Mezelf nog maar es quoten dan. Wat doen zwangere vrouwen verkeerd dat ze aangepraat wordt?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat doen ze dan verkeerd? Foliumzuur slikken? Gezond eten? Rauw vlees vermijden? D;at is namelijk de voorlichting die je krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Levertraanquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat doen ze dan verkeerd? Foliumzuur slikken? Gezond eten? Rauw vlees vermijden? D;at is namelijk de voorlichting die je krijgt.
Nou ik heb laatst het verhaal van een moeder van een collega mogen aanhoren. Je kans z'n prutser van een arts wel schieten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:51 schreef ToT het volgende:
Pfffff....heb jij geen familieleden die ernstige kwalen hebben, die goed door artsen behandeld werden?
Mijn ouders, en met name mijn vader, hebben een zeer slechte gezondheid.
De artsen doen er echt alles aan om hun leven zo dragelijk mogelijk te maken. Onderzoek na onderzoek, en als het ene medicijn niet goed aanslaat of er zijn te veel bijwerkingen, dan proberen ze het met andere medicijnen of andere therapieën.
Vertrouwen ze iets niet helemaal, dan trekken ze echt aan de bel en laten ze een ander er naar kijken, of als mijn ouders iets zelf niet helemaal vertrouwen, vragen ze aan 1 bepaalde arts of die geen second opinion kan regelen, en die doet er dan ook echt alles aan dat ze een echt GOEDE arts voor hun kiezen krijgen.
Natuurlijk zijn ze ook echt ongelooflijke klootzakken tegengekomen in het ziekenhuis; artsen zijn soms net mensen; ze lijken haast ieder een eigen karakter te hebben!
Ikzelf heb ook aardig wat ellende op medisch gebied meegemaakt en heb artsen gehad die zeer begaan waren, maar heb ook echte slagers meegemaakt.
net zo als 30 jaar terug met DES. Niets aan de hand. Nee hoor je kunt het prima in nemen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mezelf nog maar es quoten dan. Wat doen zwangere vrouwen verkeerd dat ze aangepraat wordt?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:03 schreef ToT het volgende:
Zelfs tuinieren wordt afgeraden omdat je daar één of andere worm van kunt oplopen of zo dat schadelijk voor het kind is.
Ja, medische onderzoeken doen alleen maar kwaad!Vroeger was alles beter.
Hoeveel kinderen werden er begin vorige eeuw ook al weer dood geboren en hoeveel overleefden het 1e levensjaar niet?Lees nu eerst dat boek. En oordeel dan opnieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medicatie heet NIETS met gezondheid te maken. Niets.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:03 schreef ToT het volgende:
Zelfs tuinieren wordt afgeraden omdat je daar één of andere worm van kunt oplopen of zo dat schadelijk voor het kind is.
Ja, medische onderzoeken doen alleen maar kwaad!Vroeger was alles beter.
Hoeveel kinderen werden er begin vorige eeuw ook al weer dood geboren en hoeveel overleefden het 1e levensjaar niet?Ik dacht juist dat OMO een buitenspeelbond heeft opgericht?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ja dat was wel duidelijk ja... Jammer dat je een keer een slechte tegen bent gekomen. Trek die lijn ajb niet domweg door naar de gehele medische wereld. Dergelijke generalisaties doe je niemand een plezier mee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nou ik heb laatst het verhaal van een moeder van een collega mogen aanhoren. Je kans z'n prutser van een arts wel schieten.
Om eerlijk te zijn de enige keren dat ik ervaringen heb met ziekenhuizen blijken het slagers te zijn.
Ohja wel. Er is zelfs een wet die stelt dat artsen onkundig dienen te werken en alleen naar de pijpen van BigPharma. Dus ja arts zijn in Nederland is inherent aan slecht zijn (ook al is de individule gedachte goed denkt zo'n pauper) maar door achterlijke indoctrinatie niet bewust van zijn huichelachtig opdrachtgevers. En door deze domheid is een arts nog dommer dan dat hij eigenlijk al is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja dat was wel duidelijk ja... Jammer dat je een keer een slechte tegen bent gekomen. Trek die lijn ajb niet domweg door naar de gehele medische wereld. Dergelijke generalisaties doe je niemand een plezier mee.
Haha, nou dat is dan makkelijk te achterhalen, welke wet?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ohja wel. Er is zelfs een wet die stelt dat artsen onkundig dienen te werken en alleen naar de pijpen van BigPharma. Dus ja arts zijn in Nederland is inherent aan slecht zijn (ook al is de individule gedachte goed denkt zo'n pauper) maar door achterlijke indoctrinatie niet bewust van zijn huichelachtig opdrachtgevers. En door deze domheid is een arts nog dommer dan dat hij eigenlijk al is.
Gehele basis van geneeskunde is verwerpelijk crimineel slecht.
Je mag ook wel blz 50 tot 64 lezen dan begrijp je misschien waar de anger tot deze waanzin van geneeskunde vandaan komt. Of eigelijk alles, waarom het crimineel is en de aanklachten die gesteld worden.
Het ging vooral om het ongeboren kind dat gevaar liep met die wormpjes. Na je geboorte schijn je er en stuk minder schade van te ondervinden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat OMO een buitenspeelbond heeft opgericht?!
Dat is niet waar!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
van week stond in het nieuws dat hooikoorts met seks of masturbatie is op te lossen
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat is niet waar!
Hoe minder sex hoe minder last van hooikoorts hoor!
Vorig jaar tjonge dacht dat ik er in bleef...maar heb nu weinig last van hooikoorts dus
je houdt niet van lange lange lange.............:)quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]Dus je staat momenteel droog?
Hmmm ff fobo kijken!
Edit: Nou daar word ik ook niet veel wijzer van!
Oh ja, wat wordt er momenteel dan voorgeschreven bij de voorlichting aan zwangere vrouwen? Het enige wat ik te horen kreeg was geen rauwe vlees- of visproducten, foliumzuur en niet teveel lever. Ik kreeg geen DES-voorgeschreven of wat dan ook, geen enkele medicatie zelfs. Dus hoezo "net als"?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
net zo als 30 jaar terug met DES. Niets aan de hand. Nee hoor je kunt het prima in nemen.
NOT!
Nou... dat staat in de wet!quote:Op zondag 12 april 2009 09:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh ja, wat wordt er momenteel dan voorgeschreven bij de voorlichting aan zwangere vrouwen? Het enige wat ik te horen kreeg was geen rauwe vlees- of visproducten, foliumzuur en niet teveel lever. Ik kreeg geen DES-voorgeschreven of wat dan ook, geen enkele medicatie zelfs. Dus hoezo "net als"?
Wat krijgen we nou voorgeschreven dan dat die afwijkingen veroorzaakt? Noem es iets concreets?
Ik denk persoonlijk hè. Dat je zieker wordt als pas geborene in het ziekenhuis dan thuis.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ging vooral om het ongeboren kind dat gevaar liep met die wormpjes. Na je geboorte schijn je er en stuk minder schade van te ondervinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |