abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67928524
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:43 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat doen ze dan verkeerd? Foliumzuur slikken? Gezond eten? Rauw vlees vermijden? D;at is namelijk de voorlichting die je krijgt.
Mezelf nog maar es quoten dan. Wat doen zwangere vrouwen verkeerd dat ze aangepraat wordt?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_67928721
Zelfs tuinieren wordt afgeraden omdat je daar één of andere worm van kunt oplopen of zo dat schadelijk voor het kind is.
Ja, medische onderzoeken doen alleen maar kwaad! Vroeger was alles beter.
Hoeveel kinderen werden er begin vorige eeuw ook al weer dood geboren en hoeveel overleefden het 1e levensjaar niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 11 april 2009 @ 18:14:44 #63
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67929002
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:43 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat doen ze dan verkeerd? Foliumzuur slikken? Gezond eten? Rauw vlees vermijden? D;at is namelijk de voorlichting die je krijgt.
Levertraan
  zaterdag 11 april 2009 @ 18:46:31 #64
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67929839
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:51 schreef ToT het volgende:
Pfffff....heb jij geen familieleden die ernstige kwalen hebben, die goed door artsen behandeld werden?
Mijn ouders, en met name mijn vader, hebben een zeer slechte gezondheid.
De artsen doen er echt alles aan om hun leven zo dragelijk mogelijk te maken. Onderzoek na onderzoek, en als het ene medicijn niet goed aanslaat of er zijn te veel bijwerkingen, dan proberen ze het met andere medicijnen of andere therapieën.
Vertrouwen ze iets niet helemaal, dan trekken ze echt aan de bel en laten ze een ander er naar kijken, of als mijn ouders iets zelf niet helemaal vertrouwen, vragen ze aan 1 bepaalde arts of die geen second opinion kan regelen, en die doet er dan ook echt alles aan dat ze een echt GOEDE arts voor hun kiezen krijgen.

Natuurlijk zijn ze ook echt ongelooflijke klootzakken tegengekomen in het ziekenhuis; artsen zijn soms net mensen; ze lijken haast ieder een eigen karakter te hebben!
Ikzelf heb ook aardig wat ellende op medisch gebied meegemaakt en heb artsen gehad die zeer begaan waren, maar heb ook echte slagers meegemaakt.
Nou ik heb laatst het verhaal van een moeder van een collega mogen aanhoren. Je kans z'n prutser van een arts wel schieten.
Om eerlijk te zijn de enige keren dat ik ervaringen heb met ziekenhuizen blijken het slagers te zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 11 april 2009 @ 18:47:24 #65
52357 Lambiekje
pi_67929862
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mezelf nog maar es quoten dan. Wat doen zwangere vrouwen verkeerd dat ze aangepraat wordt?
net zo als 30 jaar terug met DES. Niets aan de hand. Nee hoor je kunt het prima in nemen.
NOT!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 11 april 2009 @ 18:48:53 #66
52357 Lambiekje
pi_67929913
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:03 schreef ToT het volgende:
Zelfs tuinieren wordt afgeraden omdat je daar één of andere worm van kunt oplopen of zo dat schadelijk voor het kind is.
Hoeveel kinderen werden er begin vorige eeuw ook al weer dood geboren en hoeveel overleefden het 1e levensjaar niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees nu eerst dat boek. En oordeel dan opnieuw.
Medicatie heet NIETS met gezondheid te maken. Niets.
  zaterdag 11 april 2009 @ 18:49:38 #67
52357 Lambiekje
pi_67929935
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:03 schreef ToT het volgende:
SPOILER
Ik dacht juist dat OMO een buitenspeelbond heeft opgericht?!
  zaterdag 11 april 2009 @ 18:58:39 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67930159
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nou ik heb laatst het verhaal van een moeder van een collega mogen aanhoren. Je kans z'n prutser van een arts wel schieten.
Om eerlijk te zijn de enige keren dat ik ervaringen heb met ziekenhuizen blijken het slagers te zijn.
Ja dat was wel duidelijk ja... Jammer dat je een keer een slechte tegen bent gekomen. Trek die lijn ajb niet domweg door naar de gehele medische wereld. Dergelijke generalisaties doe je niemand een plezier mee.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 11 april 2009 @ 19:30:50 #69
52357 Lambiekje
pi_67931053
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dat was wel duidelijk ja... Jammer dat je een keer een slechte tegen bent gekomen. Trek die lijn ajb niet domweg door naar de gehele medische wereld. Dergelijke generalisaties doe je niemand een plezier mee.
Ohja wel. Er is zelfs een wet die stelt dat artsen onkundig dienen te werken en alleen naar de pijpen van BigPharma. Dus ja arts zijn in Nederland is inherent aan slecht zijn (ook al is de individule gedachte goed denkt zo'n pauper) maar door achterlijke indoctrinatie niet bewust van zijn huichelachtig opdrachtgevers. En door deze domheid is een arts nog dommer dan dat hij eigenlijk al is.

Gehele basis van geneeskunde is verwerpelijk crimineel slecht.

Je mag ook wel blz 50 tot 64 lezen dan begrijp je misschien waar de anger tot deze waanzin van geneeskunde vandaan komt. Of eigelijk alles, waarom het crimineel is en de aanklachten die gesteld worden.
pi_67931302
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ohja wel. Er is zelfs een wet die stelt dat artsen onkundig dienen te werken en alleen naar de pijpen van BigPharma. Dus ja arts zijn in Nederland is inherent aan slecht zijn (ook al is de individule gedachte goed denkt zo'n pauper) maar door achterlijke indoctrinatie niet bewust van zijn huichelachtig opdrachtgevers. En door deze domheid is een arts nog dommer dan dat hij eigenlijk al is.

Gehele basis van geneeskunde is verwerpelijk crimineel slecht.

Je mag ook wel blz 50 tot 64 lezen dan begrijp je misschien waar de anger tot deze waanzin van geneeskunde vandaan komt. Of eigelijk alles, waarom het crimineel is en de aanklachten die gesteld worden.

Haha, nou dat is dan makkelijk te achterhalen, welke wet?

En reageer je nog even op mijn laatste post op de vorige pagina? Hoe het kan dat mijn zusje al bijna 15 jaar is, terwijl ze al die tijd medicatie heeft gekregen?
pi_67937967
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat OMO een buitenspeelbond heeft opgericht?!
Het ging vooral om het ongeboren kind dat gevaar liep met die wormpjes. Na je geboorte schijn je er en stuk minder schade van te ondervinden.
pi_67938027
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

van week stond in het nieuws dat hooikoorts met seks of masturbatie is op te lossen
Dat is niet waar!
Hoe minder sex hoe minder last van hooikoorts hoor!
Vorig jaar tjonge dacht dat ik er in bleef...maar heb nu weinig last van hooikoorts dus
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_67938180
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 23:35 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dat is niet waar!
Hoe minder sex hoe minder last van hooikoorts hoor!
Vorig jaar tjonge dacht dat ik er in bleef...maar heb nu weinig last van hooikoorts dus
Dus je staat momenteel droog? Hmmm ff fobo kijken!

Edit: Nou daar word ik ook niet veel wijzer van!
pi_67938219
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 23:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus je staat momenteel droog? Hmmm ff fobo kijken!

Edit: Nou daar word ik ook niet veel wijzer van!
je houdt niet van lange lange lange.............:)
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_67938241
LOL Op die foto?
Ehhh........

Volgens mij is het het veiligste dat we weer on topic verder gaan!
  zondag 12 april 2009 @ 00:43:26 #76
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67939826
ik wildo een snode opmerking maken maar nu proest ik ook over m'n keyboard
pi_67943041
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

net zo als 30 jaar terug met DES. Niets aan de hand. Nee hoor je kunt het prima in nemen.
NOT!
Oh ja, wat wordt er momenteel dan voorgeschreven bij de voorlichting aan zwangere vrouwen? Het enige wat ik te horen kreeg was geen rauwe vlees- of visproducten, foliumzuur en niet teveel lever. Ik kreeg geen DES-voorgeschreven of wat dan ook, geen enkele medicatie zelfs. Dus hoezo "net als"?
Wat krijgen we nou voorgeschreven dan dat die afwijkingen veroorzaakt? Noem es iets concreets?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 april 2009 @ 09:44:50 #78
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67943170
quote:
Op zondag 12 april 2009 09:28 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh ja, wat wordt er momenteel dan voorgeschreven bij de voorlichting aan zwangere vrouwen? Het enige wat ik te horen kreeg was geen rauwe vlees- of visproducten, foliumzuur en niet teveel lever. Ik kreeg geen DES-voorgeschreven of wat dan ook, geen enkele medicatie zelfs. Dus hoezo "net als"?
Wat krijgen we nou voorgeschreven dan dat die afwijkingen veroorzaakt? Noem es iets concreets?
Nou... dat staat in de wet!

Het wordt een beetje

"Weet u waar de mosterd staat?"
"Bij de mayonaise"
"...en waar staat de mayonaise?"
"Bij de mosterd..."
  zondag 12 april 2009 @ 10:38:35 #79
52357 Lambiekje
pi_67943728
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 23:33 schreef ToT het volgende:

[..]

Het ging vooral om het ongeboren kind dat gevaar liep met die wormpjes. Na je geboorte schijn je er en stuk minder schade van te ondervinden.
Ik denk persoonlijk hè. Dat je zieker wordt als pas geborene in het ziekenhuis dan thuis.
Ziekenhuizen zijn ranzig. Hebben onbestrijdbare bacterien. Door antibiotica (anti-leven).
Thuis bevallen zou je boven alles moeten prefereren. Voor een levensvatbaarder kind.
Kijk, als je met navelstreng om je nek wordt geboren is een ander verhaal.

Ik weet niet precies waar je opdoelt met wormpjes, heb je een link.
pi_67944072
Je hebt gelijk, maar om juist de tegenovergestelde reden: het is beter om thuis te bevallen, omdat ziekenhuizen TE STERIEL zijn! Het kind hoort bij de geboorte al blootgesteld te worden aan een gezonde dosis bacteriën, maar juist vanwege MRSA enzo werkt men in ziekenhuizen te steriel.

@ die wormpjes: ik heb er geen link van. Ik heb het een keer op tv gehoord en volgens mij in een tijdschrift gelezen. Ik google wel ff op zwangerschap en tuinieren of zo!

Edit: de eerste hit met die 2 zoektermen is toxoplasmose.

Edit:

"Een besmetting is alleen gevaarlijk tijdens de zwangerschap omdat de parasiet kan doordringen tot bij de foetus en daar behoorlijk wat schade kan aanrichten. Een foetus heeft immers nog geen goed ontwikkeld afweersysteem, waardoor Toxoplasma de kans krijgt om zich volop te vermenigvuldigen, wat kan uitmonden in ernstige afwijkingen bij het kind.
Mentale achterstand, ernstige oogafwijkingen tot blindheid, een waterhoofd of juist een veel te klein hoofd… In zeer ernstige gevallen sterft de foetus. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')