Ja!quote:Op maandag 13 april 2009 17:33 schreef franklop het volgende:
Marat Safin - Leyton Hewitt in Monaco. is dat een optie?
het is volgens mij de vierde partij op baan 2 morgen. Ze beginnen om 10:30, dus wedstrijd is om 16:00 of later, dat is toch tijd zat?quote:Op maandag 13 april 2009 20:30 schreef TheGeneral het volgende:
Hewitt
Maar is dat niet een beetje laat... Zulke partijen moeten wel wat eerder aangekondigd/aangevraagd worden.
Zal hem even zoekenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Colplay het volgende:
Is hier ook een vorig topic van? Ik wil op zich wel meedoen, denk dat Safin wint.
Tnx, zie dat het nu om de langste serie van goede voorspellingen gaat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal hem even zoeken
Intel's Tennisgame 2009
yupquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:10 schreef Colplay het volgende:
[..]
Tnx, zie dat het nu om de langste serie van goede voorspellingen gaat.
Bij welke mafia organisatie werk jij dan door al die wedstrijden te fixen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook hier weer een briljante wissel.
Inderdaad, hij doet er wel heel nonchalant over, maar ondertussen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij welke mafia organisatie werk jij dan door al die wedstrijden te fixen?
ok!quote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef wimderon het volgende:
Zeg, wordt er nog gespeeld?
Nadal to lose over/under 25 games in Barcelona?
Jajaquote:Op zondag 19 april 2009 19:40 schreef wimderon het volgende:
Over.
Tussenstand zou ook niet onhandig zijn
Verliest in Nadal in het toernooi meer of minder dan 25 gamesquote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar gaat dit over? Tegengames? Servicegames? En dan de hele week of één wedstrijd? Ik zit niet zo in dat tenniswereldje.
Draw van 56quote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef Szura het volgende:
uh hoeveel wedstrijden zijn er te spelen als je de finale haalt?
5 wedstrijdjes dus.quote:
Gil begon zo goed met 1-1 en 40-15quote:
In 2002 is Nadal met 6-2 6-2 geveegd door Olivier op gravel, dat biedt perspectief!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gil begon zo goed met 1-1 en 40-15![]()
En ik had voor morgen toch wel Gasquet verwacht, die ik ook voor een game of 4 had staan, bij Rochus kun je games vervangen door punten
Toen was Olivier nog groter dan Nadal.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In 2002 is Nadal met 6-2 6-2 geveegd door Olivier op gravel, dat biedt perspectief!
Christophe toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:29 schreef XL het volgende:
Olivier mag hem best vegen, als hij het maar binnen 21 games doet.
Die jongen zit nog steeds in een overwinningsroes dus. Al kan dat twee kanten op, of hij zit nog in de flow van toen, of hij denkt nu dat er geen hoger doel te bereiken is... Lastig!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Christophe heeft een jaar geleden, tijdens het Scheveningen Open, gewonnen van, jawel, Martin. Ik was erbij.
0 dus, Nalbandian heeft zich teruggetrokkenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:06 schreef Chriz2k het volgende:
Tussenstand: 6.
Ik heb vertrouwen in Nalby, minimaal zes games.
Niets mee te maken. Zoiets moet je van te voren in calculeren.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef Chriz2k het volgende:
Dat betekent toch wel een void voor de tennisgame, hè?
7-6 6-7 6-7 doe ik het voor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:24 schreef XL het volgende:
Next up: Donkey!
Best een lastig schema voor Rafa
Ja wijsneus, de lijn lag gewoon goed (net zoveel mensen voor de over als voor de under). Dat er een wedstrijd weg zou vallen had jij al verwacht zeker?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:43 schreef Szura het volgende:
Misschien had je beter kunnen vragen of ie meer of minder dan 15 games zou verliezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo vreemd was die keuze niet eens. De Bakker liet goede dingen zien in de eerste ronde en Hewitt was nou niet bepaald top te noemen tegen Petzschnerquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stelletje prutsers die voor De Bakker gaan
Je speelt voor jezelf hoor, De Bakker ziet het heus niet.
Wanneer is de partij? Er moet wel tijd zijn om te voorspellen.quote:
Zal dan kortdag worden. Derde partij op centre court morgen, eerste start om 12.00. 16.00 dus ongeveer. Maar in dit spel is het toch niet zo erg om eens een pot te missen?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:53 schreef XL het volgende:
[..]
Wanneer is de partij? Er moet wel tijd zijn om te voorspellen.
Wel als degene die bovenaan staat zich niet kan verdedigen. Ik probeer uit te gaan van 12 uur van tevoren posten, echter wel binnen kantoor-uren (08:00-22:00).quote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zal dan kortdag worden. Derde partij op centre court morgen, eerste start om 12.00. 16.00 dus ongeveer. Maar in dit spel is het toch niet zo erg om eens een pot te missen?
Het moeten wel ja/nee vragen zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:18 schreef franklop het volgende:
Suggesties:
Welk land wint de World Team Cup?
Hoeveel sets verliest Nadal in totaal op Roland Garros?
Ow maar tijdje terug deden we toch hoeveel games Nadal zou verliezen, daarom deze suggestiesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het moeten wel ja/nee vragen zijn natuurlijk.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef XL het volgende:
[..]
Verliest in Nadal in het toernooi meer of minder dan 25 games
Bovendien heb ik een week vrij tijdens RG, dus dan kunnen we wel wat meer bets doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Ow maar tijdje terug deden we toch hoeveel games Nadal zou verliezen, daarom deze suggesties![]()
maar goed u bent de oprichter!
Dan andere suggestie:
Nadal behaalt zonder setverlies de finale van Roland Garros
eerst maar eens de stand bijwerkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:38 schreef XL het volgende:
[..]
Bovendien heb ik een week vrij tijdens RG, dus dan kunnen we wel wat meer bets doen.
Dit is dus de vraag.quote:In welke ronde wordt Nadal uitgeschakeld?
Dan al? Wedstrijden beginnen volgens mij om 17:00quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
De finale.
Ik zou de deadline zetten op woensdagmiddag 12:00.
Dus jij gaat voor de tweede rondequote:
Is wel de bedoeling dat we doorgaan jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:23 schreef Colplay het volgende:
Leuk dat we weer verder gaan, maar vind de kans om dit goed te hebben veel te klein, dus sla een keer over. Hopelijk kunnen we wel door gaan met het spel. Maar zou dan toch weer voor de ja/nee vragen kiezen...
Maar heb nu drie punten, dus ga dat risico niet nemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling dat we doorgaan ja![]()
Maar moeilijke vraag mag ook weleens
Reken maar op vroeger.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:28 schreef Colplay het volgende:
[..]
Maar heb nu drie punten, dus ga dat risico niet nemen
Wacht dan wel op de volgende, ergens in november
Haha maar dat geldt voor zowat iedereen hequote:
Dan ben je dus uitgeschakeld, weliswaar niet door de tegenstander maar door de blessure.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:06 schreef Bruce117 het volgende:
Hij wordt niet uitgeschakeld. Hij valt uit met een blessure.
quote:
Dat is naar mijn mening dan weer een stap te ver.quote:
De laatste hebben we ook 's middags voor 's avonds gedaan. Dus als je een leuke voorspelling weet?quote:Op maandag 14 september 2009 00:27 schreef Ambrosius het volgende:
De ja-spelers gaan weer naar 0.
Volgende voor de finale is al te kortdag of niet?
Is deze ook foutquote:Op donderdag 10 september 2009 01:50 schreef danusz1986 het volgende:
Nee!
Gonzalez wordt het eindstation van Nadal!
zou de grens eerder op 140 zettenquote:
Hier dacht ik ook aan, maar grens mag wel lager. 2,5 uur?quote:
Vind ik ook best, maar dan weet ik wel wat ik kies.quote:Op maandag 14 september 2009 00:53 schreef Colplay het volgende:
[..]
Hier dacht ik ook aan, maar grens mag wel lager. 2,5 uur?
ja maar daar had je nadal die een minuut pauze tussen elk punt neemtquote:Op maandag 14 september 2009 00:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind ik ook best, maar dan weet ik wel wat ik kies.
Als je kijkt hoe lang JMDP-Nadal al duurde terwijl dat qua score 3 snelle sets hadden kunnen zijn.
Goed punt. Federer - Djokovic is nu nog geen 150 min. bezig.quote:Op maandag 14 september 2009 00:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind ik ook best, maar dan weet ik wel wat ik kies.
Als je kijkt hoe lang JMDP-Nadal al duurde terwijl dat qua score 3 snelle sets hadden kunnen zijn.
Goed voorstel.quote:Op maandag 14 september 2009 01:11 schreef Colplay het volgende:
Oke voorstel:
Duur finale over/under 154 min. (tijd van Fed-Djokovic)
Nieuwe vraag is dit dus.quote:Op maandag 14 september 2009 01:11 schreef Colplay het volgende:
Oke voorstel:
Deadline was ook het begin van de partijquote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
Het mag nog wel even hoor, nog niet begonnen.
Weet ik, maar je postte zelf dit:quote:Op maandag 14 september 2009 22:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Deadline was ook het begin van de partij
quote:Op maandag 14 september 2009 21:30 schreef Szura het volgende:
Kick, nog een half uur ongeveer om je antwoord hier te posten
Ja omdat ik ervan uitging dat de wedstrijd klokslag 22:00 zou beginnen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet ik, maar je postte zelf dit:
[..]
Daar gaan ze ook wel overheenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaar ook de 170 minuten die ik eerst zei.
Wat was het?quote:Op maandag 14 september 2009 01:11 schreef Colplay het volgende:
Oke voorstel:
haha, dan stemt iedereen natuurlijk JA. Want een set gaan we natuurlijk zeker pakkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:28 schreef franklop het volgende:
De volgende iets over Davis Cup?
Als in: Pakt NL een set tegen Frankrijk
Lijkt me een mooie ja, redelijk 50/50.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef Szura het volgende:
Kroatië - Tsjechië wellicht iets?
Vond ik vooraf gezien inderdaad ook de meeste close partij van alles wat gespeeld wordtquote:Op woensdag 16 september 2009 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie ja, redelijk 50/50.
Volgens mij is het hier even laat als in Kroatië?quote:Sportska dvorana ''ZATIKA'', Porec, Croatia
Stadium Capacity: 4,500
18 September - 20 September 2009
Day 1: 1400 hrs (1200 hrs GMT)
Day 2: 1500 hrs (1300 hrs GMT)
Day 3: 1300 hrs (1100 hrs GMT)
Gewoon altijd alles spelen, niet van dat laffequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef Szura het volgende:
Zo hier is het bij gebleven.
Moet zeggen dat ik hem ook iets te riskant vond![]()
Good luck!
Ik heb tot nu toe wel alles gespeeld maar tot de 3 punten ben ik volgens mij nog niet gekomenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gewoon altijd alles spelen, niet van dat laffe
Wel mooi, 2 ongeveer gelijke groepen, heerlijk
En 3-0 na een overtuigend dubbel ... De Tsjechie-stemmers pakken dus een puntje erbij ...quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tsjechen 2-0 voor na 2 spannende vijfsetters ...
Ha, je bent weer terug!quote:
Ja ik doe weer mee natuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ha, je bent weer terug!
Doe je ook weer mee met XL's Tennisgame? Je PM werkt nog niet namelijk...
Hierboven de geupdate standquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:36 schreef Szura het volgende:
En weer een nieuwe Intel-tennisgoeroe.
Boez is in vorm![]()
5 punten
The_BoezelaaR
3 punten
Tim86
TheGeneral
Szura
2 punten
Vegakip
VerdwaasdeVogel
Ambrosius
wimderon
1 punt
Damzkieee
norich
danusz1986
APK
Stefan92
Vaduz
Colplay
Chriz2k
tennisboy
Dat is al snel met een spel waarbij er twee antwoorden zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:07 schreef tennisboy het volgende:
Alhoewel er wel veel dezelfde stemmen kunnen gaan komen denk ik.
Vind ik een mooiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |