quote:Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef JohnDDD het volgende:
Mevrouw Rebellin: 'Davide heeft niets verkeerds gedaan'
Davide Rebellin (foto), winnaar van de Waalse Pijl en derde in Luik-Bastenaken-Luik, is betrapt op het gebruik van cera, een variant van epo. Zijn vrouw reageert uiterst verbaasd op het nieuws dat haar man een dopingzondaar is.
‘Davide heeft niets verkeerds gedaan,’ vertelt ze aan La Gazzetta dello Sport. ‘We moeten nu kalm blijven, ondanks deze verbazingwekkende ontwikkelingen. Wij hebben een verzoek ingediend om de B-staal te onderzoeken. We blijven vechten tot het eind,' aldus de vrouw van de 37-jarige Italiaan. (JB)
die tweede renner kan net zo goed ook een baanrenner of een vrouwelijke rensters zijn ofzo. Dus dat zegt niksquote:Op woensdag 29 april 2009 10:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als die tweede renner er ook eentje uit de top 4 van de OS is, dan haalt Andy nog een medaille.
Ik zou zeggen dat het me bij Cancellara en Kolobnev een pak minder zou verbazen indien ze gepakt werden dan bijvoorbeeld Sanchez en dat klopt wel, maar een deel van de motivatie zou dan CSC zijn en dat zou dan ook gelden voor Schleck.
Vrouwen doen zoiets nietquote:Op woensdag 29 april 2009 14:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die tweede renner kan net zo goed ook een baanrenner of een vrouwelijke rensters zijn ofzo. Dus dat zegt niks
Bastianelli ?quote:
En Gesink een Olympisch Diploma.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als die tweede renner er ook eentje uit de top 4 van de OS is, dan haalt Andy nog een medaille.
En rensters zijn meestal vrouwelijkquote:
ja toen ik het typte realiseerde ik me dat ookquote:Op woensdag 29 april 2009 14:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En rensters zijn meestal vrouwelijk.
quote:
Gerolsteiner manager Holczer zweert nog altijd dat hij van niks afweetquote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef Szura het volgende:
Sporza meldt Schumacher als de tweede renner die positief was op de OS
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Gerolsteiner manager Holczer zweert nog altijd dat hij van niks afweet, en dat hij belazerd is
Kan wel. Omdat ten tijde van de Tour alleen het AFLD CERA kon opsporen. Pas erna hadden de RCS en andere bonden zoals het IOC ook de middelen om op CERA te testen vandaar dat ze de testen opnieuw op dat middel lieten controleren.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef TheArt het volgende:
Dan is CERA nog best lang op te sporen. Ik ga er namelijk niet van uit dat hij na de Tour nog eens gepakt heeft. Dat zou wel heel dom zijn aangezien toen al bekend was dat het goed opspoorbaar was.
Maar je bent toch compleet gestoord als je dat risico nog gaat nemen. Er kan altijd achteraf nog getest worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Kan wel. Omdat ten tijde van de Tour alleen het AFLD CERA kon opsporen. Pas erna hadden de RCS en andere bonden zoals het IOC ook de middelen om op CERA te testen vandaar dat ze de testen opnieuw op dat middel lieten controleren.
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij deden niet aan doping bij Gerolsteiner! Echt niet
ja dat is wel zoquote:Op woensdag 29 april 2009 15:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar je bent toch compleet gestoord als je dat risico nog gaat nemen. Er kan altijd achteraf nog getest worden.
Op zich best verrassend. In de wegkoers stapte hij af en in de tijdrit kwam hij niet echt vooruit (al werd hij wel 13e). Kennelijk een andere dealer gehad dan tijdens de Tour.quote:
of z'n lichaam was inmiddels immuun door de grote hoeveelheid die hij al had genomenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op zich best verrassend. In de wegkoers stapte hij af en in de tijdrit kwam hij niet echt vooruit. Kennelijk een andere dealer gehad dan tijdens de Tour.
Of toch nog de resten in zijn bloed van zijn Tour-optreden.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef Szura het volgende:
[..]
of z'n lichaam was inmiddels immuun door de grote hoeveelheid die hij al had genomen
[Maarten]Die Rebellin is nog van het oude wielrennen, maak je dus geen zorgen![/Maarten]quote:
[Mart] de sport gaat door en de tour wacht op niemand, wat een keiharde sport[/Mart]quote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[Maarten]Die Rebellin is nog van het oude wielrennen, maak je dus geen zorgen![/Maarten]
[Mart] Lance is nochtans het bewijs dat het op je 37ste ook nog clean kan[/Mart]quote:Op woensdag 29 april 2009 16:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[Mart] de sport gaat door en de tour wacht op niemand, wat een keiharde sport[/Mart]
Er was vooraf aangekondigd door het WADA dat ze nog niet op CERA zouden controleren omdat die testen van tijdens de tour volgens hun regulering volstrekt illegaal waren (wegens nog niet voldoende gehomologeerd) en ze een tweede geval "Hamilton" wilden vermijden. (die na een proces zijn gouden plak terugkreeg omdat de test op bloeddoping toen nog niet voldoende goedgekeurd was)quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef TheArt het volgende:
Dan is CERA nog best lang op te sporen. Ik ga er namelijk niet van uit dat hij na de Tour nog eens gepakt heeft. Dat zou wel heel dom zijn aangezien toen al bekend was dat het goed opspoorbaar was.
Want? Ramzi is ook een wielrenner?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:08 schreef FredWielergek het volgende:
Zat ik te zoeken waar dit dopingtopic was, zit ie opeens ergens anders. Het gaat toch vooral om wielrennen, dus kan ie toch terug naar het wielrennentopic?!
Er wordt hier voor 95 % gesproken over wielrenners, blader maar terug..quote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Want? Ramzi is ook een wielrenner?
[Mart]Kanker overwonnen, dat maakt een sporter ijzersterk. Kijk maar naar onze eigen Lance: Maarten vd Weijden. Een vreselijke ziekte.[/Mart]quote:Op woensdag 29 april 2009 17:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
[Mart] Lance is nochtans het bewijs dat het op je 37ste ook nog clean kan[/Mart]
No shit Sherlock. Voorheen was het dan ook een wielrentopic.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:40 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Er wordt hier voor 95 % gesproken over wielrenners, blader maar terug..
Tsoumeleka is de olympische kampioene van Athene.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef Szura het volgende:
De rest:
- Gewichthefster uti de Dominicaanse Republiek
- Kroatische 800-meter loopster Perisic
Gerucht:
- Griekse snelwandelaarster Tsoumoleka
Ik ken er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |