quote:
Ik beloof je bij deze dat ik heel hard door Jungleland heel zal gillen, zodat hij ermee ophoudt en in Frankfurt een nieuwe poging waagtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik heb er ook heel veel zin in om naar Frankfurt te gaan! M'n broer had het er ook nog over om mee, z'n vrouw is al bevallen (ik heb er nog een nichtje bij!) dus dat zou ook wel tof zijn. Ik weet alleen niet hoe ik zal reageren als 'ie Jungleland speelt op Pinkpop, maar de kans lijkt me vrij klein.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:09 schreef DevilsAndDust het volgende:. Ik zie het al voor me.
Gillende man verstoort optreden Springsteen.
Tuurlijk hebben ze het nog over ons gehad in De Dwerg, zelden zulke jonge hippe mensen gezien daar, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
![]()
Denk je trouwens dat ze het nog over ons gehad hebben in café De Dwerg? Zouden ze ons al missen? En gefeliciteerd met je nichtje! Supertof dat je broer misschien alsnog met je meegaat!![]()
Of gaan we nu weer erg de off-topic kant op?
Staat geen tijd bij. Kunnen we zeker de hele avond Nederland 3 kijken in de hoop op een glimp van onze Bruce?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:50 schreef Razer het volgende:
Even een relevant nieuwtjeOp zondag kunnen we nog eens lekker nagenieten:
Deel concert Springsteen op Ned. 3
Een gedeelte van het concert van Bruce Springsteen op Pinkpop wordt zondag op Nederland 3 uitgezonden. The Boss speelt zaterdag op het driedaagse festival. Zondagavond zijn een aantal van zijn nummers, waaronder Born to Run, op tv te zien. In dezelfde uitzending is er een exclusief interview met The Killers.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C9E059FE1E6992.html
Nog maar wat meer info danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Staat geen tijd bij. Kunnen we zeker de hele avond Nederland 3 kijken in de hoop op een glimp van onze Bruce?
1 uur.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:59 schreef BountyKillerrr het volgende:
hoe laat gaan de hekken open morgen?
Kleine kans, ik gok op Jay. Maar dat is niet zo erg wat ik tot nu toe van Jay heb gehoord en gezien klinkt erg goed. Dus komt wel goedquote:
In ieder geval niet live via de stream van 3fm, want Bruce heeft geen toestemming gegeven. Klote.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:35 schreef Pistol_Pete het volgende:
Is het optreden van Bruce Springsteen & ESB ergens op internet live te volgen?
Neem aan dat Pink Cadillac vanavond in de setlist zit
ja jammerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In ieder geval niet live via de stream van 3fm, want Bruce heeft geen toestemming gegeven. Klote.. Mocht je nog ergens iets vinden, dan hoor ik het ook graag!
Wow dat is dichtbijquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://qik.com/video/1773167
Kijken PP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |