Heb je die naam al eens uitgesproken? volks..... wagen.. wagen van het volk, meest overrated auto's die er zijn.. en daarom heb ik een skoda in bestelling staanquote:
Oow ja?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jammer... hmmm, bedenk me net dat je nog een m tegoed hebt van me
Was ook zo'n in de lucht kusjequote:Op donderdag 9 april 2009 10:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lief... Als je een kusje geeft, word je ook verkouden denk ik...
Trouw met mequote:Op donderdag 9 april 2009 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb meer autoboekjes in huis dan vrouwenboekjes
Dag meisje!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga mijzelf even nuttig maken... Fijne dag!![]()
Oké... Haha. En dat kan ik mij voorstellen! xxxquote:Op donderdag 9 april 2009 10:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was ook zo'n in de lucht kusjeverkouden worden heb ik echt ff geen trek in
Skoda's zijn toch alleen voor papa's met kinderen en hun vrouw met kort haar ?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je die naam al eens uitgesproken? volks..... wagen.. wagen van het volk, meest overrated auto's die er zijn.. en daarom heb ik een skoda in bestelling staan
Ik heb ze voor minder in elkaar geslagen hoor, Je zit nu op gevaarlijk gebied.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je die naam al eens uitgesproken? volks..... wagen.. wagen van het volk, meest overrated auto's die er zijn.. en daarom heb ik een skoda in bestelling staan
Pff, ik zit me sterk af te vragen wat je bedoelt..quote:Op donderdag 9 april 2009 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
belofte maakt schuld
en je weet het wel, of je merkt het wel
Hahaquote:
Hahaha Ik zeg nietsquote:Op donderdag 9 april 2009 10:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Skoda's zijn toch alleen voor papa's met kinderen en hun vrouw met kort haar ?
Wij hebben een Skoda Fabia Combi gehad, echt een fijn dingquote:Op donderdag 9 april 2009 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Grappig detailquote:Op donderdag 9 april 2009 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb meer autoboekjes in huis dan vrouwenboekjes
Jup, caravan erachter en op naar frankrijkquote:Op donderdag 9 april 2009 10:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik heb een pak liggen, maar ik ben niet zo grootquote:Op donderdag 9 april 2009 10:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ga er maandag heen, tenminste als je niet van te voren kaarten hoeft te kopen en het mooi weer is en ik een motorpak heb kunnen regelen
en voor kansloze mensen zonder smaak etc. etc..quote:Op donderdag 9 april 2009 10:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hij heeft voor 200% gelijk over VW. Komop, als we helemaal terug gaan rij je gewoon in een Nazi bak als je VW rijdt.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb ze voor minder in elkaar geslagen hoor, Je zit nu op gevaarlijk gebied.
ow ik zou dan zo voor de Focus gaan (en dan geen station) Focus ST / RSquote:Op donderdag 9 april 2009 10:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en voor kansloze mensen zonder smaak etc. etc..hehe, klopt!
het was alleen de keuze tussen een focus (heb te brede schouders voor die stoelen) megane (stoelen zitten echt ruk) of de octavia.. verder geen stations binnen mijn lease budget..
Ach, als je in een Yaris durft te rijden dan geef je oko geen fuck om auto'squote:Op donderdag 9 april 2009 10:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wij hebben een Skoda Fabia Combi gehad, echt een fijn ding
Mijn ouders hebben hem alleen ingeruild voor een Toyota Yaris omdat mijn zussie niet kon parkeren met de Skoda
heb een station nodig voor mijn hobbiesquote:Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow ik zou dan zo voor de Focus gaan (en dan geen station) Focus ST / RS
Ik hoop dat jij geen Hugo Boss draagt, Herr Offizierquote:Op donderdag 9 april 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij heeft voor 200% gelijk over VW. Komop, als we helemaal terug gaan rij je gewoon in een Nazi bak als je VW rijdt.
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow ik zou dan zo voor de Focus gaan (en dan geen station) Focus ST / RS
Ik heb ooit eens een Seat gehad. Bah, wat een bagger. Ik hoef niets meer te hebben van het VolksWagen concern. De huidige auto is een Ford. En die rijdt heerlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:15 schreef Howl het volgende:
Ik hoef niets meer te hebben van het VolksWagen concern. De huidige auto is een Ford. En die rijdt heerlijk
Ach, ze gebruiken dat ding nooitquote:Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ach, als je in een Yaris durft te rijden dan geef je oko geen fuck om auto's
quote:
Ik ben idd ook niet heel breed, dus wrs zou het dan wel passenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb een station nodig voor mijn hobbiesen de focus, ga eens in die stoelen zitten, of je bent een iel ventje, of je krijgt last van je schouders binnen 20 min.
Nee geen Boss. Mijn pakken zijn Italiaans en overhemden zijn van Franse makelij.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij geen Hugo Boss draagt, Herr Offizier![]()
Ik dacht je bent me weer vergeten maar gelukkig nietquote:Op donderdag 9 april 2009 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
Ze gaan me wat snel hier.Kan het nu slecht combineren met dingen in huis.
Ik rijd een fiets. Wel een dames fiets. Merk ken ik niet. Hangslot is Roze...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
want ford staat er natuurlijk om bekent dat het zo heerlijk rijd, vooral in vergelijking met iets van de VW groep![]()
Bij welke winkel haal jij overhemden & pakken en wat betaal je ervoor ?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee geen Boss. Mijn pakken zijn Italiaans en overhemden zijn van Franse makelij.
Maar je kan zeggen wat je wilt, de uniformen van de nazi's worden nog steeds geroemd om hun uitstraling. Zet een Duitse officier uit WO2 naast een Amerikaan of Brit met dezelfde rang en het is een heel verschil
Gazelle, jwtz !!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik rijd een fiets. Wel een dames fiets. Merk ken ik niet. Hangslot is Roze...
Gelukkig heb ik nog een komrad in deze strijdquote:Op donderdag 9 april 2009 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
want ford staat er natuurlijk om bekent dat het zo heerlijk rijd, vooral in vergelijking met iets van de VW groep![]()
Niets mis met Toyota. 1 van de merken waar ik het meest vertrouwen in hebquote:Op donderdag 9 april 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, ze gebruiken dat ding nooit
Met een Aygo precies hetzelfde verhaal trouwens
Maar die Fabia vond ik echt fijn rijden...
Maar ik heb ook nog niet in echt veel auto's gereden...
Skoda is toch ook 90% VW onderdelenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een komrad in deze strijd![]()
100quote:Op donderdag 9 april 2009 10:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Skoda is toch ook 90% VW onderdelen?
Hoe was de film?quote:
Ja, ik ben ook blij met mijn Aygoquote:Op donderdag 9 april 2009 10:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niets mis met Toyota. 1 van de merken waar ik het meest vertrouwen in heb.
je grootspraak?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb geen auto nodig om iets anders te compenseren
Tegenwoordig heb ik vrienden die een zaak hebben in maatpakken dus ik haal het daarquote:Op donderdag 9 april 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bij welke winkel haal jij overhemden & pakken en wat betaal je ervoor ?
Want ik heb volgende maand ook weer wat nieuw spul nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |