briljantquote:
Dat betekent een half uur korter zaterdag a.s., ben benieuwd hoe / waar ze gaan snijden in de setlist.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:25 schreef rockin_the_lowland het volgende:
East Rutherford, May 21
Start time 8:32
Show ending 11:18
Meestal trekt Springsteen zich daar niets van aan, en speelt hij gewoon een volledige set.quote:Op zondag 24 mei 2009 10:36 schreef BountyKillerrr het volgende:
[..]
Dat betekent een half uur korter zaterdag a.s., ben benieuwd hoe / waar ze gaan snijden in de setlist.
mmm misschien moet hij hier ook om 23:00 uur stoppen en is er rekening mee gehouden:quote:Op zondag 24 mei 2009 11:39 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Meestal trekt Springsteen zich daar niets van aan, en speelt hij gewoon een volledige set.
Ik meende dat hij vorig jaar in Gothenborg ook om 23.00 uur moest stoppen ivm geluidsoverlast, toen ging hij door tot 23.30 uur. Leverde Springsteen Inc. wel een dikke boete op
Waarom lees ik dat nu pasquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:20 schreef Dylanesque het volgende:
http://www.tvgids.nl/prog(...)ingsteen_in_concert/
Vanavond om 23:30
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:36 schreef Luni het volgende:
Zijn er al concerten te dowloaden van deze tour, en welke is qua kwaliteit een aanrader?
Die ga ik ff proberenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:52 schreef Benigoi het volgende:
Er is nu een matrix te downloaden op de bekende sites "4/16/2009 Los Angeles, CA - Matrix" en die is echt briljant van kwaliteit.
[..]
Thanx!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:52 schreef Benigoi het volgende:
Er is nu een matrix te downloaden op de bekende sites "4/16/2009 Los Angeles, CA - Matrix" en die is echt briljant van kwaliteit.
Bij mij gaat het zo langzaam als dikke stront door een trechterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ben hm aan het luisteren, klinkt geweldig
Wellicht dat er hier en daar een live stream is op internet, maar zelfs dat betwijfel ik, aangezien Bruce nog geen akkoord heeft gegeven met betrekking tot het maken van opnames.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:15 schreef Exterminator het volgende:
Ik heb ooit eens een keer iets opgevangen dat Bruce @ Pinkpop misschien uitgezonden zou worden op TV... Is hier meer over bekend inmiddels?
Vanwege mij of Bruce?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt Fargo, je weet niet hoeveel spijt ik ervan heb dat ik heb besloten om niet naar Pinkpop te gaan..
quote:
Ik beloof je bij deze dat ik heel hard door Jungleland heel zal gillen, zodat hij ermee ophoudt en in Frankfurt een nieuwe poging waagtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik heb er ook heel veel zin in om naar Frankfurt te gaan! M'n broer had het er ook nog over om mee, z'n vrouw is al bevallen (ik heb er nog een nichtje bij!) dus dat zou ook wel tof zijn. Ik weet alleen niet hoe ik zal reageren als 'ie Jungleland speelt op Pinkpop, maar de kans lijkt me vrij klein.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:09 schreef DevilsAndDust het volgende:. Ik zie het al voor me.
Gillende man verstoort optreden Springsteen.
Tuurlijk hebben ze het nog over ons gehad in De Dwerg, zelden zulke jonge hippe mensen gezien daar, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
![]()
Denk je trouwens dat ze het nog over ons gehad hebben in café De Dwerg? Zouden ze ons al missen? En gefeliciteerd met je nichtje! Supertof dat je broer misschien alsnog met je meegaat!![]()
Of gaan we nu weer erg de off-topic kant op?
Staat geen tijd bij. Kunnen we zeker de hele avond Nederland 3 kijken in de hoop op een glimp van onze Bruce?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:50 schreef Razer het volgende:
Even een relevant nieuwtjeOp zondag kunnen we nog eens lekker nagenieten:
Deel concert Springsteen op Ned. 3
Een gedeelte van het concert van Bruce Springsteen op Pinkpop wordt zondag op Nederland 3 uitgezonden. The Boss speelt zaterdag op het driedaagse festival. Zondagavond zijn een aantal van zijn nummers, waaronder Born to Run, op tv te zien. In dezelfde uitzending is er een exclusief interview met The Killers.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C9E059FE1E6992.html
Nog maar wat meer info danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Staat geen tijd bij. Kunnen we zeker de hele avond Nederland 3 kijken in de hoop op een glimp van onze Bruce?
1 uur.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:59 schreef BountyKillerrr het volgende:
hoe laat gaan de hekken open morgen?
Kleine kans, ik gok op Jay. Maar dat is niet zo erg wat ik tot nu toe van Jay heb gehoord en gezien klinkt erg goed. Dus komt wel goedquote:
In ieder geval niet live via de stream van 3fm, want Bruce heeft geen toestemming gegeven. Klote.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:35 schreef Pistol_Pete het volgende:
Is het optreden van Bruce Springsteen & ESB ergens op internet live te volgen?
Neem aan dat Pink Cadillac vanavond in de setlist zit
ja jammerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In ieder geval niet live via de stream van 3fm, want Bruce heeft geen toestemming gegeven. Klote.. Mocht je nog ergens iets vinden, dan hoor ik het ook graag!
Wow dat is dichtbijquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://qik.com/video/1773167
Kijken PP!
Nee foto, niet gezienquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, had je die foto gezien van Bruce met de setlist in z'n hand?
Ik hoop wel dat er nog een nieuw filmpje komt, het lijkt erop dat het niet meer toegestaan wordt.
Niet onaardigquote:01 - Badlands
02 - Out In The Street
03 - She's The One
04 - Outlaw Pete
05 - Radio Nowhere
06 - Working On A Dream
07 - Seeds
08 - Johnny 99
10 - The Ghost Of Tom Joad
Laatste keer dat ik die live gehoord heb was in Arnhem in 1999....zou mooi zijn als Jungleland in Frankfurt wordt gespeeld. Ik hoop ook op Kitty's back en Incident on 57th Streetquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nee, zeker niet onaardig! Maar tot nu toe nog niets waarvan ik ter aarde stort omdat ik het moet missen. Jungleland mag 'ie écht echt echt niet spelen.
Coolquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.flickr.com/photos/3fm/
Prachtige foto's!
Jup :-) Kan alleen geen vrij krijgen van het werkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ga je ook naar Frankfurt, PP? Ik heb Jungleland nog nooit live gehoord.
Yep, we hebben veldplaatsen....het is alleen 4 uur en 15 minuten rijden volgens google. Hopen op niet al te veel vakantieverkeer. Om uiterlijk 4 uur vertrekken van me werk. Dan moet het net lukkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je wel een veldplaats?
Hoe lang is het rijden voor je?. Ik zit 7,5 uur in de trein.
.
BTR wordt nu gespeeld. Ik gok op nog wel een paar toegiftenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lonesome Day is gespeeld, volgend de setlist op de foto het laatste nummer voor BtR. Zou het kloppen?
quote:01 - Badlands
02 - Out In The Street
03 - She's The One
04 - Outlaw Pete
05 - Radio Nowhere
06 - Working On A Dream
07 - Seeds
08 - Johnny 99
09 - The Ghost Of Tom Joad
10 - Raise Your Hand
11 - From Small Things (Big Things One Day Come) Tour Début
12 - Trapped
13 - I'm On Fire
14 - Thunder Road - Brandon Flowers from the Killers on stage
15 - Waitin' on a Sunny Day
16 - The Promised Land
17 - Lonesome Day
18 - The Rising
19 - Born To Run
-------------------End Of Main Set-------------------
20 - Tenth Avenue Freeze-Out
21 - Land of Hope & Dreams
Het leed is geleden. Het is afgelopen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
De eerste is al Tenth Avenue Freeze Out.
Ik zal echt heel blij zijn als dit voorbij is..
Glory Days nu. Volgens mij nog steeds niet afgelopenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
De nieuwe update laat relatief lang op zich wachten. Het zou toch nog niet al afgelopen zijn?.
3:12 meldt net dat dag 1 er op zit. dus ik ga er daarom maar vanuit dat het afgelopen is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:37 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Glory Days nu. Volgens mij nog steeds niet afgelopen
Dan hoop ik dat jou voorgevoel vaak uitkomtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:37 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
IK verwacht dat hij eind dit jaar weer een paar concerten komt doen in NL. Gewoon een voorgevoel
Ja erg hè? Ik ben gaan emo-eten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
3:12 meldt net dat dag 1 er op zit. dus ik ga er daarom maar vanuit dat het afgelopen is.
Heb echt een rotavond gehad. Bruce speelt en ik zit gewoon thuis
Heel heel heel erg hard gaan duimen dat hij nog een stadionconcert in NL gaat geven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja erg hè? Ik ben gaan emo-eten.. Heb een chocoladereep en een zak wokkels gedachteloos naar binnen weten te krijgen, met trillende handen.
.
Niet schamen hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, dat is zuur.. Ver reizen zit er dan ook niet in, zeker?
Nu schaam ik me dat ik zo heb zitten te zeuren..
Nee, dat lijkt me een hele opgave dan. Lijkt me op zulke momenten extra balen... Maar als 'ie weer komt hoop ik dat je kunt gaan!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet schamen hoor![]()
Dat reizen gaat prima.
Maar 70.000 bezoekers en dan alleen staanplaatsen.
Is voor mij (heb reuma) gewoon niet te doen.
Is er uiteindelijk nog wel een geheel concert gespeeld, als is 24 nummers wat aan de korte kant.quote:Show starts at 20:22
01 - Badlands
02 - Out In The Street
03 - She's The One
04 - Outlaw Pete
05 - Radio Nowhere
06 - Working On A Dream
07 - Seeds
08 - Johnny 99
09 - The Ghost Of Tom Joad
10 - Raise Your Hand
11 - From Small Things (Big Things One Day Come) Tour Début
12 - Trapped
13 - I'm On Fire
14 - Thunder Road - Brandon Flowers from the Killers on stage
15 - Waitin' on a Sunny Day
16 - The Promised Land
17 - Lonesome Day
18 - The Rising
19 - Born To Run
-------------------End Of Main Set-------------------
20 - Tenth Avenue Freeze-Out
21 - Land of Hope & Dreams
22 - American Land
23 - Glory Days
24 - Dancing In The Dark
End
2 hours 30 minutes
Ben ik met je eens, was er toch liever wel bij geweestquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gut, er valt een last van m'n schouders. Niets gemist wat ik écht heel graag mee had willen maken.
Dan moet hij dat gewoon nog goed komen makenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:07 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, was er toch liever wel bij geweest![]()
Toch Trapped, Thunder Road met Brandon Flowers en From Small Things lijken me wel leuke hoogte punten op de set-list afgaand.
Lijkt verder niet echt op een WOAD tour set-list.
Ik heb er maar 4 woorden voor: Welkom op een festivalquote:Op zondag 31 mei 2009 09:17 schreef BountyKillerrr het volgende:
Wat een grap dat een 180 springsteen fans die voor de "dagkaarten deur" lagen nummertjes gingen uitdelen, ze hadden het idee dat wie er het eerste was ook het eerste naar binnen kon. Hallo je bent niet van de organisatie hoor. En dan kun je er 1 nacht van te voren al zijn, het geeft je verder geen rechten hoor.
Wij hadden onze tactiek allang klaar, toen zij zich druk maakten over de nummertjes gingen wij helemaal rechts staan voor de ingang van de weekendkaarten waar niemand stond. Laat die deur nu net eerder open zijn gegaan waardoor wij schuin overstaken naar de dagkaarten deur, tot grote ergernis van de rij met nummertjes die nu achteraan moest sluiten, bwhahaha. Ergens voorin in de pit later werd ik nog aangesproken door een of ander hysterisch wijf dat blijkbaar betrokken was bij het organiseren van die nummertjes uitdelen, pfff wat een domme koe.
Voor menig artiest is dat veelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Pistol_Pete het volgende:
En het is afgelopen. Setlist met dank aan SPL
[..]
Is er uiteindelijk nog wel een geheel concert gespeeld, als is 24 nummers wat aan de korte kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |