quote:
Nee jij hebt geld zat he de komende tijdquote:
Check zn topicquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij betaalt gerust 250 euro voor neppe D&G broeken?
hehequote:Op vrijdag 10 april 2009 19:39 schreef SeLang het volgende:
Heel lang geleden toen ik nog jong was heb ik een keer s'avonds met me buurmeisje lopen rotzooien in het park (in het donker dus). Daarna gingen we naar haar huis en toen we haar woonkamer binnenliepen (en dus opeens in het volle licht stonden) zei haar moeder "kind je hebt yoghurt ofzo geknoeid op je zwarte broek!". Dat was dus een vlek van mij. Wij schrokken ons echt de tering, maar volgens mij dacht haar moeder echt dat het yoghurt was dus we kwamen er goed mee weg
link?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:00 schreef RickoKun het volgende:
Hebben jullie weleens dat topiek van mij gelezen dat ik toen ik zo'n 15 jaar was, een flink stuk zwart vloerbedekking grijs heb gesproeid?
rot eens opquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:00 schreef RickoKun het volgende:
Hebben jullie weleens dat topiek van mij gelezen dat ik toen ik zo'n 15 jaar was, een flink stuk zwart vloerbedekking grijs heb gesproeid?
kssssssst.. ga eens weg..quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:20 schreef fysicus het volgende:
triest triest triest..
Rukke![]()
Pr0n![]()
TS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(TS met zn rechter linker hand) ( Doorhalen wat niet van toepassing is)
ik geloof niet dat fysicus een toepasselijk naam voor dit stukje onderontwikkeld voelspriet van een slak isquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:20 schreef fysicus het volgende:
triest triest triest..
Rukke![]()
Pr0n![]()
TS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(TS met zn rechter linker hand) ( Doorhalen wat niet van toepassing is)
En na een maand kon je die handoek rechtop laten staan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:15 schreef -Willempie- het volgende:
Haha, dit is nog erger dan een vriend van mij die een fap-handoek (die zijn moeder maandelijks waste) had voor zijn "liefdesnectar".
of hij fapte niet veel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En na een maand kon je die handoek rechtop laten staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |