KPN is ex div gegaan.....quote:Op donderdag 9 april 2009 16:33 schreef One_conundrum het volgende:
nog mensen in KPN gestapt vandaag?
De grafiek leert dat ze altijd weer stijgen na een daling
weet ik.quote:
Wat is mooi?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:59 schreef Lemans24 het volgende:
KPN is gewoon erg interessant nu, en ik ga ook uit van een mooie winst volgende week.
Volgende weekquote:Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef foetre het volgende:
Komt die dip ooit nog waar iedereen het over heeft of hoe zit het?
En dit is nog een goedkope zaak. Zal de rest helemaal afgeslacht zijn dan?quote:Omgekeerd beeld bij Wal-Mart, de grootste retailer ter wereld, die ontgoochelde met zijn omzetcijfers over maart. De groep miste haar omzetverwachting en glijdt ruim 4 procent weg.
welke trend hebben we het dan over?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:23 schreef Charizma het volgende:
[..]
Volgens de trend kan je wel eens gelijk gaan krijgen.
Wat heb je het over, mafkees?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:26 schreef Ritmo het volgende:
pberends, vind je dit allemaal leuk ofzo?
koersdoel was ook 8+ hequote:Op donderdag 9 april 2009 15:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zoals met AirFrance-KLM...?
8,5 is best onverwacht hoog.
nou allicht een voorlopig bodem, van enig herstel in de economie is nog geen sprake in wezen gaat het alleen maar steeds slechter.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:27 schreef Ritmo het volgende:
Wordt die dip die er dan zou gaan komen het dieptepunt dat nodig is voor herstel?
De koers staat zo hoog omdat men reageert op slecht nieuws wat niet zo slecht bleek te zijn als mijn dacht.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:00 schreef edwinh het volgende:
[..]
nou allicht een voorlopig bodem, van enig herstel in de economie is nog geen sprake in wezen gaat het alleen maar steeds slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |