Jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:27 schreef themauster het volgende:
Dit is toch die clip met die zangeres met de dikke tetten sabrina ofzo
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Gerard moet normaal gesproken met elke vrouwelijke gast even zoenen, maar nu doet ie dat zelfs niet bij dat aanhangsel dat die travestiet heeft meegenomen
nee die ben ik net kwijtquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
wil iemand Naatje bannen? lees net dat ie een pc verbod heeft
Je kent Dookie nog niet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Greenday, ik vind Greenday beter en beter worden.
gaan ze die vragen uberhaupt doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:31 schreef Daddycooll het volgende:
Hou mijn hart vast voor de vragen die straks gaan komen
Waren hans zijn ouders maar net zoquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben een week niet op FOK enz geweestmijn ouders vonden dat ik iets te veel achter de comp zat
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waren hans zijn ouders maar net zo
[..]
[..]
[..]
Nja, druppel was dat ik alsnog afleiding zocht bij FOK twitter en co tijdens hw maken terwijl ze dat nadrukkelijk verboden haddenquote:
[..]
ik weet niet...quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:34 schreef 3FMaster het volgende:
Jep, officieel: Het gaat onweren.
(Is het handig om dan m'n externe hardeschijf los te koppelen van het stroom? Die staat aangesloten, ook aan mn laptop.)
Als je geen risico wilt lopen is dat altijd een goed idee natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:34 schreef 3FMaster het volgende:
Jep, officieel: Het gaat onweren.
(Is het handig om dan m'n externe hardeschijf los te koppelen van het stroom? Die staat aangesloten, ook aan mn laptop.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |