PWN.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
*Checkt wolkenlucht die live overtrekt.
Het oosten is fijnquote:
Dat dusquote:
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Maar oke, geen vrouwen dus die iets kunnen en willen uitleggen. Verrassend eigenlijk wel
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Maar oke, geen vrouwen dus die iets kunnen en willen uitleggen. Verrassend eigenlijk wel
Nee! Nog niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:38 schreef Pien85 het volgende:
Trouwens, Gitaarmat... Ik geloof niet dat wij al formeel aan elkaar zijn voorgesteld, toch?
Nou, ik ben Pien, prettig kennis te makenquote:
Ohja, dat ook, ik ben 23 jaar, woon op een roze wolk en ik doe bugs bunny naquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben Gitaarmat, 15 jaar jong, woon in Oost-Groningen ik zit in een band en mijn hobbies zijn gitaar spelen en voetballen.
pas maar op, straks wil MPG aan je tieten zittenquote:
15? Awalief!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben Gitaarmat, 15 jaar jong, woon in Oost-Groningen ik zit in een band en mijn hobbies zijn gitaar spelen en voetballen.
Huh?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:50 schreef Muck het volgende:
Oh, en hier doe ik iets wazigs achter de schermen onder de noemer puh-er
lees de posts ervoor ook even. Ik stel me netjes voorquote:
*snel kleren aantrekt....quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier ook
Ik zit 8 hoog, dus kijk lekker uit over Lent
Oh, ik dacht dat jequote:Op vrijdag 10 april 2009 17:55 schreef Muck het volgende:
[..]
lees de posts ervoor ook even. Ik stel me netjes voor
Met behulp van downloadhelper?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe kan ik ook alweer audio van YouTube downloaden? Dus niet het filmmateriaal maar alleen het geluid van een bepaald filmpje.
Ok, ty, ik kijk even.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met behulp van downloadhelper?
Hoi, ik ben Papierversnipperaar.
bleeeedjequote:Op vrijdag 10 april 2009 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met behulp van downloadhelper?
Hoi, ik ben Papierversnipperaar.
hallo, ik stel me net uitgebreid voor in 3 postsquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ok, ty, ik kijk even.
En ik ben dus Gitaarmat.
als je maar niet denkt dat ik het geld dat je ervoor over had weer terug stortquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je de foto's maar voor jezelf houdt.
Is goed, die 5 eurocent mag je houdenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:03 schreef Muck het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik het geld dat je ervoor over had weer terug stort
En wat als ik zeg dat ik borsten hebquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed, die 5 eurocent mag je houden.
Ja? Wat leuk zeg!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:02 schreef Muck het volgende:
[..]
hallo, ik stel me net uitgebreid voor in 3 posts
Hoi, ik ben een pinguin.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Muckiequote:
quote:
ijl niet, mafkees!quote:
Hoiquote:
Toevalligquote:
quote:
Je moeder heeft een snor!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoi, wie ben jij en waarom doe je zo gemeen
quote:
bek dicht over me moedur jah, twoequote:
Hoi ik ben PeZu en hier vind je mijn pagina met mijn verhaaltje Pezu's Puike Weblogquote:
Ga dood met je mybrute spam, ga naar buiten en daar vechten en ik hoop dat ze je dood slaan!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoi ik ben PeZu en hier vind je mijn pagina met mijn verhaaltje Pezu's Puike Wenblog
ooh ja ik speel donders goed mondharmonica_!
ik ook van jou hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga dood met je mybrute spam, ga naar buiten en daar vechten en ik hoop dat ze je dood slaan!
En nu heeft het kreng ook trommels!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:53 schreef Pien85 het volgende:
Kinderen met een mondharmonica moeten dood
Oke, waarom is een deel van de vrouwen zo ongelofelijk stom, snappen ze niet dat een winkelwagentje niet dwars in het gangpad hoort. Dat je niet ineens je omdraait en hard in de andere richting loopt omdat je weer eens wat vergeet, etc etcquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tuurlijk welIk zag het alleen wat laat
Dat vraag ik me ook wel 's afquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, waarom is een deel van de vrouwen zo ongelofelijk stom, snappen ze niet dat een winkelwagentje niet dwars in het gangpad hoort. Dat je niet ineens je omdraait en hard in de andere richting loopt omdat je weer eens wat vergeet, etc etc
Maar waarom zijn het altijd vrouwenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel 's afEr zijn te veel mensen die het idee hebben alleen op de wereld te zijn...
bejaarden in de superquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom zijn het altijd vrouwenOf bejaarden, maar die tellen toch al niet meer mee
Ik kom meer mannen tegen die dat soort dingen doen eigenlijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom zijn het altijd vrouwenOf bejaarden, maar die tellen toch al niet meer mee
ik geloof dat mijn nichtje een klein orkest aan instrumenten heeftquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:25 schreef Pien85 het volgende:
Godverdomme zeg... Mijn buurjongetje (3 jaar dus) heeft blijkbaar een mondharmonica, een drumstel, een gitaar en stokken om mee tegen de gallerij-railing te slaan...
Kan iemand die ouders alsjeblieft afmaken?Je geeft toch geen muziek instrumenten aan een kind van 3?!
Zet ze die ook allemaal buiten als de zon schijnt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof dat mijn nichtje een klein orkest aan instrumenten heeft_!
nee wij zijn een nette familie jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zet ze die ook allemaal buiten als de zon schijnt?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:25 schreef Pien85 het volgende:
Godverdomme zeg... Mijn buurjongetje (3 jaar dus) heeft blijkbaar een mondharmonica, een drumstel, een gitaar en stokken om mee tegen de gallerij-railing te slaan...
Kan iemand die ouders alsjeblieft afmaken?Je geeft toch geen muziek instrumenten aan een kind van 3?!
Nee, dat doe je nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:25 schreef Pien85 het volgende:
mijn buurman speelt prachtig hoornquote:
En gebruik je die ook wel eens in huis?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn buurman speelt prachtig hoorn
En ik ben zelf een buur met 3 trompetten![]()
koop een nieuwequote:Op vrijdag 10 april 2009 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn desktop is vastgelopen op Supreme Commander
heldere lucht hier, en warm ook, zit al de hele tijd buitenquote:
Een nieuwe commander?quote:
ja ik heb er nog 20 liggenquote:
Mijn pjoeter is nog maar een paar maanden oud, doe maar een nieuwe commander.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |