abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 april 2009 @ 19:40:09 #251
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67957340
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:19 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Als, dan.

Het eerste wat Beenhakker moet doen is gewoon de verdediging op orde krijgen. Gelijk een rechtsback en een centrale verdediger halen. Het is toch van de zotte dat je sinds Emerton geen fatsoenlijke rechtsback meer hebt gehad.
Een centrale verdediger lijkt me niet nodig, tenzij je er vanuit gaat dat Vlaar weer geblesseerd raakt. Een rechtsback wel.

Mijn verlanglijstje (van hoge prioriteit naar lage prioriteit):
1. Keeper
2. Aanvaller/linksbuiten
3. Rechtsback
4. Verdedigende middenvelder
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 12 april 2009 @ 19:44:22 #252
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_67957438
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Een centrale verdediger lijkt me niet nodig, tenzij je er vanuit gaat dat Vlaar weer geblesseerd raakt. Een rechtsback wel.
Ik ga daar eigenlijk wel vanuit. Vlaar is gewoon de tweede Hoogstrate oid en Hofland is eigenlijk ook maar een matige voetballer. Viel de laatste tijd alleen positief op doordat Feyenoord veel op eigen helft speelt, hopelijk stappen we daar volgend jaar vanaf.
quote:
Mijn verlanglijstje (van hoge prioriteit naar lage prioriteit):
1. Keeper
2. Aanvaller/linksbuiten
3. Rechtsback
4. Verdedigende middenvelder
Keeper lijkt me niet echt nodig, gewoon Mulder voor de leeuwen gooien en als die niet voldoet heb je altijd Van Dijk nog. We moeten nog steeds op de centjes letten hé. Voor een Velthuizen of Vorm betaal je algauw 5 miljoen, en ook die kunnen mij niet echt overtuigen.
  zondag 12 april 2009 @ 19:48:24 #253
53267 TC03
pi_67957523
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:44 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik ga daar eigenlijk wel vanuit. Vlaar is gewoon de tweede Hoogstrate oid en Hofland is eigenlijk ook maar een matige voetballer. Viel de laatste tijd alleen positief op doordat Feyenoord veel op eigen helft speelt, hopelijk stappen we daar volgend jaar vanaf.
Ik weet het niet. Ik ga er gewoon vanuit dat Vlaar niet nog een keer zijn knieband afscheurt, en dan heb je met Hofland een prima duo. Eén van de betere in de eredivisie. Bahía als reserve. Een extra CV erbij is dan een luxe die niet overeenkomstig is met de situatie van Feyenoord.
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:44 schreef Kopbal het volgende:
Keeper lijkt me niet echt nodig, gewoon Mulder voor de leeuwen gooien en als die niet voldoet heb je altijd Van Dijk nog. We moeten nog steeds op de centjes letten hé. Voor een Velthuizen of Vorm betaal je algauw 5 miljoen, en ook die kunnen mij niet echt overtuigen.
Daar heb je gelijk in, maar misschien zijn er buiten Nederland ook nog wel goede keepers te vinden voor een habbekrats. Maar inderdaad, zonder miljoenen van de investeerders moeten we het maar doen met Mulder of Darley.
  zondag 12 april 2009 @ 19:51:52 #254
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_67957603
Van Vlaar kan je niet na 2 jaar amper of niet voetballen verwachten dat hij zomaar zijn oude niveau behaalt. Het is zelfs twijfelachtig of dat sowieso nog wel lukt.
pi_67958099
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Van Vlaar kan je niet na 2 jaar amper of niet voetballen verwachten dat hij zomaar zijn oude niveau behaalt. Het is zelfs twijfelachtig of dat sowieso nog wel lukt.
Het is wel zonde want het was een prima voetballer bij AZ.
  zondag 12 april 2009 @ 20:10:54 #256
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67958102
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:01 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Er liep ook wel wat moois rond op de middenstip zo'n 5 minuten voor de wedstrijd.
Al die hoeren?

Feijenoord heeft geen geld, maar ondertussen wel een stel hoeren laten huppelen op het veld. Tyft toch op, daar zit ik helemaal niet op te wachten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67958189
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Al die hoeren?

Feijenoord heeft geen geld, maar ondertussen wel een stel hoeren laten huppelen op het veld. Tyft toch op, daar zit ik helemaal niet op te wachten.
Jij heb liever een stel naakte kerels
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zondag 12 april 2009 @ 20:15:50 #258
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_67958233
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Al die hoeren?

Ach, ik heb het wel eens slechter gezien, gewoon oren dicht. Vind sowieso optredens voor de wedstrijd altijd vrij nutteloos. Of het moet Leen Huizer betreffen met z'n gouden microfoon.
  zondag 12 april 2009 @ 20:17:13 #259
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67958276
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Jij heb liever een stel naakte kerels
Ik wil helemaal niks zien. Ja, een voorwedstrijd van de jeugd ofzo. Ik zit echt niet te wachen op een of andere dansact.
Elite
Tegen TTIP
pi_67958593
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niks zien. Ja, een voorwedstrijd van de jeugd ofzo. Ik zit echt niet te wachen op een of andere dansact.
De 1 wil dit en de ander dat.
Heb me in ieder geval prima vermaakt vandaag.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zondag 12 april 2009 @ 20:32:09 #261
53267 TC03
pi_67958697
quote:
Nieuwe ribblesssure voor Lucius in jubileumduel

12/04/2009 20:06

Theo Lucius zal met weinig plezier terugdenken aan zijn 250ste wedstrijd in de Eredivisie. De verdediger van Feyenoord viel uit met een ribblessure.

Lucius verliet na minder dan een half uur per brancard van het veld. Bij een botsing was een knie van Heracles-spits Bas Dost in de linkerzij van de Feyenoorder terecht gekomen. 'De exacte diagnose is nog niet bekend', zei trainer Leon Vlemmings na afloop. 'Maar het lijkt op een nieuwe ribblessure.'

Voor Lucius dreigt zijn verblijf bij Feyenoord in mineur te eindigen. De Brabander, die eerder dit seizoen met een gebroken rib moest toekijken, is bezig aan zijn laatste maanden in Rotterdamse dienst. Nader onderzoek moet uitwijzen of hij nog in actie kan komen voor Feyenoord.
Voor wat het waard is.
pi_67960395
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Voor wat het waard is.
Jammer, aangezien we toch al niet zoveel keus hebben. Het is zuur dat we vorige week niet hebben gewonnen, want anders stonden we nu al een stuk beter .. *zucht*
  zondag 12 april 2009 @ 21:35:38 #263
185115 Juk
Misschien
pi_67960757
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Verhaal
Jij met je structureel elke keer, het is juist totaal niet structureel.
Een maand geleden speel je nog 2, vooral verdedigend, sterke wedstrijden. Dus wat nou structureel.

Jij denkt dat de spelersgroep zoals hij nu is volgend seizoen er ook staat. Het is nu al bekend dat het niet zo is door het niet verlengen van Timmer, Lucius en Greene. Het dode hout is er dus al af. Want die eerste 2 hebben zeker tijdens het Verbeek tijdperk zitten stoken.

En dat de spelers het doen en niet de trainer is natuurlijk lekker makkelijk te roepen, maar zo werkt het in de praktijk gewoon echt niet. Voetbal, maar eigenlijk sport in het algemeen, is geen optelsom van resultaten in het verleden en kwaliteiten op papier. Met een goede teamsfeer en juiste instelling kan je ook al een eind komen. En laat die dingen nou net de sterke punten van Been zijn.
En met een goed seizoen is de 5de plek niet ondenkbaar, want Groningen en Heerenveen spelen helemaal niet zo denderend als iedereen hier roept.
The only thing I fear is my MoM
pi_67960993
Met Vlaar is het over en uit. 2 van zulke blessures kom je niet te boven op zo'n jonge leeftijd. Hij zag er wel stoer uit met z'n haar eraf trouwens.
-
pi_67961185
TC03, zoals ik al zo vaak heb gezegd: vorig seizoen was zo slecht nog niet. Win 1 a 2 wedstrijden meer (b.v. tegen Sparta, waar Jol ons naaide) en je eindigt gewoon 3e op een niet eens zo'n enorme afstand van de nummer 1. Kortom: toen viel het muntje net verkeerd maar enorm slecht was het niet. Zeker niet als je erbij bedenkt dat we tot het eind aan toe in de beker zaten.

Dit seizoen is gewoon geen weergave van de kwaliteit in de selectie. Hoe kun jij komend seizoen tevreden zijn met net zo'n slechte eindklassering als in dit enorme rampseizoen? Tenzij er hele gekke dingen gebeuren moet Been met dit materiaal ergens tussen de 4e en 7e plek kunnen eindigen. We hebben een goed team (Been-Beenhakker), de kans dat je weer zo'n extreem aantal blessures hebt is erg klein en de jeugdspelers hebben al flink wat meer ervaring dan begin dit seizoen. En je mag er bovendien ook vanuit gaan dat Been deze spelers nog beter maakt. Verder wordt er steeds meer rot hout uit de selectie gesneden (Lucius, Greene, Timmer) zoals iemand hier al zei. Alle voorwaarden zijn beter.
-
  zondag 12 april 2009 @ 21:56:28 #266
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_67961343
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:51 schreef Ritmo het volgende:
Win 1 a 2 wedstrijden meer (b.v. tegen Sparta, waar Jol ons naaide) en je eindigt gewoon 3e op een niet eens zo'n enorme afstand van de nummer 1.
Wat is dit voor een flauwekul? In het voetbal gaat het juist vaak om de details, dus om 1,2,3,4,5 of 6 punten, soms zelfs om het doelsaldo. Altijd maar weer die als/dan onzin, schei toch uit...
  zondag 12 april 2009 @ 21:57:44 #267
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67961386
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Voor wat het waard is.
Nieveld in de basis
pi_67961414
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Wat is dit voor een flauwekul? In het voetbal gaat het juist vaak om de details, dus om 1,2,3,4,5 of 6 punten, soms zelfs om het doelsaldo. Altijd maar weer die als/dan onzin, schei toch uit...
Wat ik wil zeggen is dat het vorig seizoen niet zo extreem slecht was als veel mensen hier lijken te denken. De herinneringen aan vorig jaar zijn door dit seizoen nogal vervormd naar zeer negatief.
-
  zondag 12 april 2009 @ 22:00:00 #269
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_67961476
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat ik wil zeggen is dat het vorig seizoen niet zo extreem slecht was als veel mensen hier lijken te denken.
Tweede seizoenshelft was gewoon dramatisch hoor, het is dat je die beker nog pakt.
pi_67961517
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:00 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Tweede seizoenshelft was gewoon dramatisch hoor, het is dat je die beker nog pakt.
Die was aardig dramatisch, maar ook die van PSV en Ajax en andere clubs net boven ons was niet geweldig. Alle grote clubs gingen toen omstebeurt op hun bek.
-
  zondag 12 april 2009 @ 22:03:55 #271
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_67961607
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die was aardig dramatisch, maar ook die van PSV en Ajax en andere clubs net boven ons was niet geweldig. Alle grote clubs gingen toen omstebeurt op hun bek.
Kom op zeg, wij mogen onszelf toch niet meer gaan vergelijken met PSV of Ajax na de afgelopen jaren? We moeten eerder naar Heerenveen, Groningen en Twente kijken.
pi_67961690
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:03 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Kom op zeg, wij mogen onszelf toch niet meer gaan vergelijken met PSV of Ajax na de afgelopen jaren? We moeten eerder naar Heerenveen, Groningen en Twente kijken.
Klopt, maar er wordt al gedaan alsof Groningen 2 klassen beter dan ons is.
-
  zondag 12 april 2009 @ 22:08:27 #273
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_67961764
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, maar er wordt al gedaan alsof Groningen 2 klassen beter dan ons is.
Dat wil ik niet zeggen. Feit is wel dat er bij die 3 clubs een betere grond ligt voor groei en consistentie. Bij Feyenoord heb je momenteel alleen nog maar potentie.
pi_67961977
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:08 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat wil ik niet zeggen. Feit is wel dat er bij die 3 clubs een betere grond ligt voor groei en consistentie. Bij Feyenoord heb je momenteel alleen nog maar potentie.
Dat ben ik wel met je eens, de organisatie zit daar wel beter in elkaar. Zeker bij Twente... Maar op het veld kan Feyenoord gewoon echt wel een zeer redelijk elftal neerzetten dat kwalitatief gezien boven elftallen als die van NEC, Utrecht en Heerenveen hoort te staan.
-
  zondag 12 april 2009 @ 22:17:09 #275
53267 TC03
pi_67962090
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Precies, de tweede seizoenshelft was dramatisch. Die begon in januari. We spelen nu dus al ruim 14 maanden dramatisch. Dat is geen pech meer. Ook de 'goede' wedstrijden van dit seizoen zijn maar matig.
  zondag 12 april 2009 @ 22:24:37 #276
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_67962326
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens, de organisatie zit daar wel beter in elkaar. Zeker bij Twente... Maar op het veld kan Feyenoord gewoon echt wel een zeer redelijk elftal neerzetten dat kwalitatief gezien boven elftallen als die van NEC, Utrecht en Heerenveen hoort te staan.
Op papier kunnen we inderdaad een zeer redelijk elftal neerzetten. Helaas komt dat er al ruim een jaar niet uit.
Ik heb eerlijk gezegd gewoon heel weinig vertrouwen in deze selectie. Ik moet er ook niet aan denken om play-offs te gaan spelen, laat dit seizoen maar snel afgelopen zijn.
  zondag 12 april 2009 @ 22:30:41 #277
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67962495
Vandaag was ook geen wedstrijd om over naar huis te schrijven. Het was dat Heracles weinig kon en dat Wijnaldum een goede dag had, anders had het net zo goed 0-0 gebleven. Biseswar was ook weer niks.

Dat probleem speelt, zoals TC03 zegt, al een hele tijd. Ik zou zelfs zover willen gaan dat het al speelt vanaf het seizoen 2006/2007. Het is gewoon zwaar ondermaats en dat verandert niet zolang we met deze selectie spelen.
Elite
Tegen TTIP
pi_67962508
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:19 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Als, dan.

Het eerste wat Beenhakker moet doen is gewoon de verdediging op orde krijgen. Gelijk een rechtsback en een centrale verdediger halen. Het is toch van de zotte dat je sinds Emerton geen fatsoenlijke rechtsback meer hebt gehad.
Ja, eerst de verdediging dichtspijkeren , dan kun je pas aan de rest van het elftal werken.
Gio en Hofland staan wat mij betreft als zekerheidjes achterin vast.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_67962533
Wanneer gaan ze Wijnaldum eens voor het leven vastleggen? Anders hebben we dadelijk weer een gevalletje van Persie.
  zondag 12 april 2009 @ 22:32:35 #280
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67962557
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer gaan ze Wijnaldum eens voor het leven vastleggen? Anders hebben we dadelijk weer een gevalletje van Persie.
Er zit geen type a la Pierre van Hooijdonk in deze selectie, die hem zou moeten wegjagen toch?
  zondag 12 april 2009 @ 22:34:15 #281
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_67962615
quote:
Heeft laatst nog bijgetekend toch? Met dat Webster-arrest kan je volgens mij sowieso maar met 3 jaar verlengen.
pi_67962703
quote:
Hallo., ben je nu zo naief of dromerig. Wijnaldum is een hele leuke spele r die tot 2012 vastligt. En mocht jhij komend seizoen echt doorbreken, dan is tie gewoon weg, tenzij hij weer tussentijfds verlengd. Hij is een potentieel spaarpotje.
pi_67962723
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:34 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Heeft laatst nog bijgetekend toch? Met dat Webster-arrest kan je volgens mij sowieso maar met 3 jaar verlengen.
Feyenoord heeft zijn eenzijdige optie gelicht. Volgens mij ligt hij nog voor 3 jaar vast.
pi_67962770
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:36 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Hallo., ben je nu zo naief of dromerig. Wijnaldum is een hele leuke spele r die tot 2012 vastligt. En mocht jhij komend seizoen echt doorbreken, dan is tie gewoon weg, tenzij hij weer tussentijfds verlengd. Hij is een potentieel spaarpotje.
Daarom zeg ik: wanneer gaan ze hem eens een goed en langdurig contract geven? Hoe langer zijn contract, hoe meer geld hij opbrengt.
Ik denk dat Liverpool een mooie club voor hem is.
pi_67962872
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Feyenoord heeft zijn eenzijdige optie gelicht. Volgens mij ligt hij nog voor 3 jaar vast.
Dat zegt weinig. Als hij in Engeland 10 x zoveel kan verdienen en Feyenoord een transfersom van tussen de 15 en 20 miljoen kan ontvangen dan ben je stapelgek als speler en club als je dat niet accepteert. Wij zijn helaas geen Barcelona wat een speler voor heel zijn carriere kan binden.
pi_67962911
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:41 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Dat zegt weinig. Als hij in Engeland 10 x zoveel kan verdienen en Feyenoord een transfersom van tussen de 15 en 20 miljoen kan ontvangen dan ben je stapelgek als speler en club als je dat niet accepteert. Wij zijn helaas geen Barcelona wat een speler voor heel zijn carriere kan binden.
15 tot 20 miljoen is te weinig voor een speler met zulke enorme talenten. Hij is zo enorm compleet.
pi_67963137
Chelsea zat vandaag op de tribune lees ik op een ander forum
pi_67963227
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:31 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Ja, eerst de verdediging dichtspijkeren , dan kun je pas aan de rest van het elftal werken.
Gio en Hofland staan wat mij betreft als zekerheidjes achterin vast.
Nou, wat mij betreft niet. Doe mij een type Boulah en kegel die Hofland eruit
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 12 april 2009 @ 22:55:13 #289
185115 Juk
Misschien
pi_67963300
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:30 schreef Happel het volgende:
Vandaag was ook geen wedstrijd om over naar huis te schrijven. Het was dat Heracles weinig kon en dat Wijnaldum een goede dag had, anders had het net zo goed 0-0 gebleven. Biseswar was ook weer niks.

Dat probleem speelt, zoals TC03 zegt, al een hele tijd. Ik zou zelfs zover willen gaan dat het al speelt vanaf het seizoen 2006/2007. Het is gewoon zwaar ondermaats en dat verandert niet zolang we met deze selectie spelen.
Hoeveel tegendoelpunten scheelt het al als Lucius, Timmer en Greene weg zijn? Hoewel Lucius de laatste weken wel aardig stond te spelen is het nog steeds behelpen.
Volgend seizoen speel je niet met dezelfde selectie. Dat lijken jullie je niet helemaal te beseffen.

Daarbij speel je weliswaar niet zo goed na de winterstop maar je pakt wel een stuk meer punten als ervoor en je speelt verschillende goede wedstrijden en dat terwijl je nog steeds kampt met een hoop blessures.

En ik zeg ook niet dat we volgend seizoen meedoen om de bovenste 5 plaatsen want AZ, Ajax en Twente (mits die redelijk intact kunnen blijven) zijn op dit moment duidelijk beter. Daarachter staan Heerenveen en Groningen ook hun mannetje. PSV vind ik moeilijk in te schatten omdat die net als Twente afhankelijk zijn van uitgaande transfers, voornamelijk van Affelay. Maar achter deze 6 moet gewoon kunnen. Met een beetje geluk doe je dus mee om plek 5. Want hoewel er hier soms wordt gedaan alsof Heerenveen en Groningen heel goed voetballen valt dat allemaal wel mee (zie vandaag).
Dat het beleid er voor de toekomst daar beter uitziet is wel een feit maar zolang er zelfs nog niks duidelijk is over een investering kan je over het toekomstige beleid van Feyenoord nog geen zinnig woord zeggen.
pi_67963386
Don Leo is nu bij de staatsomroep op TV 1 !!
pi_67963454
Idd Timmer eruit scheelt al. De 2-1 was zeker niet zijn fout, maar aan zijn reflexen die hij liet zien bij de 2-1 zijn gewoon erg matig. Daar kan hij niets aan doen, hij wordt een dagje ouder.
  zondag 12 april 2009 @ 23:08:33 #292
53267 TC03
pi_67963807
- Verkeerde topic. -
pi_67964183
Don Leo was duidelijk. Hij wil iemand een nieuwe keeper van rond de 28, en een ervaren keeper op de bank.
  zondag 12 april 2009 @ 23:26:28 #294
185115 Juk
Misschien
pi_67964454
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:18 schreef DikVoormekaar het volgende:
Don Leo was duidelijk. Hij wil iemand een nieuwe keeper van rond de 28, en een ervaren keeper op de bank.
Waar haal je dit nou weer vandaan

Hij zegt dat Mulder moet spelen volgend seizoen, waar ligt nog in het midden. Het is dus een optie om hem bij Feyenoord te laten spelen maar wat ook kan is dat er een goedkope keeper komt (huren of kopen kan allebei) om een paar jaar te overbruggen en ondertussen 1 van de 2 (Darley of Mulder) klaar te stomen voor het eerste. Hij gaat van de week met Mulder om de tafel om het 1 en ander te bespreken.

Verder liet hij zich helemaal niet uit over leeftijd wat betreft te keepers.
pi_67965979
Heeft Don Leo verder nog wat boeiends gezegd?
-
pi_67966262
Ik verwacht trouwens zeker wel wat botsingen tussen Been en enkele spelers straks. Biseswar lijkt me nou typisch iemand om overhoop met een trainer te liggen als ie niet standaard in de basis start.

Het is trouwens wel uitzonderlijk dat ie gewoon 2 spelers nog tijdens een huurperiode terugstuurt naar hun eigen club, de meeste trainers vinden het al een zware stap om een vervelende (gehuurde) speler naar de tribune te verbannen.
-
  maandag 13 april 2009 @ 00:22:31 #297
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_67966296
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:11 schreef Ritmo het volgende:
Heeft Don Leo verder nog wat boeiends gezegd?
Hij stak nog even de gebruikelijke veren in de reet van de supporters. Alsof hij wat goed te maken heeft.
Oja, dat heeft hij ook! Het is wel de juiste man op de juiste plaats voor Feyenoord op dit moment, dat dan weer wel.
pi_67966307
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:22 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Hij stak nog even de gebruikelijke veren in de reet van de supporters. Alsof hij wat goed te maken heeft.
Oja, dat heeft hij ook!
Sjesus, had ie niets belangrijks te vertellen ofzo?
-
  maandag 13 april 2009 @ 00:24:46 #299
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_67966361
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Sjesus, had ie niets belangrijks te vertellen ofzo?
Kan het niet echt samenvatten, maar hij vertelde wel heel zinnige dingen. Eigenlijk was ik het op elk punt met hem eens.
Selectie zit helemaal scheef, met een paar gerichte aankopen kom je al heel ver. Hij wil weer toe naar een uitgebalanceerde selectie. En daarbij doelde hij voornamelijk op meer spelers in de leeftijdscategorie 22-28.

Heb wel vertrouwen in Beenhakker. Hij moet alleen die misselijkmakende praatjes eens achterwege laten.
Nog geen 5 minuten later had hij het namelijk alweer over het gezellige tripje met bilmaat Koeman naar Ajax Cape Town waar ze Pienaartje gingen bekijken.
pi_67966390
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:24 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Kan het niet echt samenvatten, maar hij vertelde wel heel zinnige dingen. Eigenlijk was ik het op elk punt met hem eens.
Selectie zit helemaal scheef, met een paar gerichte aankopen kom je al heel ver. Hij wil weer toe naar een uitgebalanceerde selectie. En daarbij doelde hij voornamelijk op meer spelers in de leeftijdscategorie 22-28.
Dat lijkt me logisch idd. Had ook wel verwacht dat hij dat inzag.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')