zeer zekerquote:
Keer gedaan bij Runner. Echt super! Heb je zeker wat aanquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb jij wel is op de loopband gestaan met een camera erop die je volgt qua lopen.
Eet zequote:
Wordt van de zomer tijd voor een 3fmfan bbq , die lucht bbqquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:50 schreef Briggy het volgende:
[..]
Eet zeIk ben net klaar
![]()
En ik ruik nu een BBQ buitenDIE LUCHT!
Nope. Heb met deze schoenen ongeveer 200 kilometer gelopen. Eerder geen last gehad...quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb jij wel is op de loopband gestaan met een camera erop die je volgt qua lopen.
nog ff me toetjequote:Op vrijdag 10 april 2009 19:50 schreef Briggy het volgende:
[..]
Eet zeIk ben net klaar
![]()
En ik ruik nu een BBQ buitenDIE LUCHT!
Misschien zijn ze gewoon afquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Heb met deze schoenen ongeveer 200 kilometer gelopen. Eerder geen last gehad...
Demping wordt door slijtage / vochtopname natuurlijk minder en minder. Geloof dat je eigenlijk na een x-aantal km je hardloopschoenen eigenlijk moet vervangen vanwege de slijtage.quote:
vervangen neem ik aanquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Demping wordt door slijtage / vochtopname natuurlijk minder en minder. Geloof dat je eigenlijk na een x-aantal km je hardloopschoenen eigenlijk moet verwachten vanwege de slijtage.
quote:
Klopt !quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:56 schreef Susi het volgende:
[..]
vervangen neem ik aan?
'Oh ik zie m'n schoenen aan komen. Ja, ik verwachtte ze al'
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:56 schreef Susi het volgende:
[..]
vervangen neem ik aan?
'Oh ik zie m'n schoenen aan komen. Ja, ik verwachtte ze al'
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:57 schreef themauster het volgende:
mijn schoonvader zo net kunnen ze die rapper in dit nummer niet afschieten
oh dus je heb die ook genomenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Al gehoord dat ik toch maar een nieuwe zonnebril heb gekocht? Zag de bril die Broekie heeft in de stad en heb 'm gepast en toen ook maar gekocht. Heb ik eindelijk een goede
bril
.
Jup ! en je had gelijk dat de Highstreet klein uitvaltquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dus je heb die ook genomenleuk!
of hoop je op weerquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
t word opeens erg donker hier...ik hoop onweer
Dat hadden ze vroeger ook. Toen was 't "Ekstra Weekend... gaat zo verder!"quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ze zouden de jingle zo ekstra weekend moeten veranderen in zo meteen verder met ekstra weekend
Jammer dat ze die keus gemaakt hebben, hopen op beter inzicht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat hadden ze vroeger ook. Toen was 't "Ekstra Weekend... gaat zo verder!"
Maar dat is dus later aangepast naar dit.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
weer is het altijd...ik wil onweer..donder bliksem knetter enz enz
Hier is het buitje met flitsen alweer overgetrokkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
weer is het altijd...ik wil onweer..donder bliksem knetter enz enz
Hier is de lucht nog helder en geen wolkje te bekennenquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier is het buitje met flitsen alweer overgetrokken. Heeft wel 10 minuten ofzo keihard geregend en een beetje gedonderd en geflitst.
Avond.
Mookquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier is het buitje met flitsen alweer overgetrokken. Heeft wel 10 minuten ofzo keihard geregend en een beetje gedonderd en geflitst.
Avond.
eh jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:14 schreef Sirolf het volgende:
John Bakker...
Zou 'ie het zelf ook weleens horen, deze nepgesprekken?
neh johquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
Michiel is de vogel-CD kwijt... zou 'ie verstopt zijn door z'n producer omdat die er gek van werd...?
een lammetjequote:Op vrijdag 10 april 2009 20:16 schreef 3FMaster het volgende:
Wat hoorde ik er nou tussen? Rabradio?!
Nieuw, maar niet meer zo spik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:19 schreef -Hans- het volgende:
Alweer een nieuwe plaat? Ook dit klinkt niet verkeerd
quote:En zo vlak voor dit dampende paasweekend een splinternieuwe Freak 11.
Met maar liefst 7 (!) nieuwe binnenkomers en dezelfde freakandel speciaal als vorige week!
1 ) French Navy - Camera Obscura
2 ) One Day - The Juan Maclean
3 ) Shine All Day - Grandmaster Flash
4 ) Fitz & The Dizzyspells - Andrew Bird
5 ) Rich Girls - The Virgins
6 ) Love Letter To Japan - The Bird & The Bee
7 ) Coming Back - Gotye
8 ) Gumball Machine Weekend - Yppah
9 ) Digital Hearts - Howling Bells
10) You And Me - Patty
11) Headlock - Esser
Jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:27 schreef themauster het volgende:
Dit is toch die clip met die zangeres met de dikke tetten sabrina ofzo
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Gerard moet normaal gesproken met elke vrouwelijke gast even zoenen, maar nu doet ie dat zelfs niet bij dat aanhangsel dat die travestiet heeft meegenomen
nee die ben ik net kwijtquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
wil iemand Naatje bannen? lees net dat ie een pc verbod heeft
Je kent Dookie nog niet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Greenday, ik vind Greenday beter en beter worden.
gaan ze die vragen uberhaupt doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:31 schreef Daddycooll het volgende:
Hou mijn hart vast voor de vragen die straks gaan komen
Waren hans zijn ouders maar net zoquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben een week niet op FOK enz geweestmijn ouders vonden dat ik iets te veel achter de comp zat
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waren hans zijn ouders maar net zo
[..]
[..]
[..]
Nja, druppel was dat ik alsnog afleiding zocht bij FOK twitter en co tijdens hw maken terwijl ze dat nadrukkelijk verboden haddenquote:
[..]
ik weet niet...quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:34 schreef 3FMaster het volgende:
Jep, officieel: Het gaat onweren.
(Is het handig om dan m'n externe hardeschijf los te koppelen van het stroom? Die staat aangesloten, ook aan mn laptop.)
Als je geen risico wilt lopen is dat altijd een goed idee natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:34 schreef 3FMaster het volgende:
Jep, officieel: Het gaat onweren.
(Is het handig om dan m'n externe hardeschijf los te koppelen van het stroom? Die staat aangesloten, ook aan mn laptop.)
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel zal me toch een partij blij zijn!
Gerard daarentegen...
quote:
Oke, dankjequote:Op vrijdag 10 april 2009 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je geen risico wilt lopen is dat altijd een goed idee natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:37 schreef themauster het volgende:
[..]
![]()
![]()
en bedankt namens mmijn schoonvader
Plaats dan gewoon een linkje naar Babes & Hunksquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meer compensatiemateriaal:
http://home.quicknet.nl/q(...)charlizetheron06.jpg
Nahquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Plaats dan gewoon een linkje naar Babes & Hunks
Wie? Green Day daarentegen wordt alleen maar minder eigenlijk... Alles t/m Dookie is te gek, maar daarna, neuh, laat maar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Greenday, ik vind Greenday beter en beter worden.
auw een verschrijvingquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wie? Green Day daarentegen wordt alleen maar minder eigenlijk... Alles t/m Dookie is te gek, maar daarna, neuh, laat maar.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:39 schreef Sirolf het volgende:
'Hij' is pas 20?! Ik dacht eerder rond de 30 ofzo...!
Shit, je had het al aangepastquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:39 schreef Sirolf het volgende:
'Hij' is pas 20?! Ik dacht eerder rond de 30 ofzo...!
Daar word ik ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, het blik standaardnummers krijgen ze vanavond maar niet dicht he.
Zeg wanneer ga jij omgebouwd worden, zodat je chagrijnigheid een keer een stuk minder wordquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, het blik standaardnummers krijgen ze vanavond maar niet dicht he.
Nee niet die Tim maar de Tim met de gifjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Pas op, straks krijgen we Direct ook nog
Nee, geen botox.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeg wanneer ga jij omgebouwd worden, zodat je chagrijnigheid een keer een stuk minder word
Ekstra weekend luisteren we niet voor de muziek toch
Ze gaan wegquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Wanneer gaat dat volk weg?
... ff bier scoren
Niet echt flatterend neequote:Op vrijdag 10 april 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
wat heeft Michiel een saai tshirt aan
Da's juist zo zonde, het was een verdomd leuk punkbandje...quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
auw een verschrijving. De punk is er beetje af, vond ze vroeger zwaar vermoeiend
Jij ook? Gezellig!quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Zin in 22 juni!!
dus...quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:53 schreef Feivel1 het volgende:
ZO! 14,2 gig aan extra hardeschijfruimte voor muziek er bij!
40 minuten bezig geweest voor wat op 3 dvds pastquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:53 schreef Feivel1 het volgende:
ZO! 14,2 gig aan extra hardeschijfruimte voor muziek er bij!
Ach teer jij maar op het verleden, dan ga ik verder met de toekomstquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's juist zo zonde, het was een verdomd leuk punkbandje...
Ekdom heeft anders in 't verleden een aantal fijne klassiekers ertussendoor gegooid. Dat mag wmb wel wat vaker gebeuren in plaats van de shit die je overdag ook hoort.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeg wanneer ga jij omgebouwd worden, zodat je chagrijnigheid een keer een stuk minder word
Ekstra weekend luisteren we niet voor de muziek toch
Zoals vanmorgen bij Arbeidsvitaminenquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ekdom heeft anders in 't verleden een aantal fijne klassiekers ertussendoor gegooid. Dat mag wmb wel wat vaker gebeuren in plaats van de shit die je overdag ook hoort.
Vergeet niet dat de gemiddelde luisteraar van 3fm maar gemiddeld 3 uur luistert naar 3fm.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ekdom heeft anders in 't verleden een aantal fijne klassiekers ertussendoor gegooid. Dat mag wmb wel wat vaker gebeuren in plaats van de shit die je overdag ook hoort.
En niet zoals wij een hele vrijdagquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de gemiddelde luisteraar van 3fm maar gemiddeld 3 uur luistert naar 3fm.
half 3FM zit erquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ga nú een kaart bestellen.
Moet in m'n eentje, maargoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |