abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2009 @ 16:21:03 #51
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_68274529
Cybart, probeer customerservice@ticketmaster.co.uk anders eens?
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:17:53 #52
251689 Rimmof
Hai schatjes.
pi_68336880
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik hoor ook berichten dat je ze twee weken van te voren kan krijgen, aangezien de Britse Ticketmaster dat in het verleden vaker heeft gedaan. Kijk, je wist het in principe al bij het bestellen van de kaarten dat je ze tot een paar dagen voor het concert zou krijgen. Dat mailtje is gewoon weer even een bevestiging.

Wat ik me wel afvraag is wat er gebeurt wanneer je niet thuis bent en Fedex staat voor je deur. Jij moet het persoonlijk tekenen, een ander is dus geen oplossing. Daarbij, wanneer je niet thuis bent, komen ze het dan z.s.m. weer proberen? Fedex heeft geen "postkantoor" o.i.d. toch?
Werd hier dan altijd afgeleverd bij het postkantoor, kon je hem daar zelf ophalen.
I don't care what you talking about baby. I don't care what you say!
  maandag 27 april 2009 @ 15:01:15 #53
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_68424048
hmmmz,

it keeps getting better, maat van me heeft geregeld dat we voor een prikkie in t Marriott bij Hyde Park zitten..

keeping the countdown going!
  maandag 27 april 2009 @ 15:56:24 #54
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_68426177
Hey, guys. Ik heb acht, fucking acht kaarten
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  maandag 27 april 2009 @ 19:33:55 #55
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_68433125
Huh? Al in de bus gehad?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_68434168
Vast niet, hij wil ze alleen kwijt denk ik.
  maandag 27 april 2009 @ 21:37:20 #57
202094 KingOfPop
pi_68438490
820 euro van de creditcard Tja, dan neem ik toch aan, dat je ze krijgt
  maandag 27 april 2009 @ 21:38:52 #58
28167 matthijst
pi_68438570
Ah, je kreeg nu pas een afschrift ofzo?
  maandag 27 april 2009 @ 23:10:48 #59
202094 KingOfPop
pi_68442862
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef matthijst het volgende:
Ah, je kreeg nu pas een afschrift ofzo?
Ja 2 weken terug, maar woon niet thuis, toen zag ik het wel. Keek er ook wel van op, maar ja.
pi_68557809
Vanavond om 8 uur Engelse tijd wordt er een unreleased track van MJ uitgegeven door MJTunes.
pi_68558647
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef KingOfPop het volgende:
820 euro van de creditcard Tja, dan neem ik toch aan, dat je ze krijgt
Toen ik vorig jaar april voor 500 pond aan tickets voor de Queen + Paul Rodgers tour bestelde duurde het nog tot september voordat ik de eerste tickets binnen kreeg hoor, terwijl het geld al maaaaanden van mijn rekening was afgeschreven.
Nee.
pi_68565180
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:15 schreef Rnnz het volgende:
Vanavond om 8 uur Engelse tijd wordt er een unreleased track van MJ uitgegeven door MJTunes.
Ik las het ja! Maar moet je je nu registreren op die site? Het is trouwens een nummer dat is opgenomen tussen 1995-2000. Ben benieuwd
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_68568603
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:15 schreef Rnnz het volgende:
Word! Ben benieuwd, nieuwe muziek is alweer een tijdje geleden ja
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_68568640
Oeh! Ben benieuwd. Als het maar niet iets is wat wij allang hebben, zoals Xscape ofzo.
pi_68568996
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef DrDentz het volgende:
Oeh! Ben benieuwd. Als het maar niet iets is wat wij allang hebben, zoals Xscape ofzo.
Dan zou MJTunes t niet zo aankondigne denk ik toch?
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_68569627
Ik heb daar nooit van gehoord eigenlijk, MJTunes.
pi_68571376
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb daar nooit van gehoord eigenlijk, MJTunes.
lollers, best een grote site. Maar goed, de unreleased was dus We Be Ballin

So much for the fun
pi_68571544
Ah. Die hadden we al.
pi_68574481
Niets nieuws dus?

Teleurstellend.
pi_68574826
Jajaja, maar volgens mij is t bij Michael nu stilte voor de storm jongens. Het zal toch niet lang meer duren voor het circus losbarst. TV-optredens, Awardshows, interviews
pi_68575103
Ik betwijfel het echt.

Ik denk dat ie de shows in Londen doet en daarna gewoon helemaal kapt.
pi_68575173
Sowieso lijkt het me dat ie ergens eind deze maand begin volgende maand met een nieuwe single moet gaan komen? Een beetje hype opbouwen voordat het echt losbarst?
pi_68576264
Heeft iemand al een vlucht + hotel geregeld?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_68583864
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef Koploperkopper het volgende:
Heeft iemand al een vlucht + hotel geregeld?
Allang. Ik heb geen hotel, pak de 1e vlucht terug
pi_68585920
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 09:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Allang. Ik heb geen hotel, pak de 1e vlucht terug
Dat is ook een idee. Ik betaal anders 250 euro voor 2 nachten. Je vliegt naar London City?
pi_68586280
Ik ga de 27e heen, 28e concert, 29e hele dag Londen, 30e vlieg ik laat in de avond terug. Ik heb het over Juli.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68595207
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Dat is ook een idee. Ik betaal anders 250 euro voor 2 nachten. Je vliegt naar London City?
haha, City Airport was me even te duur hoor. Dat is voornamelijk een privevliegveldje van wat ik heb gelezen en gezien (qua prijzen ) Ik vlieg heen op Gatwick en terug vanaf Stansted
pi_68595426
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 18:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

haha, City Airport was me even te duur hoor. Dat is voornamelijk een privevliegveldje van wat ik heb gelezen en gezien (qua prijzen ) Ik vlieg heen op Gatwick en terug vanaf Stansted
City Airport valt wel mee. Ik vlieg voor 130 euro met British Airways naar City Airport. City Airport ligt vlakbij de O2Arena.
Hotel is ook al geregeld, voor 30 euro pp. Een 3-sterren Holiday Inn op de Docklands.

En nu maar hopen dat het allemaal door gaat...
Wie eerlijk is in alles, zal wel eenzaam zijn
pi_68600108
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 18:16 schreef JackRyan het volgende:

[..]

City Airport valt wel mee. Ik vlieg voor 130 euro met British Airways naar City Airport. City Airport ligt vlakbij de O2Arena.
Hotel is ook al geregeld, voor 30 euro pp. Een 3-sterren Holiday Inn op de Docklands.

En nu maar hopen dat het allemaal door gaat...
Tja, ik weet niet wat je duur vindt, maar ik vlieg voor de helft
pi_68601256
Hoe ga je naar Stansted vanuit London? Ik kan goedkoop naar Luton vliegen maar heb geen flauw benul hoeveel en waar ik moet kijken hoe ik vanuit Luton naar de Docklands kan komen. Die Holiday Inn ga ik ook even checken, vind het toch iets teveel, 24 uur op.
pi_68606378
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoe ga je naar Stansted vanuit London? Ik kan goedkoop naar Luton vliegen maar heb geen flauw benul hoeveel en waar ik moet kijken hoe ik vanuit Luton naar de Docklands kan komen. Die Holiday Inn ga ik ook even checken, vind het toch iets teveel, 24 uur op.
Met de trein
pi_68619247
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Tja, ik weet niet wat je duur vindt, maar ik vlieg voor de helft
Ik ben 1 keer via Luton naar Londen gegaan, dat nooit weer. Dan ga je met zo'n Easyjet busje met een bloedgang naar Londen. Ik vond het niet echt veilig. En dan duurt het nog steeds 1,5 uur voordat je in Londen bent.

Het hotel was trouwens via Priceline.com. De reguliere prijs is 180 dollar. Via het veilings-gedeelte van de site kreeg ik dit hotel voor ongeveer 30 euro pp op de Docklands. Lang leve de krediet-crisis.
Wie eerlijk is in alles, zal wel eenzaam zijn
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:21:30 #83
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_68767144
Van nu.nl:
quote:
Ex-woordvoerder wil miljoenen van Michael Jackson

LONDEN - Een voormalig woordvoerder van Michael Jackson heeft een rechtszaak tegen hem aangespannen. Publiciteitsagente Raymone Bain beweert dat ze nooit door de zanger is betaald voor haar diensten en wil 44 miljoen dollar (33 miljoen euro) van hem hebben.

Ze vindt het erg jammer dat ze iemand moet aanklagen die ze 'zo diep bewondert en respecteert', zo wordt Bain geciteerd door BBC News.

Bain werkte onder meer voor Jackson toen hij in 2005 terechtstond voor kindermisbruik. Hij werd daarvan vrijgesproken. Later werd ze aangesteld als algemeen manager van het zakenvehikel van de zanger, de Michael Jackson Company.

Afspraken

Bain beweert dat de King of Pop had beloofd haar tien procent van de opbrengsten te geven uit deals die zij zou helpen regelen. Daaronder wordt in de rechtbankstukken ook de serie Londense concerten gerekend die Jackson dit jaar geeft.

"Helaas heeft Jackson ervoor gekozen onze contractuele afspraken niet te respecteren, ondanks mijn herhaalde pogingen deze zaak op een vriendelijke manier op te lossen", zei Bain. "Ik ben daar ernstig teleurgesteld in."

Neverland

Jackson zou al enkele jaren in financiële problemen verkeren.

De afgelopen jaren is hij meermaals aangeklaagd door oud-werknemers, zakenpartners en voormalige vrienden omdat hij hun nog geld verschuldigd zou zijn.

Vorig jaar verloor hij zijn Californische landgoed Neverland omdat hij de verzekeringen van de werknemers niet meer kon betalen.

De nieuwe rechtszaak dient in Washington DC. Jackson wilde tegenover de BBC niet reageren.
pi_68772869
Ach ja, een slordige 44 miljoen. Alsof het niets is

Het zal wel weer geschikt worden, zeker wanneer Michael het aan het kortste eind heeft...
pi_68789013
Ja, klinkt wel als een geloofwaardig verhaal, maar ja, ach, he, IK WIL MUZIEK IPV RECHTSZAKEN!!!
pi_68792481
Heui KingOfPop slinger je PB-functie eens aan.
pi_68803868
Michael Jackson vomits during concert rehearsals
May 7, 9:53 AM

The self-titled King of Pop is having a very difficult time making it through rehearsals for his This is It concert series that starts in London on July 8. The latest event came yesterday when Michael was rehearsing for the performance of the song “Bad.” He was lip-syncing, as usual, and trying to do the same crazy dance moves he did years ago, which obviously doesn’t fit him today. Michael walked off stage, went to the restroom and vomited before he could even get to the toilet. He stayed in the bathroom crying for fifteen minutes, screaming for everybody to just leave him alone.

I’m starting to think that the show would be better off without Michael Jackson. He could just sit in the audience and wear a “King of Pop” t-shirt. I am told that she show is more about special effects than it is about Michael Jackson, who lip-syncs more than half of the show. However, desperate times call for desperate measures and we all know how Michael Jackson needs the money.

-------------------------------

Ooh Michael.. please Keep The Faith. We know you can do it!

Ik begin me wel een beetje zorgen te maken als ik al deze geruchten lees. Hij schijnt ook al nauwelijks te eten, logisch dat je je dan slecht voelt, niet kunt dansen en moet overgeven.. Pff.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:52:39 #88
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_68804286
Ik krijg er ook een slecht gevoel over. Maar hij eet zijn hele leven al heel slecht/weinig, dus daar hoeft het niet aan te liggen.
pi_68807085
Zolang ie niets kotst op 22 juli, vind ik het best
pi_68833155
We zien het wel he, gaan jullie al beelden bekijken voordat jullie gaan?
pi_68837738
Hmm.. ik weet niet wat er waar is van dat verhaaltje hierboven. Ik hoop dat het bullshit is.

Ik ga wel beelden bekijken.. ik wil in ieder geval de setlist weten en of hij playbackt of niet. Ik ga 14 juli al, dus zoveel zal ik niet te kijken hebben, maar ben best geïnteresseerd in wat YouTube filmpjes van de eerste avond
pi_68851479
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef Zapato het volgende:
We zien het wel he, gaan jullie al beelden bekijken voordat jullie gaan?
Ik probeer zoveel mogelijk te negeren haha. Ben alleen bang dat het moeilijk wordt. Gelukkig ga ik naar het 7e concert, misschien dat het me lukt
pi_68854162
Lijkt me sterk dat ik me kan inhouden.. Dus ja, ik zal wel video's gaan bekijken.
  zondag 10 mei 2009 @ 13:42:06 #94
33350 Janena
pi_68869190
Ik weet niet of jullie ze nog kennen maar de bekende britse fanclub MJNI schijnt binnekort weer actief te worden!

Maar even afwachten, was altijd een geweldig goede fanclub met fanfeesten waar MJ zelf kwam, etc...
Veel insider informatie.
Helaas hebben ze het in de laatste periode een beetje verkloot en stopten ze kort na de aanklachten (al geloof ik niet dat dat er veel mee te maken had, maar goed).

Ben benieuwd of ze hun oude repyutatie weer een beetje goed kunnen maken, zou mooi zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Janena op 10-05-2009 13:53:33 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  maandag 11 mei 2009 @ 00:14:24 #95
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_68891042
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:41 schreef Rnnz het volgende:
Michael Jackson vomits during concert rehearsals
May 7, 9:53 AM

The self-titled King of Pop is having a very difficult time making it through rehearsals for his This is It concert series that starts in London on July 8. The latest event came yesterday when Michael was rehearsing for the performance of the song “Bad.” He was lip-syncing, as usual, and trying to do the same crazy dance moves he did years ago, which obviously doesn’t fit him today. Michael walked off stage, went to the restroom and vomited before he could even get to the toilet. He stayed in the bathroom crying for fifteen minutes, screaming for everybody to just leave him alone.

I’m starting to think that the show would be better off without Michael Jackson. He could just sit in the audience and wear a “King of Pop” t-shirt. I am told that she show is more about special effects than it is about Michael Jackson, who lip-syncs more than half of the show. However, desperate times call for desperate measures and we all know how Michael Jackson needs the money.

-------------------------------

Ooh Michael.. please Keep The Faith. We know you can do it!

Ik begin me wel een beetje zorgen te maken als ik al deze geruchten lees. Hij schijnt ook al nauwelijks te eten, logisch dat je je dan slecht voelt, niet kunt dansen en moet overgeven.. Pff.
het is wachten op de meest rare geruchten en verhalen.
ben wel bang dat een paar concerten om wat voor reden dan ook niet door gaan, maar verwacht wel dat alles gewoon een supershow wordt en dat hij weer is laat zien waarom hij the KING is.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:49:41 #96
33350 Janena
pi_68896035
Heeft wat mij betreft een te hoog roddelgehalte, iksluit me aan bij AgeEll.

Ik hoorde een ander verhaal waarin juist gezegd was dat hij veel at omdat hij voor de concerten wat moet aankomen.
  maandag 11 mei 2009 @ 20:45:59 #97
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_68917989
belangrijker nu is: gaat het wel door?
quote:
Will the show go on?

The company that was planning Michael Jackson's tour alongside sister Janet Jackson and the rest of their siblings has issued a cease and desist on preparations for Jacko's upcoming London residency at the O2 Arena, which kicks off in July..

Back in November 2008, Jacko's manager signed a deal that promised his appearance in a family tour. As part of the deal, Michael was to refrain from any other concert deals for the following 18 months.

The O2 concerts violate the terms of the deal!

Jackson's defense is saying that MJ himself never signed the family tour deal, but that his manager did it, possibly without his knowledge. However, a manager is authorized to act on behalf of their client. And it's legally binding.
aan de andere kant:
Als dit klopt, dan waren ze er vat wel eerder mee gekomen.
  maandag 11 mei 2009 @ 22:41:00 #98
28167 matthijst
pi_68922415
The self titled “King of Pop” is about to turn into the “King of Country” as he rehearses for a performance of his 1980s hit song “The Way You Make Me Feel” in country style. “Michael has been taking country dance lessons for the past two weeks and is going to apply them to three different songs,” my source tells me. At first, Michael Jackson tried singing and dancing at the same time, but it became too difficult. So now, he will lip-sync the song – just as he will do with over half of the concert – and show off his new country moves.

Jaja, laat de bullshit maar komen.
  maandag 11 mei 2009 @ 22:41:30 #99
28167 matthijst
pi_68922439
En de helft playbacken? Ik dacht meer aan 80%
pi_68924183
Dat is ook dikke onzin over dat country gedoe.. sjongejonge zeg.

Ik hoop echt dat MJ laat zien wat ie in z'n mars heeft en iedereen het tegendeel bewijst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')