Misschien dus een mooie aangelegenheid voor AEG geweest om deze reden te gebruiken i.p.v. het daadwerkelijk toegeven van de slechte organisatiepraktijken? Makes you wonder...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:07 schreef DrDentz het volgende:
Together we have put in place a robust alternative transport plan which has already proven to work.
Waarom cancellen dan? Er staat dat ze bussen inzetten. Madonna staat 4 dagen ervoor in The O2. Wordt haar concert verplaatst? Nee..
"Mazzel" dat je dat dan nog kan doen iddquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:09 schreef matthijst het volgende:
Zou bij familie slapen, dus we gaan wel gewoon naar Londen denk ik, kan eventueel ook vliegticket omboeken naar maart 2010, dus maar 's kijken de komende dagen.
Vreemde is dat er maar 1 nieuwsbericht over te vinden is (die Tube) dus misschien komen ze nog met een oplossing.....
Daar dacht ik ook al aan. Zou een goede dekmantel kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Misschien dus een mooie aangelegenheid voor AEG geweest om deze reden te gebruiken i.p.v. het daadwerkelijk toegeven van de slechte organisatiepraktijken? Makes you wonder...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:28 schreef Koploperkopper het volgende:
Hopelijk reschedulen ze de 26e niet.
quote:Sun 26 Jul 09 Sun 26 Jul 09 Jubilee Stanmore to Stratford
Ja en dat is dan ook wel de uiterlijke datum, daar na gaan ze naar iemand anders.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:30 schreef DrDentz het volgende:
MarkoA, ik ga pas boeken als ik heb gezien dat hij daadwerkelijk een concert gegeven heeft. Niet voor juli.
Ik moet maar 1 halte hebben. Canning Town naar North Greenwich. Stratford ligt ten noorden van m'n halte. De andere weet ik niet, ff opzoeken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[..]
![]()
Het is iig wel een deel die je kunt afleggen naar de O2
Tijd om de boel om te gooien heeft iedereen wel, de kosten die daarbij gemoeid zijn is natuurlijk wat anders voor een hoop mensen. Slechte zaak van AEGquote:It is AEG Live’s sincere hope that those lucky enough to have purchased tickets will have enough time to change their personal schedules and travel plans if they are coming from outside of London. We do not want anyone to miss this once-in-a-lifetime experience.”
Hem aanklagen, schijnt nogal vaak te gebeuren bij 'mquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:52 schreef matthijst het volgende:
Precies, tickets omboeken kost me 120 euro. Maar wat als ie volgend jaar weer niet komt opdagen?
Het cynisme overheerst, maar het is lachen met kiespijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hem aanklagen, schijnt nogal vaak te gebeuren bij 'm
Zeg dat nou niet, straks krijgen we Swayze praktijken i.v.m. met MJ's huidkanker enzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:12 schreef matthijst het volgende:
Hij kan misschien beter dood gaan.
dan blijft er nog iets van zijn "glorie" over
Doe ff normaal zeg. Begrijp dat je teleurgesteld bent door dit alles, maar denk niet dat Michael er zelf wat aan kan doen. Om vervolgens zulke uitspraken er uit te gooien..quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:12 schreef matthijst het volgende:
Hij kan misschien beter dood gaan.
dan blijft er nog iets van zijn "glorie" over
Uhm, HIJ rescheduled omdat HIJ meer tijd nodig heeft?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg. Begrijp dat je teleurgesteld bent door dit alles, maar denk niet dat Michael er zelf wat aan kan doen. Om vervolgens zulke uitspraken er uit te gooien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |