abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67944507
Is het niet strafbaar om je voor te doen als legerofficier? Het is iets anders dan zeggen dat je bakker bent ofzo. Misschien naar het politieburo stappen, de situatie uitleggen en dan voorstellen met die vriend van je te gaan praten, misschien dat hij dan wakker wordt.
pi_67947926
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 19:06 schreef rontvierkand het volgende:

Ik ben dus erg teleurgesteld in hem maar ik weet niet wat ik moet doen. Hem ermee confronteren? Niets zeggen? Geen vrienden meer zijn?
Wat denk je ermee te bereiken als je hem ermee confronteert? Dat hij niet meer liegt? Heb je er serieus last van dat het een en ander verzonnen heeft? Of is het gewoon een tegenvaller en is de persoon zelf nog steeds waardevol in jouw ogen?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_67948332
Je vriend is een patalogische leugenaar, zo'n jonge ken ik ook uit mn omgeving
Nothing to see here, carry on
  zondag 12 april 2009 @ 14:22:18 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67948641
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:30 schreef loop het volgende:
Misschien naar het politieburo stappen, de situatie uitleggen en dan voorstellen met die vriend van je te gaan praten, misschien dat hij dan wakker wordt.
Ben je serieus?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67951725
quote:
Is het niet strafbaar om je voor te doen als legerofficier? Het is iets anders dan zeggen dat je bakker bent ofzo. Misschien naar het politieburo stappen, de situatie uitleggen en dan voorstellen met die vriend van je te gaan praten, misschien dat hij dan wakker wordt.
lijkt me ook wat radicaal, niet? De politie dient om boetes uit te schrijven en eventueel eens criminelen te arresteren, niet om psycholoogje te spelen.
  maandag 13 april 2009 @ 15:55:38 #56
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67978090
Wil jij nog wel vrienden zijn met zo iemand?
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67978454
Pathologische leugenaars, lastig mee om te gaan.
Whaaaat???? No money?
pi_67978600
quote:
Soms, heel soms he...dan lees je een reactie waarvan je alleen maar kan denken:

!

ontopic:

Ik vind het heel aandoenlijk hoor, maar TS moet even bij zichzelf te rade gaan en zich afvragen wat een vriend, laat staan Beste vriend, nou werkelijk is. Dit topic zegt helaas meer over jezelf dan over die zogenaamde vriend van je.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_67978623
bizar topic dit.
pi_67978691
Naievelingen worden geraped en misbruikt en belogen en bestolen en genaaid.

Ga gerust verder met TV kijken, mongoloids.
^^
  maandag 13 april 2009 @ 16:24:12 #61
237059 Twerk
The Spurs
pi_67978693
Dit klinkt een beetje hetzelfde als dat je zegt dat je er na 3 jaar huwelijk achterkomt dat je getrouwd bent met een shemale.. maw uiterst merkwaardig en armoedig als het echt zo is.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_67979833
Zoeen ken ik ook, die gast zegt continu dat ie bij de kma zit, mariniers, luchtmobiel, pantserinfanterie, altijd is het iets anders En zodra iemand tegen hem in gaat wordt ie gigantisch boos en spreekt ie nooit meer met diegene. Waarschijnlijk dat jouw vriend dan ook zo zal reageren, met name kwaad lijkt me.
pi_67981389
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:24 schreef Twerk het volgende:
Dit klinkt een beetje hetzelfde als dat je zegt dat je er na 3 jaar huwelijk achterkomt dat je getrouwd bent met een shemale.. maw uiterst merkwaardig en armoedig als het echt zo is.
ja maar het erge is dat als je de analogie doortrekt, TS dan al lang doorhad dat ie met een dude getrouwd was, maar er dan een jaar lang niks over zei en elke avond ongelukkig met zijn manvrouw naar bed ging.
  maandag 13 april 2009 @ 18:14:28 #64
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67981461
quote:
Op zondag 12 april 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Ben je serieus?
Ik had ook niet verwacht dat er nog iemand in dit topic zou komen die de TS zou overtreffen in bizarre posts.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:22:52 #65
251650 Schoenveter
Die moet je strikken
pi_68005399
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 19:19 schreef rontvierkand het volgende:

[..]

Hij praatte ook zichzelf vaak tegen. De ene keer was hij kolonel, de andere keer majoor.
ik had hem erop gewezen en toen zei hij: heb ik je niet verteld dat ik gepromoveerd ben?
haha wat een figuur!
pi_68008110
TS, jij lijkt me een zeer naief persoon als ik dit zo lees.

Heb gewoon de ballen om hem ermee te confronteren. Wat heb je in hemelsnaam aan zo`n een figuur? Niets. Zo iemand kan je onmogelijk je beste vriend noemen. Eerder een kansloze rukker.
pi_68024257
If it ain't broke, don't fix it.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_68033341
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 19:26 schreef rontvierkand het volgende:

[..]

je hebt wel gelijk. Maar hij is mijn enige echte vriend.

en nog, als ik hem confronteer, dan kan er gebeuren dat hij heel wat vrienden verliest, en dat wens ik hem ook niet toe.
Hoe kan hij heel wat vrienden verliezen als jij hem verteld dat zijn verhalen niet kunnen kloppen?
  woensdag 15 april 2009 @ 11:15:46 #69
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_68033919
quote:
Op maandag 13 april 2009 18:14 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik had ook niet verwacht dat er nog iemand in dit topic zou komen die de TS zou overtreffen in bizarre posts.
Fok blijft verbazen.

Ik heb eens een weekend met zo'n type (Pathalogisch leugenaar) op een boot gezeten. Het ene verhaal nog gekker dan de ander en dan maar wat ongemakkelijk lachen. (omdat je weet dat hij liegt) Vriendin was er bang en overstuur van. Toen we weer aan wal waren tas gepakt en vertrokken. Onstabiele enge mensen.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_68075744
Als het mijn vriend was (dan was dit niet voorgevallen maar goed) dan had ik hem toch duidelijk laten weten dat ik leugenaars niet waardeer, en hem succes gewenst met zijn leven.

Ook ik vind het heel erg apart dat je dit al zo lang weet en verder totaal geen actie hebt ondernomen.
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:01:00 #71
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_68102706
hes doing mental gymnastics, tricking himself into believing his own lies.

Misschien is hij wel echt in de war. Zou niet het eerste rijkeluiszoontje zijn die daar last van krijgt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:25:34 #72
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_68103626
Slotje, TS plaatst toch geen reactie meer..
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_68104106
Ik krijg hier dan ook steeds dezelfde antwoorden.
Het is zo dat we samen een vriendengroep hebben opgebouwd waartegen hij dus ook liegt. Ik wil hem niet uit de groep gooien, maar ik ben de enige die zijn leugens doorheeft (denk ik). Dus als ik hem confronteer, moet ik het ook aan de anderen vertellen.
pi_68104216
Dus??

Dat lijkt me dan ook logisch.
Of je gaat hem ermee confronteren, of je stopt met zeuren over de situatie.
Je hebt een groot deel van je leven in eigen handen.
Zeur niet over dingen die te veranderen of op te lossen zijn als je daar simpelweg geen zin in hebt.
pi_68174819
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:38 schreef rontvierkand het volgende:
Ik krijg hier dan ook steeds dezelfde antwoorden.
Het is zo dat we samen een vriendengroep hebben opgebouwd waartegen hij dus ook liegt. Ik wil hem niet uit de groep gooien, maar ik ben de enige die zijn leugens doorheeft (denk ik). Dus als ik hem confronteer, moet ik het ook aan de anderen vertellen.
Waarom moet je het ook aan de anderen vertellen, als je hem confronteert? Ik zie hier de logica niet van?

Hoe kan het trouwens dat zijn vrienden niks doorhebben? Het is nogal duidelijk als iemand de ene keer (klets)majoor is en de volgende keer kolonel..

Is dit topic mss een grap?
pi_68176555
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waarom moet je het ook aan de anderen vertellen, als je hem confronteert? Ik zie hier de logica niet van?

Hoe kan het trouwens dat zijn vrienden niks doorhebben? Het is nogal duidelijk als iemand de ene keer (klets)majoor is en de volgende keer kolonel..

Is dit topic mss een grap?
Hij is best goed in liegen (als je dat goed kan noemen). Ik heb hem in al die jaren nog maar een paar keer doorgehad dat hij loog. Vermits we de andere vrienden nog niet lang kennen, lijkt het mij logisch dat ze het niet weten.
En nog, ik vind dat als ik hem confronteer dat ik de anderen erna ook moet inlichten. Zij hebben ook het recht de waarheid te kennen.
pi_68177338
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:08 schreef rontvierkand het volgende:

[..]

Hij is best goed in liegen (als je dat goed kan noemen). Ik heb hem in al die jaren nog maar een paar keer doorgehad dat hij loog. Vermits we de andere vrienden nog niet lang kennen, lijkt het mij logisch dat ze het niet weten.
En nog, ik vind dat als ik hem confronteer dat ik de anderen erna ook moet inlichten. Zij hebben ook het recht de waarheid te kennen.
En als je hem niet confronteert, dan hebben de anderen niet het recht de waarheid te kennen, en hoef je ze dus niet in te lichten?

Ik bedoel het echt niet rot, maar ik kan je af en toe niet volgen..
pi_68181517
Die knul is echt ziek en heeft hulp nodig. Ik zou als ik jou was het gesprek eens met hem aangaan, en het erop gooien dat je je heel erg zorgen om hem maakt.

We kunnen hem wel met z'n allen zitten veroordelen hier, maar die jongen is psychisch ziek. Een soort Joran van der Sloot. Alleen moet die gewoon achter slot en grendel.
pi_68183225
Waarom denkt iedereen dat hij ziek is? Misschien is hij wel een geheim agent ala James Bond en heeft hij dit verhaal verzonnen als cover omdat hij iedereen moet doden die hem doorheeft
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_68183767
Niet Joran van der Sloot maar Michael Scofield
  zondag 19 april 2009 @ 21:50:58 #81
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68184917
omg
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_68188424
Ik ga hem deze week zien en ik ga het hem zeggen. Het heeft lang genoeg geduurd denk ik. we zullen wel zien wat het geeft zeker?
pi_68188758
Ik had ook jaren geleden zo'n vriend. ik was vanaf mijn 6de tot mijn 19de vrienden met hem....en toen ik er achter kwam dat 80% leugens waren was ik zo boos dat ik hem NOOIT meer heb gesproken, en nooit meer heb gezien. Ik heb er ook geen behoeften aan.

Hij heeft problemen en jij kan hem niet helpen. Hij heeft wel hulp nodig, maar hij moet het zelf gaan zoeken.
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
pi_68188870
Pseudologia phantastica,ook wel genoemd pseudologica phantastica of Confabulatie, is een psychische ziekte waarbij herinneringsvervalsingen zodanig een eigen leven gaan leiden, dat ze duidelijk niet meer overeenkomen met de waarheid. Voor de lijder is het echter wel waarheid, hij gelooft erin en zal heftig zijn eigen onwaarheden bevestigen en verdedigen.
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
  maandag 20 april 2009 @ 11:24:27 #85
248081 Oizno
hoizo oizo
pi_68196589
Haha mooi verhaal zeg. Vooral die foto's die hij liet zien waar hij zelf niet op staat of onduidelijk waren. Heet ie niet toevallig Joran?
pi_68220520
De ontknoping

Ik ben net terug van bij mijn 'beste' vriend. Ik heb hem gezegd dat het niet klopt, dat de foto's die hij mij liet zien gewoon van het internet geplukt waren. Hij had ook gelogen over een vriendengroep. Hij kende heel wat (Russische) modellen waarmee hij geregeld feestjes hield. Hij vertelde daar de strafste verhaaltjes over. Hij had van bijna elk model een foto laten zien. Voor die foto's kan ik jullie doorverwijzen naar B&H, ik heb ze daar ook teruggevonden.
zijn reactie
Eerst was hij verbijsterd, hij leek alsof hij geschokt was dat ik hem beschuldigde van liegen. Hij ontkende. Plots erna zei hij: ja, ok. Ik heb gelogen. Maar het was voor je eigen bestwil. Ik heb je die verhalen verteld om je wat assertiever te maken. Je had op school weinig vrienden, en je praatte nooit tegen de meisjes. Dus ik dacht dat dit ging werken. Ik heb het ook bij iemand anders gedaan en bij hem heeft dat gewerkt. Ik zag in die jongen jou en omgekeerd.
Hij heeft wel gezegd dat hij wel degelijk modellen kent. Maar dat hij ze lang niet zo vaak zag dan dat hij vertelde. Het zijn er dan ook maar 8 en geen 20 of 30 zoals hij eerst zij. Er waren wel feestjes maar dus ook niet zo vaak, en hij zei dat hij af en toe wat zijn verhalen aandikte. Maar hij deed het voor mij.

Nu het legergedeelte. hier is hij zelf over begonnen. Hij zei dat hij nooit officieel in het leger gezeten heeft. Maar dat hij er wel bij was. Omdat hij vaak de leiding nam, en omdat hij volgens de generaals over heel wat strategisch inzicht beschikte, werd hij daar majoor of kolonel genoemd.
Ook is het zogezegd wel waar dat een van zijn collega's daar gestorven is aan kanker (8 jaar ouder was hij de laatste keer 27 dus). Zijn vrouw, ook één van de modellen, heeft daarna zelfmoord gepleegd.

Het verhaal is nog niet rond. Hij had ook verhalen over de maffia. Hij heeft zogezegd 4 jaar bij de maffia gezeten. Van zijn 10de tot zijn 14de. Hij had vele grote drugssmokkels meegedaan en hij was een goede schutter. Zegt hij nu dat hij er maar twee jaar bij was en dat Lydia, de persoon die hem erbij betrokken had, hem graag had en hem dus af en toe eens meenam.

Hij geeft nu toe dat hij fout zat, en excuseert zich. Hij zegt dat hij het beter vroeger had verteld.

besluit
Ik heb gezegd dat ik hem niet meer kan vertrouwen. We zijn nu nog wel vrienden maar lang geen beste vrienden meer. Ik heb gezegd dat hij niet al te snel meer van mij gaat horen. Ik ben dan ook verschrikkelijk pissed op hem voor zijn leugens.
pi_68220949

(lees: niet meer vertrouwen maar gewoon van genieten )
dag
  maandag 20 april 2009 @ 22:40:04 #88
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_68221168
lol die gast is rijp voor t gesticht man... ik zou zeggen dan maar geen vrienden..

NEXT!!

( en dat liegen is gewoon een soort ziekte.. ik heb een collega die de hele dag alles liegt... erg vermoeiend soms.. maar goed ene kant in andere kant uit... daar kan ik verder niet veel tegen doen, maar je vrienden kies je zelf.. gelukkig)
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_68226627
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef rontvierkand het volgende:
De ontknoping

Ik ben net terug van bij mijn 'beste' vriend. Ik heb hem gezegd dat het niet klopt, dat de foto's die hij mij liet zien gewoon van het internet geplukt waren. Hij had ook gelogen over een vriendengroep. Hij kende heel wat (Russische) modellen waarmee hij geregeld feestjes hield. Hij vertelde daar de strafste verhaaltjes over. Hij had van bijna elk model een foto laten zien. Voor die foto's kan ik jullie doorverwijzen naar B&H, ik heb ze daar ook teruggevonden.
zijn reactie
Eerst was hij verbijsterd, hij leek alsof hij geschokt was dat ik hem beschuldigde van liegen. Hij ontkende. Plots erna zei hij: ja, ok. Ik heb gelogen. Maar het was voor je eigen bestwil. Ik heb je die verhalen verteld om je wat assertiever te maken. Je had op school weinig vrienden, en je praatte nooit tegen de meisjes. Dus ik dacht dat dit ging werken. Ik heb het ook bij iemand anders gedaan en bij hem heeft dat gewerkt. Ik zag in die jongen jou en omgekeerd.
Hij heeft wel gezegd dat hij wel degelijk modellen kent. Maar dat hij ze lang niet zo vaak zag dan dat hij vertelde. Het zijn er dan ook maar 8 en geen 20 of 30 zoals hij eerst zij. Er waren wel feestjes maar dus ook niet zo vaak, en hij zei dat hij af en toe wat zijn verhalen aandikte. Maar hij deed het voor mij.

Nu het legergedeelte. hier is hij zelf over begonnen. Hij zei dat hij nooit officieel in het leger gezeten heeft. Maar dat hij er wel bij was. Omdat hij vaak de leiding nam, en omdat hij volgens de generaals over heel wat strategisch inzicht beschikte, werd hij daar majoor of kolonel genoemd.
Ook is het zogezegd wel waar dat een van zijn collega's daar gestorven is aan kanker (8 jaar ouder was hij de laatste keer 27 dus). Zijn vrouw, ook één van de modellen, heeft daarna zelfmoord gepleegd.

Het verhaal is nog niet rond. Hij had ook verhalen over de maffia. Hij heeft zogezegd 4 jaar bij de maffia gezeten. Van zijn 10de tot zijn 14de. Hij had vele grote drugssmokkels meegedaan en hij was een goede schutter. Zegt hij nu dat hij er maar twee jaar bij was en dat Lydia, de persoon die hem erbij betrokken had, hem graag had en hem dus af en toe eens meenam.

Hij geeft nu toe dat hij fout zat, en excuseert zich. Hij zegt dat hij het beter vroeger had verteld.

besluit
Ik heb gezegd dat ik hem niet meer kan vertrouwen. We zijn nu nog wel vrienden maar lang geen beste vrienden meer. Ik heb gezegd dat hij niet al te snel meer van mij gaat horen. Ik ben dan ook verschrikkelijk pissed op hem voor zijn leugens.
proficiat met je aktie !
nothing will change without a rebel
  dinsdag 21 april 2009 @ 07:02:27 #90
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_68226688
En hoeveel geloof je van dat nieuwe verhaal?
  dinsdag 21 april 2009 @ 07:56:00 #91
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_68227007
Oke die jongen heeft keihard gelogen maarja dat doen zo veel mensen voor status.
Gewoon zeggen dat je er niet zo'n probleem van maakt dat die een arme sloeber is
happen naar de baas
pi_68230193
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 07:02 schreef SlamD het volgende:
Ik denk dat ook daarin het gros gelogen is Hij gaat gewoon door.

En wat een BS dat hij het voor jou deed Kom op zeg! Dat geloof je toch al helemaal niet?

rontvierkand, chapeau dat je hem ermee hebt geconfronteerd, maar ik denk eerlijk gezegd dat je nooit bij hem zal weten of hij tegen je liegt of niet. En liegen lijkt me zijn normale manier van doen. Lijkt me lastig vriendschap mee hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_68230734
De mafia
Het leger helpen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:59:36 #94
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_68230855
Damn wat erg zo'n ziekte. Heb wel medelijden met zo'n iemand maar meer met de TS natuurlijk. Eerst toegeven dat je gelogen hebt en dan elke leugen ongeveer met de helft afzwakken en vervolgens dat als nieuwe waarheid presenteren. !
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_68236941
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 07:02 schreef SlamD het volgende:
uiteraard niet. Leugens maskeren met nieuwe leugens. Het gaat me gewoon te ver. Ik geloof nu gewoon niets meer van wat hij zegt.
pi_68238419
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:06 schreef rontvierkand het volgende:

[..]

uiteraard niet. Leugens maskeren met nieuwe leugens. Het gaat me gewoon te ver. Ik geloof nu gewoon niets meer van wat hij zegt.
Gelijk heb je, zie ook mijn eerdere posting.

Als liegen een vorm van fantasie en van dromen is, wat is dan zijn fantasie en zijn droom? En welke plaats neemt de werkelijkheid dan niet meer in ?
nothing will change without a rebel
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:53:02 #97
167595 mirved
Infobesitas
pi_68240406
haha die nieuwe verhaaltjes zij net zo ongeloofwaardig.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:49:19 #98
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68242387
haha ja, meneer komt even een kolonel adviseren. Ik ken veel van die lui via mijn pa en als er mensen zijn die niets aannemen van gewone burgers zijn het die mensen wel
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_68242515
Moet wel moeilijk zijn idd

Het beste vriendje van Joran vd Sloot te zijn
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:02:54 #100
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_68249207
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Mordreth op 21-04-2009 20:09:33 (ONZ is ergens anders) ]
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')