quote:Op zondag 12 april 2009 18:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voor de rest liep hij er bij alsof hij Epstein-Barr onder de ledematen had
quote:Op zondag 12 april 2009 18:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat was jammer inderdaad, ik vraag me af hoe dat nou toch blijft komen dat hij vaak onzichtbaar is. Ik zie hem regelmatig geniale loopacties maken maar hij wordt gewoon niet aangespeeld. Hij lijkt zelfs wel onzichtbaar te zijn voor zijn medespelers.
Nou ja ik heb liever dat Ajax gewoon rustig gaat scouten en wat talentjes ergens wegplukt dan die 2 of soortgelijken gaat kopen voor zoveel geld. We hebben al een Sulejmani van 16 miljoen, verder moet er gewoon eens gescout worden.quote:Op zondag 12 april 2009 18:58 schreef Wooldoor het volgende:
Dan kom je uit bij Elia/Arnautovich
Zelfde prijsklasse als toen Suarez werd gehaald.
Vind die twee niet echt geweldig . ook geen 12 miljoen waard zoals ze willen bij Twente.quote:Op zondag 12 april 2009 18:58 schreef Wooldoor het volgende:
Dan kom je uit bij Elia/Arnautovich
Zelfde prijsklasse als toen Suarez werd gehaald.
quote:Op zondag 12 april 2009 16:33 schreef VoreG het volgende:
Waarom speelt Dario ipv Sulejmani, slechte keuze..
12 miljoen is teveel maar zulke bedragen werden in eerste instantie ook gevraagd voor Huntelaar en Suarez. Zelfs over die 2 waren in eerste instantie bij sommige twijfels over hun kunnen.quote:Op zondag 12 april 2009 19:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vind die twee niet echt geweldig . ook geen 12 miljoen waard zoals ze willen bij Twente.
Elia vind ik een speler die zich nog een jaar moet ontwikkelen om bij Ajax van toegevoegde waarde te kunnen zijn. Nu ga je hem halen tegen een te hoge prijs en dan nog moet je de prijs betalen door hem op te leiden.quote:Op zondag 12 april 2009 19:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
12 miljoen is teveel maar zulke bedragen werden in eerste instantie ook gevraagd voor Huntelaar en Suarez. Zelfs over die 2 waren in eerste instantie bij sommige twijfels over hun kunnen.
De zwakke tegenstanders hebben we nu wel gehad voor de rest van het seizoen met nog wedstrijden tegen PSV, AZ en FC Twente (ok, we krijgen nog Sparta).quote:Op zondag 12 april 2009 20:16 schreef Radegast het volgende:
Willem XII.![]()
Volgende week weer een echte tegenstander graag, opstelling laten staan.
Voor ons is een overwinning tegen willem2 dan ook normaal. We hoeven ons daar verder niet zo druk om te maken.quote:
Serieus? Niks van meegekregenquote:Op zondag 12 april 2009 20:02 schreef Jasza het volgende:
Lekker dagje, eerst lekker op terrasje, daarna lekker wedstrijdje en net nog effe gebierd![]()
Enoh en lindgren kwamen nog ff buurten in het home
Over wie denk je dat het zou gaan?quote:Op zondag 12 april 2009 20:34 schreef Houniet het volgende:
Ik zag een WERELDGOZER spandoek? Weet iemand hier meer van?
Ik was al verbaasd dat nog niemand had gereageerd. Gewoon geen aandacht aan besteden.quote:
Wij krijgen de toppers, jullie mogen het doen met de Culina's en Zonnevelden van deze wereld.quote:
Huh?quote:Op zondag 12 april 2009 21:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij krijgen de toppers, jullie mogen het doen met de Culina's en Zonnevelden van deze wereld.
Ach idd. Maar blijft lachwekkend dat die pannenkoek het belangrijker vindt om het over het grote Ajax te hebben dan over zijn eigen clubje dat eindelijk weer eens een wedstrijd met meer dan 2 goals verschil wint.quote:Op zondag 12 april 2009 21:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat nog niemand had gereageerd. Gewoon geen aandacht aan besteden.
Dat toezingen van Aissati bij de corners was wel grappig.
Ik vond hem wat minder qua passing dan vorige wedstrijden, maar verder heeft hij alles wat wij voor zijn blessure gemist hebben. Ik keek er heel erg naar uit om Sulejmani, Huntelaar, Suárez en Aissati samen te zien spelen, maar helaas is dat geen één keer gelukt. Als Suárez blijft, dan zie ik de toekomst positief in.quote:Op zondag 12 april 2009 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder is Aissati echt een wereldaankoop. Alles wat hij doet is goed.
Bij Studio Sport zag ik een vrouw met Willem II shirt het stadion verlaten met een wegwerpgebaar, dus er was minimaal 1 fanquote:Op zondag 12 april 2009 21:47 schreef MaxC het volgende:
Net terug uit Amsterdam, ging lekker![]()
Waar was trouwens het uitpubliek?
Hadden ze echt niemand meegenomen?
Elke keer als hij de ruimte had om op te stomen hield hij opeens in, beetje vreemd inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
Willem II was trouwens wel echt fokking slecht zeg. Stelde echt totaal niks voor. Vertonghen heeft volgens mij weinig zin om linksback te spelen.
Kwam er buiten ook nog tegen. Vaag figuur volgens mij.quote:Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef RayMania het volgende:
Die ene supporter met dat interview in de Kick-Off staat vlakbij mij. Iedereen wijzen. Wel een grappig figuur.
Liep ook een beetje mee te sloffen heel de tijd. Pas als de bal in de buurt was werd hij wat scherper.quote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Elke keer als hij de ruimte had om op te stomen hield hij opeens in, beetje vreemd inderdaad.
Eindelijk weer een onbekende speler die doorbreekt bij Ajaxquote:Op zondag 12 april 2009 22:04 schreef endr0me het volgende:
Ik ben onder de indruk van Enoh, dat is echt een goede aankoop
Wel mooi dat die dochter erbij op de foto stond. Volgens mij wel een lekker wijf.quote:Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef RayMania het volgende:
Die ene supporter met dat interview in de Kick-Off staat vlakbij mij. Iedereen wijzen. Wel een grappig figuur.
Altijd leuk voor onze jeugdspelers.quote:Ajax A1 in droomfinale
Amsterdam, 12 apr 2009
Ajax A1 heeft de finale gehaald van de Memorial Claudio Sassi, een internationaal toernooi in het noorden van Italië. De ploeg van Frank de Boer speelde eerste paasdag twee wedstrijden en speelt maandag de finale tegen Manchester United.
Na de zege op Modena en het gelijkspel tegen Juventus versloeg Ajax zondagochtend Virtus Castelfranco met 3-0. In de halve finale eindigde het duel van Ajax tegen US Sassuolo in 1-1, maar met 5-2 nam de Amsterdamse formatie de strafschoppen stukken beter. De andere halve finale tussen Manchester en Modena eindigde eveneens in 1-1 en de Engelsen waren met 6-5 iets koelbloediger in de penaltyserie.
Maandag staat Manchester tegen Ajax op het programma als afsluiting van het toernooi.
Hmm, heb de kick-off weer eens gemistquote:Op zondag 12 april 2009 22:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wel mooi dat die dochter erbij op de foto stond. Volgens mij wel een lekker wijf.
was ze dik genoeg voor je?quote:Op zondag 12 april 2009 22:12 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
ja die dochter was wel lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |