Prachtig jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:07 schreef Mavro het volgende:
Lol @ Madeleine die gangsters aan het praten krijgt

Michael Westen is dat dusquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:16 schreef bob1234 het volgende:
Burn Notice star Jeffrey Donovan was arrested for driving under the influence in Miami Beach after almost hitting a stopped police car, according to police.
Donovan was arrested in the early hours of July 12 after failing field sobriety tests, police said. The actor refused a Breathalyzer test, according to the police report.
The arresting officer was stopped at a red light when he "heard a loud tire screech" and observed Donovan's vehicle swerving to the left to avoid striking the rear of the police cruiser, the report said. When the officer approached Donovan, the actor said, "Sorry, I didn't see the red light or your stopped car," according to the report.
The report said Donovan told police he had three drinks and said while being transported to the Miami Beach Police Department, "I really think I'm only borderline and not too drunk... The only mistake I made tonight was drinking Benadryl with 3 glasses of wine."
Donovan was booked at the Miami-Dade County Jail and released at 9:42 a.m. on $1,000 bond, according to an employee at the facility. A rep for the actor didn't immediately respond to TVGuide.com's request for comment.

Je vergeet de Police-mugshotquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:16 schreef bob1234 het volgende:
Burn Notice star Jeffrey Donovan was arrested for driving under the influence in Miami Beach after almost hitting a stopped police car, according to police.
Donovan was arrested in the early hours of July 12 after failing field sobriety tests, police said. The actor refused a Breathalyzer test, according to the police report.
The arresting officer was stopped at a red light when he "heard a loud tire screech" and observed Donovan's vehicle swerving to the left to avoid striking the rear of the police cruiser, the report said. When the officer approached Donovan, the actor said, "Sorry, I didn't see the red light or your stopped car," according to the report.
The report said Donovan told police he had three drinks and said while being transported to the Miami Beach Police Department, "I really think I'm only borderline and not too drunk... The only mistake I made tonight was drinking Benadryl with 3 glasses of wine."
Donovan was booked at the Miami-Dade County Jail and released at 9:42 a.m. on $1,000 bond, according to an employee at the facility. A rep for the actor didn't immediately respond to TVGuide.com's request for comment.

Ja wel een beetje iddquote:

Volgens mij is het een vereiste bij een mugshot om zo raar uit je ogen te kijkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:45 schreef Prowl het volgende:
Hij kijkt altijd zo raar uit zn ogen en wat is er met zn bovenlip?

quote:

Dat was iddquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:54 schreef TheZapster het volgende:
Heerlijke aflevering![]()
Dat knipoogje bij de kerk![]()

Oeh.Mooi zo,ik zat al te balen gisterenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:41 schreef Etcetera het volgende:
30-Jul-2009 Burn Notice 03x08 Friends Like These
06-Aug-2009 Burn Notice 03x09 Long Way Back
13-Aug-2009 Burn Notice 03x10 A Dark Road
20-Aug-2009 Burn Notice 03x11 Friendly Fire
27-Aug-2009 Burn Notice 03x12 Noble Causes
03-Sep-2009 Burn Notice 03x13 Dressed to Kill
Volgens MyEpisodes.com

quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:20 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)sodes#Season_3:_2009
Laatste EP 6,8 miljoen kijkers, een record.

op die reacties kon je wel wachtenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:29 schreef pberends het volgende:
Kijkcijferrecord voor Burn Notice
Onvervalste promo.

had je je ogen dicht zeker; ik heb op 2 momenten toch echt hier "goede serie" geroepen en dat doe ik enkel wanneer er vand ie shots komen van geile wijven in bikiniquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:11 schreef bravo het volgende:
Juist! Deze serie is niet zoals prison break bijvoorbeeld. Dit programma blijft meer kijkers trekken. Ik begin zowaar te geloven dat de kabelbazen niet alleen maar dollars zien...
Het blijft een goede serie om te kijken! En voor het eerst gisteren geen mooie vrouwen in bikini in de tussenshots, maar 'normale' mensen...

Na de eerste paar afleveringen was ik bijna afgehaakt. Ik vond met name Westen in het begin een "irritante arrogante klojo". Dit bleek echter niet juist. Pas na aflevering 3/4 begon het opeens zeer te dagen. Daarna werd het alleen maar (veel) beter.quote:Op zondag 26 juli 2009 09:56 schreef D. het volgende:
Ik zag het bericht op de FP en had nog nooit van BN gehoord
Ben nu wel nieuwsgierig. De pilot is bijna binnen

Dus als ik niet overtuigd ben van de kwaliteit van de serie moet ik dus gewoon ff doorbijtenquote:Op zondag 26 juli 2009 10:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Na de eerste paar afleveringen was ik bijna afgehaakt. Ik vond met name Westen in het begin een "irritante arrogante klojo". Dit bleek echter niet juist. Pas na aflevering 3/4 begon het opeens zeer te dagen. Daarna werd het alleen maar (veel) beter.

Plus dat het eerste seizoen nog in 4:3 formaat isquote:Op zondag 26 juli 2009 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als ik niet overtuigd ben van de kwaliteit van de serie moet ik dus gewoon ff doorbijten

http://www.binsearch.info/?q=efnet+10404&max=250&adv_age=quote:Op zondag 26 juli 2009 10:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Plus dat het eerste seizoen nog in 4:3 formaat is. Seizoen 2 is wel in HD uitgezonden, maar moeilijk downloadbaar nog. Seizoen 3 is wel volledig in HD te downloaden.

Ik gebruik alleen Torrentquote:

quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:49 schreef HassieBassie het volgende:
Seizoen vier is zeker![]()
http://news-briefs.ew.com(...)t-summer-series.html

Ik vind het echt ontzettend stom dat die Fi zo loopt te zeiken over die foto's terwijl ze zelf een wapenhandelaar is. Echt wtf, denkt ze dat ze daarmee alleen gaan prijsschieten op de kermis ofzo. Slecht plot device.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik vond het een langdradig aflevering maar misschien ben ik wat verwend door de vorige twee top afleveringen.
Het einde was wel interessant, hoe hij weer een stap dichterbij z'n doel (terugkeren in de spy wereld) kwam.
Maar wat voor een suffe opdracht was dat: wat foto's schieten van een illegale wapen transport

Fi zeikt zo omdat ze niet wil dat Michael zijn Burn Notice ongedaan maakt en op die manier dus weer uit haar leven verdwijnt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:28 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Ik vind het echt ontzettend stom dat die Fi zo loopt te zeiken over die foto's terwijl ze zelf een wapenhandelaar is. Echt wtf, denkt ze dat ze daarmee alleen gaan prijsschieten op de kermis ofzo. Slecht plot device.

Dat en ze is bang dat die gast misbruik gaat maken van Michael omdat Michael zo graag weer terug wil bij de agency.quote:Op zondag 2 augustus 2009 07:09 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Fi zeikt zo omdat ze niet wil dat Michael zijn Burn Notice ongedaan maakt en op die manier dus weer uit haar leven verdwijnt.
En omdat die gast Michael een oplossing biedt keert ze zich dus zo tegen hem.

Fijn dat je de leukste serie op TV van dit moment hebt gevonden!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
Via het bericht op de FP was ik toch benieuwd naar Burn Notice.
Zit nu bij S01E10 en het is inderdaad een hele leuke serie. Beetje MacGyver meets James Bond & een snufje Bourne Identity
Ohja, Fiona is een ontzettend lekker ding

Daar mag inderdaad wel een kilootje of tien bij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:12 schreef MikeyMo het volgende:
fiona is niet lelijk, maar zo enorm mager

Kwestie van smaak. Ik houd van klein, mager en kleine tietjesquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:12 schreef MikeyMo het volgende:
fiona is niet lelijk, maar zo enorm mager

quote:Watch a sneak peek of Inglourious Basterds during the Burn Notice season three mid-season finale this Thursday, 9pm/8c.

Ze hebben net zoals vorig jaar het seizoen in 2 delen opgesplitst.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef Rnnz het volgende:
Mid-season finale? Er komen daarna toch nog 4 afleveringen volgens het lijstje van MyEpisodes.com?

ja dan ben je bij fiona goed afquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Ik houd van klein, mager en kleine tietjes
Zolang het maar geen anorexie patiënt en onder de 16 jaar is![]()

http://www.imdb.com/name/nm0000270/bioquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:27 schreef Rnnz het volgende:
Ze is ook erg klein trouwens, check die HUGE hakken:
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:48 schreef Rainesz het volgende:
Even van de Twitter feed van BN geplukt!
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |