Werd hier dan altijd afgeleverd bij het postkantoor, kon je hem daar zelf ophalen.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik hoor ook berichten dat je ze twee weken van te voren kan krijgen, aangezien de Britse Ticketmaster dat in het verleden vaker heeft gedaan. Kijk, je wist het in principe al bij het bestellen van de kaarten dat je ze tot een paar dagen voor het concert zou krijgen. Dat mailtje is gewoon weer even een bevestiging.
Wat ik me wel afvraag is wat er gebeurt wanneer je niet thuis bent en Fedex staat voor je deur. Jij moet het persoonlijk tekenen, een ander is dus geen oplossing. Daarbij, wanneer je niet thuis bent, komen ze het dan z.s.m. weer proberen? Fedex heeft geen "postkantoor" o.i.d. toch?
Ja 2 weken terug, maar woon niet thuis, toen zag ik het wel. Keek er ook wel van op, maar ja.quote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef matthijst het volgende:
Ah, je kreeg nu pas een afschrift ofzo?
Toen ik vorig jaar april voor 500 pond aan tickets voor de Queen + Paul Rodgers tour bestelde duurde het nog tot september voordat ik de eerste tickets binnen kreeg hoor, terwijl het geld al maaaaanden van mijn rekening was afgeschreven.quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef KingOfPop het volgende:
820 euro van de creditcardTja, dan neem ik toch aan, dat je ze krijgt
Ik las het ja! Maar moet je je nu registreren op die site? Het is trouwens een nummer dat is opgenomen tussen 1995-2000. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:15 schreef Rnnz het volgende:
Vanavond om 8 uur Engelse tijd wordt er een unreleased track van MJ uitgegeven door MJTunes.
Word! Ben benieuwd, nieuwe muziek is alweer een tijdje geleden jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:15 schreef Rnnz het volgende:
Vanavond om 8 uur Engelse tijd wordt er een unreleased track van MJ uitgegeven door MJTunes.
Dan zou MJTunes t niet zo aankondigne denk ik toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef DrDentz het volgende:
Oeh! Ben benieuwd. Als het maar niet iets is wat wij allang hebben, zoals Xscape ofzo.
lollers, best een grote site. Maar goed, de unreleased was dus We Be Ballinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb daar nooit van gehoord eigenlijk, MJTunes.
Allang. Ik heb geen hotel, pak de 1e vlucht terugquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef Koploperkopper het volgende:
Heeft iemand al een vlucht + hotel geregeld?
Dat is ook een idee. Ik betaal anders 250 euro voor 2 nachten. Je vliegt naar London City?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Allang. Ik heb geen hotel, pak de 1e vlucht terug
haha, City Airport was me even te duur hoor. Dat is voornamelijk een privevliegveldje van wat ik heb gelezen en gezien (qua prijzenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat is ook een idee. Ik betaal anders 250 euro voor 2 nachten. Je vliegt naar London City?
City Airport valt wel mee. Ik vlieg voor 130 euro met British Airways naar City Airport. City Airport ligt vlakbij de O2Arena.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
haha, City Airport was me even te duur hoor. Dat is voornamelijk een privevliegveldje van wat ik heb gelezen en gezien (qua prijzen) Ik vlieg heen op Gatwick en terug vanaf Stansted
Tja, ik weet niet wat je duur vindt, maar ik vlieg voor de helftquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:16 schreef JackRyan het volgende:
[..]
City Airport valt wel mee. Ik vlieg voor 130 euro met British Airways naar City Airport. City Airport ligt vlakbij de O2Arena.
Hotel is ook al geregeld, voor 30 euro pp. Een 3-sterren Holiday Inn op de Docklands.
En nu maar hopen dat het allemaal door gaat...
Met de treinquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoe ga je naar Stansted vanuit London? Ik kan goedkoop naar Luton vliegen maar heb geen flauw benul hoeveel en waar ik moet kijken hoe ik vanuit Luton naar de Docklands kan komen. Die Holiday Inn ga ik ook even checken, vind het toch iets teveel, 24 uur op.
Ik ben 1 keer via Luton naar Londen gegaan, dat nooit weer. Dan ga je met zo'n Easyjet busje met een bloedgang naar Londen. Ik vond het niet echt veilig. En dan duurt het nog steeds 1,5 uur voordat je in Londen bent.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat je duur vindt, maar ik vlieg voor de helft
quote:Ex-woordvoerder wil miljoenen van Michael Jackson
LONDEN - Een voormalig woordvoerder van Michael Jackson heeft een rechtszaak tegen hem aangespannen. Publiciteitsagente Raymone Bain beweert dat ze nooit door de zanger is betaald voor haar diensten en wil 44 miljoen dollar (33 miljoen euro) van hem hebben.
Ze vindt het erg jammer dat ze iemand moet aanklagen die ze 'zo diep bewondert en respecteert', zo wordt Bain geciteerd door BBC News.
Bain werkte onder meer voor Jackson toen hij in 2005 terechtstond voor kindermisbruik. Hij werd daarvan vrijgesproken. Later werd ze aangesteld als algemeen manager van het zakenvehikel van de zanger, de Michael Jackson Company.
Afspraken
Bain beweert dat de King of Pop had beloofd haar tien procent van de opbrengsten te geven uit deals die zij zou helpen regelen. Daaronder wordt in de rechtbankstukken ook de serie Londense concerten gerekend die Jackson dit jaar geeft.
"Helaas heeft Jackson ervoor gekozen onze contractuele afspraken niet te respecteren, ondanks mijn herhaalde pogingen deze zaak op een vriendelijke manier op te lossen", zei Bain. "Ik ben daar ernstig teleurgesteld in."
Neverland
Jackson zou al enkele jaren in financiële problemen verkeren.
De afgelopen jaren is hij meermaals aangeklaagd door oud-werknemers, zakenpartners en voormalige vrienden omdat hij hun nog geld verschuldigd zou zijn.
Vorig jaar verloor hij zijn Californische landgoed Neverland omdat hij de verzekeringen van de werknemers niet meer kon betalen.
De nieuwe rechtszaak dient in Washington DC. Jackson wilde tegenover de BBC niet reageren.
Ik probeer zoveel mogelijk te negeren haha. Ben alleen bang dat het moeilijk wordt. Gelukkig ga ik naar het 7e concert, misschien dat het me luktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef Zapato het volgende:
We zien het wel he, gaan jullie al beelden bekijken voordat jullie gaan?
het is wachten op de meest rare geruchten en verhalen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:41 schreef Rnnz het volgende:
Michael Jackson vomits during concert rehearsals
May 7, 9:53 AM
The self-titled King of Pop is having a very difficult time making it through rehearsals for his This is It concert series that starts in London on July 8. The latest event came yesterday when Michael was rehearsing for the performance of the song “Bad.” He was lip-syncing, as usual, and trying to do the same crazy dance moves he did years ago, which obviously doesn’t fit him today. Michael walked off stage, went to the restroom and vomited before he could even get to the toilet. He stayed in the bathroom crying for fifteen minutes, screaming for everybody to just leave him alone.
I’m starting to think that the show would be better off without Michael Jackson. He could just sit in the audience and wear a “King of Pop” t-shirt. I am told that she show is more about special effects than it is about Michael Jackson, who lip-syncs more than half of the show. However, desperate times call for desperate measures and we all know how Michael Jackson needs the money.
-------------------------------
Ooh Michael.. please Keep The Faith. We know you can do it!
Ik begin me wel een beetje zorgen te maken als ik al deze geruchten lees. Hij schijnt ook al nauwelijks te eten, logisch dat je je dan slecht voelt, niet kunt dansen en moet overgeven.. Pff.
aan de andere kant:quote:Will the show go on?
The company that was planning Michael Jackson's tour alongside sister Janet Jackson and the rest of their siblings has issued a cease and desist on preparations for Jacko's upcoming London residency at the O2 Arena, which kicks off in July..
Back in November 2008, Jacko's manager signed a deal that promised his appearance in a family tour. As part of the deal, Michael was to refrain from any other concert deals for the following 18 months.
The O2 concerts violate the terms of the deal!
Jackson's defense is saying that MJ himself never signed the family tour deal, but that his manager did it, possibly without his knowledge. However, a manager is authorized to act on behalf of their client. And it's legally binding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |