Natuurlijk kan het beter. Ik schat dat Feyenoord volgend jaar ergens zal eindigen tussen plaats 6 en 9. Alles beter dan dat is mooi meegenomen.quote:Op zondag 12 april 2009 19:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
onzin.
Halverwege dit jaar eisen dat ze 8 plaatsen stijgen, dat is onrealistisch. Na de zomer een nieuwe start, en dan moeten ze gewoon naar hun behoren presteren; dwz de 5e plaats. Dan hoeven ze niet boven zichzelf uit te stijgen, daar op hoef je niet te rekenen, maar met een frisse start moet je gewoon weer gaan voetballen in plaats van als jankende wijven blijven hopen op nieuwe spelers etc.
AZ heeft ook pakweg 14 maanden slecht gespeeld, voor ze 27 wedstrijden achter elkaar niet verloren met vrijwel dezelfde selectie.
nogmaals, zoiets verwachten is over the top, maar het moet zeker beter kunnen en dat is realistisch genoeg.
De rastaneger en lucius gaan sowieso al weg.quote:Op zondag 12 april 2009 18:46 schreef Kopbal het volgende:
Met deze verdediging en spits ga je nooit om de eerste 5 plekken spelen.
Waarom mensen dat nog niet inzien na dit seizoen is mij een raadsel.
plaats 9 is absoluut onder het kunnen presteren, of wil je nou werkelijk geloven dat na Twente, Groningen en Heerenveen nu ook clubjes als NAC en Utrecht een betere selectie hebben dan wij'?quote:Op zondag 12 april 2009 19:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het beter. Ik schat dat Feyenoord volgend jaar ergens zal eindigen tussen plaats 6 en 9. Alles beter dan dat is mooi meegenomen.
Als, dan.quote:Op zondag 12 april 2009 19:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
De rastaneger en lucius gaan sowieso al weg.
Hofland speelt onder z'n niveau, is geen wereldtopper, maar zeker goed genoeg voor de 5e plaats.
De Cler speelt al het hele seizoen waardeloos, maar zou het seizoen daarvoor nog de beste back op de Nederlandse velden zijn.
Nieveld, Watamaleo en Fer hebben tot nu toe erg goed gespeeld in de verdediging.
Vlaar speelt als hij fit is iedere keer gewoon goed, en zal hopelijk volgend seizoen weer kunnen spelen.
Ik verwacht er ook nog wel een nieuwe verdediger bij.
Als het weer gaat lopen moet je gewoon 4/5 plaatsen hoger kunnen komen dan dit seizoen.
Ben benieuwdquote:Op zondag 12 april 2009 19:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Beenhakker vanavond aanwezig bij Studio Voetbal overigens.
hup feyenoord idd volgende weekquote:Op zondag 12 april 2009 19:29 schreef Chadi het volgende:
Als jullie nou zorgen dat jullie volgende week ook zo winnen
In principe hebben NAC en Utrecht geen betere selectie, maar wie weet speelt NEC weer een sterk seizoen of lost Vitesse eindelijk de belofte in. Er zijn sowieso zes ploegen die structureel beter voetballen dan Feyenoord, daar glippen er nog misschien nul, één of twee tussen. Dan sta je 7e, 8e of 9e. Misschien wordt Feyenoord wel per ongeluk vijfde of vierde, maar op basis van het vertoonde spel de afgelopen twee seizoenen is dat meer een mogelijkheid dan een realistische verwachting.quote:Op zondag 12 april 2009 19:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
plaats 9 is absoluut onder het kunnen presteren, of wil je nou werkelijk geloven dat na Twente, Groningen en Heerenveen nu ook clubjes als NAC en Utrecht een betere selectie hebben dan wij'?![]()
als je kijkt naar de laatste 3 maanden zie je tegen de 'betere' clubs de volgende resultaten:
groningen gelijk
ajax verlies
nac winst
psv winst
az gelijk
en Feyenoord speelt nu nog ver onder eigen kunnen.
Ik denk dat sommige mensen in hun 'realisme' zijn doorgeslagen. Natuurlijk kunnen we ons niet meten aan AZ en ajax, maar de 9e plaats is gewoon onzinnig.
Een centrale verdediger lijkt me niet nodig, tenzij je er vanuit gaat dat Vlaar weer geblesseerd raakt. Een rechtsback wel.quote:Op zondag 12 april 2009 19:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als, dan.![]()
Het eerste wat Beenhakker moet doen is gewoon de verdediging op orde krijgen. Gelijk een rechtsback en een centrale verdediger halen. Het is toch van de zotte dat je sinds Emerton geen fatsoenlijke rechtsback meer hebt gehad.
Ik ga daar eigenlijk wel vanuit. Vlaar is gewoon de tweede Hoogstrate oid en Hofland is eigenlijk ook maar een matige voetballer. Viel de laatste tijd alleen positief op doordat Feyenoord veel op eigen helft speelt, hopelijk stappen we daar volgend jaar vanaf.quote:Op zondag 12 april 2009 19:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een centrale verdediger lijkt me niet nodig, tenzij je er vanuit gaat dat Vlaar weer geblesseerd raakt. Een rechtsback wel.
Keeper lijkt me niet echt nodig, gewoon Mulder voor de leeuwen gooien en als die niet voldoet heb je altijd Van Dijk nog. We moeten nog steeds op de centjes letten hé. Voor een Velthuizen of Vorm betaal je algauw 5 miljoen, en ook die kunnen mij niet echt overtuigen.quote:Mijn verlanglijstje (van hoge prioriteit naar lage prioriteit):
1. Keeper
2. Aanvaller/linksbuiten
3. Rechtsback
4. Verdedigende middenvelder
Ik weet het niet. Ik ga er gewoon vanuit dat Vlaar niet nog een keer zijn knieband afscheurt, en dan heb je met Hofland een prima duo. Eén van de betere in de eredivisie. Bahía als reserve. Een extra CV erbij is dan een luxe die niet overeenkomstig is met de situatie van Feyenoord.quote:Op zondag 12 april 2009 19:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik ga daar eigenlijk wel vanuit. Vlaar is gewoon de tweede Hoogstrate oid en Hofland is eigenlijk ook maar een matige voetballer. Viel de laatste tijd alleen positief op doordat Feyenoord veel op eigen helft speelt, hopelijk stappen we daar volgend jaar vanaf.
Daar heb je gelijk in, maar misschien zijn er buiten Nederland ook nog wel goede keepers te vinden voor een habbekrats.quote:Op zondag 12 april 2009 19:44 schreef Kopbal het volgende:
Keeper lijkt me niet echt nodig, gewoon Mulder voor de leeuwen gooien en als die niet voldoet heb je altijd Van Dijk nog. We moeten nog steeds op de centjes letten hé. Voor een Velthuizen of Vorm betaal je algauw 5 miljoen, en ook die kunnen mij niet echt overtuigen.
Het is wel zonde want het was een prima voetballer bij AZ.quote:Op zondag 12 april 2009 19:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Van Vlaar kan je niet na 2 jaar amper of niet voetballen verwachten dat hij zomaar zijn oude niveau behaalt. Het is zelfs twijfelachtig of dat sowieso nog wel lukt.
Al die hoeren?quote:Op zondag 12 april 2009 19:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Er liep ook wel wat moois rond op de middenstip zo'n 5 minuten voor de wedstrijd.
Jij heb liever een stel naakte kerelsquote:Op zondag 12 april 2009 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Al die hoeren?
Feijenoord heeft geen geld, maar ondertussen wel een stel hoeren laten huppelen op het veld. Tyft toch op, daar zit ik helemaal niet op te wachten.
Ach, ik heb het wel eens slechter gezien, gewoon oren dicht. Vind sowieso optredens voor de wedstrijd altijd vrij nutteloos. Of het moet Leen Huizer betreffen met z'n gouden microfoon.quote:Op zondag 12 april 2009 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Al die hoeren?
Feijenoord heeft geen geld, maar ondertussen wel een stel hoeren laten huppelen op het veld. Tyft toch op, daar zit ik helemaal niet op te wachten.
Ik wil helemaal niks zien. Ja, een voorwedstrijd van de jeugd ofzo. Ik zit echt niet te wachen op een of andere dansact.quote:Op zondag 12 april 2009 20:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jij heb liever een stel naakte kerels
De 1 wil dit en de ander dat.quote:Op zondag 12 april 2009 20:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks zien. Ja, een voorwedstrijd van de jeugd ofzo. Ik zit echt niet te wachen op een of andere dansact.
Voor wat het waard is.quote:Nieuwe ribblesssure voor Lucius in jubileumduel
12/04/2009 20:06
Theo Lucius zal met weinig plezier terugdenken aan zijn 250ste wedstrijd in de Eredivisie. De verdediger van Feyenoord viel uit met een ribblessure.
Lucius verliet na minder dan een half uur per brancard van het veld. Bij een botsing was een knie van Heracles-spits Bas Dost in de linkerzij van de Feyenoorder terecht gekomen. 'De exacte diagnose is nog niet bekend', zei trainer Leon Vlemmings na afloop. 'Maar het lijkt op een nieuwe ribblessure.'
Voor Lucius dreigt zijn verblijf bij Feyenoord in mineur te eindigen. De Brabander, die eerder dit seizoen met een gebroken rib moest toekijken, is bezig aan zijn laatste maanden in Rotterdamse dienst. Nader onderzoek moet uitwijzen of hij nog in actie kan komen voor Feyenoord.
Jammer, aangezien we toch al niet zoveel keus hebben. Het is zuur dat we vorige week niet hebben gewonnen, want anders stonden we nu al een stuk beter .. *zucht*quote:
Jij met je structureel elke keer, het is juist totaal niet structureel.quote:
Wat is dit voor een flauwekul? In het voetbal gaat het juist vaak om de details, dus om 1,2,3,4,5 of 6 punten, soms zelfs om het doelsaldo. Altijd maar weer die als/dan onzin, schei toch uit...quote:Op zondag 12 april 2009 21:51 schreef Ritmo het volgende:
Win 1 a 2 wedstrijden meer (b.v. tegen Sparta, waar Jol ons naaide) en je eindigt gewoon 3e op een niet eens zo'n enorme afstand van de nummer 1.
Wat ik wil zeggen is dat het vorig seizoen niet zo extreem slecht was als veel mensen hier lijken te denken. De herinneringen aan vorig jaar zijn door dit seizoen nogal vervormd naar zeer negatief.quote:Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat is dit voor een flauwekul? In het voetbal gaat het juist vaak om de details, dus om 1,2,3,4,5 of 6 punten, soms zelfs om het doelsaldo. Altijd maar weer die als/dan onzin, schei toch uit...
Tweede seizoenshelft was gewoon dramatisch hoor, het is dat je die beker nog pakt.quote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat het vorig seizoen niet zo extreem slecht was als veel mensen hier lijken te denken.
Die was aardig dramatisch, maar ook die van PSV en Ajax en andere clubs net boven ons was niet geweldig. Alle grote clubs gingen toen omstebeurt op hun bek.quote:Op zondag 12 april 2009 22:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tweede seizoenshelft was gewoon dramatisch hoor, het is dat je die beker nog pakt.
Kom op zeg, wij mogen onszelf toch niet meer gaan vergelijken met PSV of Ajax na de afgelopen jaren? We moeten eerder naar Heerenveen, Groningen en Twente kijken.quote:Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die was aardig dramatisch, maar ook die van PSV en Ajax en andere clubs net boven ons was niet geweldig. Alle grote clubs gingen toen omstebeurt op hun bek.
Klopt, maar er wordt al gedaan alsof Groningen 2 klassen beter dan ons is.quote:Op zondag 12 april 2009 22:03 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kom op zeg, wij mogen onszelf toch niet meer gaan vergelijken met PSV of Ajax na de afgelopen jaren? We moeten eerder naar Heerenveen, Groningen en Twente kijken.
Dat wil ik niet zeggen. Feit is wel dat er bij die 3 clubs een betere grond ligt voor groei en consistentie. Bij Feyenoord heb je momenteel alleen nog maar potentie.quote:Op zondag 12 april 2009 22:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar er wordt al gedaan alsof Groningen 2 klassen beter dan ons is.
Dat ben ik wel met je eens, de organisatie zit daar wel beter in elkaar. Zeker bij Twente... Maar op het veld kan Feyenoord gewoon echt wel een zeer redelijk elftal neerzetten dat kwalitatief gezien boven elftallen als die van NEC, Utrecht en Heerenveen hoort te staan.quote:Op zondag 12 april 2009 22:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Feit is wel dat er bij die 3 clubs een betere grond ligt voor groei en consistentie. Bij Feyenoord heb je momenteel alleen nog maar potentie.
Precies, de tweede seizoenshelft was dramatisch. Die begon in januari. We spelen nu dus al ruim 14 maanden dramatisch. Dat is geen pech meer. Ook de 'goede' wedstrijden van dit seizoen zijn maar matig.quote:Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die was aardig dramatisch, maar ook die van PSV en Ajax en andere clubs net boven ons was niet geweldig. Alle grote clubs gingen toen omstebeurt op hun bek.
Op papier kunnen we inderdaad een zeer redelijk elftal neerzetten. Helaas komt dat er al ruim een jaar niet uit.quote:Op zondag 12 april 2009 22:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, de organisatie zit daar wel beter in elkaar. Zeker bij Twente... Maar op het veld kan Feyenoord gewoon echt wel een zeer redelijk elftal neerzetten dat kwalitatief gezien boven elftallen als die van NEC, Utrecht en Heerenveen hoort te staan.
Ja, eerst de verdediging dichtspijkeren , dan kun je pas aan de rest van het elftal werken.quote:Op zondag 12 april 2009 19:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als, dan.![]()
Het eerste wat Beenhakker moet doen is gewoon de verdediging op orde krijgen. Gelijk een rechtsback en een centrale verdediger halen. Het is toch van de zotte dat je sinds Emerton geen fatsoenlijke rechtsback meer hebt gehad.
Er zit geen type a la Pierre van Hooijdonk in deze selectie, die hem zou moeten wegjagen toch?quote:Op zondag 12 april 2009 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer gaan ze Wijnaldum eens voor het leven vastleggen? Anders hebben we dadelijk weer een gevalletje van Persie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |