PWN.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
*Checkt wolkenlucht die live overtrekt.
Het oosten is fijnquote:
Dat dusquote:
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Maar oke, geen vrouwen dus die iets kunnen en willen uitleggen. Verrassend eigenlijk wel
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Maar oke, geen vrouwen dus die iets kunnen en willen uitleggen. Verrassend eigenlijk wel
Nee! Nog niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:38 schreef Pien85 het volgende:
Trouwens, Gitaarmat... Ik geloof niet dat wij al formeel aan elkaar zijn voorgesteld, toch?
Nou, ik ben Pien, prettig kennis te makenquote:
Ohja, dat ook, ik ben 23 jaar, woon op een roze wolk en ik doe bugs bunny naquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben Gitaarmat, 15 jaar jong, woon in Oost-Groningen ik zit in een band en mijn hobbies zijn gitaar spelen en voetballen.
pas maar op, straks wil MPG aan je tieten zittenquote:
15? Awalief!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben Gitaarmat, 15 jaar jong, woon in Oost-Groningen ik zit in een band en mijn hobbies zijn gitaar spelen en voetballen.
Huh?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:50 schreef Muck het volgende:
Oh, en hier doe ik iets wazigs achter de schermen onder de noemer puh-er
lees de posts ervoor ook even. Ik stel me netjes voorquote:
*snel kleren aantrekt....quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier ook
Ik zit 8 hoog, dus kijk lekker uit over Lent
Oh, ik dacht dat jequote:Op vrijdag 10 april 2009 17:55 schreef Muck het volgende:
[..]
lees de posts ervoor ook even. Ik stel me netjes voor
Met behulp van downloadhelper?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe kan ik ook alweer audio van YouTube downloaden? Dus niet het filmmateriaal maar alleen het geluid van een bepaald filmpje.
Ok, ty, ik kijk even.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met behulp van downloadhelper?
Hoi, ik ben Papierversnipperaar.
bleeeedjequote:Op vrijdag 10 april 2009 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met behulp van downloadhelper?
Hoi, ik ben Papierversnipperaar.
hallo, ik stel me net uitgebreid voor in 3 postsquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ok, ty, ik kijk even.
En ik ben dus Gitaarmat.
als je maar niet denkt dat ik het geld dat je ervoor over had weer terug stortquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je de foto's maar voor jezelf houdt.
Is goed, die 5 eurocent mag je houdenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:03 schreef Muck het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik het geld dat je ervoor over had weer terug stort
En wat als ik zeg dat ik borsten hebquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed, die 5 eurocent mag je houden.
Ja? Wat leuk zeg!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:02 schreef Muck het volgende:
[..]
hallo, ik stel me net uitgebreid voor in 3 posts
Hoi, ik ben een pinguin.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Muckiequote:
quote:
ijl niet, mafkees!quote:
Hoiquote:
Toevalligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |