Had hij je wakker gemaakt?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
Ado, voortaan beetje rekeninghouden met mensen die slapen he.
Doe je met ons mee? Laat je Kwaak gewoon lekker thuisquote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vallen? uhhh?? ik nie snap nie
mogge allemaal
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Doe mij maar zo 1Dat mijn waarde...... Lijkt er al meer op!. Shelby FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
Murm!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vallen? uhhh?? ik nie snap nie
mogge allemaal
Mijn zus is inderdaad allang terugquote:Op donderdag 9 april 2009 11:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wanneer gingen wij nou vallen... Volgens mij is je zus allang terug van vakantie...
hahaha.... ik weet helemaal niet wat je bedoelt, dus je zult je toch nader moeten verklarenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doe je met ons mee? Laat je Kwaak gewoon lekker thuis.
Goedemorgen Murm!quote:
180 bij 200quote:
U bedoeltquote:Op donderdag 9 april 2009 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
Ado, voortaan beetje rekeninghouden met mensen die slapen he.
Ik dacht dat ze sliep!quote:
ff geduld.. mijn 180x220 is voor zover ik weet bijna klaarquote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
180 bij 200
had ik nou maar 220 lang gehad nu past mn liefje er bijna niet in
1.40 bij 2.00 lekker knusquote:
Lekker daten...quote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha.... ik weet helemaal niet wat je bedoelt, dus je zult je toch nader moeten verklaren
Ik vond het altijd te klein, maar ben er sinds kort achter dat het ook heel lekker kan zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 11:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Beetje klein, maar knus klinkt beter
ja maar die staat niet in mijn huisquote:Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ff geduld.. mijn 180x220 is voor zover ik weet bijna klaargeen kouwe voeten niet meer
![]()
Oh.... enne.... goedemorrrrgen........
ik meet alleen maar, maar wil best meeten met jou en nouk hoor. daten doe ik niet aan, vind 1 vriendje/sexpartner wel genoegquote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lekker daten...2 mensen die zo verschillend zijn, kan toch alleen maar iets moois opleveren
.
tja.... daar kan ik op dit moment in de tijd weinig aan veranderen hequote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar die staat niet in mijn huisen ik vind mijn eigen huis en bed zo lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |