Wat denk je ermee te bereiken als je hem ermee confronteert? Dat hij niet meer liegt? Heb je er serieus last van dat het een en ander verzonnen heeft? Of is het gewoon een tegenvaller en is de persoon zelf nog steeds waardevol in jouw ogen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:06 schreef rontvierkand het volgende:
Ik ben dus erg teleurgesteld in hem maar ik weet niet wat ik moet doen. Hem ermee confronteren? Niets zeggen? Geen vrienden meer zijn?
Ben je serieus?quote:Op zondag 12 april 2009 11:30 schreef loop het volgende:
Misschien naar het politieburo stappen, de situatie uitleggen en dan voorstellen met die vriend van je te gaan praten, misschien dat hij dan wakker wordt.
lijkt me ook wat radicaal, niet? De politie dient om boetes uit te schrijven en eventueel eens criminelen te arresteren, niet om psycholoogje te spelen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:30 schreef loop het volgende:
Is het niet strafbaar om je voor te doen als legerofficier? Het is iets anders dan zeggen dat je bakker bent ofzo. Misschien naar het politieburo stappen, de situatie uitleggen en dan voorstellen met die vriend van je te gaan praten, misschien dat hij dan wakker wordt.
Soms, heel soms he...dan lees je een reactie waarvan je alleen maar kan denken:quote:Op zondag 12 april 2009 11:30 schreef loop het volgende:
Is het niet strafbaar om je voor te doen als legerofficier? Het is iets anders dan zeggen dat je bakker bent ofzo. Misschien naar het politieburo stappen, de situatie uitleggen en dan voorstellen met die vriend van je te gaan praten, misschien dat hij dan wakker wordt.
ja maar het erge is dat als je de analogie doortrekt, TS dan al lang doorhad dat ie met een dude getrouwd was, maar er dan een jaar lang niks over zei en elke avond ongelukkig met zijn manvrouw naar bed ging.quote:Op maandag 13 april 2009 16:24 schreef Twerk het volgende:
Dit klinkt een beetje hetzelfde als dat je zegt dat je er na 3 jaar huwelijk achterkomt dat je getrouwd bent met een shemale.. maw uiterst merkwaardig en armoedig als het echt zo is.
Ik had ook niet verwacht dat er nog iemand in dit topic zou komen die de TS zou overtreffen in bizarre posts.quote:
haha wat een figuur!quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:19 schreef rontvierkand het volgende:
[..]
Hij praatte ook zichzelf vaak tegen. De ene keer was hij kolonel, de andere keer majoor.
ik had hem erop gewezen en toen zei hij: heb ik je niet verteld dat ik gepromoveerd ben?
Hoe kan hij heel wat vrienden verliezen als jij hem verteld dat zijn verhalen niet kunnen kloppen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:26 schreef rontvierkand het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk. Maar hij is mijn enige echte vriend.
en nog, als ik hem confronteer, dan kan er gebeuren dat hij heel wat vrienden verliest, en dat wens ik hem ook niet toe.
Fok blijft verbazen.quote:Op maandag 13 april 2009 18:14 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat er nog iemand in dit topic zou komen die de TS zou overtreffen in bizarre posts.
Waarom moet je het ook aan de anderen vertellen, als je hem confronteert? Ik zie hier de logica niet van?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:38 schreef rontvierkand het volgende:
Ik krijg hier dan ook steeds dezelfde antwoorden.
Het is zo dat we samen een vriendengroep hebben opgebouwd waartegen hij dus ook liegt. Ik wil hem niet uit de groep gooien, maar ik ben de enige die zijn leugens doorheeft (denk ik). Dus als ik hem confronteer, moet ik het ook aan de anderen vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |