OCh, waar het op het ene moment bloedserieus gaat word het op een ander moment wat speelser.. Wel leuk natuurlijk, maar ik baal ervan dat ze gewoon geen antwoord geeft op serieuzere dingen die ik r vraag.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach spelen kan best leuk zijn.. En zo lang zijn jullie nog niet aan het spelen..
Maar geen fan van ruig werkJammer hoor..
Beetje jammer inderdaad.. Misschien wil zij ook gewoon alleen spelen..quote:Op donderdag 9 april 2009 08:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
OCh, waar het op het ene moment bloedserieus gaat word het op een ander moment wat speelser.. Wel leuk natuurlijk, maar ik baal ervan dat ze gewoon geen antwoord geeft op serieuzere dingen die ik r vraag.
Eerder een twijfelaar, ze weet volgns mij echt niet wat ze wil.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad.. Misschien wil zij ook gewoon alleen spelen..
Dus heb je een neukertje Rauw
Moet jij niet werken?quote:
Kan een keer een ochtendje in mn nest blijven liggen, mag ook wel, gister nog laat geworden op het terras!quote:
Daar heb je geen kut aan.. Die geilen je op en als puntje bij paaltje (whehehehe) wil komen dan doen ze het toch maar nietquote:Op donderdag 9 april 2009 08:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Eerder een twijfelaar, ze weet volgns mij echt niet wat ze wil.
Wat lekker!!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan een keer een ochtendje in mn nest blijven liggen, mag ook wel, gister nog laat geworden op het terras!
het laatste smsje wat ik van 'r kreeg loog er iig niet omquote:Op donderdag 9 april 2009 08:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb je geen kut aan.. Die geilen je op en als puntje bij paaltje (whehehehe) wil komen dan doen ze het toch maar niet
Waar was je? En met wie?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mocht wel weer een keer, draai veel te veel uren.. maar dat terraswauw, wat lekker was dat!
Of vind ze het niet passend om dat nu al toe te geven.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij is ze niet echt van dat ruige werk![]()
Ook 'n goede optiequote:Op donderdag 9 april 2009 09:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of vind ze het niet passend om dat nu al toe te geven.
*grin* spijt hebben is zo lamequote:Op donderdag 9 april 2009 09:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
het laatste smsje wat ik van 'r kreeg loog er iig niet om![]()
tis eigk net of ze naderhand spijt had dat ze dat SMSje stuurde
Hoi ik ben Tally, 29 jaar.. En ik ben verzot op ruwe ruige rauwe seks!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of vind ze het niet passend om dat nu al toe te geven.
Utrecht, met een vriendin. Heerlijk mensen die naar een gala gingen lopen kijken, biertje gedronken, gezeten onder de terras verwarmer, een x-cream milkshake gedronken, wat een woensdagquote:
En dan de rest van de tijd Tally genoemd worden? Ik denk niet dat het bij me past...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:03 schreef Tally het volgende:
Hoi ik ben Tally, 29 jaar.. En ik ben verzot op ruwe ruige rauwe seks!
Misschien een leuke openingszin (whehehehe) in de kroeg..
Babe!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:03 schreef Tally het volgende:
[..]
*grin* spijt hebben is zo lame
[..]
Hoi ik ben Tally, 29 jaar.. En ik ben verzot op ruwe ruige rauwe seks!
Misschien een leuke openingszin (whehehehe) in de kroeg..
Ach joh namen noemen tijdens de seks is ook zo 1980..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan de rest van de tijd Tally genoemd worden? Ik denk niet dat het bij me past...
Wie niet zien kan moet maar voelenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Babe!![]()
Ik zie dat je weer lekker bezig bent op deze mistige morgen
Sounds good!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht, met een vriendin. Heerlijk mensen die naar een gala gingen lopen kijken, biertje gedronken, gezeten onder de terras verwarmer, een x-cream milkshake gedronken, wat een woensdag
Ik was bij een vriendin, erg gezelligquote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 9 april 2009 09:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Wie niet zien kan moet maar voelen
Goedemorgen lief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |