abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67915631
Dit worden als het goed is de meubels voor in de slaapkamer;

Bed -

Kast -
Wel in een wat donkere kleur, moet ik nog naar opzoek gaan
(Als jullie wat gezien hebben lees ik het graag )

Voor in de woonkamer wil ik graag een witte hoekbank.
Maar we zijn nog aan het kibbelen over welke het wordt

[ Bericht 41% gewijzigd door Miledy op 11-04-2009 01:06:51 ]
pi_68029414
De gemeente kan ontheffing geven van dit soort regelingen, dus je zou kunnen proberen om ontheffing te vragen.
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 07:36:51 #53
9859 crew  Karina
Woman
pi_68029508
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:49 schreef Miledy het volgende:

[..]

Je kan er eventueel ook met z'n tweeen wonen maar helaas kan er maar één ingeschreven staan bij de gemeente.
Ik zou even bij de makelaar vragen waar dit op slaat: als het inderdaad zo is dat er maar 1 persoon ingeschreven mag worden op dat adres, lijkt het me nogal vreemd dat de makelaar zomaar roept dat je er ook met zijn tweeën kunt wonen.

Als je maar 1 persoon inschrijft en die ene persoon staat ook op het huurcontract, dan kan diegene de ander er zo uitschoppen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_68082996
De reden dat je niet met 2 personen mag inschrijven, is dat je waarschijnlijk geen eigen huisnummer hebt en er onder het huisnummer meerdere appartementen worden verhuurd. Omwille eisen op het gebied van brandveiligheid zou het huis eigenlijk opgedeeld moeten worden met aparte vluchtvoorzieningen. De eigenaar zal daar geen geld voor hebben en lost het nu zo op. Een andere mogelijkheid is te gaan werken met een hoofdhuurder en medehuurder constructie, maar dat is niet aan te raden.

Vergeet ook niet dat je een huisvestingsvergunning nodig hebt om je in dit deel van Rotterdam in te schrijven. Hiervoor moet je aantoonbaar voldoen aan inkomenseisen. ZIe http://wonen.rotterdam.nl/smartsite2161468.dws?Menu=2003750&MainMenu=200037
quote:
Huisvestingsvergunning
U heeft altijd een huisvestingsvergunning nodig als u woonruimte onder de ¤ 621,78 kunt huren in één van de aangewezen straten of wijken, ongeacht of u de woning van een particulier of van een woningcorporatie gaat huren.
Zonder vergunning is het verboden een woonruimte in één van deze straten of wijk te huren. De verhuurder - particulier of woningcorporatie - mag een huis of kamer alleen verhuren aan mensen met een huisvestingsvergunning. Daarbij maakt het niet uit of u uit Rotterdam komt of van buiten de stad.
  maandag 20 april 2009 @ 22:37:53 #55
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68221077
Dus ik mag niet overal in mijn stad wonen DT?
pi_68237561
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Dus ik mag niet overal in mijn stad wonen DT?
Alsof je überhaupt op Zuid zou willen wonen
pi_68356281
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:33 schreef Gummibeer79 het volgende:
Op jezelf wonen, muts......

Op me eigen... triangeljosti..... Is begeleid wonen geen betere optie?
Triangeljosti
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')