Niet alle idd, maar met name dat gedrocht wat zo van een KI-station komt is de belangrijkste.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:52 schreef uppie83 het volgende:
Zijn dat alle klachten die je hebt over die reclame?
de supertoeterweken. het kutste is nog dat die supermarkt keiduur is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:41 schreef Skulker het volgende:
Dan zijn de reclames van AH wel iets beter. Er is er nog een supermarkt die klote reclames heeft, en dat is super de boer met date toeter geluid.
Kampingzendervolk bedien je met pauperreclames, makes sense.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:50 schreef Ascendancy het volgende:
C-1000 mikt duidelijk op SBS volk tegenwoordig.
Vooral met dat laatste ben ik erover eens.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:57 schreef Adelante het volgende:
Die supermarktmanager van AH
Die C1000 vlot kapsle en gevatte moeder
De Super-de-Boer blonde hoer
C1000 heeft gewoon schaamteloos lopen kopiëren van Albert Heijn. Stelletje sockpuppets zijn het ook.quote:
Reclames zijn altijd een van de favoriete onderwerpen waar iedereen wel een mening over heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:08 schreef Rasher het volgende:
Het is erg met de Nederlandse televisie gesteld als mensen meer te zeuren hebben over reclames dan programma's.
quote:
Wat ik je zeg, krijg een rode waas voor mijn ogen als ik die uitgetokte zak hooi met overdreven bigass-smile zie.quote:Op maandag 13 april 2009 21:48 schreef tas_koffie het volgende:
Dit Topic verdient een kick,
en anders maak ik er zelf eentje aan,
het is en blijft niks met die c1000 reclame's van dat zogenaamd gezellige wijf nu met d'r "hoi"
het zou wel heel ernstig zijn als er meer dan 1 vrouw was die op een bolle kutslager vielquote:Op maandag 13 april 2009 23:21 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me af of er huisvrouwen zijn die zich met haar kunnen en willen identificeren
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind die 'De Super-de-Boer blonde hoer' wel lekkerquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:57 schreef Adelante het volgende:
Die supermarktmanager van AH
Die C1000 vlot kapsle en gevatte moeder
De Super-de-Boer blonde hoer
Kan best zijn, maar staat er los van dat het irritante krempelreclames zijn.quote:Op maandag 13 april 2009 23:32 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind die 'De Super-de-Boer blonde hoer' wel lekker
Waarom zie je haar niet kermend van de pijn op de grond terwijl t bot uit haar arm steekt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:57 schreef tisauch het volgende:
Of deze dan
Het hoogtepunt vanaf 30 seconden... gezellig kutwijf.
Omdat het een gezellige reclame isquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:06 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Waarom zie je haar niet kermend van de pijn op de grond terwijl t bot uit haar arm steekt?
Alsof 'lekker blijven plakkenquote:
Een glimlach verschijnt altijd weer op mijn mooie gezichtjequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:15 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Alsof 'lekker blijven plakken![]()
![]()
' niet even irritant is '
![]()
![]()
![]()
PARTYPLAKZORZ!!!!!!@@!!@21'
Mooi gezichtje zeg je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:20 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Een glimlach verschijnt altijd weer op mijn mooie gezichtje
Zegt degene zonder foto'squote:Op dinsdag 14 april 2009 10:52 schreef tisauch het volgende:
[..]
Mooi gezichtje zeg je?
* tisauch checkt fotoboek....je kunt van mening verschillen.
Idd geen foto's, maar ik loop ook niet te bleren dat ik een mooi gezichtje heb.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:01 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zegt degene zonder foto's
Epic fail
TS kent geen sarcasmequote:Op dinsdag 14 april 2009 11:18 schreef tisauch het volgende:
[..]
Idd geen foto's, maar ik loop ook niet te bleren dat ik een mooi gezichtje heb.
Dat komt, omdat het van dezelfde PRdude is als die de Appiereclames heeft gemaaktquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:05 schreef Ofyles2 het volgende:
C1000 heeft gewoon schaamteloos lopen kopiëren van Albert Heijn. Stelletje sockpuppets zijn het ook.
Dat was echt het eerste wat ik zag, beetje slecht om in 2 reclames tegelijk te zitten in 1 reclameblok, dat is goed voor de geloofwaardigheid....quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:27 schreef p-etr-a het volgende:
Haha, ik had nog niet eens gezien dat zij dat was!
Wel dat diezelfde jongen gisteren een rolletje had in de serie Verborgen Gebreken (zag ik voor het eerst, misschien heeft hij ook wel een vaste rol).
Veertigers met een vlot kapsel hebben blijkbaar ook youtube ontdektquote:Wat een gezellige commercial! Leuke kids heeft ze!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
C1000 heeft gewoon schaamteloos lopen kopiëren van Albert Heijn. Stelletje sockpuppets zijn het ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |