abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69524242
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Fargo het volgende:

[..]

Vanwege mij of Bruce?

Bruce? Speelt die op Pinkpop?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69524381
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Bruce? Speelt die op Pinkpop?

Jij gaat in elk geval lekker naar Frankrfurt. En hoewel ik me kan voorstellen dat het een 'raar' gevoel is dat je Bruce laat schieten terwijl hij 'gewoon' even Nederland aandoet, had ik er best wel wat extra geld voor over gehad om Pinkpop te verruilen voor een avondje in de Kuip (of Ahoy). Ik ben erg benieuwd hoe ik het op Pinkpop ga vinden...
pi_69525023
Ja, ik heb er ook heel veel zin in om naar Frankfurt te gaan! M'n broer had het er ook nog over om mee, z'n vrouw is al bevallen (ik heb er nog een nichtje bij! ) dus dat zou ook wel tof zijn. Ik weet alleen niet hoe ik zal reageren als 'ie Jungleland speelt op Pinkpop, maar de kans lijkt me vrij klein.
pi_69525636
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik heb er ook heel veel zin in om naar Frankfurt te gaan! M'n broer had het er ook nog over om mee, z'n vrouw is al bevallen (ik heb er nog een nichtje bij! ) dus dat zou ook wel tof zijn. Ik weet alleen niet hoe ik zal reageren als 'ie Jungleland speelt op Pinkpop, maar de kans lijkt me vrij klein.
Ik beloof je bij deze dat ik heel hard door Jungleland heel zal gillen, zodat hij ermee ophoudt en in Frankfurt een nieuwe poging waagt
pi_69525727
. Ik zie het al voor me.

Gillende man verstoort optreden Springsteen.
pi_69525824
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
. Ik zie het al voor me.

Gillende man verstoort optreden Springsteen.

Denk je trouwens dat ze het nog over ons gehad hebben in café De Dwerg? Zouden ze ons al missen? En gefeliciteerd met je nichtje! Supertof dat je broer misschien alsnog met je meegaat!

Of gaan we nu weer erg de off-topic kant op?
pi_69526816
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:12 schreef Fargo het volgende:

[..]

Denk je trouwens dat ze het nog over ons gehad hebben in café De Dwerg? Zouden ze ons al missen? En gefeliciteerd met je nichtje! Supertof dat je broer misschien alsnog met je meegaat!

Of gaan we nu weer erg de off-topic kant op?
Tuurlijk hebben ze het nog over ons gehad in De Dwerg, zelden zulke jonge hippe mensen gezien daar, waarschijnlijk.

En bedankt! Hartstikke mooi meisje. En dit is niet offtopic want Bruce heeft vast ook een nichtje. .
pi_69528495
Even een relevant nieuwtje Op zondag kunnen we nog eens lekker nagenieten:

Deel concert Springsteen op Ned. 3
Een gedeelte van het concert van Bruce Springsteen op Pinkpop wordt zondag op Nederland 3 uitgezonden. The Boss speelt zaterdag op het driedaagse festival. Zondagavond zijn een aantal van zijn nummers, waaronder Born to Run, op tv te zien. In dezelfde uitzending is er een exclusief interview met The Killers.

http://www.nos.nl/nos/art(...)1C9E059FE1E6992.html
pi_69528623
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:50 schreef Razer het volgende:
Even een relevant nieuwtje Op zondag kunnen we nog eens lekker nagenieten:

Deel concert Springsteen op Ned. 3
Een gedeelte van het concert van Bruce Springsteen op Pinkpop wordt zondag op Nederland 3 uitgezonden. The Boss speelt zaterdag op het driedaagse festival. Zondagavond zijn een aantal van zijn nummers, waaronder Born to Run, op tv te zien. In dezelfde uitzending is er een exclusief interview met The Killers.

http://www.nos.nl/nos/art(...)1C9E059FE1E6992.html
Staat geen tijd bij. Kunnen we zeker de hele avond Nederland 3 kijken in de hoop op een glimp van onze Bruce?
pi_69528738
Op tvgids.nl zag ik een uitzending over Pinkpop staan geprogrammeerd om 22:20 's avonds, geloof ik.
pi_69529020
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:54 schreef Fargo het volgende:

[..]

Staat geen tijd bij. Kunnen we zeker de hele avond Nederland 3 kijken in de hoop op een glimp van onze Bruce?
Nog maar wat meer info dan

Hilversum, 29 mei 2009
BRUCE SPRINGSTEEN OP PINKPOP, NEDERLAND 3 EN 3FM!
De publieke omroep is erin geslaagd een gedeelte van het concert van Bruce Springsteen op Pinkpop uit te zenden. In de zondagavond uitzending (22.30 - 00.00 uur) van Nederland 3 (NPS/ VARA/ VPRO) worden een aantal nummers van zijn optreden uitgezonden (waaronder Born to Run) Naast de muziek, gaat Giel Beelen backstage en ontmoet een groot aantal BN-ers die op het concert van Bruce Springsteen zijn afgekomen. Eric Corton interviewt journalist en Bruce Springsteen- fan van het eerste uur Leon Verdonschot. Verder in deze uitzending o.a. aandacht voor The Killers, Milow, Placebo en Madness. Eric Corton zal ook een exclusief interview met de heren van The Killers aangaan. Tijdens het Pinkpop weekend zijn de nummers van Springsteen te beluisteren op 3FM.
pi_69535787
hoe laat gaan de hekken open morgen?
pi_69535813
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:59 schreef BountyKillerrr het volgende:
hoe laat gaan de hekken open morgen?
1 uur.

Zou Max morgen meedoen?
pi_69542295
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

1 uur.

Zou Max morgen meedoen?
Kleine kans, ik gok op Jay. Maar dat is niet zo erg wat ik tot nu toe van Jay heb gehoord en gezien klinkt erg goed. Dus komt wel goed
pi_69547787
Hallo mensen,

ik ben van plan later op de dag aan te rijden om naar de boss te gaan luisteren.
Echter weet iemand of ik dan nog fatsoenlijk mijn auto kwijt kan op de parkeerplaatsen.
Op de pinkpop site te lezen lijkt het wel .
Helaas kan ik niet eerder weg van huis..
Groetjes
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:35:28 #141
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_69559012
Is het optreden van Bruce Springsteen & ESB ergens op internet live te volgen?

Neem aan dat Pink Cadillac vanavond in de setlist zit
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_69559937
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:35 schreef Pistol_Pete het volgende:
Is het optreden van Bruce Springsteen & ESB ergens op internet live te volgen?

Neem aan dat Pink Cadillac vanavond in de setlist zit
In ieder geval niet live via de stream van 3fm, want Bruce heeft geen toestemming gegeven. Klote. . Mocht je nog ergens iets vinden, dan hoor ik het ook graag!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:55:11 #143
17114 Pistol_Pete
pi_69560930
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

In ieder geval niet live via de stream van 3fm, want Bruce heeft geen toestemming gegeven. Klote. . Mocht je nog ergens iets vinden, dan hoor ik het ook graag!
ja jammer

Kan het verder nergens vinden....ben de setlist threads maar aan het volgen op de verschillende BS fora en heb de Live in Barcelona DVD aangezet
pi_69560952
pi_69560971
Laten we elkaar een beetje steunen vanavond. . Ik zat net al te janken. .
pi_69561007
Bruce Sringsteen geeft een cameraman een klap op pinkpop

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:10:28 #147
17114 Pistol_Pete
pi_69561279
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://qik.com/video/1773167

Kijken PP!
Wow dat is dichtbij wheheh "put that away" op het einde

Volgens SPL gaat de setlist van vanavond niet verder dan:

13 Kingdom
14 Rising
15 Lonesome Day
16 BTR

Erg korte show dus
pi_69561336
Nee, had je die foto gezien van Bruce met de setlist in z'n hand?

Ik hoop wel dat er nog een nieuw filmpje komt, het lijkt erop dat het niet meer toegestaan wordt.
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 21:17:41 #149
230491 Zith
pls tip
pi_69561420
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_69561474
Ik heb ook niet het idee dat 'ie aan signs gaat doen vanavond - ik zie er ook geen.

Hoe eerder het afgelopen is hoe beter. .

Sorry voor de mensen die er wel zijn hoor! .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')