Werd hier dan altijd afgeleverd bij het postkantoor, kon je hem daar zelf ophalen.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik hoor ook berichten dat je ze twee weken van te voren kan krijgen, aangezien de Britse Ticketmaster dat in het verleden vaker heeft gedaan. Kijk, je wist het in principe al bij het bestellen van de kaarten dat je ze tot een paar dagen voor het concert zou krijgen. Dat mailtje is gewoon weer even een bevestiging.
Wat ik me wel afvraag is wat er gebeurt wanneer je niet thuis bent en Fedex staat voor je deur. Jij moet het persoonlijk tekenen, een ander is dus geen oplossing. Daarbij, wanneer je niet thuis bent, komen ze het dan z.s.m. weer proberen? Fedex heeft geen "postkantoor" o.i.d. toch?
Ja 2 weken terug, maar woon niet thuis, toen zag ik het wel. Keek er ook wel van op, maar ja.quote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef matthijst het volgende:
Ah, je kreeg nu pas een afschrift ofzo?
Toen ik vorig jaar april voor 500 pond aan tickets voor de Queen + Paul Rodgers tour bestelde duurde het nog tot september voordat ik de eerste tickets binnen kreeg hoor, terwijl het geld al maaaaanden van mijn rekening was afgeschreven.quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef KingOfPop het volgende:
820 euro van de creditcardTja, dan neem ik toch aan, dat je ze krijgt
Ik las het ja! Maar moet je je nu registreren op die site? Het is trouwens een nummer dat is opgenomen tussen 1995-2000. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:15 schreef Rnnz het volgende:
Vanavond om 8 uur Engelse tijd wordt er een unreleased track van MJ uitgegeven door MJTunes.
Word! Ben benieuwd, nieuwe muziek is alweer een tijdje geleden jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:15 schreef Rnnz het volgende:
Vanavond om 8 uur Engelse tijd wordt er een unreleased track van MJ uitgegeven door MJTunes.
Dan zou MJTunes t niet zo aankondigne denk ik toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef DrDentz het volgende:
Oeh! Ben benieuwd. Als het maar niet iets is wat wij allang hebben, zoals Xscape ofzo.
lollers, best een grote site. Maar goed, de unreleased was dus We Be Ballinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb daar nooit van gehoord eigenlijk, MJTunes.
Allang. Ik heb geen hotel, pak de 1e vlucht terugquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef Koploperkopper het volgende:
Heeft iemand al een vlucht + hotel geregeld?
Dat is ook een idee. Ik betaal anders 250 euro voor 2 nachten. Je vliegt naar London City?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Allang. Ik heb geen hotel, pak de 1e vlucht terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |