Dat maakt de schuldeiser dus geen donder uit, als hij zijn geld maar krijgt.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:07 schreef Innisdemon het volgende:
Vervelende situatie TS
Ik zou in ieder geval stoppen met betalen. Jouw ex heeft het vruchtgebruik van de woning, dus zal de schuldeiser ook eerder bij hem komen om geld.
Betaal jij je helft aan hem? of de hypotheekverstrekker.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Een huis verkoopt beter als het bewoont wordt. Behalve als hij er een puinbak van maakt.
Dat dus. Ik snap ook niet dat je betaald zodat die flapdrol er in kan blijven wonen...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef Sjeen het volgende:
Je betaalt al 2,5 jaar hypotheek voor een huis waar je niet in kunt?
Snel kappen met betalen... Wat kan er meer gebeuren dan dat het tot een executieverkoop komt en je met een restschuld blijft zitten. Nu teert hij lekker op jouw centen...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:14 schreef K-Girly het volgende:
ja ik betaal de helft aan hem, en hij zegt als jij mij niet betaalt betaal ik geen hypotheek. en dan ben ik bang dat ik nog verder in de problemen kom.
En idd dat hij er een puinbak van maakt heb ik geen idee van..heeft alle sloten veranderd!
En nu gooi je geen geld weg?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:16 schreef K-Girly het volgende:
ja indd en blijf ik met een flinke schuld zitten?
Het lijkt mij dat hij misbruik maakt van jouw onwetendheid in deze situatie.. (waarom onderneem je nu pas actie? waarom zocht je dit niet uit voordat je met hem ging samenwonen? ik kan bijna niet geloven dat dit waar is zeg, je hebt toch wel een beetje verstand??)quote:Op donderdag 9 april 2009 16:14 schreef K-Girly het volgende:
ja ik betaal de helft aan hem, en hij zegt als jij mij niet betaalt betaal ik geen hypotheek. en dan ben ik bang dat ik nog verder in de problemen kom.
En idd dat hij er een puinbak van maakt heb ik geen idee van..heeft alle sloten veranderd!
Uitkopen is dus wel een optie. Hij kan het misschien niet betalen, maar dan moet hij gewoon het huis uit, en wordt d.m.v. een verkoop de som rechtgetrokken.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:15 schreef K-Girly het volgende:
Uitkopen is geen optie, hij kan het niet in z'n eentje betalen en ik ook niet..
Maar stel ik stop met betalen en hij betaalt ook niet...wat dan? moet de bank het dadelijk verkopen ver onder de prijs
je laat je verschrikkelijk opnaaien op deze manier ... hij heeft echt het meest te verliezen als dat huis onteigend wordt of jij je terugtrekt... maar zolang je je zo laat wegbluffen heeft hij veel voordeel ervan en zal die woning niet eens 'willen' verkopen...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:14 schreef K-Girly het volgende:
Dat dus. En hij heeft trouwens niet het recht jou toegang te weigeren, het is ook jouw huis. En het staat al 2,5 jaar te koop, dat is wel erg lang, zelfs met de huidige markt. Tijd voor een prijsverlaging.quote:
Beter nu een hogere schuld dat je die kunt gaan afbetalen dan dat jij voor de woonplek van je ex betaalt. Waarom ben jij trouwens weggegaan en hij niet?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:19 schreef K-Girly het volgende:
Ja das ook weer waar..maar blijf nu zoiezo met een schuld van 10.000eur zitten en dadelijk word het nog VEEL meer dat wil ik graag voorkomen..Heb voor mezelf het idee als ik nu blijf betalen is de uiteindelijke schuld beperkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |