakt waarbij er geen blijvende gevolgen zijn voor de patiënt. Hoe past dat binnen je wereldbeeld?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 april 2009 @ 00:37:11 #155
52357 Lambiekje
pi_67966734
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:11 schreef ToT het volgende:
'k wil niet lullig doen, maar zoetigheid kauwen is ons niet door de Bigpharma door de strot gedouwd!

Ik moet wel zeggen dat ik wel ernstige twijfels heb bij ouders die hun koters VAN EEN PAAR MAANDEN OUD al volproppen met koekjes en snoepjes om ze stil te houden, en ouders die hun kinderen in plaats van brood chocoladekoekjes of zo mee naar school toe geven.

Maar ik zie geen conspiracy in suiker. Ik WEET dat die er zijn, net als met "Melk, de witte sloper", maar meld wordt al millennia lang gebruikt. Hoelang bestaat de BigFarma?
Wie zegt dat je slechte tanden krijgt van zoetigheid? Waarom wordt er gezegd dat je je tanden moet poetsen na snoepen?! Direct tanden poetsen na het eten mol je je gebit.

Als je poetst voor frisse adem. Dan werkt yoghurt beter. Wel de volle he. Alles wat mager en light als titel heeft is troep.

Ik was 5 toen ik voor het eerst in aanraking kwam met snoep. Kleuterschool en dan bij vriendjes. Que wat is dat ?! Mam ik heb nu toch zo iets lekkers gehad . Tja daar ga je als goed bedoelde ouder.

@melk
Ziekelijk overproductie wat nimmer verwerkt kan worden. Stressige koeien waardoor pus in de melk komt. Onnodige verspilling en uitbuiting tegelijk.
  maandag 13 april 2009 @ 00:40:58 #156
52357 Lambiekje
pi_67966838
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is klinkklare onzin Ik ben pas nog betrokken geweest bij een project voor de behandeling van klompvoetjes. Daar heb je gelijk een voorbeeld te pakken waar de gezondheidszorg een medische conditie op een manier aanpakt waarbij er geen blijvende gevolgen zijn voor de patiënt. Hoe past dat binnen je wereldbeeld?
uitzondering bevestigt de regel.

Dus omdat jij met klompvoeten bezighoud is het geoorloofd dat bigpharma overheid, artsen en alles in iedereen mee sleurt in zijn geld gegraai. En chanteert met belangenverstrengeling.

Tssss
  maandag 13 april 2009 @ 00:41:20 #157
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67966849
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

cariës krijg je van fluoride tandpasta.

[ afbeelding ]
Zoals op elke USA tandpasta labels staat

Ergere waarschuwing dan op onze gootsteenontstoppingsmiddel zo geweldig is tandpasta. Het is nucleair vergif.
Nucleair vergif?
Hoe kom je daar nou weer bij?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 april 2009 @ 00:42:50 #158
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67966884
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

uitzondering bevestigt de regel
Je weet dat dat van een oude betekenis van het woord 'prove' afkomstig is he? De correcte vertaling zou "de uitzondering test de regel" moeten zijn. Oftewel deze uitzondering test jouw verhaal en toont aan dat er iets niet klopt.
Onikaan ni ov dovah
pi_67966934
Geweldig topic.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 13 april 2009 @ 00:48:18 #160
52357 Lambiekje
pi_67967025
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je weet dat dat van een oude betekenis van het woord 'prove' afkomstig is he? De correcte vertaling zou "de uitzondering test de regel" moeten zijn. Oftewel deze uitzondering test jouw verhaal en toont aan dat er iets niet klopt.
Moneyflows bevestigd jouw ongelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')