Het was/is de bedoeling om vaccinaties zijn slecht breder te trekken. Aangezien de algehele medicatie slecht is. 99% is volslagen onnodig.quote:Op zondag 12 april 2009 21:02 schreef teamlead het volgende:
ik vind dit nogal een raar topic eikDe TT claimt iets totaal anders dan de OP en de daaropvolgende discussie vliegt helemaal alle kanten op
probeer me dan eens uit te leggen wat er slecht is aan medicatiequote:Op zondag 12 april 2009 21:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het was/is de bedoeling om vaccinaties zijn slecht breder te trekken. Aangezien de algehele medicatie slecht is. 99% is volslagen onnodig.
Was dus de bedoeling om Seroquel / Prozac / Ritalin slechte kanten te belichten.
Ja, want geestelijk lijden zit immers toch maar tussen je orenquote:Op zondag 12 april 2009 21:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het was/is de bedoeling om vaccinaties zijn slecht breder te trekken. Aangezien de algehele medicatie slecht is. 99% is volslagen onnodig.
Was dus de bedoeling om Seroquel / Prozac / Ritalin slechte kanten te belichten.
Door wie is ons dat dan aangeleerd? Is dit een probleem dat zomaar uit de hand is gelopen, of is er voor het uit de hand lopen een aanwijsbare reden? Het lijkt mij dan ook vrij aannemelijk dat hiervan genoeg mensen op de hoogte zijn, echter dat geld boven onze gezondheid gaat bv.quote:Op zondag 12 april 2009 23:08 schreef ToT het volgende:
Mensen houden nu eenmaal van zoetigheid. Als we back to nature zouden gaan, krijgen we ook geen gaatjes, maar dat offer is gewoon te groot voor de meesten.
Medicatie is in zijn algeheelheid slechtquote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
probeer me dan eens uit te leggen wat er slecht is aan medicatieEn dan graag de grote lijnen en niet de incidentele (vreselijke) missers als DES
cariës krijg je van fluoride tandpasta.quote:Op zondag 12 april 2009 23:08 schreef ToT het volgende:
Mensen houden nu eenmaal van zoetigheid. Als we back to nature zouden gaan, krijgen we ook geen gaatjes, maar dat offer is gewoon te groot voor de meesten.
In theorie klinkt het allemaal echt heel ydillisch; ikzelf zou er ook van dromen om op een tropisch eiland lekker voor mezelf te zorgen, maar op een onbewoond tropisch eiland is het zo moeilijk Fok!ken he...
Geld staat boven alles in onze maatschappij. Boven de wet en al helemaal boven onze gezondheid.quote:Op zondag 12 april 2009 23:11 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Door wie is ons dat dan aangeleerd? Is dit een probleem dat zomaar uit de hand is gelopen, of is er voor het uit de hand lopen een aanwijsbare reden? Het lijkt mij dan ook vrij aannemelijk dat hiervan genoeg mensen op de hoogte zijn, echter dat geld boven onze gezondheid gaat bv.
Dan zullen we de komende jaren wel heel veel nieuwe chronisch zieken zien omdat de economie gestimuleerd moet worden.quote:Op zondag 12 april 2009 23:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geld staat boven alles in onze maatschappij. Boven de wet en al helemaal boven onze gezondheid.
De economie draait op onze ziektes
Tada . Wat stond er nu van de week in de krant over RLS!?quote:Op zondag 12 april 2009 23:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan zullen we de komende jaren wel heel veel nieuwe chronisch zieken zien omdat de economie gestimuleerd moet worden.
Dat is klinkklare onzinquote:Op zondag 12 april 2009 23:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Medicatie is in zijn algeheelheid slecht
De link naar het boek, dat is het probleem. Ziekelijk crimineel bedrog op elke niveau en dat alles voor het grote geld![]()
blz 13/14/15/16 (met de daaropvolgende bladzijdes uitgewerkt per aanklacht) blz 50 tm 64 over totaal verkeerd denken over ziekte en bestrijding er van. Dat staat overigens los van het zetten van botbreuken en operaties. Daar hebben we andere grappen en grollen voor.
Het bedrog en idioterie van vaccinaties is hier te lezen. En het begint overigens vrij vroeg al na het ontdekken en invoeren van vaccins. Zoals met de Spaanse Griep van 1918.
Wie zegt dat je slechte tanden krijgt van zoetigheid? Waarom wordt er gezegd dat je je tanden moet poetsen na snoepen?! Direct tanden poetsen na het eten mol je je gebit.quote:Op maandag 13 april 2009 00:11 schreef ToT het volgende:
'k wil niet lullig doen, maar zoetigheid kauwen is ons niet door de Bigpharma door de strot gedouwd!
Ik moet wel zeggen dat ik wel ernstige twijfels heb bij ouders die hun koters VAN EEN PAAR MAANDEN OUD al volproppen met koekjes en snoepjes om ze stil te houden, en ouders die hun kinderen in plaats van brood chocoladekoekjes of zo mee naar school toe geven.
Maar ik zie geen conspiracy in suiker. Ik WEET dat die er zijn, net als met "Melk, de witte sloper", maar meld wordt al millennia lang gebruikt. Hoelang bestaat de BigFarma?
uitzondering bevestigt de regel.quote:Op maandag 13 april 2009 00:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is klinkklare onzinIk ben pas nog betrokken geweest bij een project voor de behandeling van klompvoetjes. Daar heb je gelijk een voorbeeld te pakken waar de gezondheidszorg een medische conditie op een manier aanpakt waarbij er geen blijvende gevolgen zijn voor de patiënt. Hoe past dat binnen je wereldbeeld?
Nucleair vergif?quote:Op zondag 12 april 2009 23:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
cariës krijg je van fluoride tandpasta.
[ afbeelding ]
Zoals op elke USA tandpasta labels staat
Ergere waarschuwing dan op onze gootsteenontstoppingsmiddel zo geweldig is tandpasta. Het is nucleair vergif.
Je weet dat dat van een oude betekenis van het woord 'prove' afkomstig is he? De correcte vertaling zou "de uitzondering test de regel" moeten zijn. Oftewel deze uitzondering test jouw verhaal en toont aan dat er iets niet klopt.quote:
Moneyflows bevestigd jouw ongelijkquote:Op maandag 13 april 2009 00:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je weet dat dat van een oude betekenis van het woord 'prove' afkomstig is he? De correcte vertaling zou "de uitzondering test de regel" moeten zijn. Oftewel deze uitzondering test jouw verhaal en toont aan dat er iets niet klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |