Het meeste wat die gast lult is vaak onzin, vandaar ook z'n ontslag bij Foxquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef matthijst het volgende:
Het mooiste is nog wel dat Roger Friedman dit twee weken terug al voorspelde:
http://www.showbiz411.com/?p=191
Idd, lekker bezig daaro.. Wel onbegrijpelijk als je ziet dat het niet een eerste reeks van concerten is voor meneer.. en volgens mij werkt ie ook nog wel nog steeds met redelijk dezelfde namen, dus wat dat betreft wel amateuristisch geregeld.. Afgaand op de dingen die wij weten uiteraard.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Telates het volgende:
http://www.michaeljacksonlive.com/video.php?vid=7#vid
bottom line: ze zouden maar 1 dag voor de eerste show in de O2 hebben, dat was te weinig. Ze hebben dus meer tijd nodig om op te bouwen en te oefenen in de O2. Lekker slim gepland :-/ dat ze dat niet eerder hebben kunnen bedenken...
Hey, we hebben het wel over fucking Michael Jackson jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:07 schreef DrDentz het volgende:
Together we have put in place a robust alternative transport plan which has already proven to work.
Waarom cancellen dan? Er staat dat ze bussen inzetten. Madonna staat 4 dagen ervoor in The O2. Wordt haar concert verplaatst? Nee..
het is inderdaad geen stijl van de organisatie. God wat ben ik blij dat ik alsnog dat extra kaartje voor 24 augustus heb gekochtquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Sommige gasten zijn wel hard genaaid. Australische fans die 1000 dollar lichter zijn. :/
Ik ben ook 830 euro lichter, komt op hetzelfde neerquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Sommige gasten zijn wel hard genaaid. Australische fans die 1000 dollar lichter zijn. :/
Ik heb 5 tickets voor mensen hier gekocht, maar die willen om een of andere reden niet meer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:13 schreef DrDentz het volgende:
Maar jij bent een ordinaire handelaar, dat is toch anders.
Je wil niet toevallig ruilen voor een kaartje voor het laatste concert in London op 6 maart 2010?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:24 schreef Telates het volgende:
jezus wat een klote actie.
Nou daar gaat opening night :-/ 8 juli kwam namelijk perfect uit, dag erna zou ik doorvliegen naar Hong Kong dus 13 juli gaat 'm niet worden ..
Echt onbegrijpelijk dat ze een dergelijke tour niet beter kunnen regelen.
Bottomline: ze moesten die eikel kenny hebben "So we started a little later than we were supposed to"quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Telates het volgende:
http://www.michaeljacksonlive.com/video.php?vid=7#vid
bottom line: ze zouden maar 1 dag voor de eerste show in de O2 hebben, dat was te weinig. Ze hebben dus meer tijd nodig om op te bouwen en te oefenen in de O2. Lekker slim gepland :-/ dat ze dat niet eerder hebben kunnen bedenken...
Idd, die vlekke omgquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ach ja, de beste man maakt het allemaal niets uit wat betreft het uitstellen van de concerten. Hij blijft nog gewoon naar de dermatoloog gaan. Deze zijn van gister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Saillant detail: waarom is z'n rits open en wat zijn die vreemde witte vlekken op z'n shirt
Goed zo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:35 schreef DrDentz het volgende:
Ahh, die kun je wel verpatsen. Maar die van 8 september nog ff bewaren. Ik was down omdat zonder cc je bijna niet terecht kunt, maar inmiddels heb ik mezelf weer op de borst geklopt, tjakka gezegd en ga ik er gewoon weer voor. Het blijft een droom om de man ooit live te zien.
Haha, nou je het zegtquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef Zapato het volgende:
Heeft ie een lijntje gesnoven ofzo? Z'n ogen staan ook maar vaagjes
Asians dig the man, we all know thisquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha, nou je het zegt![]()
Of hij was gewoon moe na de 'daad'![]()
Als ik ff snel kijk dan ga je op de 22e? Dat was nl eerst het 7e concert, dan ga je nu naar de 4equote:Op donderdag 21 mei 2009 12:56 schreef Cybart het volgende:
en toen ging ik opeens naar het 3e concert ipv het 7e.....
ok, dan het 4equote:Op donderdag 21 mei 2009 13:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als ik ff snel kijk dan ga je op de 22e? Dat was nl eerst het 7e concert, dan ga je nu naar de 4e
Dat is wellicht een ideequote:Op donderdag 21 mei 2009 08:58 schreef Janena het volgende:
[..]
Je wil niet toevallig ruilen voor een kaartje voor het laatste concert in London op 6 maart 2010?
Ik zou 13 juli wel kunnen omdat ik dan in London ben maar kan er niet nog een keer heen, gaat teveel geld kosten.
Ik heb dus 2 (misschien 4) kaartjes voor 6 maart 2010 die ik het liefst ruil voor 13 juli 2009.
Als ruilen niet gaat denk ik dat ik ze op een later moment ga verkopen voor een redelijke prijs.
Jézus, wat een sfeertje daar he, je zal MJ maar zijn, dan wordt je toch helemaal niet goed van die mensen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:16 schreef DrDentz het volgende:
I TOUCHED MICHAEL I TOUCHED MICHAEL I TOUCHED MICHAEL I TOUCHED MICHAEL
Holy shit hoe zielig ben je danquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:16 schreef DrDentz het volgende:
I TOUCHED MICHAEL I TOUCHED MICHAEL I TOUCHED MICHAEL I TOUCHED MICHAEL
Bullshit vind ik: nu is het helemaal bizar:quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:05 schreef Cybart het volgende:
(wel weer net dat de mensen die voor de eerste gig kaarten hebben, nog steeds de show als eerste zien)
Aan de ene kant zou het me ook niets verbazen mocht hij huidkanker oid hebben, maar kom op jongens, het is The Sun ..quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het huidkanker verhaal gaat maar door![]()
'Michael Jackson onder het mes'
Terwijl:
Michael Jackson denies skin cancer report; star still set to perform at London comeback concerts
Niet dat ik weetquote:
Dat is een echo, hij is zwangerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft een foto bij zich van zichzelf en een vrouw?
OMFG, Breaking Newsquote:
oh.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:01 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft een tasje bij zich waar 'skin cancer' op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |