Waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoop alleen wel dat m'n annuleringsverzekernig het dekt als het niet doorgaat door z'n gezondheid oid.
Voor jou danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heerlijk die geruchtenstroom! Ik wil meer, meer!!
Niet?quote:
Gast ik heb er 8 dus niet zo zeikenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Niet?Wie geeft MJ ff een oppepper voor de 26e.
Prachtigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:31 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
Voor jou dan
http://www.telegraaf.nl/p(...)kanker___.html?p=9,1!!!!
Je kan de voorwaarden van je polis erop nalezen voor de zekerheidquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Niet?Wie geeft MJ ff een oppepper voor de 26e.
Das nog best leuk dan. In Oostende deed 'ie toch Dangerous een deel live zingen omdat zn mic t niet deed?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:28 schreef Janena het volgende:
Tja....als hij niet optreed vermaak ik me zo wel in London maar ik ga er vanuit dat hij gewoon optreed.
Ik heb 1 x megemaakt dat zijn concert last-minute werd afgelast(dat was op de dag dat prinses Diana in Parijs omkwam, toen MJ het hoorde kreeg hij een inzinking), 80.000 boze mensen.
Hoop het niet nog een keer mee te maken.
Vervolgens hebben we ons 3 dagen vermaakt in Oostende en ging het concert alsnog door.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je zin klopt niet helemaalquote:Op zondag 17 mei 2009 10:36 schreef Zapato het volgende:
[..]
Das nog best leuk dan. In Oostende deed 'ie toch Dangerous een deel live zingen omdat zn mic t niet deed?
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je zin klopt niet helemaal![]()
Sorry
quote:
Ja, business.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:17 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
M'n hotel is in iedergeval wel afzegbaar tot 1 dag van te voren.
Edit: Vlucht is nu ook geboekt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wacht nog een paar maandjes![]()
Alleen Visaquote:Op zondag 17 mei 2009 19:03 schreef DrDentz het volgende:
Zal het wel mogelijk zijn om zo'n tripje gewoon zonder creditcard te regelen? Ik denk dat ik het maar moet afblazen. Al die airliners / hotels willen VISA zien.
Oepsquote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je zin klopt niet helemaal![]()
Sorry
Ook leuk natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Hmm oke, ik moet het nog maar ff uitzoeken dan. Anders koop ik wel gewoon Michael Jackson - The Hits deze zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |