De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
De extremen dus..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
deels.. als je er 1 neemt met 2 losse matrassen dan moet je er wel iets overheen gooien zodat de spleet niet voelbaar is. Neem je er 1 waar je te ver in weg zakt, kan je niet goed likken, dan ligt de kont te diep.. etc...
Ow... dus als ik deze openingszin gebruik: "Hoi.. Kom, we gaan neueueueueuken!!!" is het gelijk raak?!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:03 schreef Tally het volgende:
Hoi ik ben Tally, 29 jaar.. En ik ben verzot op ruwe ruige rauwe seks!
Misschien een leuke openingszin (whehehehe) in de kroeg..
Jawel joh, dat is geweldigquote:Op donderdag 9 april 2009 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De extremen dus..
En een bed dat kraakt is ook niet bevorderend
Een bed dat niet tegen een stootje kan ook niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De extremen dus..
Nee dat werkt alleen als je een vrouw bentquote:Op donderdag 9 april 2009 09:39 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ow... dus als ik deze openingszin gebruik: "Hoi.. Kom, we gaan neueueueueuken!!!" is het gelijk raak?!![]()
Ik bedoel wel extreem krakent he.. dus al wanneer je je omdraait en hoe meer je doet hoe extremer!quote:
Die klap in je gezicht waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:39 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ow... dus als ik deze openingszin gebruik: "Hoi.. Kom, we gaan neueueueueuken!!!" is het gelijk raak?!![]()
lineushof?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
Zondag met mijn neefje en nichtje naar die grote buitenspeeltuin
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee die vloer is nogal hard na de klapquote:Op donderdag 9 april 2009 09:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een bed dat niet tegen een stootje kan ook niet.
Goedemorgen! Wat ben je vroeg!quote:
En wat smste ze?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
Dat meisje van 3 weken terug die mijn nummer vroeg smste me gisteren trouwens out of the blue![]()
En dan ben ik stiekem nog even terug in bed gekropen... haha.quote:
Hmm, dat word maandag dus aanhoren hoe je gebatst, de wereld gered én een oud vrouwtje over straat geholpen hebt!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
Nu maar mijn hele weekend volgepland
Vrijdag een date met een meisje
Zaterdag overdag naar de AutoRai met mijn zwager
Zaterdag avond uit
Zondag met mijn neefje en nichtje naar die grote buitenspeeltuin
En 's avonds met hun bij mijn oma eten
En tussendoor nog sporten
Dat meisje van 3 weken terug die mijn nummer vroeg smste me gisteren trouwens out of the blue![]()
Dan nog wel lullig om te bespreken on the interwebsquote:Op donderdag 9 april 2009 09:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat ging over 1 vriend...
En daar heb ik gewoon gelijk in...
Gelukkig lig je dan wel nog altijd op een matras.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die vloer is nogal hard na de klap
Ik leef nog!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:42 schreef JonKeL het volgende:
mogguh volk
Ja maar je valt nooit (tenminste ik die keren niet) rechtstandig naar benedenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig lig je dan wel nog altijd op een matras.
Ik had het kunnen weten, een roze kamerquote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
Sorry, maar met deze TT MÓET ik gewoon een KF-post maken !
Ik heb een bed met springveren als poten![]()
[ afbeelding ]
Of onder de auto geholpen heeft dat oude vrouwtje..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hmm, dat word maandag dus aanhoren hoe je gebatst, de wereld gered én een oud vrouwtje over straat geholpen hebt!
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten, een roze kamer
Ik kwam haar afgelopen weekend tegen, zag haar van afstandje, dus ik trok een 'droopy' gezicht, omdat ze me nog niet gesmst hadquote:
Die bak of plank die er onder ligt is ter voorkoming dat je door de vloer beukt??quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
Sorry, maar met deze TT MÓET ik gewoon een KF-post maken !
[ afbeelding ]
Paarsquote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Weet je mij verbaasde het al niet eens vandaag dat ik er niet over begonquote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nog geen ervaring mee gelukkig.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar je valt nooit (tenminste ik die keren niet) rechtstandig naar beneden
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die bak of plank die er onder ligt is ter voorkoming dat je door de vloer beukt??
Waarschijnlijk een bak met een heel assortiment aan verschillende condooms en speeltje..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die bak of plank die er onder ligt is ter voorkoming dat je door de vloer beukt??
DAAR krijg je nou blauwe plekken vanquote:
Dat is echt roze hoorquote:
Voor bij je SuperrrrrrrrrrrrrrrrrrKF pak! Logisch..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]Ik ben ook zó zwaar
Nee, daar liggen duikspullen in
veren ze ook daadwerkelijk?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, maar je beukt dus niet hard.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]Ik ben ook zó zwaar
Nee, daar liggen duikspullen in
Die krijg ik ook wel op andere manieren.quote:
De officiele naam is Lila denk ik: http://images.google.nl/images?hl=nl&q=lila&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op donderdag 9 april 2009 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niets mis met paars.Op de foto lijkt het echter meer de roze kant op te gaan.
Dat doe ik nietquote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef Bengeltje het volgende:
Er ligt een bak onder, wat denk je nu zelf.
Jaquote:
Ik kan me er echt niets bij voorstellen en het lijkt me behoorlijk verrot slapenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Aan de zijkant alleen maar als in het midden, maar het werkt wel
Wanneer je er gewoon op slaapt ligt het gewoon stabiel.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niets bij voorstellen en het lijkt me behoorlijk verrot slapen
als je slaapt lig je stil, het zal vast niet zo erg veren als een waterbedquote:Op donderdag 9 april 2009 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niets bij voorstellen en het lijkt me behoorlijk verrot slapen
Het is inderdaad niet te vergelijken met een waterbed neequote:Op donderdag 9 april 2009 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
als je slaapt lig je stil, het zal vast niet zo erg veren als een waterbed
maar sexen lijkt me juist minder
Ik lig niet stil als ik slaapquote:Op donderdag 9 april 2009 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
als je slaapt lig je stil, het zal vast niet zo erg veren als een waterbed
maar sexen lijkt me juist minder
Balen, moet je veel doen vandaag?! Wel lief dat smsjequote:Op donderdag 9 april 2009 09:55 schreef mrbox het volgende:
oh wat een kut nacht zeg.....ondanks een lief smsje out of the blue van een vriendin met ff wilde zeggen dat ze me lief vind
Auto'squote:Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand zin om zaterdag mee te gaan naar de AutoRai ?
Ik vind het al een wonder dat er uberhaupt iemand heenwilquote:Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef KudFokker het volgende:
heeft er iemand zin om zaterdag klets nat te worden en kots misselijk door de hele dag in een klein stuiterend bootje te zitten op het ijsselmeer?!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef KudFokker het volgende:
Meedoen aan paasraces of alleen kijken?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Daten, Lassen, Driften, Zandvoort
ohja, en een kutklus doen![]()
wat school werk en vanavond een seminar dus loopt wel los.... ja sms was lief, maar heb geen idee waaromquote:Op donderdag 9 april 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Balen, moet je veel doen vandaag?! Wel lief dat smsje
Wanneer je draait in je slaap, voelt het hetzelfde aan als in ieder ander bed hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik lig niet stil als ik slaap![]()
Dat lijkt me ook helemaal niets inderdaad.
Kijken, showtje zetten op het parkeerterrein.. Maar ga niet alleen voor het circuitquote:Op donderdag 9 april 2009 09:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Meedoen aan paasraces of alleen kijken?
Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me wel leuk voor een zaterdagmiddagquote:Op donderdag 9 april 2009 09:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind het al een wonder dat er uberhaupt iemand heenwil
Ik heb alleen zin om verschrikkelijk dronken en kotsmisselijk te worden in de kroegquote:Op donderdag 9 april 2009 09:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heeft er iemand zin om zaterdag klets nat te worden en kots misselijk door de hele dag in een klein stuiterend bootje te zitten op het ijsselmeer?!
Ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wanneer je draait in je slaap, voelt het hetzelfde aan als in ieder ander bed hoor
Het slaapt precies hetzelfde
Eens! Haha.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Daten, Lassen, Driften, Zandvoort
ohja, en een kutklus doen![]()
De dag gaat vast heel snelquote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
wat school werk en vanavond een seminar dus loopt wel los.... ja sms was lief, maar heb geen idee waarom
Nou nou....quote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb alleen zin om verschrikkelijk dronken en kotsmisselijk te worden in de kroeg
hmmm, jah, dan moet dat zondag avond maar nadat ik met vrienden gehapt heb..quote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb alleen zin om verschrikkelijk dronken en kotsmisselijk te worden in de kroeg
Beterschap !quote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eens! Haha.
Bah... ik ben zwaar verkouden...
Op zaterdagmiddag hoor je je monster op te poetsen van binnen en buitenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me wel leuk voor een zaterdagmiddag
Ik ga er maandag heen, tenminste als je niet van te voren kaarten hoeft te kopen en het mooi weer is en ik een motorpak heb kunnen regelenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Kijken, showtje zetten op het parkeerterrein.. Maar ga niet alleen voor het circuit
Hey psssttt Audiquote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eens! Haha.
Bah... ik ben zwaar verkouden...
Nou jij liever dan ikquote:Op donderdag 9 april 2009 10:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hmmm, jah, dan moet dat zondag avond maar nadat ik met vrienden gehapt heb..Kan ik je haren vast houden als je aan het kotsen bent
Ik heb voor dat lease autotje van mijn werk een pasje om het door een bedrijf te laten doenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag hoor je je monster op te poetsen van binnen en buiten
Lief... Als je een kusje geeft, word je ook verkouden denk ik...quote:
Vrijdag komen een paar vrienden bij me, zaterdag een verjaardag, zondag 20 euro vrij drinken feestjequote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kotsen is verschrikkelijk onaantrekkelijk dus dat doe ik liever alleenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hmmm, jah, dan moet dat zondag avond maar nadat ik met vrienden gehapt heb..Kan ik je haren vast houden als je aan het kotsen bent
En je velgen te verwisselen want je rijdt nu waarschijnlijk nog op winterbanden..quote:Op donderdag 9 april 2009 10:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag hoor je je monster op te poetsen van binnen en buiten
Neequote:
Audiquote:Op donderdag 9 april 2009 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey psssttt Audi
Bah! Ik ben er net vanaf geloof ik
rrrr.... Hahaquote:Op donderdag 9 april 2009 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey psssttt Audi
Bah! Ik ben er net vanaf geloof ik
Ik heb meer autoboekjes in huis dan vrouwenboekjesquote:Op donderdag 9 april 2009 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Audiwe hebben te maken met een vrouw met verstand van auto's
Twee zelfs!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Haha, nou, zuipse in je eentje dan maarquote:Op donderdag 9 april 2009 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kotsen is verschrikkelijk onaantrekkelijk dus dat doe ik liever alleen
Maar dat gaat niet gebeuren hoor, was een beetje overdreven
Haha lekker vlotquote:Op donderdag 9 april 2009 10:03 schreef Tally het volgende:
[..]
En je velgen te verwisselen want je rijdt nu waarschijnlijk nog op winterbanden..
Ik dusEn die ga ik zaterdag verwisselen..
een Audiquote:Op donderdag 9 april 2009 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn auto rijd nu helemaal nietquote:Op donderdag 9 april 2009 10:03 schreef Tally het volgende:
[..]
En je velgen te verwisselen want je rijdt nu waarschijnlijk nog op winterbanden..
Ik dusEn die ga ik zaterdag verwisselen..
Nee zuipen doe ik niet alleen, kotsen welquote:Op donderdag 9 april 2009 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, nou, zuipse in je eentje dan maar
Geen tijd gehad afgelopen weekendenquote:
Zal best..quote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn auto rijd nu helemaal niet, en winterbanden zijn voor sissy's
jammer... hmmm, bedenk me net dat je nog een m tegoed hebt van mequote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee zuipen doe ik niet alleen, kotsen welMaar dat gaat niet gebeuren dit weekend
It's all VWquote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een Audivinden verstand van auto's noemen? joh, het is gewoon een opgevoerde skoda hoor..
Heb je die naam al eens uitgesproken? volks..... wagen.. wagen van het volk, meest overrated auto's die er zijn.. en daarom heb ik een skoda in bestelling staanquote:
Oow ja?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jammer... hmmm, bedenk me net dat je nog een m tegoed hebt van me
Was ook zo'n in de lucht kusjequote:Op donderdag 9 april 2009 10:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lief... Als je een kusje geeft, word je ook verkouden denk ik...
Trouw met mequote:Op donderdag 9 april 2009 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb meer autoboekjes in huis dan vrouwenboekjes
Dag meisje!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga mijzelf even nuttig maken... Fijne dag!![]()
Oké... Haha. En dat kan ik mij voorstellen! xxxquote:Op donderdag 9 april 2009 10:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was ook zo'n in de lucht kusjeverkouden worden heb ik echt ff geen trek in
Skoda's zijn toch alleen voor papa's met kinderen en hun vrouw met kort haar ?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je die naam al eens uitgesproken? volks..... wagen.. wagen van het volk, meest overrated auto's die er zijn.. en daarom heb ik een skoda in bestelling staan
Ik heb ze voor minder in elkaar geslagen hoor, Je zit nu op gevaarlijk gebied.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je die naam al eens uitgesproken? volks..... wagen.. wagen van het volk, meest overrated auto's die er zijn.. en daarom heb ik een skoda in bestelling staan
Pff, ik zit me sterk af te vragen wat je bedoelt..quote:Op donderdag 9 april 2009 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
belofte maakt schuld
en je weet het wel, of je merkt het wel
Hahaquote:
Hahaha Ik zeg nietsquote:Op donderdag 9 april 2009 10:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Skoda's zijn toch alleen voor papa's met kinderen en hun vrouw met kort haar ?
Wij hebben een Skoda Fabia Combi gehad, echt een fijn dingquote:Op donderdag 9 april 2009 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Grappig detailquote:Op donderdag 9 april 2009 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb meer autoboekjes in huis dan vrouwenboekjes
Jup, caravan erachter en op naar frankrijkquote:Op donderdag 9 april 2009 10:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik heb een pak liggen, maar ik ben niet zo grootquote:Op donderdag 9 april 2009 10:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ga er maandag heen, tenminste als je niet van te voren kaarten hoeft te kopen en het mooi weer is en ik een motorpak heb kunnen regelen
en voor kansloze mensen zonder smaak etc. etc..quote:Op donderdag 9 april 2009 10:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hij heeft voor 200% gelijk over VW. Komop, als we helemaal terug gaan rij je gewoon in een Nazi bak als je VW rijdt.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb ze voor minder in elkaar geslagen hoor, Je zit nu op gevaarlijk gebied.
ow ik zou dan zo voor de Focus gaan (en dan geen station) Focus ST / RSquote:Op donderdag 9 april 2009 10:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en voor kansloze mensen zonder smaak etc. etc..hehe, klopt!
het was alleen de keuze tussen een focus (heb te brede schouders voor die stoelen) megane (stoelen zitten echt ruk) of de octavia.. verder geen stations binnen mijn lease budget..
Ach, als je in een Yaris durft te rijden dan geef je oko geen fuck om auto'squote:Op donderdag 9 april 2009 10:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wij hebben een Skoda Fabia Combi gehad, echt een fijn ding
Mijn ouders hebben hem alleen ingeruild voor een Toyota Yaris omdat mijn zussie niet kon parkeren met de Skoda
heb een station nodig voor mijn hobbiesquote:Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow ik zou dan zo voor de Focus gaan (en dan geen station) Focus ST / RS
Ik hoop dat jij geen Hugo Boss draagt, Herr Offizierquote:Op donderdag 9 april 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij heeft voor 200% gelijk over VW. Komop, als we helemaal terug gaan rij je gewoon in een Nazi bak als je VW rijdt.
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow ik zou dan zo voor de Focus gaan (en dan geen station) Focus ST / RS
Ik heb ooit eens een Seat gehad. Bah, wat een bagger. Ik hoef niets meer te hebben van het VolksWagen concern. De huidige auto is een Ford. En die rijdt heerlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:15 schreef Howl het volgende:
Ik hoef niets meer te hebben van het VolksWagen concern. De huidige auto is een Ford. En die rijdt heerlijk
Ach, ze gebruiken dat ding nooitquote:Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ach, als je in een Yaris durft te rijden dan geef je oko geen fuck om auto's
quote:
Ik ben idd ook niet heel breed, dus wrs zou het dan wel passenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb een station nodig voor mijn hobbiesen de focus, ga eens in die stoelen zitten, of je bent een iel ventje, of je krijgt last van je schouders binnen 20 min.
Nee geen Boss. Mijn pakken zijn Italiaans en overhemden zijn van Franse makelij.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij geen Hugo Boss draagt, Herr Offizier![]()
Ik dacht je bent me weer vergeten maar gelukkig nietquote:Op donderdag 9 april 2009 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
Ze gaan me wat snel hier.Kan het nu slecht combineren met dingen in huis.
Ik rijd een fiets. Wel een dames fiets. Merk ken ik niet. Hangslot is Roze...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
want ford staat er natuurlijk om bekent dat het zo heerlijk rijd, vooral in vergelijking met iets van de VW groep![]()
Bij welke winkel haal jij overhemden & pakken en wat betaal je ervoor ?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee geen Boss. Mijn pakken zijn Italiaans en overhemden zijn van Franse makelij.
Maar je kan zeggen wat je wilt, de uniformen van de nazi's worden nog steeds geroemd om hun uitstraling. Zet een Duitse officier uit WO2 naast een Amerikaan of Brit met dezelfde rang en het is een heel verschil
Gazelle, jwtz !!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik rijd een fiets. Wel een dames fiets. Merk ken ik niet. Hangslot is Roze...
Gelukkig heb ik nog een komrad in deze strijdquote:Op donderdag 9 april 2009 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
want ford staat er natuurlijk om bekent dat het zo heerlijk rijd, vooral in vergelijking met iets van de VW groep![]()
Niets mis met Toyota. 1 van de merken waar ik het meest vertrouwen in hebquote:Op donderdag 9 april 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, ze gebruiken dat ding nooit
Met een Aygo precies hetzelfde verhaal trouwens
Maar die Fabia vond ik echt fijn rijden...
Maar ik heb ook nog niet in echt veel auto's gereden...
Skoda is toch ook 90% VW onderdelenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een komrad in deze strijd![]()
100quote:Op donderdag 9 april 2009 10:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Skoda is toch ook 90% VW onderdelen?
Hoe was de film?quote:
Ja, ik ben ook blij met mijn Aygoquote:Op donderdag 9 april 2009 10:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niets mis met Toyota. 1 van de merken waar ik het meest vertrouwen in heb.
je grootspraak?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb geen auto nodig om iets anders te compenseren
Tegenwoordig heb ik vrienden die een zaak hebben in maatpakken dus ik haal het daarquote:Op donderdag 9 april 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bij welke winkel haal jij overhemden & pakken en wat betaal je ervoor ?
Want ik heb volgende maand ook weer wat nieuw spul nodig.
En auto's bouwen dat die duitsers kunnenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee geen Boss. Mijn pakken zijn Italiaans en overhemden zijn van Franse makelij.
Maar je kan zeggen wat je wilt, de uniformen van de nazi's worden nog steeds geroemd om hun uitstraling. Zet een Duitse officier uit WO2 naast een Amerikaan of Brit met dezelfde rang en het is een heel verschil
Kan me voorstellen. Hartstikke leuk toch. Ze staan sowieso altijd hoog in testen van duurzaamheid en veiligheid.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook blij met mijn Aygo!
Rijd super lekker
Alleen jammer dat hij niet zo mooi is, maarja
Ik heb geen auto nodig om iets anders te compenseren
Toyota's waren afgelopen jaar toch tot het veiligst getest ?
Eerst leuk (als ie niet belt heeft ie geen interesse, hij gaat niet weg bij zijn vrouw etc.) maar toen werd ie misselijk makend zoetsappig. En het bleek ladies night dus al die wijven gelijk weer overtuigd dat zij dan ook wel de uitzondering op de regel zouden zijnquote:
Degene die er het hardst aan mee doet, kan het beste zeggen er mee te stoppen.quote:
Golf en Passat onderstellen, blokken met enkel een logotje van Skoda erop...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Skoda is toch ook 90% VW onderdelen?
Heb er nog geen foto van, heb hem pas 4 maanden ofzoquote:Op donderdag 9 april 2009 10:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Hartstikke leuk toch. Ze staan sowieso altijd hoog in testen van duurzaamheid en veiligheid.
En wat is mooi. Ik ben al jaloers dat je lekker kan rijden. Post is een pic van je auto.
Ado!quote:
echte vrouwenfilm dusquote:Op donderdag 9 april 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eerst leuk (als ie niet belt heeft ie geen interesse, hij gaat niet weg bij zijn vrouw etc.) maar toen werd ie misselijk makend zoetsappig. En het bleek ladies night dus al die wijven gelijk weer overtuigd dat zij dan ook wel de uitzondering op de regel zouden zijn
Oow gadver, hahaquote:Op donderdag 9 april 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eerst leuk (als ie niet belt heeft ie geen interesse, hij gaat niet weg bij zijn vrouw etc.) maar toen werd ie misselijk makend zoetsappig. En het bleek ladies night dus al die wijven gelijk weer overtuigd dat zij dan ook wel de uitzondering op de regel zouden zijn
De uitspraak Duitse degelijkheid is er niet voor nietsquote:Op donderdag 9 april 2009 10:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En auto's bouwen dat die duitsers kunnen![]()
Goedemorgen!quote:
alleen qua auto's klopt ie niet altijd..quote:Op donderdag 9 april 2009 10:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De uitspraak Duitse degelijkheid is er niet voor niets
Die films met Hugh Grant zijn pas vreselijkquote:
Oow die wil ik ook nog zien!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:26 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb trouwens gisteren Oorlogs Winter gekeken
Vond hem wel tegenvallen vergeleken met het boek van Jan Terlouw
Ik ben 25% Duits, maar niet altijd degelijkquote:Op donderdag 9 april 2009 10:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De uitspraak Duitse degelijkheid is er niet voor niets
Ik ben ook een gedeelte duits, mijn helm.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben 25% Duits, maar niet altijd degelijk
Maar ik ga weer even aan het werk
Gewoon trots op zijn jongen. Doe je gewoon goed op jouw leeftijd.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb er nog geen foto van, heb hem pas 4 maanden ofzo
Maar hij is helemaal standaard (zwart) met 2 stickertjes van mijn detacheringsbureau erop
Ik vind het vetter dat gasten zoals Rauw een eigen auto hebben hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 10:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon trots op zijn jongen. Doe je gewoon goed op jouw leeftijd.
quote:
Hallo!quote:
Naja vind dat je zelf ook gewoon blij mag zijn. Wat betreft klussen aan auto's heb ik totaal niets. Zal best leuk zijn, maar ik klus liever aan iets (of iemand) andersquote:Op donderdag 9 april 2009 10:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het vetter dat gasten zoals Rauw een eigen auto hebben hoor
En waar ze ook nog eens zelf aan klussen
Ik poep op auto'squote:Op donderdag 9 april 2009 10:36 schreef Ripley het volgende:
Ik vind auto's echt zo niet boeiend. Interesseert me ook geen flikker of een man een auto heeft en wat voor een
ik had hiervoor ook een aygo van de zaak!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dus jij wilt wel opgehaald worden op de fiets en door de regen naar een restaurantje fietsen, om daar gezellig en verlept een waterig soepje te eten en dan achterop het stalen ros door de ijzige wind weer naar huis fietsen, om het vervolgens romantisch op de bagage drager te doen?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:36 schreef Ripley het volgende:
Ik vind auto's echt zo niet boeiend. Interesseert me ook geen flikker of een man een auto heeft en wat voor een
tot je overdwars met hem door de bocht gaatquote:Op donderdag 9 april 2009 10:36 schreef Ripley het volgende:
Valt dat niet onder de categorie scootmobielenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik had hiervoor ook een aygo van de zaak!
dat noem ik pas romantiek! en dan samen lekker warm douchen!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus jij wilt wel opgehaald worden op de fiets en door de regen naar een restaurantje fietsen, om daar gezellig en verlept een waterig soepje te eten en dan achterop het stalen ros door de ijzige wind weer naar huis fietsen, om het vervolgens romantisch op de bagage drager te doen?
invalidenwagen, dus parkeren op de stoepquote:Op donderdag 9 april 2009 10:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Valt dat niet onder de categorie scootmobielen
Ik heb er ook nooit echt wat mee gehad.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:36 schreef Ripley het volgende:
Jij kijkt teveel filmsquote:Op donderdag 9 april 2009 10:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat noem ik pas romantiek! en dan samen lekker warm douchen!
klinkt logisch die 2 zinnen samenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:40 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb er ook nooit echt wat mee gehad.
Ik zou best een leuke mini willen hebben. Of een Jaguar, of Ferrari, Lambo...
Je weet niet waar je over praat jongen. Ze woont midden in de Pijp. Niets romantischer dan samen daar op de fiets te rijden en een leuk restaurantje uit te kiezen. Wil nog wel eens zien hoe jij dr met de auto ophaaldquote:Op donderdag 9 april 2009 10:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus jij wilt wel opgehaald worden op de fiets en door de regen naar een restaurantje fietsen, om daar gezellig en verlept een waterig soepje te eten en dan achterop het stalen ros door de ijzige wind weer naar huis fietsen, om het vervolgens romantisch op de bagage drager te doen?
De essentie blijft van A naar B komen hoor, hoeveel ik er ook mee klus...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me niet zo, maar verder klinkt het prima. Ik heb zelf ook geen auto en ik woon in hartje amsterdam, dus over het algemeen gesproken zitten er genoeg leuke restaurantjes op loopafstandquote:Op donderdag 9 april 2009 10:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hij zei "jongen" tegen me!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat jongen. Ze woont midden in de Pijp. Niets romantischer dan samen daar op de fiets te rijden en een leuk restaurantje uit te kiezen. Wil nog wel eens zien hoe jij dr met de auto ophaald.
Of ik een VW, Toyota, Opel etc rijd boeit me geen zak. Van die uitzonderlijke auto's vind ik wel cool, maar komt dan ook alleen maar omdat ik er mee wil patsen.quote:
Die info had ik dus niet hequote:Op donderdag 9 april 2009 10:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me niet zo, maar verder klinkt het prima. Ik heb zelf ook geen auto en ik woon in hartje amsterdam, dus over het algemeen gesproken zitten er genoeg leuke restaurantjes op loopafstand
No rushquote:Op donderdag 9 april 2009 10:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Hallo!
Zal straks eens kijken hoe msn werkt
Hihi, dat was ook wat ik dachtquote:Op donderdag 9 april 2009 10:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat noem ik pas romantiek! en dan samen lekker warm douchen!
Kijk... dat bedoel ik nou: het feminisme is geheel doorgeslagen. De vrouw "moet" blijkbaar tegenwoordig deze stap zetten. Doe je het als man, dan wordt je gewoon afgeserveerdquote:Op donderdag 9 april 2009 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee dat werkt alleen als je een vrouw bent
jij weet het denk ik niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat jongen. Ze woont midden in de Pijp. Niets romantischer dan samen daar op de fiets te rijden en een leuk restaurantje uit te kiezen. Wil nog wel eens zien hoe jij dr met de auto ophaald.
Verdien jij trws zo veel dat je een huis in de AC kan kopen? Ik zit ook te kijken maar kan ik echt nog niet betalen. 278.000 voor iets van 52m2.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me niet zo, maar verder klinkt het prima. Ik heb zelf ook geen auto en ik woon in hartje amsterdam, dus over het algemeen gesproken zitten er genoeg leuke restaurantjes op loopafstand
Doe mij maar een Golf R32 met een grote bladblazer erop ipv een Lamborghiniquote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of ik een VW, Toyota, Opel etc rijd boeit me geen zak. Van die uitzonderlijke auto's vind ik wel cool, maar komt dan ook alleen maar omdat ik er mee wil patsen.
Nou ik woon er ook, dus weet het denk ik primaquote:
Wat zijn jullie agressief, zeg. Ga minder fitnessenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
Die klap in je gezicht waarschijnlijk wel ja.
Ik weet niet wat een bladblazer is. Maar zal wel iets van een 'stoere' spoiler zijn. Dus nee, daar rijden alleen aso's mee.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Doe mij maar een Golf R32 met een grote bladblazer erop ipv een Lamborghini
Verkapte "jou-moet-ik-proberen-te-strikken" postquote:Op donderdag 9 april 2009 10:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Verdien jij trws zo veel dat je een huis in de AC kan kopen? Ik zit ook te kijken maar kan ik echt nog niet betalen. 278.000 voor iets van 52m2.
Ik vind het wel wat hebben, zie jullie al samen lekker knuffelen en dan thuis voor het haardvuur de film "Notting Hill" kijkenquote:
We hadden een gelukje, ik heb samen met de buurman 3 verdiepingen van 65 m2 gekocht voor 375.000 euroquote:Op donderdag 9 april 2009 10:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Verdien jij trws zo veel dat je een huis in de AC kan kopen? Ik zit ook te kijken maar kan ik echt nog niet betalen. 278.000 voor iets van 52m2.
LoL, je hebt gelijk, typoquote:Op donderdag 9 april 2009 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Even verbeterd.Maar vrouwenfilms zijn.
voorspelbaarquote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef JoeyT het volgende:
maar komt dan ook alleen maar omdat ik er mee wil patsen.
Lekker belangrijk. Romantiek, bord voor mijn hoofd, what's the differencequote:
Zo verkapt was het niet hoor. Rip is gewoon een aantrekkelijke vrouwquote:Op donderdag 9 april 2009 10:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Verkapte "jou-moet-ik-proberen-te-strikken" post
[..]
Turbo, weinig met spoilers te makenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een bladblazer is. Maar zal wel iets van een 'stoere' spoiler zijn. Dus nee, daar rijden alleen aso's mee.
Doe mij maar zo 1quote:Op donderdag 9 april 2009 10:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Doe mij maar een Golf R32 met een grote bladblazer erop ipv een Lamborghini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eeehhh, best wat, met je bord komt die romantiek nietquote:Op donderdag 9 april 2009 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Romantiek, bord voor mijn hoofd, what's the difference
Dat blijkt!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeehhh, best wat, met je bord komt die romantiek niet
Wow te gek zeg. Ben echt zoooo jaloers. Zit ook naar koopwoningen te kijken in Oud Zuid, maar word er moedeloos vanquote:Op donderdag 9 april 2009 10:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
We hadden een gelukje, ik heb samen met de buurman 3 verdiepingen van 65 m2 gekocht voor 375.000 euro
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Doe mij maar zo 1Heeft natuurlijk ook wat, met je zweterige kloten in een leren pak met 30 gradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Opgevoerd 45 km/u autootjequote:Op donderdag 9 april 2009 10:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Valt dat niet onder de categorie scootmobielen
tot je een avond achterop door de regen op een fiets zit, door donkere gure straatjes. bij elke plas die hij pakt (geen spatborden) ben je nog smeriger....quote:Op donderdag 9 april 2009 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Romantiek, bord voor mijn hoofd, what's the difference
Jij gaat daarin zitten met een leren pak aanquote:Op donderdag 9 april 2009 10:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk ook wat, met je zweterige kloten in een leren pak met 30 graden
Op het moment zelf zou ik het ook niet zo romantisch vinden maar het idee is leukquote:Op donderdag 9 april 2009 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
tot je een avond achterop door de regen op een fiets zit, door donkere gure straatjes. bij elke plas die hij pakt (geen spatborden) ben je nog smeriger....
ow zo heerlijk romantisch![]()
dat samen lekker warm douchen is heerlijk, maar voor welke reden moet je daarvoor jezelf zo straffen?
Mijn auto heeft heul geen grote spoilerquote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Turbo, weinig met spoilers te maken![]()
Wel grappig trouwens, de gemiddelde sportwagen heeft een grote spoiler, jij beweert dat je een exclusieve sportauto wil hebben, maar spoilers zijn voor aso's
Ok en turbo betekent gewoon dat ie harder rijdt? Handig in Nederland. Spoilers op een gemiddelde sportwagen is gewoon geen pan en ja voor aso's. Als je in een lambo rijdt dan kan je alles erop plakken, mensen weten sowieso dat je geld hebt.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Turbo, weinig met spoilers te maken![]()
Wel grappig trouwens, de gemiddelde sportwagen heeft een grote spoiler, jij beweert dat je een exclusieve sportauto wil hebben, maar spoilers zijn voor aso's
Heerlijk, zolang je niet stil staatquote:Op donderdag 9 april 2009 10:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk ook wat, met je zweterige kloten in een leren pak met 30 graden
Nee joh, lekker koud en nat van de regen en dan warm worden door de anderquote:Op donderdag 9 april 2009 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op het moment zelf zou ik het ook niet zo romantisch vinden maar het idee is leukEn dan liever met mooi weer enz
Daarom stond er ook niet dat ALLE auto's dat hebbenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn auto heeft heul geen grote spoiler
Uiteraard, op je motorfiets natuurlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 10:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij gaat daarin zitten met een leren pak aan![]()
Maar het is helemaal geen plaatje van mijn motoquote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daarom stond er ook niet dat ALLE auto's dat hebben
[..]
Uiteraard, op je motorfiets natuurlijk
Dat ben ik dan wel weer met je eensquote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo verkapt was het niet hoor. Rip is gewoon een aantrekkelijke vrouw.
Je voelt toch wel aan wanneer je moet schakelen?! Daar heb je geen toerenteller voor nodig... Ow wacht, jij bent zo'n newbie met autorijden natuurlijk dat je zonder TomTom, stuurbekrachtiging, ABS en toerenteller nergens meer komtquote:Op donderdag 9 april 2009 10:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Opgevoerd 45 km/u autootje
Maar ik ben er echt blij mee, om mee te beginnen
Ik heb vroeger wel vaak aan scooters geklust, complete blokken gereviseerd en overgezet enzo
Dat vond ik wel vet om te doen
Vind het alleen jammer van die Aygo dat er geen toerenteller opzit
Als je je muziek hard heb opstaan, kan het wel eens gebeuren dat je de motor niet hoort
Warm worden door een ander is altijdquote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh, lekker koud en nat van de regen en dan warm worden door de ander
Mijn toekomst ligt dan ook in Duitslandquote:Op donderdag 9 april 2009 10:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok en turbo betekent gewoon dat ie harder rijdt? Handig in Nederland. Spoilers op een gemiddelde sportwagen is gewoon geen pan en ja voor aso's. Als je in een lambo rijdt dan kan je alles erop plakken, mensen weten sowieso dat je geld hebt.
Ik zie gewoon te vaak mensen in een krot wonen en dan hun auto compleet uitbouwen. Nee ik zie de lol er echt niet van in.
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn toekomst ligt dan ook in Duitslandik voel me verbonden met het duitse volk
van al dat gelul over vw'ens? no way!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef JoeyT het volgende:
Vind het toch grappig dat de mannen met auto's hier nu een stijve krijgen.
Ik voel me verbonden met vrouwenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn toekomst ligt dan ook in Duitslandik voel me verbonden met het duitse volk
Ja sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef JoeyT het volgende:
dus het gaat om patsen met geld?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok en turbo betekent gewoon dat ie harder rijdt? Handig in Nederland. Spoilers op een gemiddelde sportwagen is gewoon geen pan en ja voor aso's. Als je in een lambo rijdt dan kan je alles erop plakken, mensen weten sowieso dat je geld hebt.
Ik zie gewoon te vaak mensen in een krot wonen en dan hun auto compleet uitbouwen. Nee ik zie de lol er echt niet van in.
een "natte" Nouk...quote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
van al dat gelul over vw'ens? no way!ik krijg een stijve bij het idee dat ik een natte Nouk mag warm maken
Gooi Rip, KrenteNbol en Prinsesje4u erbij en ik doe met je meequote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
van al dat gelul over vw'ens? no way!ik krijg een stijve bij het idee dat ik een natte Nouk mag warm maken
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Warm worden door een ander is altijd
is weer eens wat anders dan de verhalen van KF, de hoofdpijnen en slaapproblemen van onze medemensen en natuurlijk nog de..quote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef JoeyT het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Naja ik moet het gewoon van mn uiterlijk en karakter hebben , want ik rijd een fiets. Maar een echt dure auto zou voor mij idd een pats object zijn ja.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
dus het gaat om patsen met geld?
als je geld hebt kan je er van alles mee doen, niet als je niet rijk bent...
een goede spoiler heeft een functie, een spoiler is voor meer downforce!
Nou vertel... Potentieeltje?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:03 schreef rival het volgende:
ik heb gisteren een sms van een vrouw gehad![]()
![]()
![]()
![]()
die heb ik ook gehadquote:Op donderdag 9 april 2009 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan de verhalen van KF, de hoofdpijnen en slaapproblemen van onze medemensen en natuurlijk nog de..
ik heb gisteren een sms van een vrouw gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Komt omdat er op mijn geen standaard zinnetjes van toepassing zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
jeetje ik heb altijd zo een standaard zinnetje om hierop te zeggen, maar kom er ff niet op
ohja nu weet ik het weer, hoogmoed komt voor de val. dat was hetquote:Op donderdag 9 april 2009 11:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Komt omdat er op mijn geen standaard zinnetjes van toepassing zijn.
Die is wel heel standaard ja....quote:Op donderdag 9 april 2009 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
ohja nu weet ik het weer, hoogmoed komt voor de val. dat was het
Het opstaan na een val voelt altijd erg goed. Als het lukt danquote:Op donderdag 9 april 2009 11:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die is wel heel standaard ja....
Niets mis met vallen, gewoon opstaan en nog hoger gaan.
Wanneer gingen wij nou vallen... Volgens mij is je zus allang terug van vakantie...quote:Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het opstaan na een val voelt altijd erg goed. Als het lukt dan
vallen? uhhh?? ik nie snap niequote:Op donderdag 9 april 2009 11:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wanneer gingen wij nou vallen... Volgens mij is je zus allang terug van vakantie...
Had hij je wakker gemaakt?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
Ado, voortaan beetje rekeninghouden met mensen die slapen he.
Doe je met ons mee? Laat je Kwaak gewoon lekker thuisquote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vallen? uhhh?? ik nie snap nie
mogge allemaal
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Doe mij maar zo 1Dat mijn waarde...... Lijkt er al meer op!. Shelby FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
Murm!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vallen? uhhh?? ik nie snap nie
mogge allemaal
Mijn zus is inderdaad allang terugquote:Op donderdag 9 april 2009 11:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wanneer gingen wij nou vallen... Volgens mij is je zus allang terug van vakantie...
hahaha.... ik weet helemaal niet wat je bedoelt, dus je zult je toch nader moeten verklarenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doe je met ons mee? Laat je Kwaak gewoon lekker thuis.
Goedemorgen Murm!quote:
180 bij 200quote:
U bedoeltquote:Op donderdag 9 april 2009 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
Ado, voortaan beetje rekeninghouden met mensen die slapen he.
Ik dacht dat ze sliep!quote:
ff geduld.. mijn 180x220 is voor zover ik weet bijna klaarquote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
180 bij 200
had ik nou maar 220 lang gehad nu past mn liefje er bijna niet in
1.40 bij 2.00 lekker knusquote:
Lekker daten...quote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha.... ik weet helemaal niet wat je bedoelt, dus je zult je toch nader moeten verklaren
Ik vond het altijd te klein, maar ben er sinds kort achter dat het ook heel lekker kan zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 11:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Beetje klein, maar knus klinkt beter
ja maar die staat niet in mijn huisquote:Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ff geduld.. mijn 180x220 is voor zover ik weet bijna klaargeen kouwe voeten niet meer
![]()
Oh.... enne.... goedemorrrrgen........
ik meet alleen maar, maar wil best meeten met jou en nouk hoor. daten doe ik niet aan, vind 1 vriendje/sexpartner wel genoegquote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lekker daten...2 mensen die zo verschillend zijn, kan toch alleen maar iets moois opleveren
.
tja.... daar kan ik op dit moment in de tijd weinig aan veranderen hequote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar die staat niet in mijn huisen ik vind mijn eigen huis en bed zo lief
140 is naar mijn mening 1 persoons. 160 ook. ik haatk kleine bedden. ik ben niet zo gek op dicht bij iemand liggen. als het aan mij ligt slaap ik gewoon de helft van de week alleen. slapen en gezelligheid gaan niet samen en ik heb heeeeel veel slaap nodig....quote:Op donderdag 9 april 2009 11:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd te klein, maar ben er sinds kort achter dat het ook heel lekker kan zijn
ik ookquote:Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik meet alleen maar, maar wil best meeten met jou en nouk hoor. daten doe ik niet aan, vind 1 vriendje/sexpartner wel genoeg
noem het maar gewoon mini!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Beetje klein, maar knus klinkt beter
Ik date alleen maar, maar wil best daten met jou en nouk hoor. meeten doe ik niet aan, vind 1 vriendinnetje/sexpartner niet genoegquote:Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik meet alleen maar, maar wil best meeten met jou en nouk hoor. daten doe ik niet aan, vind 1 vriendje/sexpartner wel genoeg
hahaha.... later als we groot zijn dan doen we wel jouw bedje in mijn huisje of nog beter jouw bedje in een nieuw huisjequote:Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tja.... daar kan ik op dit moment in de tijd weinig aan veranderen he
als ik maar vrij kan ademenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef Murmeli het volgende:
ik ben niet zo gek op dicht bij iemand liggen. als het aan mij ligt slaap ik gewoon de helft van de week alleen. slapen en gezelligheid gaan niet samen en ik heb heeeeel veel slaap nodig....
Ik slaap er alleen ook in alsof het een 1persoons is en meestal vind ik het ook te krap met iemand anders erbij. Maar het kán echt heel lekker zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
140 is naar mijn mening 1 persoons. 160 ook. ik haatk kleine bedden. ik ben niet zo gek op dicht bij iemand liggen. als het aan mij ligt slaap ik gewoon de helft van de week alleen. slapen en gezelligheid gaan niet samen en ik heb heeeeel veel slaap nodig....
arme kwaak....
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik date alleen maar, maar wil best daten met jou en nouk hoor. meeten doe ik niet aan, vind 1 vriendinnetje/sexpartner niet genoeg
Bindingsangstrillingen... Brrrrrrrrrquote:Op donderdag 9 april 2009 11:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha.... later als we groot zijn dan doen we wel jouw bedje in mijn huisje of nog beter jouw bedje in een nieuw huisjemaar eerst even centjes sparen en uit die economische crisis zodat ik mijn huis fatsoenlijk kan verkopen
\nieuw huisje met drive-in garage voor mijn werkplaatsje, en een eigen kamer voor jou erinquote:Op donderdag 9 april 2009 11:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha.... later als we groot zijn dan doen we wel jouw bedje in mijn huisje of nog beter jouw bedje in een nieuw huisjemaar eerst even centjes sparen en uit die economische crisis zodat ik mijn huis fatsoenlijk kan verkopen
voor knuffelen, sex etc wel ja.. voor slapen.. nee ik slaap niet zo goed als er iemand tegen mij aan ligt te ademen.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik slaap er alleen ook in alsof het een 1persoons is en meestal vind ik het ook te krap met iemand anders erbij. Maar het kán echt heel lekker zijn
systeem crashquote:Op donderdag 9 april 2009 11:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha... ja dat is redelijk essentieel jaquote:
Jaaaaa, samen slapenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik slaap er alleen ook in alsof het een 1persoons is en meestal vind ik het ook te krap met iemand anders erbij. Maar het kán echt heel lekker zijn
220 lang vind je niet zo snelquote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
180 bij 200
had ik nou maar 220 lang gehad nu past mn liefje er bijna niet in
hahaha... vooral ikke niet he...veul te warm voor jouquote:Op donderdag 9 april 2009 11:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
voor knuffelen, sex etc wel ja.. voor slapen.. nee ik slaap niet zo goed als er iemand tegen mij aan ligt te ademen.
ik lig meestal ook met mijn rug naar de ander toe (lief hequote:Op donderdag 9 april 2009 11:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha... ja dat is redelijk essentieel ja
140 als 1 persoons is wel relaxed ja. 180 in je eentje ook trouwensheerlijk... hoewel ik meestal toch aan een kant lig maar dan iets meer naar het midden hahaha
kan wel hoor.... 220 lang heb je wel. 2m breed is ook wel lekker.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
220 lang vind je niet zo snel
die van mij is 200x200 dacht ik.. dunno.. ikea ding ofc
kan lekker overdwars liggen
of nog erger...als je die ruiktquote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik lig meestal ook met mijn rug naar de ander toe (lief he)
hou er ook niet van als ik de hele tijd de warme adem van de ander voel, als ik wil slapen dus
dat alleen of als het meer gevuld is?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd te klein, maar ben er sinds kort achter dat het ook heel lekker kan zijn
quote:
Ik ben er sinds kort achter dat het heel lekker kan zijn als het meer gevuld isquote:Op donderdag 9 april 2009 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat alleen of als het meer gevuld is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |