Zoals met AirFrance-KLM...?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Precies. Niet blijven kijken naar hoeveel winst je had kunnen maken. Maak je jezelf helemaal gek.
Zouden de winstnemingen vandaag dan al niet eerder zijn begonnen?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:36 schreef lammegiraf het volgende:
hmm...ik ga zo misschien nog wel wat shorts aanschaffen....verwacht eigelijk nog wel een afstortje aangezien we twee dagen gaan sluiten
stoploss orders kan niet meer bij sprinters. Weer een leuk ideetje van euronext.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik had mijn longs nog niet verkocht, mijn stoploss limiet order was weer!verworpen. Ik moet eens wat betere orders instellen maja, nu kon ik ze rond de 32% de deur uitdoen.
Overigens knal ik er zo wel weer in denk ik. Verwacht geen rustige opening nadat de beurs een aantal dagen niks doet.
Bedoel meer in het algemeen. Dat je niet moet balen dat wanneer je op 6% winst hebt gepakt als eea op 10% in de plus staat.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zoals met AirFrance-KLM...?
8,5 is best onverwacht hoog.
Kan via Binck gewoon trailingorders en stoploss orders inschieten hoor?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
stoploss orders kan niet meer bij sprinters. Weer een leuk ideetje van euronext.
is dat de reden waarom die shit constant wordt verworpen?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
stoploss orders kan niet meer bij sprinters. Weer een leuk ideetje van euronext.
jep...heeft mij ook al eens vies geld gekost aangezien ik in de veronderstelling was sprintertjes mooi verkocht te hebben. tegenwoordig check ik dus altijd of ze ook werkelijk uit de portef. verdwijnenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
is dat de reden waarom die shit constant wordt verworpen?Ik heb dat nergens gelezen dat het niet meer kan?
Ligt er ook een beetje aan wat er maandag gebeurd in NY aangezien WS dan wel open isquote:Op donderdag 9 april 2009 16:10 schreef Charizma het volgende:
Wat verwachten jullie dat de beurs dinsdag gaat doen? Verder omhoog of komt er een daling?
Als je ze aan wil houden, hopen dat ze niet door de stoploss heen knallen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:10 schreef Charizma het volgende:
Wat verwachten jullie dat de beurs dinsdag gaat doen? Verder omhoog of komt er een daling?
Ik heb nog een paar SS238,00wat moet ik hiermee doen
![]()
tip: defensief fonds dat laag staat. Kost je geen nachtrust.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:02 schreef Gremen het volgende:
Pfff alle posities sluiten en rustig het paasweekend in gaan of toch nog iets gaan doen.... twijfel...
Haha ja, zo ver was ik zelf ook alquote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Als je ze aan wil houden, hopen dat ze niet door de stoploss heen knallen.
Sorry, maar af een toe moet toch iemand een open deur intrappen... Anders tocht het zoquote:Op donderdag 9 april 2009 16:22 schreef Charizma het volgende:
[..]
Haha ja, zo ver was ik zelf ook alIk ben er nog niet uit
geodriehoek pakt***** Nee, de hoek klopt niet met de temperatuur van de ongekookte eieren van vorige week woensdag....quote:Op donderdag 9 april 2009 16:21 schreef veekeend het volgende:
[ afbeelding ]
Technisch gezien zitten we aan de top van een trend...
KPN is ex div gegaan.....quote:Op donderdag 9 april 2009 16:33 schreef One_conundrum het volgende:
nog mensen in KPN gestapt vandaag?
De grafiek leert dat ze altijd weer stijgen na een daling
weet ik.quote:
Wat is mooi?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:59 schreef Lemans24 het volgende:
KPN is gewoon erg interessant nu, en ik ga ook uit van een mooie winst volgende week.
Volgende weekquote:Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef foetre het volgende:
Komt die dip ooit nog waar iedereen het over heeft of hoe zit het?
En dit is nog een goedkope zaak. Zal de rest helemaal afgeslacht zijn dan?quote:Omgekeerd beeld bij Wal-Mart, de grootste retailer ter wereld, die ontgoochelde met zijn omzetcijfers over maart. De groep miste haar omzetverwachting en glijdt ruim 4 procent weg.
welke trend hebben we het dan over?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:23 schreef Charizma het volgende:
[..]
Volgens de trend kan je wel eens gelijk gaan krijgen.
Wat heb je het over, mafkees?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:26 schreef Ritmo het volgende:
pberends, vind je dit allemaal leuk ofzo?
koersdoel was ook 8+ hequote:Op donderdag 9 april 2009 15:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zoals met AirFrance-KLM...?
8,5 is best onverwacht hoog.
nou allicht een voorlopig bodem, van enig herstel in de economie is nog geen sprake in wezen gaat het alleen maar steeds slechter.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:27 schreef Ritmo het volgende:
Wordt die dip die er dan zou gaan komen het dieptepunt dat nodig is voor herstel?
De koers staat zo hoog omdat men reageert op slecht nieuws wat niet zo slecht bleek te zijn als mijn dacht.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:00 schreef edwinh het volgende:
[..]
nou allicht een voorlopig bodem, van enig herstel in de economie is nog geen sprake in wezen gaat het alleen maar steeds slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |